Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blackberry vs iPhone?

+14
TNMN
TGR
VeryCherry
limbogirl82
loura
Caroow
Stuiterbal
JD
Cupcake
Inge
Minx
Susan
Sugarfall
Moonlight
18 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  Moonlight zo 5 feb 2012 - 2:48

Wat ga je op FB zetten? haha
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 3:11

Een Iphone touchscreen is echt niet te vergelijken met een touchscreen van een andere telefoon (voor zover ik ze ken dan). Er is echt niks simpelers om mee overweg te kunnen. Ook als je nagels (??) hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  limbogirl82 zo 5 feb 2012 - 22:12

Ik vind wel dat je vast zit aan een duur abo met iPhone. en de batterij gaat erg snel leeg. Hoeveel MB hebben jullie bij de bundel? Ik kan ook verlengen maar weet ook nog niet wat ik wil.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  limbogirl82 zo 5 feb 2012 - 22:22

Ik weet ook niet hoeveel MB ik verbruik, vind ik ook niet op de rekening.

Misschien koop ik tel wel los en neem een simonly, stuk goedkoper iedere maand.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  loura zo 5 feb 2012 - 22:39

Jolicious schreef:Een Iphone touchscreen is echt niet te vergelijken met een touchscreen van een andere telefoon (voor zover ik ze ken dan). Er is echt niks simpelers om mee overweg te kunnen. Ook als je nagels (??) hebt.

Ik vind het zwaar verrot typen hoor met nagels op een touchscreen
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  VeryCherry zo 5 feb 2012 - 22:41

iPhone I love you
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  TGR zo 5 feb 2012 - 22:46

Ik ben totaal geen fan van de iPhone. Ik heb nu een BlackBerry Pearl (die blijkbaar niemand kent). Ik ben er enigszins tevreden over, maar mijn volgende telefoon moet toch wel iets groter worden en geen BlackBerry meer zijn.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  TNMN ma 6 feb 2012 - 2:49

VeryCherry schreef:iPhone I love you

+1
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  Moonlight ma 6 feb 2012 - 9:08

Hoe zet je foto's op je iPhone trouwens? Gewoon via USB kabel of moet dat ook weer via een speciaal iets zoals muziek via iTunes?Rolling Eyes

Ik heb vandaag met vodafone gebeld en ze zeiden wel dat er in een iPhone een apart (kleiner) simkaartje in gaat dan in normale telefoons. Dus als ik toch niet met mn iPhone om zou kunnen gaan, en wil er vanaf moet ik 20 euro betalen voor een nieuwe simkaart met mn zelfde nummer Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 394967
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  dr_oupy ma 6 feb 2012 - 9:52

Toen ik overstapte van BB naar iPhone, (heb mijn iPhone los gekocht) ben ik gewoon langs de T - mobile winkel geweest, en kreeg gratis een micro sim! En mocht ik mijn BB weer willen gaan gebruiken, dan heb ik nog een kader waar de micro sim in kan zodat de simkaart weer in de BB past, dus dat je 20 euro daarvoor moet betalen bij vodafone vind ik heel raar.

Verder zou ik zeker gaan voor de iPhone, werkt heel prettig, en het typen went ook redelijk snel vond ik. De apps zijn ook veel leuker dan op de BB.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  Mamsie ma 6 feb 2012 - 9:54

Ik kreeg ook mijn microsim gewoon gratis bij T-mobile
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:56

loura schreef:
Jolicious schreef:Een Iphone touchscreen is echt niet te vergelijken met een touchscreen van een andere telefoon (voor zover ik ze ken dan). Er is echt niks simpelers om mee overweg te kunnen. Ook als je nagels (??) hebt.

Ik vind het zwaar verrot typen hoor met nagels op een touchscreen

Wat voor lange nagels heb je dan wel niet? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  Moonlight ma 6 feb 2012 - 9:57

Ik heb mezelf niet helemaal goed uitgelegd geloof ik, maar als ik mijn abo verleng krijg ik ook een micro sim, maar mijn huidige sim die nu in mijn BB zit, die wordt gedeactiveerd natuurlijk. En mocht ik de iPhone willen verkopen en mijn bb weer willen gebruiken, dan moet die andere sim (die in de BB zit) weer geactiveerd worden of ik moet een nieuwe opgestuurd krijgen. Volgens mij kan ik die microsim dan niet gewoon in mijn BB plaatsen omdat deze veels te klein is daarvoor smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:59

Hier ook een iphone. Nog niet zo heel lang dus weet nog lang niet alles wat ik ermee kan.

Verder geen ervaring met blackberry. Ben tot nu toe erg tevreden over de iphone, goede keus geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  Moonlight ma 6 feb 2012 - 10:01

mama2be schreef:Hier ook een iphone. Nog niet zo heel lang dus weet nog lang niet alles wat ik ermee kan.

Verder geen ervaring met blackberry. Ben tot nu toe erg tevreden over de iphone, goede keus geweest.

En hoe upload je fotos vanaf je PC? Via usb of moet dat anders?
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 10:01

Moonlight schreef:Ik heb mezelf niet helemaal goed uitgelegd geloof ik, maar als ik mijn abo verleng krijg ik ook een micro sim, maar mijn huidige sim die nu in mijn BB zit, die wordt gedeactiveerd natuurlijk. En mocht ik de iPhone willen verkopen en mijn bb weer willen gebruiken, dan moet die andere sim (die in de BB zit) weer geactiveerd worden of ik moet een nieuwe opgestuurd krijgen. Volgens mij kan ik die microsim dan niet gewoon in mijn BB plaatsen omdat deze veels te klein is daarvoor Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 561177



Je kunt altijd een andere simkaart aanvragen bij je provider. Wij hebben bij het afsluiten van ons abbonement in de winkel zo'n klein houdertje gekregen waar je je microsim kaart in kunt doen. Dan kun je die vervolgens weer gebruiken in een gewone telefoon. Ik weet niet hoe zo'n ding heet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 10:02

Moonlight schreef:
mama2be schreef:Hier ook een iphone. Nog niet zo heel lang dus weet nog lang niet alles wat ik ermee kan.

Verder geen ervaring met blackberry. Ben tot nu toe erg tevreden over de iphone, goede keus geweest.

En hoe upload je fotos vanaf je PC? Via usb of moet dat anders?



Ik heb eigenlijk geen idee. Dat heb ik nog niet gedaan. Ik zou denken met usb. Als ik foto's vanaf mijn telefoon op de laptop zet gaat ook supermakkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  Moonlight ma 6 feb 2012 - 10:02

mama2be schreef:
Moonlight schreef:Ik heb mezelf niet helemaal goed uitgelegd geloof ik, maar als ik mijn abo verleng krijg ik ook een micro sim, maar mijn huidige sim die nu in mijn BB zit, die wordt gedeactiveerd natuurlijk. En mocht ik de iPhone willen verkopen en mijn bb weer willen gebruiken, dan moet die andere sim (die in de BB zit) weer geactiveerd worden of ik moet een nieuwe opgestuurd krijgen. Volgens mij kan ik die microsim dan niet gewoon in mijn BB plaatsen omdat deze veels te klein is daarvoor Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 561177



Je kunt altijd een andere simkaart aanvragen bij je provider. Wij hebben bij het afsluiten van ons abbonement in de winkel zo'n klein houdertje gekregen waar je je microsim kaart in kunt doen. Dan kun je die vervolgens weer gebruiken in een gewone telefoon. Ik weet niet hoe zo'n ding heet.

Ah kijk, heb je hem in de winkel afgesloten of online? Ik zag online een leuke aanbieding. Dacht doe het buiten Vodafone om. Wel bij vodafone verlengen, maar niet bij hen zelf Very Happy
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 10:03

Moonlight schreef:
mama2be schreef:
Moonlight schreef:Ik heb mezelf niet helemaal goed uitgelegd geloof ik, maar als ik mijn abo verleng krijg ik ook een micro sim, maar mijn huidige sim die nu in mijn BB zit, die wordt gedeactiveerd natuurlijk. En mocht ik de iPhone willen verkopen en mijn bb weer willen gebruiken, dan moet die andere sim (die in de BB zit) weer geactiveerd worden of ik moet een nieuwe opgestuurd krijgen. Volgens mij kan ik die microsim dan niet gewoon in mijn BB plaatsen omdat deze veels te klein is daarvoor Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 561177



Je kunt altijd een andere simkaart aanvragen bij je provider. Wij hebben bij het afsluiten van ons abbonement in de winkel zo'n klein houdertje gekregen waar je je microsim kaart in kunt doen. Dan kun je die vervolgens weer gebruiken in een gewone telefoon. Ik weet niet hoe zo'n ding heet.

Ah kijk, heb je hem in de winkel afgesloten of online? Ik zag online een leuke aanbieding. Dacht doe het buiten Vodafone om. Wel bij vodafone verlengen, maar niet bij hen zelf Very Happy



Ik ben ervoor naar de winkel geweest. Maar lijkt me dat als je het online afsluit je ook zo wel even naar een telecomzaak kunt gaan om hier naar te vragen. Het ding kostte niks, stelt ook weinig voor eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  Moonlight ma 6 feb 2012 - 10:05

Ik leer hier meer en meer iedere dag haha. Maar hij is dus vrij makkelijk in gebruik. Foto's overzetten via USB net zoals nu etc. leuke apps...

Iemand nog een leuke site waar je deze apps kunt downloaden? Ik ben echt een nerd mbt de apple wereldBlackberry vs iPhone? - Pagina 3 827601
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  dr_oupy ma 6 feb 2012 - 10:15

Moonlight schreef:Ik heb mezelf niet helemaal goed uitgelegd geloof ik, maar als ik mijn abo verleng krijg ik ook een micro sim, maar mijn huidige sim die nu in mijn BB zit, die wordt gedeactiveerd natuurlijk. En mocht ik de iPhone willen verkopen en mijn bb weer willen gebruiken, dan moet die andere sim (die in de BB zit) weer geactiveerd worden of ik moet een nieuwe opgestuurd krijgen. Volgens mij kan ik die microsim dan niet gewoon in mijn BB plaatsen omdat deze veels te klein is daarvoor smile

Dat klopt die sim die in de iPhone gaat past niet in de BB, maar je krijgt een soort kader erbij die je om je micro sim heen kunt doen, en dan past de simkaart wel weer in je BB. Dus dan hoef je geen 20 euro te betalen
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  dr_oupy ma 6 feb 2012 - 10:16

Moonlight schreef:Ik leer hier meer en meer iedere dag haha. Maar hij is dus vrij makkelijk in gebruik. Foto's overzetten via USB net zoals nu etc. leuke apps...

Iemand nog een leuke site waar je deze apps kunt downloaden? Ik ben echt een nerd mbt de apple wereldBlackberry vs iPhone? - Pagina 3 827601

De apps download je gewoon op je telefoon via de appstore of via itunes, je zou ook eens op de website kunnen kijken van de iphoneclub, daar staat heel veel informatie en tips op!
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  Zwerver ma 6 feb 2012 - 10:17

Wil je geen android ipv apple?

Blackberry heb ik zelf ook gehad en ik miste echt de apps. Ik ben toen destijds overgestapt naar een Android toestel. Denk aan Samsung Galaxy S2. Je bent dan niet zo verbonden aan itunes etc.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  Moonlight ma 6 feb 2012 - 10:18

[quote="dr_oupy"]
Moonlight schreef:Ik heb mezelf niet helemaal goed uitgelegd geloof ik, maar als ik mijn abo verleng krijg ik ook een micro sim, maar mijn huidige sim die nu in mijn BB zit, die wordt gedeactiveerd natuurlijk. En mocht ik de iPhone willen verkopen en mijn bb weer willen gebruiken, dan moet die andere sim (die in de BB zit) weer geactiveerd worden of ik moet een nieuwe opgestuurd krijgen. Volgens mij kan ik die microsim dan niet gewoon in mijn BB plaatsen omdat deze veels te klein is daarvoor Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 561177

Dat klopt die sim die in de iPhone gaat past niet in de BB, maar je krijgt een soort kader erbij die je om je micro sim heen kunt doen, en dan past de simkaart wel weer in je BB. Dus dan hoef je geen 20 euro te betalen[/quote



Krijg je die als je die in de winkel verlengd, of ook online? Anders ga ik maar gewoon de winkel in maar vind 55 euro per maand voor een abo te duur per maand als ik niet eens hoef te bellen. En via het internet is het abo 41 euro smile



Nee WC-eend nog niet echt naar gekeken. Net zoveel app mogelijkheden als iPhone?
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  dr_oupy ma 6 feb 2012 - 10:25

[quote="Moonlight"]
dr_oupy schreef:
Moonlight schreef:Ik heb mezelf niet helemaal goed uitgelegd geloof ik, maar als ik mijn abo verleng krijg ik ook een micro sim, maar mijn huidige sim die nu in mijn BB zit, die wordt gedeactiveerd natuurlijk. En mocht ik de iPhone willen verkopen en mijn bb weer willen gebruiken, dan moet die andere sim (die in de BB zit) weer geactiveerd worden of ik moet een nieuwe opgestuurd krijgen. Volgens mij kan ik die microsim dan niet gewoon in mijn BB plaatsen omdat deze veels te klein is daarvoor Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 561177

Dat klopt die sim die in de iPhone gaat past niet in de BB, maar je krijgt een soort kader erbij die je om je micro sim heen kunt doen, en dan past de simkaart wel weer in je BB. Dus dan hoef je geen 20 euro te betalen[/quote



Krijg je die als je die in de winkel verlengd, of ook online? Anders ga ik maar gewoon de winkel in maar vind 55 euro per maand voor een abo te duur per maand als ik niet eens hoef te bellen. En via het internet is het abo 41 euro smile



Nee WC-eend nog niet echt naar gekeken. Net zoveel app mogelijkheden als iPhone?

Volgens mij krijg je dat kadertje er standaard bij. En anders zijn die kadertjes vast wel ergens op internet goedkoper te vinden.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blackberry vs iPhone? - Pagina 3 Empty Re: Blackberry vs iPhone?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum