Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  _Lana_ wo 15 feb 2012 - 0:31

Hai meiden,

Volgens mij mag ik me hier aansluiten Very Happy . Ik zal als de kindjes nog niet thuis zijn nog niet zo heel veel te melden hebben Wink , maar ik vind het wel leuk om alvast een beetje bij te blijven.

Hier gaat het heel erg goed met de kleintjes en als het zo doorgaat, zullen ze denk ik heel snel naar huis mogen. Aanstaande vrijdag zou ik 36 weken zwanger zijn en als ze dan zo goed blijven drinken, dan zijn ze snel thuis.
Oh wat zou dat heeeeerlijk zijn!! I love you

Tot snel!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  _Lana_ wo 15 feb 2012 - 0:32

BeeGee schreef:
pitbullgup schreef:ik zie je mooi manneke helemaal Very Happy

wat vreemd, ik zie alleen de helft dus niet eens zijn koppie... kan ook niet de foto verschuiven zeg maar...
maar goed jullie zien hem en ik weet wel hoe ie er in het echt uit ziet lol!

Ik denk dat je het beeld op 125% grootte hebt staan ( had ik namelijk eerst ook Wink ), als je die op 100% zet, zie je de foto wel helemaal in beeld.

Wat een prachtig mannetje!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  MissD wo 15 feb 2012 - 0:40

Wat is er weer veel bijgeschreven, weet alleen niet meer zo goed wat allemaal.
Vanmiddag zal ik even wat uitgebreider reageren.

Beegee; Wat een lieve foto van J. Haha ja T. heeft enorm veel haar Wink vind het zo
schattig. Het staat nu meestal met een kuif rechtop.

Lana; Welkom en gefeliciteerd met je kindjes.

Hier alles goed, T. heeft weer heerlijk geslapen. Vanochtend was ze volop aan het lachen, maar als ik dat op de foto wilde krijgen deed ze het helaas niet. Nu gaan we zometeen even naar het weeguurtje bij het cb en daarna een boodschapje doen. Hopelijk gaat ze dan vanmiddag een dutje doen dan kan ik even strijken en stofzuigen.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Supertalentje wo 15 feb 2012 - 1:13

@Ayla: Klinkt niet heel logisch, zelf kan ik dagen weinig eten en daarna een maaltijd verstouwen, haha! En als ik kleine man toch nog een beetje extra eten geef, dan komt alles wat teveel is er gewoon weer uit, ipv dat hij de dag erop meer wil eten. Het maakt ook niet uit, het verbaasde me gewoon omdat ik er nog nooit iemand over gehoord heb :P

@Studie: hoe gaat het met je dochter? Heb je al minder gegeven en gaat alles nog goed met haar?

@Begee: prachtige foto! Wat issie al groot!

@PGB: Handig zo'n moeder! Ik ga denk ik ook op zoek naar zo'n stofje, is goedkoper dan een fotograaf ;-)

@Floor:

Laatst aangepast door Supertalentje op wo 15 feb 2012 - 1:48; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  studiebol wo 15 feb 2012 - 1:23

Lana, welkom! Leuk dat je mee komt schrijven!

Beegee ik zag je foto helemaal, hij word idd echt al weer groot zeg!

MissD was ze goed gegroeid?

PBG fijn dat de prikjes nu beter gingen, hier moeten ze dinsdag al weer voor de 3e keer!

Super, hoe is je dag gisteren eigenlijk bevallen zonder je kleine man? Ben je een beetje bijgekomen/uitgerust heb je de dingen kunnen doen die je wilde doen?
Tja, ze heeft dus om 9 uur maar weinig gedronken en net werd ze om 12 uur wakker toen heeft ze wel wat meer gedronken,maar niet de fles leeg, we kijken het nu ook maar gewoon ff aan. Ze is daarna heel leuk aan het spelen geweest op haar speelkleed dus ze lijkt zich wel goed te voelen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  pitbullgup wo 15 feb 2012 - 1:35

@ lana; Welkom Very Happy hopelijk heb je de kleintjes snel thuis!
@ missd; Lachen naar het "vogeltje" moet dus nog even geoefend worden :P
@ studie; zolang ze tevreden is en goed groeit zo ik me ook niet zon zorgen maken
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Floor wo 15 feb 2012 - 1:38

@supertalentje, ik snap wat je bedoelt. maar met steun bedoel ik ook interesse vanuit de omgeving. Maar goed laten we er maar over ophouden. Ik heb geen zin om het verder hier te bespreken.
Ik ga snel weer aan het werk en hopelijk gaat onze zoon vanmiddag nog slapen dan ga ik lekker mee want ik heb een zware migraine aanval.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ayla wo 15 feb 2012 - 1:43

En als je een hele tijd (dus geen dagen maar weken) steeds meer eet, heb je dan niet steeds eerder honger Super? Of ik ben gewoon niet logisch Rolling Eyes Wink Ik ben ook wel benieuwd hoe je dagje zonder je mannetje is verlopen...

Zo heb net weer fruit en groente inkopen gedaan... Vanavond krijgt ze nog 1x bloemkool, dat is echt geen succes dat spul, mja, ik kan ook wel lekkerdere groente verzinnen Very Happy Heb allemaal verschillende appels gehaald, even kijken welke ze het lekkerste vind/lust. En brocolli, dus morgen krijgt ze dat voor het eerst, ben benieuwd.

Blondje geeft wel een fijner gevoel als je weg kan zonder dat ze begint te huilen he? Dat vond ik in het begin het ergste. Tegenwoordig begint ze te lachen als ik haar uit de mc haal, dat is nog leuker Wink Hoe gaat het werken bij jou nu?

Star ik ben ook wel benieuwd hoe het je allemaal bevalt.

Lejow lijkt me ook een raar idee ja! Wat Studie ook zegt, denk dat het wel over is als je alle "belangrijke" data gehad hebt, als je over de uitgerekende datum heen bent.

Studie ik denk dat ze nu weer een beetje aan het inhalen is, misschien dat als je morgen weer gewoon om 07:00 begint dat ze weer in het gewone ritme zit. Hoe gaat het zonder de nutriton tot nu toe?

PBG Hier ging de tweede vaccinatie ook beter, maandag mag ze weer voor de derde... Ik ben vooral benieuwd hoeveel ze gegroeid is, ze wordt echt zwaar.

BeeGee ooh ik wou de pitjes er juist in laten zitten Wink goed voor de mondmotoriek hihi. Nee dat snap ik, ik heb sowiezo zelf als ik druiven heb ook pitloze, dus dat komt goed. Moet ik alleen wel van allemaal de schilletjes afpeuteren, maar dat komt wel goed. Heb nu nog geen druiven meegenomen, vond ze te duur. Hoe bevalt het werken weer?

Lana welkom! Ik ben wel benieuwd naar de namen van je koningskoppel! En ben ook wel benieuwd naar je bevallingsverhaal, het was even omschakelen dat je al bevallen was.

MissD geef jij bv dat je haar tussendoor gaat wegen? Geloof het wel he?

Floor je kan niet je kop in het zand blijven steken... Denk dat je er ook niet verkeerd aan doet om met iemand professioneel te praten. En nu zal ik er ook over ophouden. Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 19 699888 !
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 1:49

Middag,

J.ace ligt weer in bed... heb hem om half 1 maar ff wakker gemaakt voor de fles van 11... naja komen we vandaag uit op 4 flessen denk ik is dat ook prima... (we shall see)
M.erle ligt op bed, hoop dat ze wat slaapt die is de laatste tijd niet te genieten..
I.ndy gaat boven in ons bed even tv kijken, misschien dommelt ze ook wel weg.... (zou ook niet verkeerd zijn haha)
en ik tsja ga men strijkijzer maar weer eens verwelkomen, kan maar gebeurt zijn he

@ lana welkom!!! hoop dat je kindjes snel thuis zijn!!
yep je had gelijkt wat grootte van het scherm.... thnks :-)

@ studie, gezellig he als ze zo gaan ''spelen''

@ ayla, bloemkool is toch ook uhh smaakloos :P
werken bevalt goed!! tis wel erg wennen weer om ineens weer belangrijk te zijn voor andere :-)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Ayla wo 15 feb 2012 - 1:51

Jaa bloemkool smaakt ook naar bijna niks, dus ik snap het wel haha. Had al zitten denken om er vanavond maar wat appelmoes ofzo bij te gooien, maar dan gooi ik ook mijn principe van aan 1 smaak wennen weer overboord (het zoveelste) maarja, ik vind zo kale bloemkool ook niks aan, ik snap haar wel hihi.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla wo 15 feb 2012 - 1:53

Oja Parel je pakketje is onderweg! Denk (hoop) dat je het morgen hebt.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 wo 15 feb 2012 - 2:06

Hallo Dames,

Nou ik ben ook een dagje wezen werken hoor.. kan ik ff 6 paginas bijlezen hihi :P Nou ik zal even proberen op iedereen te reageren, als ik nog weet wie er nou precies mee schrijven hier. Het wordt hier nog druk zeg haha.

@Ayla: Pink Lady's ofzoiets, zijn ook lekkere, zoete appels. E. ook al bijna richting de maat 68 ! hier ook binnekort denk ik Rolling Eyes .. Pff t gaat zo snel, ze begon met maat 44/50! Maar heb ook leuke setjes in maat 68 , maar nog wel wat bij shoppen Laughing

@PBG: Welcome back Very Happy Leuk dat je weer mee komt schrijven. Ik was Razz88 ( niet quoten a.j.b.) in het zwangeren topic toen. En ik ben S. op FB ,maar je had me al geaccepteerd Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 19 561177 . Knappe meid hebben jullie zeg!
Hoe gaat het nu met je werk enzo?

@Parel:Volgens mij had je de vraag over hoe het gaat met onze sekslevens ? Hier matig. Wel na de bevalling een aantal keer seks gehad hoor. We hebben allebei ook wel vaak genoeg zin , maar het komt er gewoon niet super vaak van op de een of andere manier. Maar we zijn er beide niet tevreden over, dus moeten we daar samen maar eens verandering in brengen. Ik zou tevreden zijn met 2 a 3 keer per week ofzo. En D. ligt meestal rond 20.00 al in bed, dus aan 'geen tijd' kunnen we het ook niet wijten haha.

@Mickey: Ag kamperen is ook leuk, heeft F. dat gewoon ook alvast een keer ervaren Wink Wel raar dat het zo snel kapot gaat!

@Floor: Ik had bericht nog gelezen, maar zal er niets over neer zetten, want las dat je er over op wilt houden, hier op het forum.

@MissD:Wat heeft T. een mooie bos haren Laughing . Ik ben trouwens S. op fbMama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 19 561177 , maar misschien had je dat al door haha. Enne elke dag seks .. poeh daar had ik ook voor de zwangerschap geen energie voor hoor haha en ook niet iedere dag behoefte aan en mijn vriend geloof ik ook niet. Maargoed zo zie je maar, dat iedereen andere behoeftes heeft Laughing .

@Lejow: Lijkt me inderdaad rot om dat zo in dat verslag te lezen, zeker omdat jullie het anders ervaren hebben.

@Pindaatje: Heb je ook fb Laughing ?

@BeeGee: Ja lijkt me ook erg druk; werken, 3 kinders, huishouden, Vriend die aandacht wil haha Laughing oja en dan nog hier alles bij proberen te houden :P Haha leuk dat J. zo lekker aan gymnastieken is. Groeit inderdaad goed aan de foto te zien !

@Lana: Welkom hier! Leuk nog een tweeling mama Laughing Heb je dochters of zoons, of een meisje en een jongen?
Hopelijk mogen ze snel mee naar huis Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 19 561177

@All:

Gisteren dus mijn eerste werkdag gehad en D. voor het eerst naar het kdv. Was wel even slikken hoor .. Rolling Eyes .
Ik heb rond 12 uur even gebeld en ze vertelden dat ze het hartstikke goed deed en veel sliep. De rest van de dag voelde ik me dus ook wat beter wat betreft mijn meisje achter laten op het kdv. Op het werk al meteen na paar uur knallende hoofdpijn. Ik heb ook meer dan 400 mails doorgelezen en alle clientendossiers bij moeten lezen en meteen een 'To do list' gemaakt. Dat wordt in ieder geval geen verveling de komende weken Rolling Eyes . Maar over het algemeen was het wel weer lekker om op het werk te zijn. Fijn met collega's kletsen en gewoon weer eens wat anders om handen hebben dan luiers, voeding, was, huishouden. Vandaag een vrije dag en dan morgen weer een dagdienst ,nouja kantoordienst om nog even alles goed bij te lezen en om van een collega een overdracht te krijgen over de clienten waar ik pb-er van ben.

Paar weken geleden vertelde ik hier dat ik zo lang vloeide en onregelmatig bloed verloor tijdens het pil gebruik. Ben nu paar weken gestopt met de pil en ben nu voor de 2e keer ongesteld geworden. Tussendoor geen bloedverlies meer cheers Het is alleen wel balen dat we nu condooms moeten gebruiken maja beter als die#^##^anticonceptiemiddelen. Mijn humeur is sinds het staken van het pilgebruik ook weer stukken beter. Ik ben geloof ik erg gevoelig voor die hormonen, wat betreft stemming.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Supertalentje wo 15 feb 2012 - 2:22

@Ayla: ik heb nog nooit weken meer gegeten, dus dat weet ik echt niet, haha!

@Studie: is het normaal dat ze 3 uur later alweer wakker wordt? Ik ben benieuwd hoe het gaat, maar als ze zich vooralsnog goed voelt is dat natuurlijk super!

Ik heb gister de hele dag alleen maar gehuild over alles en niks, steeds als ik dacht dat het op was begon ik weer... Ik mis mijn broertje heel erg, maar ik wil niet huilen of boos zijn met kleine baby op de arm, dus ik heb alles ingeslikt. Maar dat moest er blijkbaar toch een keer uit :P Mijn schoonouders zijn echt super gek op K, dus ik vind het bijna zielig hem vanavond weer op te halen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 19 394967 .

@Floor: Ik vind het gewoon rot en wilde graag dat ik iets voor je kon doen... Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 19 699888

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  MissD wo 15 feb 2012 - 2:23

Net terug van het cb. T. woog de vorige keer 4280gram en was 53,5cm lang. Nu 2 weken later weegt ze 4690gram en is ze 55.5cm lang, ze groeit dus goed ondanks het spugen.
De verpleegkundige bij het cb gaf ook aan dat ze nu niks met het spugen gaan doen omdat ze gewoon groeit, het is dus niet medisch, wel vervelend voor ons meisje natuurlijk.

Haha pgb inderdaad dat lachen voor het vogeltje moeten we nog oefenen. Alsof ze een radartje heeft als ze aan het lachen is, en ik kom met mijn telefoon of fototoestel iets te dicht in de buurt dan stopt ze meteen met lachen.

Ayla; ik geef nog steeds borstvoeding, al heb ik het idee dat het langzaam aan wat minder begint te worden. Eerst had ik met kolven uit 1 borst met gemak 120cc, nu kom ik net aan de 80 met veel moeite. En door dat spugen van T. vind ik het wel fijn om een beetje in de gaten te houden maar ze doet het dus gewoon hartstikke goed.
Leuk hoor al dat uitproberen met eten Wink. Vind E. al veel lekker?

Floor; Hopelijk word je migraine snel minder. Zal niet ingaan op de rest wat je verteld hebt aangezien je in je laatste post aangeeft het er nu even niet over te willen hebben.

Star; Idd iedereen heeft andere behoeftes Wink. Hier sinds mijn bevalling dus ook niet net zoals voorheen... de zin is er wel maar manlief zit tegenwoordig al rond half 9 op de bank te slapen dus komt het er niet echt van. Ach wie weet over een tijd weer. Tja als jullie er beide niet tevreden over zijn moeten jullie er wat aan gaan doen he Wink haha idd aan de tijd zal het niet liggen.
Wat fijn dat D. het zo goed deed op het kdv. Fijn ook trouwens dat je nu niet meer aan het vloeien bent! Ik heb nog niet de moeite genomen om naar anticonceptie te kijken. Wilde eigenlijk weer gewoon aan de pil, maar idd daardoor word mijn humeur ook niet echt beter ben ik bang. Aan de andere kant vind ik condooms ook 10x niks, en een spiraaltje lijkt me ook niets (geen idee waarom hoor, meer het idee denk ik).

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 2:36

OHHHH zet ik alles klaar om te strijken, wil ik beginnen had ik het strijkijzer nog niet aan staan... pff had ik net alle zin weer bij elkaar geraapt haha....

@ missD, zoooo netjes gegroeid dus!!!

@ sp, wat lief dat je schrijft dat je het zielig vind om je kleine op te halen omdat je ouders hem zo leuk vinden..., dat moet je vast een goed gevoel geven als mama!

ik weet even niet hoe het zit met je broertje.. *sorry*
maar wil je wel een knuff geven, en huilen mag best he!!!!!

@ ayla, hier luste ze ook niet graag groentes pas toen ik er een aardappeltje bij deed wel.. dan wordt het zoeter..
als je appelmoes doet kun je denk ik wel het beste zelf even een appeltje koken. (vanwege suikers)

@ star, zoo hadden ze jou mailbox niet even op kunnen schonen... je zal vast een boel onzin mailtjes hebben gelezen....
je zit er dus meteen goed in zo hahah!!
jeeej de kleine heeft het ook goed gedaan, super!!

Gast
Gast

Bericht  Star007 wo 15 feb 2012 - 2:56

@ MissD: Nee ik vind condooms ook niets en spiraal vind ik de moeite niet waard, aangezien wij eind dit jaar/begin volgend jaar wel voor een 2e willen gaan, denk ik Rolling Eyes.

@BeeGee: Nee iedereen heeft bij ons een eigen account met eigen mail, dus niemand kan in mijn inbox + er zitten veel mails tussen m.b.t. de clienten waar ik pb-er van ben, en daar kunnen mijn collega's niet over oordelen of die mails moeten blijven of niet. Gelukkig is er begin van het jaar wel een algemene mail opgezet voor onzinzaken. Scheelt al een hoop haha. Strijkze! moet ik eigenlijk ook nog doen, maar doe ik lekker niet :P
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 2:59

Star007 schreef:.

@BeeGee: Nee iedereen heeft bij ons een eigen account met eigen mail, dus niemand kan in mijn inbox + er zitten veel mails tussen m.b.t. de clienten waar ik pb-er van ben, en daar kunnen mijn collega's niet over oordelen of die mails moeten blijven of niet. Gelukkig is er begin van het jaar wel een algemene mail opgezet voor onzinzaken. Scheelt al een hoop haha. Strijkze! moet ik eigenlijk ook nog doen, maar doe ik lekker niet :P

Ik heb ook een eigen account, maar heb vanuit thuis soms even wat dingen in mappen gezet en weg gedaan... zou anders niet funny zijn op een goede dag heb ik 40 mails haha.. :-)
** ik ben al klaar met strijken **

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje wo 15 feb 2012 - 3:03

BeeGee schreef:OHHHH zet ik alles klaar om te strijken, wil ik beginnen had ik het strijkijzer nog niet aan staan... pff had ik net alle zin weer bij elkaar geraapt haha....

@ sp, wat lief dat je schrijft dat je het zielig vind om je kleine op te halen omdat je ouders hem zo leuk vinden..., dat moet je vast een goed gevoel geven als mama!

ik weet even niet hoe het zit met je broertje.. *sorry*
maar wil je wel een knuff geven, en huilen mag best he!!!!!

Haha! Nu opnieuw beginnen met zin bij elkaar rapen, of sta je inmiddels te strijken alsof je leven ervan af hangt? Laughing

Ik kan niet altijd even goed met mijn schoonouders door een deur, maar dat ze zo leuk zijn met hem is ineens veel belangrijker... Mijn broertje is vorig jaar maart plotseling overleden, ik zou hem zo graag mijn kleine vriend willen laten zien, maar dat gaat helaas niet meer.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 wo 15 feb 2012 - 3:05

BeeGee schreef:
Star007 schreef:.

Ik heb ook een eigen account, maar heb vanuit thuis soms even wat dingen in mappen gezet en weg gedaan... zou anders niet funny zijn op een goede dag heb ik 40 mails haha.. :-)
** ik ben al klaar met strijken **
Ik heb helaas niet de mogelijkheid om thuis in te loggen, zou wel handig zijn met het schrijven van zorgplannen en inderdaad alvast wat mails lezen. Thuis kan ik me veel beter concentreren, dan op kantoor, want daar komen telkens collega's in en uit. Maar ga het nog wel een keer aankaarten, wie weet mag het nu wel.
Oh al klaar met strijken! Ik ben altijd een goede 1,5 uur bezig ( maar spaar het ook vaak op ).
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 3:07

Ha dames, ben ik ook weer even!
Ik krijg het niet voor elkaar hoor om op iedereen te reageren, muts zal zo wel weer wakker worden en dan moet ze een fles!

Hier ook even wezen wegen, ze was maar 80 gr gegroeid, woog er nu 5335 gr.

Volgens mij is ze ook al wat eenkennig aan het worden, ik geef altijd de fles van 7 uur, en als mijn vriend het doet loop ik toch door dr kamer enzo. Gisteren ging ik even naar een meeting en had mijn vriend dus dat ritueel gedaan en dr op bed gelegd. Totdat ik thuis was is mevrouw elke 10 min wakker geweest voor een speen (totdat ze het opgaf om half 10) en krijste ze alles bij elkaar. Toen ik om half 11 de slaapkamerdeur open deed van onze kamer hoorde ik dr ook gelijk, en toen ik dr een fles had gegeven lag ze zo te slapen tot iets na 6en. Mijn vriend was al een paar keer voor een speen geweest vanochtend kennelijk, want hij maakte me wakker en zei 'ga jij nu eens even' hahaha

MissD ; bij ons hebben ze wat aan dat spugen gedaan omdat het heel zuur rook, het was dus maagzuur. Voor de rest groeit ze wel goed, dus hebben geen medicijnen tegen het spugen (dat doet ze dus nog) maar wel zuurremmers tegen het maagzuur, snap je?

Star ; fijn dat het weer lekker was! En dat ze het zo goed heeft gedaan!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 3:14

@ star, kan je geen time token aanvragen? ik werk gedeeltelijk vanuit huis en dat is echt handig! soms heb ik overdag de puf niet en werk dan 's avonds nog even als de kids op bed liggen..
wel 1 nadeel is dat je meer kijkt in je account.. :-)

@ sp, snap dat je dan graag had dat je broertje je kleintje nog had gezien...... *knuf*

de strijk is intussen gewoon al gedaan.. als ik eenmaal begin is het zo weg... strijk 2 keer in de week dus dan stapelt het zich niet mijlenver op..

@ parel, hoop niet dat ze eenkennig word.. (vind dat zelf altijd zo'n lastige fases)

ik hoor hier een geluidje door de babyfoon, zal ens ff checken.. de meiden kijken intussen beide tv op bed..(voor zo lang dat goed gaat haha)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje wo 15 feb 2012 - 3:18

Echt, dat je er tijd voor hebt! Ik heb 1 baby en ik strijk niet, maar kom steeds handjes en tijd tekort Laughing en Thanx!

@Parel: ze groeit als kool! Doe nog eens zo'n knappe foto Very Happy

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 wo 15 feb 2012 - 4:00

Ik heb trouwens nog een vraagje. Ik las net op een site dat een baby van 4 maanden waarschijnlijk al van zij naar zij kan rollen en misschien al van buik naar rug. D. kan niet van zij naar zij en al helemaal niet van buik naar rug. Ik neem aan dat 4 maanden hier een gemiddelde voor is en het dus niet vreemd is dat ze het nog niet kan?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla wo 15 feb 2012 - 4:21

Nee hoor Star, is niet raar. E.lena kwam ook niet verder als haar zij, en nu ze het spetteren ondekt heeft (de héle dag pfrrrrrffffffffffffffffttttttt) doet ze geen enkele poging tot rollen meer.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 4:28

Star007 schreef:Ik heb trouwens nog een vraagje. Ik las net op een site dat een baby van 4 maanden waarschijnlijk al van zij naar zij kan rollen en misschien al van buik naar rug. D. kan niet van zij naar zij en al helemaal niet van buik naar rug. Ik neem aan dat 4 maanden hier een gemiddelde voor is en het dus niet vreemd is dat ze het nog niet kan?
J is 7 maanden en ligt altijd op zijn rug... Hij heeft vorige week 1 keer gerolt op het kdv in bed vertelden ze, maar ik heb het nog nooit gezien.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: