Brrr ik heb het KOUD!
+4
banjer49
Jeanette
Lynn_
Bliss
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Brrr ik heb het KOUD!
Ik krijg het maar niet warm, steeds van die rillingen en ijskoude handen... Hebben jullie dat ook? Kan niet wachten tot de lente begint, ben die kou spuugzat!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Brrr ik heb het KOUD!
Ben je een beetje ziekig? Ik heb het helemaal niet koud. Ik heb de verwarming op 21 graden, een dekentje en een pot thee. Misschien een tip>?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb het ook al heel de dag koud. Terwijl ik een dikke sjaal om heb en een dikke trui. Geef mij die zon maar weer!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
ik vond het vandaag ook koude dag moest zelfs krabben vanmorgen ben de kou ook wel zat laat de lente inderdaad maar komen
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Lynn_ schreef:Ben je een beetje ziekig? Ik heb het helemaal niet koud. Ik heb de verwarming op 21 graden, een dekentje en een pot thee. Misschien een tip>?
Ben niet ziekig, maar wel heel erg moe! Daar zal t dus ook mee te maken hebben. Ga maar gewoon lekker vroeg naar bed straks en zet mn elektrische deken aan Kop thee ga ik zo ook zetten ja, goed idee!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja, moe zijn zorgt er ook voor dat je het sneller koud hebt. Ben maar lief voor jezelf vanavond :-). Is je date nu echt verleden tijd trouwens? Heb al even niet meer in jullie topic gelezen.
Lynn_- Kletskop
Zal ik doen
Ja mn date is inderdaad echt verleden tijd. Heb hem zondag voor t laatst gezien en sindsdien geen contact meer gehad. Vind het wel erg jammer en hoop hem met carnaval nog even te zien, maar op zich voel ik me nu wel ok. Heb vannacht wel over hem gedroomd
Ja mn date is inderdaad echt verleden tijd. Heb hem zondag voor t laatst gezien en sindsdien geen contact meer gehad. Vind het wel erg jammer en hoop hem met carnaval nog even te zien, maar op zich voel ik me nu wel ok. Heb vannacht wel over hem gedroomd
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja, ik heb het ook zo koud! Moet vannacht ook nog werken, wanneer jij in je warme bedje ligt onder een fijn warm dekbed. Maar muts op, handschoenen aan, Uggs aan, dan durf ik de kou wel te trotseren!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het steeds koud/warm.. Maar ik heb dan ook wat koorts! Ik zit in mijn deken opgerold & gooi hem om de zoveel minuten af om hem later weer heel snel om te doen! Maar goed, hier heb je mssn weinig aan!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had het koud dus ik ben even in bad geweest. Nu heb ik het gelukkig weer lekker warm. Ik ben nog steeds wat grieperig en ik ben het helemaal zat!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Balen zeg . Was het wel een fijn gesprek?Bliss schreef:Zal ik doen
Lynn_- Kletskop
Wauw, dapper!Lady4 schreef:Ja, ik heb het ook zo koud! Moet vannacht ook nog werken, wanneer jij in je warme bedje ligt onder een fijn warm dekbed. Maar muts op, handschoenen aan, Uggs aan, dan durf ik de kou wel te trotseren!
Lynn_- Kletskop
Lynn_ schreef:Balen zeg . Was het wel een fijn gesprek?Bliss schreef:Zal ik doen
Ja op zich wel, ben wel blij dat ik ben gegaan. En nu mogen zich weer nieuwe mannen aandienen
Lady, veel succes met werken straks!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Ik krijg het maar niet warm, steeds van die rillingen en ijskoude handen... Hebben jullie dat ook? Kan niet wachten tot de lente begint, ben die kou spuugzat!
Ik heb het ook al ruim 2 dagen heel erg koud, bah! Nu heb ik al snel koude handen en voeten, maar het is echt net of het "in de lucht hangt" Ik kan me niet dik genoeg aankleden. Gisteren moest ik bij mijn schoonmaakadres de auto helemaal stofzuigen en schoonmaken, en ik had het zo koud dat ik mijn handen daarna helemaal niet meer voelde
Komt mijn vriend thuis, vind hij het onnodig dat de verwarming op 18,5 staat. Ehm??? Dat is niet heel hoog dacht ik zo.
Gast- Gast
had het de hele dag ook koud! en vanaaf op de bank ook, dekentje gepakt, maar nu ook m'n warme pittenzak:)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
18,5?? Jeez, dan bibber ik de kamer door . Ik heb het ook al een paar dagen heel koud en krijg het inderdaad ook niet warm! Lang leve mijn Uggs!
Gast- Gast
Giacomo schreef:18,5?? Jeez, dan bibber ik de kamer door . Ik heb het ook al een paar dagen heel koud en krijg het inderdaad ook niet warm! Lang leve mijn Uggs!
Haha je wil dan ook niet weten wat ik allemaal draag thuis En yupp, dikke sokken en (nep)Uggs aan!
Gast- Gast
Wow 18,5 graden is echt weinig! Geen idee hoe warm het hier is, heb gewoon een radiator die ik open moet draaien, maar bij mn moeder zet ik m altijd op 20,5 of 21 graden!
Bliss- Lady Post-a-lot
Hier hetzelfde. Ik word maar niet warm! Ik zit ook al onder een dekentje met twee vesten aan, maar het wil niet helpen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: