Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dagje weg

+9
*Troela*
Tania
banjer49
Liadan
SarahKey
Fiwen
Lejow
PiP
Wennes
13 plaatsers

Ga naar beneden

dagje weg Empty dagje weg

Bericht  Wennes do 30 aug 2012 - 12:46

Volgende week ben ik jarig en gaan we waarschijnlijk met ins gezin een dagje weg.
Ik vraag me af wat we kunnen doen wat onze zoon van 2 1/2 leuk vindt om te doen.

Hebben jullie leuke ideeën? Wij wonen in brabant.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 13:17

De Efteling smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Wennes do 30 aug 2012 - 15:13

Elodie schreef:De Efteling smile

Zou hij daar nog niet te klein voor zijn?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  PiP do 30 aug 2012 - 15:42

Geen idee waar het ligt, maar plopsaland?
Voor de rest moet je niet bij mij wezen, kom niet echt uit de buurt!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Lejow do 30 aug 2012 - 17:44

Ik denk dat dat best leuk is Wennes!
Je hebt natuurlijk het sprookjesbos, en hij kan mee in de droomvlucht, carnaval festival enz!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Fiwen do 30 aug 2012 - 18:07

Efteling is erg leuk, ook voor die leeftijd. J. is net 2 en we gaan regelmatig naar de Efteling en vind het geweldig.
Safaripark Beekse Bergen is hier ook altijd een succes.

Veel plezier, en alvast gefeliciteerd!
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 18:23

Wennes schreef:
Elodie schreef:De Efteling smile

Zou hij daar nog niet te klein voor zijn?
De kids van Mv2 vermaken zich al jaren in de Efteling. Het sprookjesbos is ontzettend leuk en er zijn ook dingen voor de allerkleinsten. Ik zou alleen niet de volle mep willen betalen omdat je waarschijnlijk in je achterhoofd moet houden dat je de grote attracties links laat liggen, maar als je een leuke kortingsbon vindt dan zou ik het wel overwegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  SarahKey do 30 aug 2012 - 18:23

Een dierentuin of zwemmen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Liadan do 30 aug 2012 - 18:43

Ik zou ook naar de Efteling gaan, mijn dochter vond het op die leeftijd ook erg leuk, vooral het sprookjesbos. Tot 4 jaar zijn kinderen gratis dus je betaald alleen voor de volwassenen die meegaan.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Wennes do 30 aug 2012 - 18:44

Maple schreef:
Wennes schreef:
Elodie schreef:De Efteling smile

Zou hij daar nog niet te klein voor zijn?
De kids van Mv2 vermaken zich al jaren in de Efteling. Het sprookjesbos is ontzettend leuk en er zijn ook dingen voor de allerkleinsten. Ik zou alleen niet de volle mep willen betalen omdat je waarschijnlijk in je achterhoofd moet houden dat je de grote attracties links laat liggen, maar als je een leuke kortingsbon vindt dan zou ik het wel overwegen.

Klopt, dan is het leuk om te gaan.

Zwemmen gaat hem.niet worden omdat onze zoon van bijna 8 weken dan nog niet mee kann
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  banjer49 do 30 aug 2012 - 19:13

Juliana toren, is echt leuk voor de kleintjes, ze mogen daar in veel attracties en je bepaalt daar ook niet zo veel entree
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 19:29

H. is mee geweest naar de Efteling. Dat was eind juni en ze heeft het er nu nog over!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Tania do 30 aug 2012 - 19:48

Watermeloen schreef:H. is mee geweest naar de Efteling. Dat was eind juni en ze heeft het er nu nog over!

J. heeft het er ook nog elke keer over als hij efteling tv ziet. Hij vond het echt geweldig, wij zijn in april geweest.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  *Troela* do 30 aug 2012 - 20:25

Plopsaland in hasselt. Erg leuk voor de kleintjes, en binnen dus als het weer niet mee zit heb je toch een leuke dag.

Bij de plop koeken of bumba cakejes zitten nu bonnen van 20 procent korting op de entree.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Coccinelle do 30 aug 2012 - 21:07

Ik heb toevallig net een mail ontvangen van de Efteling voor € 7,50 korting op een (of meerdere) entreebewijzen. Als je wil mail ik het naar je door, wij hebben een abonnement dus gaan het toch niet gebruiken.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 21:43

Wennes schreef:
Elodie schreef:De Efteling smile

Zou hij daar nog niet te klein voor zijn?

Nee hoor. Ik neem mijn zoon daarmee naartoe vanaf dat 1 was. En dat is echt super. Iedereen kan zich daar goed vermaken. Zoals andere al zeiden je hebt het sprookjesbos en droomvlucht. Maar ook het land van laaf vond hij erg leuk toen al. Wij gaan vaak met een groepje zodat sommigen ( waaronder ik:)) tussendoor even in iets snels kunnen, en mijn zoon vindt het dan altijd prachtig om daar naar te kijken.
Oh en op het plein bij het schip heb je de zogenaamd zelf bestuurbare autootjes, doet het ook altijd erg goed bij de kleintjes. En daar heb je ook n soort draaimolen met walvis in het midden staan. Mijn zoon krijgt daar nooit genoeg van.
Oh en fata morgana ( weet niet of ik het zo goed schrijf) is ook leuk alleen als ie een beetje bangig is aangelegd, zou ik dat niet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 21:45

Als je kind van snelheid houdt, in de bobslee mogen ze vanaf dat ze kunnen lopen smile)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Liadan do 30 aug 2012 - 21:46

Fata Morgana was hier inderdaad helemaal geen succes. Die oude auto's vond ze geweldig! Je hebt nu ook een sprookjesboomshow in het sprookjesbostheater, met de wolf, roodkapje en de ezel. Die show is ook erg leuk (duurt maar een kwartier ongeveer).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  loesje do 30 aug 2012 - 21:51

het land van jan klaassen, zwemmen in oss
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 23:55

Ik zou pas naar de Efteling gaan als D. wat groter is. Wij zijn een paar jaar geleden met een groep geweest en een stel nam ook hun kindje van 2 of 3 maanden mee. Ze namen het kindje dan wel mee in sommige attracties, maar ze werd daar erg onrustig van omdat ze de hele tijd in en uit de wagenbak getild werd. Soms bleef één van de ouders buiten de attractie wachten, maar dat lijkt me ook niet zo gezellig als je met je gezinnetje gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Tania do 30 aug 2012 - 23:59

lelie schreef:Ik zou pas naar de Efteling gaan als D. wat groter is. Wij zijn een paar jaar geleden met een groep geweest en een stel nam ook hun kindje van 2 of 3 maanden mee. Ze namen het kindje dan wel mee in sommige attracties, maar ze werd daar erg onrustig van omdat ze de hele tijd in en uit de wagenbak getild werd. Soms bleef één van de ouders buiten de attractie wachten, maar dat lijkt me ook niet zo gezellig als je met je gezinnetje gaat.

Wij zijn met M. naar de efteling geweest toen ze zes weken was en dat ging prima maar dan wel gewoon lekker in de wagenbak, we waren met vijf volwassenen dus er bleef steeds iemand bij haar wachten. Je kindje echt meenemen in de attracties vind ik wel een beetje apart. Dat geeft wel erg veel prikkels voor zo'n heel kleintje.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Annemie vr 31 aug 2012 - 0:05

Ik hoor veel positieve verhalen over de julianatoren. Ik zelf zou niet naar de efteling gaan, veels te prijzig. Attractiepark slagharen is ook erg leuk voor kleintjes.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 0:11

Tania schreef:
lelie schreef:Ik zou pas naar de Efteling gaan als D. wat groter is. Wij zijn een paar jaar geleden met een groep geweest en een stel nam ook hun kindje van 2 of 3 maanden mee. Ze namen het kindje dan wel mee in sommige attracties, maar ze werd daar erg onrustig van omdat ze de hele tijd in en uit de wagenbak getild werd. Soms bleef één van de ouders buiten de attractie wachten, maar dat lijkt me ook niet zo gezellig als je met je gezinnetje gaat.

Wij zijn met M. naar de efteling geweest toen ze zes weken was en dat ging prima maar dan wel gewoon lekker in de wagenbak, we waren met vijf volwassenen dus er bleef steeds iemand bij haar wachten. Je kindje echt meenemen in de attracties vind ik wel een beetje apart. Dat geeft wel erg veel prikkels voor zo'n heel kleintje.

Dat van die attracties ben ik met je eens, waarschijnlijk was ze daarom ook zo onrustig, ik zou daar zelf ook niet voor kiezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Floor vr 31 aug 2012 - 0:12

Of een speeltuin zoals Klein Zwitserland, al ligt die geloof ik niet in brabant. Of Hullie's in Uden, dat is een binnen en buitenspeeltuin.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 0:56

Bily bird park In volker

Klein zwitserland is net limburg inderdaad (tegelen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dagje weg Empty Re: dagje weg

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum