Boeken!
+5
Bloem86
*Troela*
Sarah1985
Funk
Susan
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Boeken!
Wie weet er nog leuke boeken met voornamelijk plaatjes, dus prentenboeken (schuifjes of pop-up heeft dr voorkeur) maar andere suggesties zijn ook welkom.
Laatst had ik Gonnie & haar vriendjes gekocht en dat is hier een groot succes!
Laatst had ik Gonnie & haar vriendjes gekocht en dat is hier een groot succes!
Gast- Gast
Re: Boeken!
Het grote Kimioboek voor de allerkleinsten en Het grote voorleesboek voor peuters vind ik heel fijne voorleesboeken voor hele kleintjes.
Verder is Jip en Janneke hier wel een succes en Yrsa heeft van die Schuif en Kijk boekjes van de Action, die vindt ze ook prachtig, en boeken met grote kijkplaten waar veel op te zien en aan te wijzen is, dat vinden ze allebei heel mooi.
Verder is Jip en Janneke hier wel een succes en Yrsa heeft van die Schuif en Kijk boekjes van de Action, die vindt ze ook prachtig, en boeken met grote kijkplaten waar veel op te zien en aan te wijzen is, dat vinden ze allebei heel mooi.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Boeken van jack tickle zijn erg leuk (popup) de blije tijger etc. leuke plaatjes enzo.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
wij gaan op berenjacht pop up editie
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Bij de boekenmarkt hier heb je van die boekjes met bovenaan op de bladzijde een handpop. Heb je van verschillende dieren, en zijn hier een succes want de aap leest voor
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Hier doen veel 'simpele' boekjes van de Hema het altijd goed!
Eerste woordjes, kleuren, tellen, etc. Meestal maar 1 plaatje per bladzijde. En ze leert er snel van!
Eerste woordjes, kleuren, tellen, etc. Meestal maar 1 plaatje per bladzijde. En ze leert er snel van!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Hier doen de boekjes van dikke dik het erg goed, ook boeken van guido van genechten ( de kleine kangaroe, de wiebelbillen boegie) en andere boeken met veel plaatsjes ( goedkope van de action bijv)
Gast- Gast
Het zoek en vind boek van Ollie en vriendjes is een grote favoriet. Daarnaast een groot zoekboek, allerlei platen die samen wel een verhaal vormen maar waarop heel veel te zien is. Rupsje nooitgenoeg helaas ook erg in trek (ik word gek van dat boek hahaha mijn kleuters vinden het ook nog leuk en ik vind het maar een irritant verhaal na 2000x voorlezen hahaha)
Mijn zoontje vindt voorlezen sowieso erg leuk, we hebben zoveel boeken dat we iedere keer iets anders pakken.
Voor oudere kinderen is; ik zou wel een kindje lusten en Over een kleine mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept had erg leuk.
Mijn zoontje vindt voorlezen sowieso erg leuk, we hebben zoveel boeken dat we iedere keer iets anders pakken.
Voor oudere kinderen is; ik zou wel een kindje lusten en Over een kleine mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept had erg leuk.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hoe komen ze soms ook op die namen...bedoel gonnie en vriendjes?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Op de boerderij, is een leuk boek met schuifjes, deurtje enzo.
Zag het laastst bij de prenatal liggen en kost 10 euro. Is hier erg populair!
Zag het laastst bij de prenatal liggen en kost 10 euro. Is hier erg populair!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/het-is-herfst/1001004002816825/index.html Dit is een erg leuk zoek boek. Je hebt er van elk seizoen 1 en dan nog een variant waarin het nacht is. Wij hebben de lente en de zomer, en onze dochter vindt ze erg leuk.
Het grote voorleesboek voor peuters van Kimio vindt ze ook leuk.
Mijn eerste van dale (kinderwoordenboek) was hier ook altijd favoriet. Dat wordt nu wat minder maar dat boek heeft ze echt versleten. Inmiddels ligt het bij haar broertje om voor te lezen.
Het grote voorleesboek voor peuters van Kimio vindt ze ook leuk.
Mijn eerste van dale (kinderwoordenboek) was hier ook altijd favoriet. Dat wordt nu wat minder maar dat boek heeft ze echt versleten. Inmiddels ligt het bij haar broertje om voor te lezen.
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: