Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij nu eigenlijk moeten doen..

+19
PluDan
Tullow
Silver
Polly
Marin
Pancake
Suus
Monte
litllejoy
Raindrop
Blond
Pompoen
Snack a Jack
CCC
Aziraphale
Susan
Middleme
Snoes
Rush
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zou jij nu eigenlijk moeten doen.. - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nu eigenlijk moeten doen..

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 5:10

Niks, ik ben klaar met werken en mijn bus gaat pas over 20 minuten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nu eigenlijk moeten doen.. - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nu eigenlijk moeten doen..

Bericht  Suus vr 3 feb 2012 - 5:11

FryskeFlinter schreef:
Suus schreef:
Suus schreef:Niets. Ik wacht tot de vriezer ontdooid is, dan kan ik die schoonmaken.
En hij is weer schoon Very Happy

Nu mag ik even relaxen tot ik mag gaan koken smile

ontopic,
Helemaal niks,

offtopic, maar nu ik dit zie, hoelang ben je er gemiddeld met je vriezer bezig geweest suus?
Ik heb het niet bijgehouden, maar het heeft me wel aardig wat tijd gekost. Heb 'm eind van de ochtend uitgezet en leeggeruimd, net als de koelkast, want het is een geheel. De koelkast en alle laden van de vriezer kon ik gelijk al schoonmaken, de vriezer zelf kon daarnet pas. Dat was niet zo veel werk meer, omdat onze vriezer dus uit drie laden bestaat en die kon ik eruithalen smile
Moet de vriezer nog wel inruimen trouwens, maar laat hem eerst even op temperatuur komen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 6:01

Helemaal niks! Behalve plassen, maar dat mag ik zelf weten.. :p

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 6:06

Niks. Net half uurtje thuis van het werk en zit te wachten op de rest zodat we kunnen gaan eten.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 6:24

Ik zou wat te eten moeten maken, weet alleen nog niet echt waar ik trek in heb.

Gast
Gast

Bericht  PluDan vr 3 feb 2012 - 6:50

Niks. Ik heb gewerkt vandaag, wasjes gedraaid, wat spullen ingepakt en nu vind ik het wel genoeg voor vandaag.
De relax stand is aangezet Very Happy .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Minx vr 3 feb 2012 - 7:32

Wat ik nu aan het doen ben, met de trein van Amsterdam naar Zwolle reizen tot nu toe gaat het redelijk
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 7:34

de vuile vaat in de vaatwasser zetten. Geen zin in.. De vaatwasser staat nl. in de bijkeuken en daar is het zo koud laughcry

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook vr 3 feb 2012 - 7:35

Naar beneden en de vaat inruimen. Geen zin in, vriend zit beneden en die is chagrijnig. Dus ben net snel naar boven gevlucht.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 11:42

Afdrogen!

De vorige keer na het afwassen niet afgedroogd. De hele afwas nu dus opnieuw gedaan, en dus beter als ik deze keer wel afdroog.

Gast
Gast

Bericht  girli vr 17 feb 2012 - 11:48

Bed opdekken, maar heb er geen zin in. Echter, zal toch moeten om te kunnen slapen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Alex vr 17 feb 2012 - 11:53

Slapen. Maar ik heb vanmiddag al best veel geslapen, dus het lukt nu niet heel erg.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: