Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto boeken

+7
Sarah1985
Angela_1986
Marsy28
duckie
Eris
Niekske
roosje87
11 plaatsers

Ga naar beneden

Foto boeken Empty Foto boeken

Bericht  roosje87 do 2 feb 2012 - 22:22

Hee meiden,

Wie van jullie maakt er online foto boeken?
Een vriend van me heeft dat van de afgelopen jaren gedaan.
Ontzettend leuk om daar op verjaardagen door heen te bladeren!
Heb er spijt van dat ik niet meer foto's heb gemaakt de afgelopen jaren als ik dit zo zie.
Vanafnu mijn camera in de aanslag;)

Heeft er iemand nog leuke tips waar je de boeken kan maken?
roosje87
roosje87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 152
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto boeken Empty Re: Foto boeken

Bericht  Niekske do 2 feb 2012 - 22:36

Ik gebruik eigenlijk altijd de software van de Hema. Ik heb nooit anders gedaan, vroeger heb ik gewerkt bij de Hema en ik kreeg dus personeels-korting op de albums smile ik vind het fijne en overzichtelijke software, je hebt eigenlijk alle vrijheid voor het plaatsen van foto's, tekst, achtergronden, leuke effecten etc. Een vriendin van me maakt haar albums via albelli.nl, dat moet ook een goede site zijn. Mijn ouders krijgen vaker ene tegoedbon voor een album als ze vakantie boeken, maar op die sites had je dan weer erg weinig vrijheid met het plaatsen ven foto's enzo.

Ik vind het maken van die albums ook erg leuk! Ik maak graag en veel foto's en ik heb al een paar mooie albums in de kast staan. Het kost wel veel tijd, maar dat heb ik er wel voor over. Ik maak ook wel eens kleine albums, om cadeau te geven. Leuk voor in de handtas! smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  roosje87 do 2 feb 2012 - 22:44

Ik wist helemaal niet dat Hema dat ook heeft! Via albelli doet die vriend het ook inderdaad. Ben er ooit eens aan begonnen, had er toen het geduld niet voor. Denk dat ik toch weer een poging waag als ik zo naar het resultaat kijk.
roosje87
roosje87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 152
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 23:23

Ik zweer bij de fotoboeken van aldi. Resultaat is prachtig altijd!

Gast
Gast

Bericht  Eris vr 3 feb 2012 - 3:18

De boeken van My Photo Fun zijn ook een aanrader. Veel mogelijkheden in de software, snelle levering en erg mooie kwaliteit van de boeken.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  duckie vr 3 feb 2012 - 3:21

ik heb ze bij verschillende besteld en vond die van de hema juist niet zo mooi... heb nu van pixum geinstaleerd omdat ik binnenkort toch echt met ons trouwalbum en het eerste jaar van A aan de gang wil/moet

kruidvat en aldi zijn ook wel goed tnt ook maar er zit wel veel prijsverschil en optie verschil in per aanbieder... ik maak vaak dikke boeken en niet overal kunnen evenveel blz in gedaan owrden
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Marsy28 vr 3 feb 2012 - 3:54

Ik maakte voor mijn ex elk jaar dat we samen waren een fotoboek tijdens onze anniversary en nu doe ik dat met mijn nieuwe liefde weer. Toevallig is het 1 dag voor valentijnsdag dus dat scheelt ook weer. Met mijn ex was ik 6 jaar samen, echt leuk om die 6 boeken (die nu in zijn bezit zijn) door te bladeren. Helemaal voor later..
Ik doe dat via de Aldi fotoboeken (hebben nu ook aanbieding trouwens, 5 euro korting als je liefde5 intoetst) want ik vind het prettig veel opties te hebben als achtergrond etc.

Ook van mijn reizen heb ik fotoboeken gemaakt.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Angela_1986 vr 3 feb 2012 - 4:00

Break Of Day schreef:Ik zweer bij de fotoboeken van aldi. Resultaat is prachtig altijd!

Op mijn werk hebben wij ook fotoboeken van de Aldi en die zijn inderdaad mooi. In één van de twee boeken die we gemaakt hadden zat 'n foute blz., een extra witte lege. We kregen toen een nieuwe aangeboden ondanks dat het voor ons niet perse hoefde. Heel netjes!

Zelf heb ik twee fotoboeken via de site van het Kruidvat gemaakt. Vind dat programma makkelijker dan het programma van de Aldi, het werkt prettiger voor mij.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sarah1985 vr 3 feb 2012 - 4:00

albelli is zeker heel goed, hema slechter. Kruidvat nooit doen. TNT post heeft ook is zelfde software als albelli en soms verschillen die prijzen nogal, als je echt een mooi album wil top fotoalbum echt super mooi is het daar wel prijzig.

Ik zou je aanraden Albelli / tnt post of top fotoalbum
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pancake vr 3 feb 2012 - 4:09

Ik heb pas 2 keer zo'n album gemaakt. De eerste keer via de TNT, en mijn laatste album is van Top-fotoalbum. Ik raad dan zeker top-fotoalbum aan. Ik vind dat echt zo'n ontzettend mooi boek geworden, echt veel mooier dan mijn TNT-boek. Ik word er nog steeds helemaal blij van als ik er naar kijk. Ik heb wel het idee dat er iets minder opmaak mogelijkheden zijn dan bij een Albelli ofzo, maar voor mij is het wel voldoende.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Polly vr 3 feb 2012 - 4:54

Ik loop achter, ik heb sinds 2008 geen fotoboeken meer gemaakt van mijn reizen... Zonde eigenlijk.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Liadan vr 3 feb 2012 - 4:56

Ik heb ze tot nu toe altijd bij TNT gemaakt, ik wacht wel altijd op een aanbieding want ze zijn wel prijzig.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caramba vr 3 feb 2012 - 5:00

2 jaar terug van Kruidvat gemaakt, was mijn eerste fotoboek. Vond ik toen wel goed. Vorig jaar bij Albelli 1 laten maken, vind ik vele malen beter dan Kruidvat. Dit jaar zie ik wel wat het word, ik probeer ieder jaar een ander. En kom vanzelf wel bij 1 die ik de beste vind.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud