Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 19:40

goedemorgen!!

onze kleine man melde zich al om 6.45... woeps ik ben verwend was het niet gewend... maar goed hij is nu lekker in de box aan het spelen en de meiden slapen nog...
M.erle gaat vandaag met men ouders naar belgie en blijft er ook slapen :-) ben benieuwd!!

@ floor, ik heb voor J.ace des tijds wat gehad van de KA en dat werkte echt megaaaaa goed!! *ik baal want kan niet op de naam komen, als je wil vraag ik het maandag even na moet er toch naar toe*

@ SP, zooooo die groeit lekker!!
en wat een knappertje! (had gister de foto's al gezien)
bij lief zijn er ook veel jasjes/vestjes nu in de aanbieding

@ blondje, ohh das wel ineens schrikken... (maar als ik hier kijk heeft J.ace ook vaak blauwe handjes en dan van die grauwe nageltjes)
en idd zoals ayla zegt warme voetjes zijn heel belangrijk... J.ace ligt hier ook gewoon nog met een kruik in bed :-)

@ pbg, oehhh hoe is de nacht gegaan.. kan me voorstellen dat je het niet leuk vond dat hij ging logeren..

@ studie, en vandaag om half 5 /5 uur stil??

@ parel, L is wel lekker gegroeid!!
veel plezier vandaag!

@ floor, oehhh jammer foto gemist

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol vr 24 feb 2012 - 20:44

Goedemorgen!

Beegee, haha das weer ff pittig dan he als ze op tijd komen! GAan je ouders nog wat bijzonders doen in belgie, of gewoon gezellig ddaar heen? Leuk dat M mee mag!

PBG, hoe was je avond?

Star, je hebt dus weer inkopen, gedaan tja soms moet dat en kan je weer ff vooruit he! Ik/wij kijken ook de the voice kids, mijn vriend zegt steeds, is zij 13???? Nou als je haar tegen komt in de kroeg dan zie je dat niet.. haha. Echt toen ik 13 was, zag ik er echt niet zooo uit, misschien nog steeds wel niet, hihi maar ik was echt daar niet mee bezig.

Gisteren was V echt onzettend huilerig, heeft niet geslapen toen ik op kraambezoek was, en was dus de hele ochtend wakker :shock: Savonds vond ik haar ineens zo warm aanvoelen een beetje gloeierig, toen had ze een temperatuur van 38 graden en we hebben haar een zetpil gegeven.. binnen 3 kwartier werd ze heel rustig, lag ze heerlijk bij mij en was ze echt weer even ontspannen en niet zo opgefokt.. vervolgens hebben we haar om 9 uur maar eten gegeven en dan zagen we wel wat er ging gebeuren, en toen heeft tot vanmorgen half 7 geslapen... Misschien is dat gebeuren van half 5 nu ook wel door broken we zullen het wel zien.
De meiden zijn al in bad geweest en liggen nu leker te pitten, ik ga zo met mijn moeder de stad in, ze krijgen van oma een rugzakje voor het kinderdagverblijf Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 1:34

goedemiddag!!

Zooo beide dames zijn ineens mee, wat een rust ineens in huis.... ben net met J.ace even naar een vriendin geweest en straks komen mijn broer en zijn vrouw eten dus gezellig!

@ studie, en al geslaagd voor de rugzakjes? :-)
wel fijn dat V zo goed reageerde op de zetpil!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Ayla za 25 feb 2012 - 5:45

Middag,

Reageer even alleen op de laatste pagina's, reageren vanaf mn laatste reactie gaat niet meer lukken Very Happy En na mij, is nu E.lena ziek ze heeft 38,6 graden koorts en slaapt al 3/4 van de dag. Ze is tussen het slapen door wel gewoon vrolijk gelukkig, dus dat scheelt weer.

Pindaatje als hij het er met een spuitje uitkrijgt zou ik toch een lepeltje proberen. Dan komt het volgens mij al verder achterin de mond terecht.

PBG hoe is het vannacht gegaan met/zonder je meisje?

Studie je kan eventueel ook als jullie boontjes of brocolli of bloemkool of worteltjes eten daarvan een beetje pureren voor je meiden, en net zo met banaan, appel, peer, ehmm en andere zachte vruchten... Hoe is het nu met V heeft ze nog koorts? Ze raden aan als ze koorts hebben om 24 uur paracetamol te geven ivm risico op koortsstuipen. (deze info heb ik van mijn zus die op een kdv werkt en daar cursus kinder ehbo krijgt smile )

Parel vandaag wat leuks met je gezinnetje gedaan? Wink

Floor helaas ik heb je foto gemist!

Star ik vind dat ook, ik schat de meiden van nu ook altijd veel ouder dan dat ze zijn volgens mij.

BeeGee hij was er vroeg bij! Dacht zeker haaa nu is het weekend, nu is het mijn beurt Wink Veel plezier vanavond!

Nou 't meisje is weer wakker zit naar de tv te kijken... Zal haar zo maar even gewone kleren aandoen, ze ligt nu in haar slaapzak haha. Geef haar straks denk ik ipv groente gewoon een flesje of sap, dan krijgt ze wat extra vocht binnen is nu wel belangrijk.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Star007 za 25 feb 2012 - 9:17

@BeeGee: Lekker hoor even fijn een middag alleen met J. op pad.

@Ayla: Ach wat zielig dat ze ziekjes is Neutral Wat voor sap geef je dan? Ik zou niet eens weten wat een baby nog meer mag drinken behalve voeding en water haha. Beterschap!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 9:21

Star ; een baby mag diksap, maar denk niet dat dat suikervrij is, daar zit vrij veel suiker in. Thee mag een baby ook.

Ayla ; beterschap! L had ook 38.3, maar gisteren prikjes gehad.

BeeGee ; wat heerlijk een rust! En wat slaapt hij lief! (FB)

Wij hebben vandaag lekker even een rondje door de stad gedaan, niks bijzonders gekocht, alleen een cadeautje voor de dochter van truestar die bijna jarig is, en hemdjes voor mijn vriend. En ohja, rijstebloem voor L.

Op advies van de huisarts en de cb-dokter heb ik er gisteren en eergisteren rijstebloem doorheen gedaan bij de laatste fles. Dat vult niet alleen extra, door dit papje blijven haar medicijnen ook iets beter zitten. Ze vindt het ook heerlijk. En vannacht sliep ze van kwart voor 12 tot kwart voor 9! Ga nu ook om de 3,5 uur voeden, 4 uur redde ze steeds niet omdat ze niet alle flessen leegdrinkt. Nu gaat het gelukkig wel weer een stuk beter.

Gast
Gast

Bericht  Ayla za 25 feb 2012 - 9:33

Ze krijgt diksap, weet dat er suiker in zit maar iets anders wil ze (nog) niet. En vind voldoende drinken wel belangrijk.

Ze drinkt er overigens misschien maar 20 cc werkelijk van op, en krijgt niet dagelijks.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 9:46

Het wordt bij ons op het kdv ook gewoon gegeven hoor, diksap. Verdunnen het wel heel erg. Kan geen kwaad! Wicky is trouwens ook absoluut verre van suikervrij! Je hebt nu ook iets van Slimpie's, daar zit niks in. Ben benieuwd of dat ook bij baby's mag. Ik heb L trouwens nog nooit wat anders gegeven dan melk (met toevoeging zoals rijstebloem of nutriton).

Gast
Gast

Bericht  Ayla za 25 feb 2012 - 9:59

Ik ben ook pas met wat anders als melk begonnen toen ze de laatste fles niet meer wilde Parel, omdat ze toen ineens 200 cc minder binnen zou krijgen. Nu zit er in fruit en groente ook wel vocht, maarja, dat eet ze ook maar minimaal. Heb nu van olvarit geloof ik iets, het zijn geen potjes maar lijken een beetje op die bakjes van danoontje, die lust ze wel graag. Maar ze red het tussen 7 en 11 nog met de flessen, dus in principe is het niet nodig. 's Avonds wel, dan heeft ze om 6 uur al echt honger.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 10:27

Joh dat is toch prima!
Als er een fles wegvalt dan hoort ze op een andere manier haar vocht binnen te krijgen.
Op het kdv doen we ook bij elke maaltijd een flesje drinken ernaast.

Weet wel welke dingen je bedoeld, ik had er geloof ik 1 in de zwangerschapsdoos zitten. Ook een soort fruithap toch?

Gast
Gast

Bericht  Ayla za 25 feb 2012 - 10:33

Ja fruithapje heet het gewoon. Allemaal verschillende soorten fruit, en het is lekker zoet. Onze kleine Leentje is een zoetekouw haha. Ze krijgt bij mijn zus een of ander biologisch appelsap van de AH, zit ook (volgens het etiket dan Rolling Eyes ) geen suiker in, dat vind ze ook lekker.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 11:04

Geloof best dat ze een zoetekauw is!
Heb voor L die rijstebloem van vanillesmaak, nou werkelijkwaar ze zuigt de speen bijna uit de fles haha

Gast
Gast

Bericht  Ayla za 25 feb 2012 - 11:10

Haha ja dat is hier ook, ze is al vlot met de flessen (10 minuten over 200 cc) maar met de papfles is het helemaal binnen no time op. En nog geen druppel knoeien haha.

Owja zoetekaUw. Ik dacht al, het klopt niet.... Ben weer is moe.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol za 25 feb 2012 - 20:53

Ayla wat vervelend dat E nu ook ziek is zeg!

DAt van die zetpillen wist ik niet, heb ik dus ook niet gedaan.. ze had gelukkig niet hele hoge verhoging/koorts. Bedankt nog voor de tips van het eten.. Als je het eten pureert doe je het dan gewoon in de blender ofzo? En ik neem aan dat je het warm geeft, nou ja niet zo warm als wij het eten, maar toch ook niet koud?

Parel, moet jij nou morgen weer werken? En gaat L morgen voor het eerst naar het dagverblijf of was het nou nu het verhaal dat je vriend wat dagen vrij neemt? Was lekker weer toch om gisteren ff in de stad te zijn! Heerlijk!

Ik heb gisteren ff met mijn moeder geshopt,nou ja we gingen dus voor rugzakjes van de meide maar we zijn goed geslaagd.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 Sammies-by-samsonite-dreams-backpack-s-kuiken-detail-0
Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 Sammies-by-samsonite-dreams-backpack-s-vlinder-detail-0

En ook hebben ze van oma nog een jumpsuit in spijkerstof gekregen van de HEMA in maatje 68 dus hopen we dat dat van de zomer past. Mijn moeder had er ook nog een lief roze vestje bij gekocht..

Sinds dinsdag geven wij L drinken met een grotere maat speen. We maken de voeding dan nog iets dikker met die nutriton en het gaat nu een stuk beter. Volgens ons is onze L een beetje een luie drinker, als ze het niet snel genoeg binnen krijgt dan stopt ze er mee en is het voor haar klaar Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 561177 In overleg met die vrouw van het CB gedaan want ja ik zei dan doet ze nooit 20 minuten over haar fles, dat was volgens haar niet zo erg, en nu drinkt ze wel een stuk beter dus ik wordt hier wel blij van.

Ook hebben ze vannacht weer doorgeslapen cheers zo dat was wel weer lekker een nachtje door slapen. Mijn vriend is sinds eergisteren ziek dus niet zo gezellig. Gisteren was hier een vriendin kwam al gezellig aan het einde van de dag, we hebben lekker wijntjes gedronken en heerlijk gegeten, ben geen kook wonder maar dat van gisteren was goed gelukt zeg!

En nu ga ik lekker paardrijden!

Fijne zondag meiden!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 25 feb 2012 - 20:57

-weg-

Deze foto wil ik ook ff met jullie delen, is gisteravond gemaakt met een telefoon dus hij is niet heel erg duidelijk.. maar ik was tegen ze aan het praten en toen waren ze zooo aan het lachen, mijn vriendin maakte net op tijd een foto Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 561177

Laatst aangepast door studiebol op zo 26 feb 2012 - 8:32; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 20:59

Aah wat een lieve foto!I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 21:08

Wat schattig Studie!!!
Ik vind dat ze nu veel meer op elkaar lijken dan op andere foto's?!
Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij haha.

Gast
Gast

Bericht  pindaatje za 25 feb 2012 - 21:10

Studie: wat een geweldige foto!!! Laughing En lekker geshopt dus! Leuke rugzakjes!

Hier hebben we geloof ik weer een ziek mannetje... Hij heeft nog een kuur voor de spruw, en die geeft volgens de bijsluiter best wat bijwerkingen.. Nou ons mannetje heeft er flink last van... Veel overgeven, diarree, en hij voelt zich er niet heel fijn van... Vanacht heeft hij bijna de hele fles uitgekotst, álles zat eronder! En nu hij die kuur heeft, is hij na de nachtvoeding ook echt wakker (en hij komt ineens weer een uur eerder 's nachts!) Gistermorgen zat ik om 5.00 met hem beneden, en vanmorgen man om 4.30.. (hij sliep al weken weer lekker door tot 9.00 of later na de voeding van 5.30)

Maar wat moet ik nu met dat overgeven?? Het zo laten?? Hij heeft vandaag de laatste gift van de kuur, dan is het klaar... Of toch even bellen met de hap?? En overleggen of we die laatste dosis nog wel moeten geven? Als ik in zijn mondje kijk, is de spruw verdwenen.. Wat zouden jullie doen?

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Lejow za 25 feb 2012 - 21:10

Ahhhwww wat een lieve foto Studie!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 21:12

Meestal moet je er meedoorgaan tot de kuur afgelopen is anders kan het weer heel snel terug komen.
Maar je kunt eventjes bellen om te overleggen natuurlijk.
Wel zielig dat hij zoveel last heeft van de bijwerkingen zeg!

Gast
Gast

Bericht  pindaatje za 25 feb 2012 - 21:39

TBIB: ja ik weet het, de kuur moet helemaal af, maar vind dit zo sneu voor hem.. En we zijn al genoeg bezorgd om hem vanwege zijn zkh opnamen een paar weken terug, en denken dan de hele tijd "als hij maar niet weer zo ziek wordt dat hij weer opgenomen moet worden".. (ging toen wel om iets heel anders, maar wel genoeg geschrokken natuurlijk) Misschien een beetje té bezorgd, vooral mijn man... Zal even kijken hoe het na de komende voeding gaat, spuugt hij weer alles onder, dan bel ik denk ik even, spuugt hij niet, dan toch even aankijken denk ik...

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 21:49

Och jee, heeft houw ventje ook in het ZH gelegen?
Wat had hij? Als je dat wil vertellen natuurlijk!

Ik zou het inderdaad ook eventjes aankijken.
En mocht hij het nog een ker krijgen misschien dat ze dan andere medicatie kunnen voorschrijven. Dit is wel heel sneu voor je mannetje!

Gast
Gast

Bericht  Ayla za 25 feb 2012 - 22:15

Studie E. heeft nu ook geen koorts meer dus geef ook geen zetpillen meer hoor, is alleen als ze echt ziek zijn, om een koortsstuip te voorkomen. Gisteravond om 9 uur had ze ook nog geen koorts, en om 3 uur 's middags had ze paracetamol gehad. Heb ik even mama smsje gestuurd of ze al koorts gehad zou hebben als ze het weer zo hoog zou krijgen, en die zei ook als ze weer koorts zou krijgen had ze dat allang gehad dus zetpil hoeft nu niet. En tot nu toe heeft ze ook geen koorts dus het zal wel eenmalig geweest zijn. Je kan qua groente en fruit volgens mij het beste voor groente zacht smakende groente aanhouden, waar wij iets over heen doen als smaakversterker. En fruit zachte vruchten, en ook geen scherpe smaken. Groente geef ik warm, fruit koud. Ik heb van opa een roerzeef gekregen daar krijg je het echt glad mee, maar denk dat een blender of staafmixer ook wel kan. Wat een leuke foto I love you Daar moet ik altijd meteen van lachen haha, foto's van lachende baby's

Pindaatje ik zou die laatste dosis ook nog geven, als het daarna klaar is. Als je nu nog 2-3 doses zou moeten geven en het zou al weg lijken zou ik wel bellen, maar 1 keertje nog dan is ie ervan af. Knapt ie hopelijk ook snel weer op.

Nou vanmorgen was het weer kwart over 6, heeft ze nog even een kwartiertje bij mij op mn buik geslapen, en toen heeft vriend om half 7 de fles gegeven. Daarna was ie weer terug in bed gekomen, maar om 8:00 uur was mevrouw uitgeslapen haha. Ligt ze in bed te kletsen en te spetteren.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 23:51

nog net een goede middag!!

wat een rust hierzo zeg..(in huis dan) de Meiden doen het super, dus die verwacht ik ergens rond etenstijd terug. J.ace kwam vannacht ineens om 2.. k was heeeeeel verbaasd na zijn fles weer lekker gaan slapen en toen werden we allemaal om 10 pas wakker Embarassed dat is toch het voordeel van 1 kindje i.p.v. 3 haha.. J,ace lekker in bad gedaan en die slaapt intussen weer.
Ik heb gister lekker beneden alle ramen gelapt en vandaag boven.. ook onze kleding kast even leeg geruimd en soppie door heen gehaald.. ach allemaal van die gekke klusjes die je normaal niet doet.
Ros is even op de koffie en k hang nog in mijn pyjama rond.. :-)

@ studie, wat een lieve foto!!! ze lijken zo groot al als ze zo zitten!!
JEEJ weer lekker door geslapen!
wat een leuke rugzakjes!! (wij hebben volgens mij van die zelfde het bijtje)

@ parel, J.ace slaapt altijd met zijn duim in zijn mond.. kan daar ook echt naar blijven kijken haha..
zoo L had ook lekker geslapen!

@ [inda, ik zou de kuur toch afmaken ondanks het spugen.. je zou dan tussen door even een kleine fles extra kunnen aanbieden...wel erg sneu voor je kleine vent!!

@ ayla, Fijn dat E.lena geen koorts meer heeft!

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup zo 26 feb 2012 - 0:10

@ logeren; was hartstikke goed gegaan gelukkig maar ik en mijn man vonden het wel moeilijk hoor toen we weg reden. Zelf ook niet echt lekker geslapen Rolling Eyes Maar toen ik z eop kwam halen had ze echt dikke pret dus dat zat wel goed Wink

@ ayla; hoe is t met je meisje?
@ parel; fijn dat de rijstebloem zn werk doet
@studie; wt een leuke rugzakjes smile en geweldige foto hahaha
@ pindaatje; ach arm mannetje
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: