Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Altijd pijn bij ballerina´s en slippers, ook bij echt leer?

+8
Ugly Betty
Davinia
Fayebella
sanne-84
Blond
Caroow
Roza
Monte
12 plaatsers

Ga naar beneden

Altijd pijn bij ballerina´s en slippers, ook bij echt leer? Empty Altijd pijn bij ballerina´s en slippers, ook bij echt leer?

Bericht  Monte za 4 feb 2012 - 10:36

Ik heb dus altijd als ik schoentjes koop bij zaken als bristol, H&M, Esprit(allemaal geen echt leer) dat ze echt enorm pijn gaan doen bij mij hielen, dat gaat dan echt kapot en komt er een wondje. Ook bij slippers heb ik vaak dat daar waar het bandje zit mijn huid helemaal stuk gaat. Is er iemand die dit herkent en weet of dat bij echt leer of zo is, of dat het dan geen zeer meer gaat doen?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd pijn bij ballerina´s en slippers, ook bij echt leer? Empty Re: Altijd pijn bij ballerina´s en slippers, ook bij echt leer?

Bericht  Roza za 4 feb 2012 - 10:37

Leer of geen leer, altijd blaren en pijn in het begin bij mij Sad

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Altijd pijn bij ballerina´s en slippers, ook bij echt leer? Empty Re: Altijd pijn bij ballerina´s en slippers, ook bij echt leer?

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 10:40

Roza schreef:Leer of geen leer, altijd blaren en pijn in het begin bij mij Sad

+1.

En dan moet ik er even doorheen. Creeer ik weer een stuk eelt en dan lopen ze allemaal als de beste. Of ik nu iets koop van tien euro of honderd euro. Het is allemaal hetzelfde, helaas.

Gast
Gast

Bericht  Monte za 4 feb 2012 - 10:45

Oh dat is wel heel jammer. Maar ik heb echt 3 paar ballerina´s liggen die qua maat echt goed zitten en in de winkel ook goed zaten en zodra ik er een half uurtje op loop ligt de hele achterkant open. Ik heb ze nu al zomers aangehad en echt doorgezet, maar helaas nog steeds ligt alles open. Ik heb ook echt een dunne huid volgens mij. Ik heb vorig jaar ook birkenstocks gepast en die zaten keihard en niet lekker en dan durf ik ze niet te kopen, terwijl ze misschien wel lekker gaan lopen.

Het is echt hopeloos soms, ik wil ook leuke zomerschoentjes i.p.v gympen aan te moeten hoogzomer.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow za 4 feb 2012 - 10:51

Gewoon een pleister of een stukje tape plakken op die plek, helpt dat niet? Ik denk niet dat dat erg opvalt.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 10:52

Ik plak de achterkant, zodra het opengaat, helemaal af met pleisters en zelfs laatst blarenpleisters gebruikt. Ik blijf doorlopen op de schoenen en als de wond geheeld is, dan haal ik de pleisters eraf en heb ik "nergens" meer last van. (bij mij krijg ik nieuwe wondjes bij te grote zweetvoeten, dan beginnen mijn voeten te glijden en begin ik van voor af aan)

Gast
Gast

Bericht  Monte za 4 feb 2012 - 10:59

Gewone pleisters helpen niet echt, daar gaat het doorheen of de pleister laat los door wrijving. Maar ik zou eens van die speciale blarenpleisters of gelpleisters kunnen proberen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 11:12

We hadden een ehbokit op het werk. En ik geloof dat ik mijn loon aan pleisters en watten er ook wel uit heb gehaald. :P En mijn collega's maar lachen dat ik nooit fatsoenlijke schoenen kocht. Ze waren duur genoeg, alleen doen ze pijn. Altijd pijn bij ballerina´s en slippers, ook bij echt leer? 394967

Maar de blarenpleisters werkten inderdaad wel fijn. Er zit een gelkussentje in en deze beweegt nog wat mee. Dat is wel fijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 11:15

Nee pijn niet, wel scheef lopen vanwege doorgezakte voeten. Vind ballarina's erg leuk maar ik kan er niks mee vanwege mijn voeten, erg vervelend!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 11:17

Cimic schreef:Nee pijn niet, wel scheef lopen vanwege doorgezakte voeten. Vind ballarina's erg leuk maar ik kan er niks mee vanwege mijn voeten, erg vervelend!

Ik loop trouwens ook nog scheef en heb platvoeten. Gewoon doorzetten. Altijd pijn bij ballerina´s en slippers, ook bij echt leer? 166342

Ik ga deze zomer eindelijk mijn pumps uitproberen die ik een jaar geleden heb gekocht. Ik ben blij dat het nog geen zomer is, want ik heb het zoooooooooooo koud, dat ik het nu helemaal niet zie zitten om op pumps te lopen.

Gast
Gast

Bericht  Blond zo 5 feb 2012 - 6:48

Ik heb leren ballerina's van Tommy Hilfiger, nu twee paar (witte en blauwe), en met die ballerina's heb ik nooit last gehad van open liggende hielen. Met andere ballerina's wel altijd gehad (ook als ze leer waren).
Maar ik vind leren ballerina's wel veel fijner dan plastic.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sanne-84 ma 6 feb 2012 - 5:34

erg herkenbaar:( kan ook wondjes krijgen bij de rand bovenop mn voet (bij mn grote teen zeg maar)
heb me er afgelopen zomer bij neergelegd dat ik nooit leuke zomerschoentjes aan kan...
(daarom zie ik nu ook wat dat betreft op tegen de bruiloft, om de schoenen haha)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Fayebella ma 6 feb 2012 - 8:28

In het begin gaan mijn hielen ook altijd open, sinds afgelopen zomer heb ik er telkens een groot stuk leukoplast opgeplakt en geen kapotte hielen, na een tijdje ook zonder leukoplast gelopen en dat ging ook. Het voordeel van een (groot) stuk leukoplast is, dat het bijna niet loslaat en als er nog een stukje bovenuit komt, dan zie je het amper omdat het ook huidskleur is.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Davinia ma 6 feb 2012 - 21:02

Hier hetzelfde bij alle ballerina's en pumps! Ik kan er gewoon niet op lopen, krijg overal blaren en m'n grote teen gaat altijd onder m'n nagel bloedde. Bij m'n goedkope pumps en bij m'n leren pumps. Ik vraag me dus ook altijd af wat voor schoenen ik in de zomer aan moet doen, erg vervelend!
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Ugly Betty ma 6 feb 2012 - 22:02

Ik heb dat ook altijd, ook al heb ik leren schoenen. Ook als ze goed ingelopen zijn blijf ik plekjes krijgen op m'n hakken, heel vervelend!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  Jeanette ma 6 feb 2012 - 22:04

Ik heb dat ook vaak, maar toch vind ik elk jaar wel wat ballerina's die dan toch heerlijk zitten. Ik zoek altijd gewoon net zo lang door tot dat ik een ballerina vind die gelijk goed zit en neem die dan mee.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Caramba di 7 feb 2012 - 20:09

Ik heb dat ook met ballerina's. Heb de hielen altijd stuk. Kan er wel een blarenpleister opdoen, maar dat gaat bij mij op den duur ook opkrullen, waardoor het wondje erger wordt.

Slippers draag ik alleen als dat stukje, wat tussen tenen zit, van leer of stof is. Plastick kan ik niet tegen en zijn mijn tenen binnen no time stuk. Pleister daar helpt bij mij ook niet dat gaat op den duur ook schuiven.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Tsjip wo 8 feb 2012 - 3:45

Hier moeten mijn voeten ook altijd eerst een keer kapot voordat ik lekker op ballerina's en slippers kan lopen. Zodra deze wondjes allemaal weer heel zijn kan ik weer lekker met blote voeten in mijn schoenen en heb ik nergens geen last meer van. En dat ieder jaar weer...

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Snoes wo 8 feb 2012 - 6:40

Ik heb dat ook inderdaad, zowel bij mijn hielen, maar ook vaak op mijn grote teen. Al verschilt het bij mij wel van schoen tot schoen. Alhoewel ik meer last heb van blaren op mijn tenen dan op mijn hielen.

Als ik weet dat ik mijn ballerina's/pumps lang aan zal hebben, doe ik er bij voorbaat al van die blarenpleisters op, die zijn echt ideaal.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: