Vreemd gedrag van een vriend
+10
Ibbeltje
Tania
RYW
Rovine
VeryCherry
Sugarfall
Tullow
TGR
Susan
FireButterfly
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vreemd gedrag van een vriend
Misschien is het dan beter dat je wat afstand gaat nemen een tijdje? Want nu krijg je elke keer hoop als hij iets met je bespreekt van een bepaald onderwerp wat je in jouw ogen alleen met je partner bespreekt. Ik zou het eerlijk tegen hem zeggen dat je nog gevoelens hebt en dat het daarom misschien beter is om tijdelijk wat afstand nemen. Ik denk dat hij daar wel begrip voor heeft hoor Wat je in ieder geval niet moet doen is als je dus besluit om afstand te nemen dat zomaar uit het niets te doen, dus zonder iets te laten weten.
Gast- Gast
Hij is hartstikke lief voor me en dit zal hij heus wel begrijpen, daar niet van.
Bedoel je dat het beter is dat hij tijdelijk even helemaal uit mijn leven verdwijnt?
Bedoel je dat het beter is dat hij tijdelijk even helemaal uit mijn leven verdwijnt?
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ja als je nog gevoelens voor hem hebt denk ik dat dat beter is voor jezelf. Anders blijf je misschien elke keer hoop houden en voel je je gekwetst omdat het niet wederzijds is.
Gast- Gast
Volgens mij ben je op zoek naar bevestiging dat hij jou net zo leuk vindt, als jij hem. Maar dit is gewoon iets wat vrienden met elkaar delen. En zullen blijven delen. Dat staat los van een vriendin/vriend. Wellicht is het handig om afstand te nemen van de kwestie. Want op deze manier zul je continu teleurgesteld zijn, omdat hij niet dezelfde gevoelens heeft en jij wel naar antwoorden aan het zoeken bent, met alles wat hij doet en zegt.
Gast- Gast
Yasmin schreef:Ja als je nog gevoelens voor hem hebt denk ik dat dat beter is voor jezelf. Anders blijf je misschien elke keer hoop houden en voel je je gekwetst omdat het niet wederzijds is.
Hier ben ik het wel mee eens. Heel rot voor je dat hij verliefd is geworden op iemand anders... maar zoals je met dit topic al laat zien ben je bezig met jezelf hoop geven. Als je elk normaal vriendengedrag onder de loep gaat nemen en gaat uitleggen als meer dan vriendschappelijk, terwijl het dat gewoon echt niet is (sorry), dan maak je jezelf er uiteindelijk niet gelukkiger op, en neem je ook geen afstand van die gevoelens.
Nour: Sorry meisje, maar jij hebt zo'n groot gevoel voor stijl dat ik dacht dat ik je een hartaanval zou bezorgen met mijn paarsgestreepte sokken
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Eens met Yasmin & Smikkell. Ik denk dat je hier ontzettend veel achter aan het zoeken bent, terwijl er niets aan de hand is. Een tijdje geen contact hebben, lijkt me wel een goed idee.
@RYW: Ik heb ook afschuwelijke paarse sokken: 2x met streepjes en 1x met bolletjes. Maar ze zijn zo lekker warm
@RYW: Ik heb ook afschuwelijke paarse sokken: 2x met streepjes en 1x met bolletjes. Maar ze zijn zo lekker warm
Gast- Gast
Ik heb bij de Action 9 paar afschuwelijke sokken gekocht, maar heerlijk warm. Dus
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Persoonlijk hou ik erg van afschuwelijke sokken, hoor. Hoe afschuwelijker, hoe warmer, vaak. Ik heb ook van die vormloze in een vies groenbruin kleurtje met van die antislip-nopjes erop, heeeerlijk warm. Alleen, ik kan Nour daar niet mee confronteren, ik wil haar geen beroerte bezorgen
Wat ik dan weer weiger, zijn van die teensokken. Zeker als elke teen dan een andere kleur heeft.
Ontopic: ja. Contact even stoppen dus. Hoe rot ook, toch maar even doen voor je eigen plezier... en voor dat van hem, want voor hem is het toch ook het fijnste als zijn vrienden en vriendinnen hem zijn relatie echt gunnen, en het niet stiekem jammer vinden?
Wat ik dan weer weiger, zijn van die teensokken. Zeker als elke teen dan een andere kleur heeft.
Ontopic: ja. Contact even stoppen dus. Hoe rot ook, toch maar even doen voor je eigen plezier... en voor dat van hem, want voor hem is het toch ook het fijnste als zijn vrienden en vriendinnen hem zijn relatie echt gunnen, en het niet stiekem jammer vinden?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Teensokken zijn ook helemaal niet warm . Ik heb ook mooie sokken, maar voornamelijk lelijke. En veel
Lief trouwens dat je Nour geen beroerte wilt bezorgen.
Zo, nu zal ik niet meer offtopic gaan.
Lief trouwens dat je Nour geen beroerte wilt bezorgen.
Zo, nu zal ik niet meer offtopic gaan.
Gast- Gast
Ik ben ook wel een beetje van slag nu, RYW... Jemig, deze had ik niet aan zien komen!
@FB: het lijkt me rot dat je verliefd wordt op iemand, terwijl diegene net een relatie heeft en het dus niet wederzijds is. Dan kun je bijna niet anders dan afstand nemen.
@FB: het lijkt me rot dat je verliefd wordt op iemand, terwijl diegene net een relatie heeft en het dus niet wederzijds is. Dan kun je bijna niet anders dan afstand nemen.
Gast- Gast
Thanks, Lady's.
Ik ga het zo snel mogelijk bespreekbaar maken.
Ik ga het zo snel mogelijk bespreekbaar maken.
FireButterfly- Prater
Wat wil je precies bespreekbaar maken dan? Dat je hem meer dan leuk vindt? Hij heeft net een nieuwe vriendin en ik weet niet wat er met jullie in het verleden is gebeurd, maar ik denk dat je nu wel aan het kortste eind trekt.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Janelie schreef:Wat wil je precies bespreekbaar maken dan?
Het advies om afstand te nemen. Ik zie ook wel in dat het beter is.
FireButterfly- Prater
Succes! Het is altijd lastig om afstand van iemand te nemen waar je juist heel graag dichtbij bent.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
In een vriendschap is het toch normaal om dingen te bespreken? Ik heb ook een 'goede' vriend (collega) die laat niks meer van zich horen sinds hij een vriendin heeft. Dat vind ik pas erg! Hij zal vast dingen bespreken met zijn vriendin, andere zaken, maar dit lijkt me vrij normaal hoor!
Gast- Gast
Ik ben het eens met de rest.
Het zijn hele normale dingen die hij met je deelt, waar je niets achter hoeft te zoeken. Maar ik kan me voorstellen als jij meer voor hem voelt, dat je dat dan wel gaat doen.
Het is inderdaad misschien wel beter om afstand te nemen en ook goed dat je dat met hem gaat bespreken.
Succes!
Het zijn hele normale dingen die hij met je deelt, waar je niets achter hoeft te zoeken. Maar ik kan me voorstellen als jij meer voor hem voelt, dat je dat dan wel gaat doen.
Het is inderdaad misschien wel beter om afstand te nemen en ook goed dat je dat met hem gaat bespreken.
Succes!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Gaat mijn vriend vreemd?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» is dit vreemd? (over ex)
» Msn doet vreemd..
» Vreemd die essent.
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» is dit vreemd? (over ex)
» Msn doet vreemd..
» Vreemd die essent.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: