Op welke momenten van de dag ben jij alleen?
+27
_Lacey_
girli
Mermaid
Caroow
Zonnetje
SoGood
Suus
Rouxxxe
Ella
bolus26
kwak
Tullow
Antibes
loura
JD
Jeanette
Bliss
Femmem
RYW
Atelier Madame
PluDan
Mamsie
Rovine
Shisha
Rush
Sarah1985
Bacio
31 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Op welke momenten van de dag ben jij alleen?
Ik stond er laatst bij stil dat ik dagen heb dat de enige tijd dat ik alleen ben op een dag op het toilet of in de douche is. Ik vind dat eigenlijk best wel vervelend.
Op welke momenten op de dag ben jij alleen, toilet en douche niet meegerekend?
Op welke momenten op de dag ben jij alleen, toilet en douche niet meegerekend?
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Re: Op welke momenten van de dag ben jij alleen?
vanaf 4.15 tot 18.00 zo lang is mijn man weg te werken
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
`s ochtends tussen half 8 en half 9 en `s middags van 5 tot half 6 en vaak `s avonds ook, dan werkt m`n vriend over!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Werk jij helemaal niet Sarah?
Bacio- Prater
Ik heb vaak overdag heel de dag college en mensen om me heen. 's Avonds is er ook altijd wel wat en daarom probeer ik vaak wel even alleen te eten dan even een 'rustmoment' voor mezelf in te plannen (bluhh klinkt stom). Daarnaast doe ik erg mijn best om één avond in de week vrij te houden en rustig thuis door te brengen.
Ik word echt compleet hyper als ik heel de dag mensen om me heen heb en geen moment rust krijg.
Ik word echt compleet hyper als ik heel de dag mensen om me heen heb en geen moment rust krijg.
Gast- Gast
Dat is hier heel erg wisselend aangezien mijn vriend en ik allebei onregelmatig werken. Soms zien we elkaar daardoor dagen (bijna) niet.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Bacio schreef:Werk jij helemaal niet Sarah?
ja ik werk wel, las te snel dacht dat je bedoelde dat je thuis was. Maar dan ben ik alleen van 4.15 tot 8.00 en van 13.00 tot 18.00 en op sommige dagen de middag niet. is nogal wisselend
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Dit heb ik dus ook. Ik woon samen, ga de deur uit en kom dan al vaak collega's tegen. Dan de hele dag werken, samen met collega naar huis fietsen. Als ik een avondje thuis ben is mn vriend er vaak ook anders spreek ik met een vriendin af en ben ik dus ook niet alleen!June schreef:Ik heb vaak overdag heel de dag college en mensen om me heen. 's Avonds is er ook altijd wel wat en daarom probeer ik vaak wel even alleen te eten dan even een 'rustmoment' voor mezelf in te plannen (bluhh klinkt stom). Daarnaast doe ik erg mijn best om één avond in de week vrij te houden en rustig thuis door te brengen.
Bacio- Prater
Ik ga vaak wat vroeger naar bed, dan lees ik nog wat en ben ik een halfuurtje alleen. Verder in de auto van en naar mijn werk. Alleen thuis ben ik 2-3 avonden per week (vriend werkt) en soms wanneer hij bij vrienden zit. Best vaak, maar dat heb ik ook wel nodig.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik woon niet samen, maar ik zou daar niet tegen kunnen. Altijd mensen om me heen. Hoewel ik in een relatie vaak merkte dat ik het niet als een belasting zag als mijn partner er was. Aan de andere kant vind ik tijd alleen gewoon heel fijn. Maar is je vriend 's avonds nooit weg? Dan kun je dan toch lekker thuis blijven?
Gast- Gast
Bijna nooit, alleen op donderdag een paar uurtjes.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Inderdaad. Ik ben nu ook lekker alleen thuis.June schreef:Ik woon niet samen, maar ik zou daar niet tegen kunnen. Altijd mensen om me heen. Hoewel ik in een relatie vaak merkte dat ik het niet als een belasting zag als mijn partner er was. Aan de andere kant vind ik tijd alleen gewoon heel fijn. Maar is je vriend 's avonds nooit weg? Dan kun je dan toch lekker thuis blijven?
Rush- Lady Post-a-lot
Dat is echt heel wisselend, maar dat komt omdat ik onregelmatig werk.
Ik vind het soms heerlijk om een dagje alleen thuis te zijn, maar dan ben ik ook wel weer erg blij als hij thuiskomt.
Nu ben ik ook alleen trouwens (mijn vriend is aan het werk tot 22.00 uur) .
Ik vind het soms heerlijk om een dagje alleen thuis te zijn, maar dan ben ik ook wel weer erg blij als hij thuiskomt.
Nu ben ik ook alleen trouwens (mijn vriend is aan het werk tot 22.00 uur) .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Mijn vriend gaat s'ochtends al heel vroeg weg en ik slaap daarna niet meer. Ga dan meestal afwassen, was opvouwen en dat soort dingen. Uitzending gemist op de achtergrond, heerlijk vind ik dat. Als hij een keer laat moet beginnen ben ik de hele ochtend uit mijn doen
Gast- Gast
Sowieso om de week op vrijdagavond tot zaterdagavond, dan is mn vriend bij zn ouders en moet ie daar op zaterdag werken.Voor de rest vaak smiddags als ik alleen de ochtend heb gewerkt en bijv in mn eentje thuis ben om aan mn scriptie te werken.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Vaak 's avonds, als de kinderen op bed liggen, en in het weekend als ze bij hun vader zijn. Ik vind het wel lekker om alleen te zijn, maar vind het soms ook wel vervelend of moeilijk om rechtstreeks uit mijn werk de jongens te gaan halen en dan thuis te komen in een leeg, koud, donker huis waar nog helemaal geen leven is. Ik kan dus enorm genieten als mijn vriend er is, die heeft dan al lekker het licht aan, gekookt enzo, en er is bedrijvigheid in huis en daar kan ik soms best van genieten. Maar de weekenden dat ik alleen ben, die koester ik ook (zoals dit weekend).
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben maar 2 avonden in de week thuis. 1 avond daarvan spreken we af samen te eten en de andere avond ben ik dan vaak alleen. Als ik op een dag alleen op de wc alleen ben geweest vind ik dat echt vervelend.Rush schreef:Inderdaad. Ik ben nu ook lekker alleen thuis.June schreef:Ik woon niet samen, maar ik zou daar niet tegen kunnen. Altijd mensen om me heen. Hoewel ik in een relatie vaak merkte dat ik het niet als een belasting zag als mijn partner er was. Aan de andere kant vind ik tijd alleen gewoon heel fijn. Maar is je vriend 's avonds nooit weg? Dan kun je dan toch lekker thuis blijven?
Bacio- Prater
Ik kan het me ergens wel voorstellen. Maar als ik 2 avonden per week alleen weg ben, dan heb ik al het idee alsof ik veel van huis ben haha. Ik ben echt een huismus geworden.
Rush- Lady Post-a-lot
Is het een idee om 's avonds even uurtje alleen te gaan wandelen/fietsen? Als jij elke dag behoefte aan even tijd alleen, lijkt me dat wel een mooie oplossing toch?
Gast- Gast
Best veel. Ik woon op mezelf, voer mijn werk alleen uit al is het 50/50 ook bij bedrijven dus dan heb ik wel wat vreemden om me heen. Doordeweeks spreek ik tegenwoordig bijna niet meer af. Alleen op woensdag eet ik met mijn familie. Dan heb ik nog wel 1 keer per week dat ik collega's zie en ben ik nog niet lang in dienst dus krijg ik nog begeleiding ongeveer 1 keer per week. Zo ben ik toch onder de mensen haha. Ik vind het verder niet erg, wel lekker eigenlijk. Al ben ik dan op vrijdag meestal wel toe aan gezelschap.
Gast- Gast
Mijn vriend werkt in het buitenland dus hij is ongeveer het halve jaar weg.
Dan heb ik het huis voor mij alleen. Ik heb ongeveer 3-4 dagen per week college/practicum.
In de lente/zomer/herfst sport ik 2x per week. Maar verder zit ik veel alleen thuis.
Vind dit overigens helemaal niet erg, vermaak me prima! En de konijnen houden me wel een beetje gezelschap
Dan heb ik het huis voor mij alleen. Ik heb ongeveer 3-4 dagen per week college/practicum.
In de lente/zomer/herfst sport ik 2x per week. Maar verder zit ik veel alleen thuis.
Vind dit overigens helemaal niet erg, vermaak me prima! En de konijnen houden me wel een beetje gezelschap
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Op de WC en in bad. En in mijn bedje als ik niet bij mijn vriend slaap
Gast- Gast
Ik zou er niet aan moeten denken om bijna nooit alleen te zijn! Ik vind het juist heerlijk om alleen te zijn; dit neemt overigens ook niet weg dat ik erg graag in gezelschap ben hoor.
Maandagavond ben ik alleen thuis meestal (hoewel mn date er afgelopen maandag was), dinsdagavond ga ik sporten en ben ik daarna alleen, woensdag ben ik vrij en vaak de hele dag alleen en 's avonds heb ik Italiaanse les, donderdagavond ben ik vaak alleen (maar heb bijv. nu alweer twee weken een vriendin te eten gehad op donderdag) en vrijdagavond is vaak mijn ik-ben-moe-en-wil-bankhangen-avond Zaterdagavond ga ik het liefst wel wat doen! Zondagavond wil ik een beetje op tijd naar bed en me voorbereiden op de nieuwe werkweek, dus ook alleen.
Ik vind het leuk om een paar avonden wat te doen te hebben, maar als het te veel wordt, trek ik dat niet en word ik soms ziek(jes). Daarom moet ik erg oppassen en op tijd mn rust pakken. Ik ben nu aan het daten en misschien wordt het wel wat; ik zou daar best aan moeten wennen geloof ik! Het is natuurlijk wel erg leuk allemaal, maar ik ben ook erg gehecht aan mijn weekplanning en zou er echt een weg in moeten vinden om dat met elkaar te combineren!
Maandagavond ben ik alleen thuis meestal (hoewel mn date er afgelopen maandag was), dinsdagavond ga ik sporten en ben ik daarna alleen, woensdag ben ik vrij en vaak de hele dag alleen en 's avonds heb ik Italiaanse les, donderdagavond ben ik vaak alleen (maar heb bijv. nu alweer twee weken een vriendin te eten gehad op donderdag) en vrijdagavond is vaak mijn ik-ben-moe-en-wil-bankhangen-avond Zaterdagavond ga ik het liefst wel wat doen! Zondagavond wil ik een beetje op tijd naar bed en me voorbereiden op de nieuwe werkweek, dus ook alleen.
Ik vind het leuk om een paar avonden wat te doen te hebben, maar als het te veel wordt, trek ik dat niet en word ik soms ziek(jes). Daarom moet ik erg oppassen en op tijd mn rust pakken. Ik ben nu aan het daten en misschien wordt het wel wat; ik zou daar best aan moeten wennen geloof ik! Het is natuurlijk wel erg leuk allemaal, maar ik ben ook erg gehecht aan mijn weekplanning en zou er echt een weg in moeten vinden om dat met elkaar te combineren!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Tsja, verschillend. Ik werk onregelmatig, dus is telkens weer anders.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
van 18.00 tot 02.00, want dan werkt mijn vriend. en voor mijn gevoel tot 07.00, aangezien ik dan wakker wordt, en in mijn slaap niet doorheb dat mijn vriend naast me in bed is gekropen
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?
» Alleen dagje naar de sauna/ Welke sauna?
» vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen
» Genante momenten
» Soms heb je van die momenten...$%#^!
» Alleen dagje naar de sauna/ Welke sauna?
» vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen
» Genante momenten
» Soms heb je van die momenten...$%#^!
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: