Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 4:30

Vooruit Sup ; omdat jij het vraagt Wink vandaag is ze sporty spice!

Laatst aangepast door Parel op wo 15 feb 2012 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 20 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Lejow wo 15 feb 2012 - 4:37

Sporrrttyyy!!! Very Happy Very Happy

Even ego hoor..
Ik weet niet of ik het hier al gezegd had, maar we hadden een gastouder gevonden die 1 straat verder woont. Ideaal dus! Vandaag mail gekregen van het bureau met haar nummer er in en dat ze graag kennis met ons wilt maken. Leuk! Dus ik bel..
Nou serieus, ik vraag me af en toe af of ik in mijn omgeving de enige ben met redelijke social skillz...

Kort het gesprek:
Ik: Goedemiddag u spreekt met *lejow* , spreek ik met mevrouw ... ?
Zij: Ja
Ik: Ok, ik heb uw telefoonnummer gekregen via het gastouderbureau, want we zouden graag kennis met u willen maken!
Zij: Euh ok, ja, eh ja, nou het gastouder bureau heeft mij vandaag pas benaderd, en ze zouden alles op de mail zetten. En ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om het te lezen
Ik: Kan gebeuren!
Zij: Ja enne, ik ben nu ook niet thuis, ik ben op een andere afspraak, dusse ik bel u in de loop van de week wel even terug.
Ik: Ok, is ...
Zij: Ok, dank u, daaaaaaaaaaaag

*edit, ik vergeet er nog bij te vermelden dat dit alles op zeer monotome, chagrijnige toon ging*

Neutral Rolling Eyes
Ligt het aan mij? Ik had meer zo iets verwacht:
'Oh wat leuk! Het gastouder bureau heeft inderdaad contact met mij gehad, ze zouden het op de mail zetten, alleen ben ik nog niet in staat geweest om het te lezen. Maar dat is geen probleem hoor! Alleen ben ik momenteel op een andere aspraak, dus komt het u uit als ik in de loop van de week even terugbel? Dan kunnen we het er even rustig over hebben!'

Dus so far, eerste contact, MINPUNTEN
*grmbl*

*edit 2... of zijn het toch gewoon mn hormonen laughcry *
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Poisongirl wo 15 feb 2012 - 4:46

ik heb niet heel veel tijd nu om te reageren, ga morgen weer op iedereen proberen te reageren o f vanavond als dat lukt. Maar Supertalentje snap helemaal dat je je broer graag je vriendje had laten zien!

Lejow kan me jou gevoel bij het telefoongesprek ook wel voorstellen! Miss in combi met je hormonen

Hier een druk dagje gehad. Vanmorgen eerst J in badje gedaan, toen hem de fles gegeven. Toen ben ik naar de Sligro geweest en nog wat andere boodschappen gedaan. Daarna weer de fles en toen kraamvisite gehad. Nu nog ff naar de apotheek en dan frietjes halen (slecht he?) Vanavond nog van alles en nog wat wat ik moet doen. En ik ben moehoe!

Heeft iemand van jullie trouwens ook dat als je heel nodig moet plassen (en dus eigenlijk net te lang wacht met naar de wc gaan) dat je dan wat urine verliest? Ik heb dit sinds de bevalling en doe superveel bekkenbodemoefeningen, maar dit blijft :S En stomme ik ben dit vergeten aan te kaarten bij de gym toen ik maandag nacontrole had...

Laatst aangepast door Poisongirl op wo 15 feb 2012 - 4:48; in totaal 1 keer bewerkt
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Ayla wo 15 feb 2012 - 4:48

Nee Lejow, behoorlijk onbeschoft. Zij dan he Very Happy
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Lejow wo 15 feb 2012 - 4:51

Nee ok, ligt het niet helemaal aan mij.
Dat het niet uitkomt ok, maar om nou te zeggen dat ik nog uitkijk naar de aspraak, nee, whaha
Dus ze zal flink pluspunten moeten scoren!

Poison, ooohh lekker, pataaaat! Hier staat pizza op het menu, vriend heeft koopavond.
Dat van het urineverlies herken ik nu niet meer.. toen ik nog zwanger was trouwens wel, grrrr
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 5:18

Nah, lekker handige actie van mevrouw, Lejow.
Hopelijk is ze tijdens het gesprek aardiger, want een straat verderop is wel ideaal!

Gast
Gast

Bericht  MissD wo 15 feb 2012 - 7:44

Poison; dat van urineverlies herken ik ook niet, inderdaad wel net zoals Lejow tijdens de zwangerschap.

Lejow; wat een vreemd gesprek was dat met die gastouder. Kan me voorstellen dat dit al geen goede eerste indruk is. Hopelijk is het eerste "echte" contact beter.

Parel; T. haar spuug ruikt inderdaad ook zuur, maar ook daar wilden ze nog niets mee doen. Als haar spuug zuur blijft ruiken en ze doen er de volgende keer niks mee, ga ik wel even naar de huisarts. Vooralsnog gaat het redelijk met het kolven en haar rechtop houden na het eten.

Denk dat hier de borstvoeding flink aan het teruglopen is. Kreeg zojuist met moeite in totaal uit beide borsten 110cc. Ik kijk het nog eventjes aan en anders gaan T. over op kv, al wil ik dat nog zo lang mogelijk uitstellen. Geen idee eigenlijk waarom maar ik vind het een fijn idee/gedachte dat ze van mijn voeding groot word. En aan de andere kant maakt het ook niet uit als ik nu stop, was toch al wel van plan af te gaan bouwen omdat ik geen bv meer wil geven als ik moet gaan werken. Bij ons op het werk is namelijk zo goed als geen mogelijkheid om (rustig) te kolven, zowiezo is het daar ook erg lastig om het op vaste tijden te doen dus ja. Dan maar volledig over naar kv.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Lejow wo 15 feb 2012 - 7:46

MissD, ik zou echt een gat in de lucht springen als ik uit beide borsten 110 cc krijg Laughing
Mag zo weer aan de kolf, het is over de hele dag genomen maar zo'n 200 cc, maar toch beter dan niets!

Hoe werkt dat met afbouwen trouwens, van kolven?
Steeds minder keer per dag? Of kun je gewoon in 1 keer stoppen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  MissD wo 15 feb 2012 - 7:56

Lejow schreef:MissD, ik zou echt een gat in de lucht springen als ik uit beide borsten 110 cc krijg Laughing
Mag zo weer aan de kolf, het is over de hele dag genomen maar zo'n 200 cc, maar toch beter dan niets!

Hoe werkt dat met afbouwen trouwens, van kolven?
Steeds minder keer per dag? Of kun je gewoon in 1 keer stoppen?

Dat gaat toch hartstikke goed dan!! En B. is goed aan het groeien he Wink ook dankzij jou melk!
Ik had de eerste week ook niet zo veel. Moet zeggen dat met het kolven met handkolf/elektrische kolf ook niet zo veel was, maar wel als ik het zeg maar gewoon met mijn handen deed.
Maar nu doet ook dat vrij weinig Sad dus helemaal niet wat ik gewend ben.

Ik geloof dat je steeds minder moet gaan doen per dag, in 1 keer stoppen kan denk ik niet. Denk dat ze na een paar uur helemaal gespannen zijn en zeer doen omdat ze vol zitten met melk Wink.

Net trouwens zitten lezen, en vaker aanleggen/kolven zou ervoor moeten zorgen dat de productie weer beter word. En wanneer ze aan de borst gedronken heeft zou ik mijn borst helemaal leeg moeten kolven en dan zou het weer wat meer op gang komen. Denk dat ik dat eerst nog even ga proberen en als dat ook niet werkt dan ga ik denk ik langzaam aan maar afbouwen.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  pindaatje wo 15 feb 2012 - 7:57

Star: ik heb idd ook wel fb hoor smile Maar aangezien ik jullie niet bij naam ken, kan ik jullie lastig zoeken he Wink (je begrijpt, ik ben nog niet helemaal thuis op fb)

Nou dat was het, ik krijg alweer visite!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  studiebol wo 15 feb 2012 - 8:13

Lejow, het was idd niet zo'n leuk gesprek hoe het overkomt. Maar ja aan de andere kant, je kan ook echt even ongelegen hebben gebeld, maar goed dan had ze dat meteen moeten zeggen.
Wat goed dat je al 200cc kolft joh! Das toch super!! Goed hoor, haha en afbouwen, tja ik denk als je een goede productie hebt dat je dan wel moet afbouwen, ik weet niet hoe hoor. MAar ik had dus niks dus ik kon gewoon in een keer stoppen Very Happy nooit last van gehad.

Beegee je bent dus weer druk, werken, huishouden, kindjes, sjonge jonge haha dat staat mij ook allemaal nog te wachten!

Star, wat leuk dat jullie voor een 2e kindje willen gaan! leuk ook dat jullie dat ook nu al weten! Haha vind condooms ook echt niet wat, maar ja je moet wat Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 20 561177

MissD wat balen dat je denkt dat je productie verminderd, das wel vervelend. Maar het duurt toch nog even voor je moet werken?

Super, ook een dikke knuffel van mij. Ik kan me best voorstellen dat het moeilijk is dat je dit niet met je broertje kan delen. Sterkte! En ik vind het knap van je dat ondanks dat jij niet zo goed met je schoonouders kan je je zoontje met een gerust hart bij hun kan brengen!

Nou ja hier nog steeds een vrolijke L hoor, vanmiddag om 12 uur wat gedronken, om 3 uur werd ze wakker maar ze wilde echt niet drinken hoor, niks nada noppes. Maar ze was wat aan het spelen en om zich heen aan het kijken, en toen wilde ze wel weer slapen :shock: Om kwart over 6 heeft ze pas weer wat gedronken zo'n 90 cc... maar ja wat ze nu totaal vandaag op heeft is natuurlijk niks....we zullen wel weer zien. Vind het ook wel vervelend omdat ze zo goed ging en dit weekend voor het eerst aan logeren en dan gaat het nu op deze manier. Niet dat mijn ouders het vervelend vinden hoor.. maar dat is mijn eigen gevoel.

De belastingpapieren zijn hier ook weer ingevuld, gelukkig maar is dat ook weer gedaan! Heb er echt een hekel aan!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Lejow wo 15 feb 2012 - 8:19

Ik denk ook dat ik vrij snel kan stoppen.. Ik zit hier nu ook weer voor jan l*l te kolven geloof ik..
Had net om 6 uur al maar 20 cc, en als ik nu tot 10 kom is het veel geloof ik..
Vanmiddag gekolfd met haar bij me, dat hielp ook niet echt...
Zie het steeds somberder in eigenlijk!

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ayla wo 15 feb 2012 - 8:22

Pff lastig Lejow! Want de stelling "alles wat ze binnenkrijgt is mooi meegenomen" gaat voor mijn idee nu ook niet echt op, je eigen melk is nu zo belangrijk voor haar! Eigenlijk is het oneerlijk verdeeld, jij en studie bevallen te vroeg en krijgen er niks uit, ik was "te laat" en had meteen goeie productie, maar omdat het voor E. te zwaar was ben ik gestopt... Terwijl ik als ik 2 dagen had doorgezet haar wel zelf had kunnen voeden. Begin er steeds vaker spijt van te krijgen :s
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow wo 15 feb 2012 - 8:32

Ik denk niet dat je daar spijt van moet hebben Ayla, zo is het nou eenmaal gelopen!! Je hebt gewoon je best gedaan, en meer kun je niet doen, en van te voren kon je dit ook niet weten!

Maar, ben je nou juist wel, of juist niet voor die stelling?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ayla wo 15 feb 2012 - 8:36

In jou geval niet, omdat het nu zo belangrijk voor haar is met die voedingsstoffen en dingen die erin zitten... Je hebt het in dit of in een ander topic uitgelegd, waarom je eigen melk nu zo belangrijk voor haar is. In mijn geval wel, omdat ik voor mijn gevoel "alles" had gedaan wat ik kon doen, maar ze kwam niet aan, viel zelfs af. Dus alles wat ze die ruime week aan mijn melk binnen heeft gehad is mooi meegenomen, ze was niet prematuur zoals jou meisje.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol wo 15 feb 2012 - 8:41

Oooh lejow ik herken het wel, maar probeer het nog ff! Je zei dat je op 200 cc zat, misschien is het nu ff minder maar morgen weer goed. Drink je wel goed zelf? En heb je een fijn plekje om te kolfen? Dat is ook belangrijk.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow wo 15 feb 2012 - 8:47

Ayla schreef:In jou geval niet, omdat het nu zo belangrijk voor haar is met die voedingsstoffen en dingen die erin zitten... Je hebt het in dit of in een ander topic uitgelegd, waarom je eigen melk nu zo belangrijk voor haar is. In mijn geval wel, omdat ik voor mijn gevoel "alles" had gedaan wat ik kon doen, maar ze kwam niet aan, viel zelfs af. Dus alles wat ze die ruime week aan mijn melk binnen heeft gehad is mooi meegenomen, ze was niet prematuur zoals jou meisje.

Heh, dan is het in mijn geval toch juist wel 'alles wat ze binnenkrijgt is mooi meegenomen'?

Studie, ja, ik kijk het morgen nog even aan, en anders ga ik het afbouwen, het breekt me ook behoorlijk op, dat kolven zo vroeg en zo laat en het heen en weer reizen naar het zh..
Ik maak elke dag een fles met 1,5 liter limonade en zorg dat ik die helemaal leeg drink, en ik kolf lekker op de bank, of bij haar couveuse.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  studiebol wo 15 feb 2012 - 8:56

Lejow schreef:
Ayla schreef:In jou geval niet, omdat het nu zo belangrijk voor haar is met die voedingsstoffen en dingen die erin zitten... Je hebt het in dit of in een ander topic uitgelegd, waarom je eigen melk nu zo belangrijk voor haar is. In mijn geval wel, omdat ik voor mijn gevoel "alles" had gedaan wat ik kon doen, maar ze kwam niet aan, viel zelfs af. Dus alles wat ze die ruime week aan mijn melk binnen heeft gehad is mooi meegenomen, ze was niet prematuur zoals jou meisje.

Heh, dan is het in mijn geval toch juist wel 'alles wat ze binnenkrijgt is mooi meegenomen'?

Studie, ja, ik kijk het morgen nog even aan, en anders ga ik het afbouwen, het breekt me ook behoorlijk op, dat kolven zo vroeg en zo laat en het heen en weer reizen naar het zh..
Ik maak elke dag een fles met 1,5 liter limonade en zorg dat ik die helemaal leeg drink, en ik kolf lekker op de bank, of bij haar couveuse.

Meid ik snap heel goed dat je het je opbreekt.. het is ook best een investering dat kolven. Doe je het nog steeds om de 2 uur. En je zult nog aardig wat weekjes heen en weer moeten rijden dus je moet ook heel goed voor je zelf zorgen want daar heeft je meisje ook veel aan.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 8:59

Hallo dames!
Over al dat kolven kan ik toch niet meekletsen johhh!

Ik heb L. lekker in bad gedaan, ingesmeerd, alles gewassen, slaapzakje aan, flesje, en daarna is ze gaan slapen. Lekker in totaal een uur zitten bellen, eerst met mama, daarna met mijn tante (soort 2de moeder). Heb ook tussendoor nog even een fotosessie met L. gehouden haha, ik vind dr zó schattig haha slecht he, ben echt zo'n verliefde moeder Wink verpest dr nu al haha

Zometeen ga ik even wat foto's afdrukken van dr, voor in wat fotolijstjes, want mijn nichtjes en neefje staan/hangen hier heel veel maar L niet!

Achhhhhh (ff pronken, ken mij het schelen!)
Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 20 431509_307193929330433_100001194866618_738993_2049685675_n

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 9:04

Ohja trouwens, ik heb 3 weken terug een spiraal laten plaatsen, deed absoluut geen zeer (omdat het na een kind gekregen te hebben allemaal wat weker is enzo), en ik vind het ideaal. Sowieso weten wij nog niet of er ooit een 2de komt, en als die er komt dan pas over een jaar of 3, dus ik vind het wel lekker zo!

En nu ga ik maar even in bad want de foto's die ik af wilde drukken staan op de andere computer op zolder en daar heb ik geen zin om daarheen te gaan :P

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 15 feb 2012 - 9:06

Heerlijk he, foto's maken, ik kan ook echt eeuwig met mn camera in/op de couveuse hangen voor foto's Very Happy
Vind het echt een prachtige foto!!

Studie, ik kolf nu ongeveer om de 2,5 uur, maar soms zit er iets korter tussen, en soms iets langer. De laatste keer probeer ik rond 23u te doen, en de eerste 's morgens rond 8u. Maar ben zo verschrikkelijk moe..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  studiebol wo 15 feb 2012 - 9:08

Snap ik lejow, ik heb ook geen tips.. ik was ook kapot dus ik vond het ook best een opgave op een gegeven moment.

Parel leuke foto! Haha ik maak ook zoooo veel foto's pfff geen idee wat ik er allemaal mee moet, kan ze ook niet allemaal in een boek doen, weet je hoe dik en duur dat boek dan wordt Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla wo 15 feb 2012 - 9:23

Ja voor jou ook Lejow, maar anders, lijkt me in verhouding "belangrijker" voor B, weet niet hoe ik dat uit moet leggen smile Maar wel, alles wat je haar nu al hebt kunnen geven is al super!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Supertalentje wo 15 feb 2012 - 9:26

@Parels: echt, je dochter is zo waanzinnig knap! Lief dat je vanmiddag ook nog een foto plaatste, ze zag er sportief uit!

@Lejow: Ik wil je echt niet preken, je moet absoluut zelf weten wat je doet, maar ik heb superveel spijt dat ik gestopt ben met de bv. Hoewel het absoluut niet vergelijkbaar is was mijn kleine man ook te vroeg, ook in het ziekenhuis gelegen en was ik ook heel moe. Ik ben gestopt, maar als ik het terug kon draaien zou ik het doen. Ik had ook geen productie en heb ook niks afgebouwd, gewoon gestopt met kolven.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 9:59

Lejow ;ja heerlijk vind ik het! Vooral omdat ik nu nog niet echt fotowaardig ben haha wil zaterdag eens een soort fotoshoot thuis houden ben benieuwd hoelang ze het leuk vindt!

Studie ; ik sla ze maar gewoon allemaal op op de harde schijf en brand 1x in het jaar een cdtje, voor haar toch leuk voor later, ik heb bijna niks!

Super ; dat sportief eruit zien heeft ze van dr moeder, ik kan er ook heel sportief UIT ZIEN!

Joyce ; hoe bevalt het werken weer?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: