Op welke momenten van de dag ben jij alleen?
+27
_Lacey_
girli
Mermaid
Caroow
Zonnetje
SoGood
Suus
Rouxxxe
Ella
bolus26
kwak
Tullow
Antibes
loura
JD
Jeanette
Bliss
Femmem
RYW
Atelier Madame
PluDan
Mamsie
Rovine
Shisha
Rush
Sarah1985
Bacio
31 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Op welke momenten van de dag ben jij alleen?
Euh zélden. Donderdagavond sowieso en als ik vrij ben op maandag en donderdag, dan die dagen ook tot 16:00 ong. Daarom ga ik af en toe naar m'n vaders huis; die staat vaak leeg en daar ben ik dan alleen
Maar ik vind genoeg privacy op m'n kamer; heb een grotere tv dan in de huiskamer en heb gewoon een bank etc.
Maar ik vind genoeg privacy op m'n kamer; heb een grotere tv dan in de huiskamer en heb gewoon een bank etc.
Gast- Gast
Heeel verschillend. Ik werk wisselende diensten en mijn vriend studeert nog dus ik ben op verschillende tijden alleen. Het kan een ochtend zijn of in de middag een paar uur. Ik ben gelukkig regelmatig wel alleen want als er constant iemand om heen is word ik kriebelig.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Uhmm nou dat verschilt nogal.. Bijna nooit eigenlijk. Nu toevallig wel een avondje en eigenlijk vind ik dat stom.
Gast- Gast
Ik woon alleen, dus bijna altijd als ik thuis ben.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Vandaag toevallig omdat m'n vriend bij uitzondering moet werken. Verder eigenlijk zelden. Toen we nog in ons vorige huis woonden, had mijn vriend een veel langere reistijd van en naar z'n werk dan ik en dan had ik 's ochtends meestal een uur alleen en 's avonds ook. Nu is hij eerder thuis dan ik en ben ik dus eigenlijk zelden alleen en soms mis ik dat wel. Maar daarom geniet ik dan ook extra van dit soort dagen.
Gast- Gast
Als ik thuis ben. Mijn kat niet meegerekend. Ik spreek nooit bij mij thuis af.
Gast- Gast
Ik ben het grootste gedeelte van de dag alleen, omdat ik alleen op kantoor zit. En ik ben sowieso 2 avonden in de week alleen, omdat mijn vriend dan weg is.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Naast toilet en douche ben ik alleen als mijn zoon zijn middagdutje doet (dat is zo'n 2 uur per dag)
Als mijn man vrij is heb ik dat natuurlijk niet. Mijn man gaat wel 2 a 3 avonden in de week vroeger naar bed dan ik en dan heb ik nog een uurtje voor mezelf. Ik vind het wel goed zo
Als mijn man vrij is heb ik dat natuurlijk niet. Mijn man gaat wel 2 a 3 avonden in de week vroeger naar bed dan ik en dan heb ik nog een uurtje voor mezelf. Ik vind het wel goed zo
Gast- Gast
Als ik slaap. Verder zo af en toe als iedereen hier weg is. Ik woon nog thuis dus ben niet heel vaak alleen.
Gast- Gast
de momenten dat D. bij de gastouder is en ik rij 45 min naar mijn werk & weer terug, dat zijn 2 dagen per week en de vrijdagavond als ik 20 min naar koor rij en weer terug
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
best vaak,mn man is tot de zomervakantie om de week een week naar duitsland voor zn werk en daarvoor vaarde hij .
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben best wel veel momenten alleen thuis omdat mijn man meer werkt dan ik.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Voornamelijk als m'n vriend aan het werk is en ik gewoon thuis. Dat is best vaak, omdat hij onregelmatig werkt en veel overwerkt.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Als ik in mijn eigen huisje ben. De eerste die ik dan in de ochtend spreek zijn mensen op het werk of school. 's avonds dus ook alleen en als ik bij mijn vriend ben in het weekend, ben ik overdag op zaterdag alleen. Best wel veel alleen dus, vind het wel fijn.
Gast- Gast
Meestal na mijn werk wel even, dan is mijn vriend nog niet thuis. Af en toe ook een avondje, als hij bij vrienden is ofzo.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Op dit moment de hele dag aangezien ik thuis zit en mijn man gewoon werkt. Als ik ook werk ben ik meestal een uurtje eerder thuis.
Gast- Gast
Charlie schreef:Op dit moment de hele dag aangezien ik thuis zit en mijn man gewoon werkt. Als ik ook werk ben ik meestal een uurtje eerder thuis.
Nee dat telt niet, jij bent met z'n drieën!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Charlie schreef:Op dit moment de hele dag aangezien ik thuis zit en mijn man gewoon werkt. Als ik ook werk ben ik meestal een uurtje eerder thuis.
Nee dat telt niet, jij bent met z'n drieën!
OHJA!!!
Gast- Gast
's Morgens 3 kwartiertjes en soms een avond. I it.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Na het werk vaak een half uur of een uur. Verder ben ik 1 of 2 avonden per week alleen thuis, als mijn vriend werken is of naar vrienden. In het weekend ben ik ook regelmatig een dagdeel alleen thuis. Dat vind ik wel prettig eigenlijk.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Hmmm nu ik zo nadenk eigenlijk best weinig. Normaal gaat mijn vriend dinsdag/vrijdag avond en zondag voetballen maar vanwege de kou is alles afgelast. Ik vind het fijn om eens een avondje voor mezelf te hebben. Mijn vriend integen heeft dit juist helemaal niet.
Gast- Gast
Mijn vriend en ik werken allebei onregelmatig, de ene week zijn we 24/7 samen en de andere week ben ik ik juist heel veel alleen thuis. Ik vind het allebei fijn
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Door de week ben ik van 7:30 tot 7:50 alleen thuis, zit ik daarna een halfuur alleen in de auto en 's middags van 5 uur tot half 6 weer. Dat zijn de enige momenten dat ik alleen ben. Ik ben donderdags vrij, danben ik van half 8 tot half 5 alleen.
Gast- Gast
's Ochtends van 06:00 uur tot 08:00 uur. En 's middags van 17:00 uur tot 18:30 uur. Op maandagavond heeft mijn vriend een cursus, dus dan ben ik ook alleen. Voor de rest zijn we samen. Of een van ons moet 's avonds iets hebben. Daarnaast draait mijn vriend soms onregelmatige diensten, dus ben ik ook alleen. Vaak ga ik dan iets met vriendinnen doen, maar soms vind ik het ook heerlijk om alleen thuis te zijn.
Gast- Gast
De komende maand elke dag wel als ik niet hoed te werken. Vriend is weg dus dan woon ik alleen. Heb ook geen vast werk (alleen inval) dus ben veel te veel alleen, niet leuk.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?
» Alleen dagje naar de sauna/ Welke sauna?
» vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen
» Genante momenten
» Soms heb je van die momenten...$%#^!
» Alleen dagje naar de sauna/ Welke sauna?
» vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen
» Genante momenten
» Soms heb je van die momenten...$%#^!
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: