Wat zijn écht warme handschoenen?
+15
minoessepoes
loura
Sorella
Caresses
Caramba
VanillaRose
Tsjip
VeryCherry
Rovine
Rizzo
Rush
Arwyn
Marin
Ibbeltje
Niekske
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat zijn écht warme handschoenen?
Slim Smikkel, die zijn natuurlijk ook heerlijk warm! Wellicht kan ik die in mijn werkhandschoenen wurmen .
Caresses, dat is natuurlijk waar maar ik heb eigenlijk meer handschoenen nodig die ik met werk aan kan en eerlijk gezegd wil ik ook weer niet onwijs veel eigen geld in dat soort dingen steken . Zelf heb ik niet snel zulke koude handen, handen in mijn zakken is voldoende om ze lekker warm te houden .
Caresses, dat is natuurlijk waar maar ik heb eigenlijk meer handschoenen nodig die ik met werk aan kan en eerlijk gezegd wil ik ook weer niet onwijs veel eigen geld in dat soort dingen steken . Zelf heb ik niet snel zulke koude handen, handen in mijn zakken is voldoende om ze lekker warm te houden .
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Niekske schreef:VeryCherry schreef:Ik heb geen handschoenen, als het heel koud is vouw ik de mouwen van mijn trui wel om mijn handen
Held ik ben echt een koukleum wat dat betreft...
Ik ook, maar ik raak mijn handschoenen altijd kwijt. Aan het begin van het seizoen koop ik die wollen dingen voor een euro bij de Zeeman, maar ik verlies ze altijd. En aangezien ik mijn mouwen niet kwijt kan raken, los ik het maar zo op. Mijn handschoenen aan een touwtje binden en door de mouwen van mijn jas trekken gaat me een beetje te ver
Zo'n touwtje is zo gehaakt
Gast- Gast
Spetterdespat schreef:Ik heb geen handschoenen, hoef ik ook niet, handen zijn altijd zo weer warm, en pijn heb ik er dan niet aan. Een muts heb ik ook nooit op, ja misschien 5 minuten dan issie weer af.
Nou gisteravond op de fiets met -6 voelden mijn handen aan alsof er 1000 kleine naaldjes in werden geprikt, kon mijn sleutels amper in het slot steken. Dus dat handen zo weer warm zijn ben ik niet met je eens.
Gast- Gast
Balloon schreef:VeryCherry schreef:Niekske schreef:VeryCherry schreef:Ik heb geen handschoenen, als het heel koud is vouw ik de mouwen van mijn trui wel om mijn handen
Held ik ben echt een koukleum wat dat betreft...
Ik ook, maar ik raak mijn handschoenen altijd kwijt. Aan het begin van het seizoen koop ik die wollen dingen voor een euro bij de Zeeman, maar ik verlies ze altijd. En aangezien ik mijn mouwen niet kwijt kan raken, los ik het maar zo op. Mijn handschoenen aan een touwtje binden en door de mouwen van mijn jas trekken gaat me een beetje te ver
Zo'n touwtje is zo gehaakt
Dan ga ik wel punniken, dan is het kleuter-gevoel compleet
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Carrie schreef:Spetterdespat schreef:Ik heb geen handschoenen, hoef ik ook niet, handen zijn altijd zo weer warm, en pijn heb ik er dan niet aan. Een muts heb ik ook nooit op, ja misschien 5 minuten dan issie weer af.
Nou gisteravond op de fiets met -6 voelden mijn handen aan alsof er 1000 kleine naaldjes in werden geprikt, kon mijn sleutels amper in het slot steken. Dus dat handen zo weer warm zijn ben ik niet met je eens.
Eens, al is het natuurlijk dus gewoon afhankelijk van wat je doet. Vanmorgen was het ook -6, kon wel janken toen ik buiten aan het werk was. Gelukkig ging het helemaal niet en zat alles vast gevroren, kon fijn naar binnen haha. Net als op de fiets, vreselijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dan denkt 'ach, handen zijn zo weer warm', het doet gewoon zeer. Maar als ik mijn handen in mijn zakken kan stoppen is er verder ook niks aan de hand...
Gast- Gast
Weet je wat verrot is? Mijn piercings bevriezen altijd. En een pijn dat dat doet.
Zusje schreef:Carrie schreef:Spetterdespat schreef:Ik heb geen handschoenen, hoef ik ook niet, handen zijn altijd zo weer warm, en pijn heb ik er dan niet aan. Een muts heb ik ook nooit op, ja misschien 5 minuten dan issie weer af.
Eens, al is het natuurlijk dus gewoon afhankelijk van wat je doet. Vanmorgen was het ook -6, kon wel janken toen ik buiten aan het werk was. Gelukkig ging het helemaal niet en zat alles vast gevroren, kon fijn naar binnen haha. Net als op de fiets, vreselijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dan denkt 'ach, handen zijn zo weer warm', het doet gewoon zeer. Maar als ik mijn handen in mijn zakken kan stoppen is er verder ook niks aan de hand...
Ah ja dat gevoel had ik gister ook En dan op de fiets, met die snijdende wind erlangs, echt niet te doen hoor.
Handen in je zakken werkt ook inderdaad als dat gaat met wat je aan het doen bent.
Gast- Gast
Ik had hele stoere wanten van Ugg gezien! Die wou ik kopen toen het niet zo warm nog was. Nu heb ik minder geld en heb ik spijt dat ik ze niet heb gekocht
Ik draag nu voornamelijk leren handschoenen, niet heeeel warm maar wel oke.
Ik draag nu voornamelijk leren handschoenen, niet heeeel warm maar wel oke.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Carrie schreef:Zusje schreef:Carrie schreef:Spetterdespat schreef:Ik heb geen handschoenen, hoef ik ook niet, handen zijn altijd zo weer warm, en pijn heb ik er dan niet aan. Een muts heb ik ook nooit op, ja misschien 5 minuten dan issie weer af.
Ah ja dat gevoel had ik gister ook En dan op de fiets, met die snijdende wind erlangs, echt niet te doen hoor.
Handen in je zakken werkt ook inderdaad als dat gaat met wat je aan het doen bent.
Ik heb er totaal geen last van. Mijn handen zijn echt zo weer warm. Maar ik ben dan ook een aparten 1. Zo heb ik ook niet een echte winterjas, is een tussenjas. Koud heb ik het wel, maar dat zijn vooral mijn bovenbenen.
Zo kan ik ook niet tegen een warme douche. Ik sta het liefst onder een vrije koude douche
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Carrie schreef:Zusje schreef:Carrie schreef:Spetterdespat schreef:Ik heb geen handschoenen, hoef ik ook niet, handen zijn altijd zo weer warm, en pijn heb ik er dan niet aan. Een muts heb ik ook nooit op, ja misschien 5 minuten dan issie weer af.
+1
En dat in combinatie met een bevroren gelzadel, en keihard bevroren fietstassen, waar ik niks in kon doen, maakte dat ik niet blij werd van de situatie. Over mijn statische haar waar niks mee te beginnen is zullen we het dan nog maar niet eens hebben.
(Heeft vanochtend dus ook de metro naar het werk genomen )
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik heb ook handschoenen van Tinsulate. Vorig jaar van mijn moeder gekregen, toen ik elke keer met versteende handen thuiskwam (mijn h&m wanten hielpen niet). Ze zijn echt spuuglelijk, maar wel lekker warm en dat vind ik toch wel het belangrijkste.
Op de site van de V&D staan Tinsulate handschoenen voor 5 euro.
Op de site van de V&D staan Tinsulate handschoenen voor 5 euro.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb ook thinsulate handschoenen, werken goed
Verder word ik ook gek van mijn statische haar en ik krijg overal schokken van. Steeds als ik de poesjes wil aaien krijgen we ook een schokje, heel irritant!
Verder word ik ook gek van mijn statische haar en ik krijg overal schokken van. Steeds als ik de poesjes wil aaien krijgen we ook een schokje, heel irritant!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik heb handschoenen van Laimböck, die zijn geweldig!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Hahaha, daar ben ik vanaf!VeryCherry schreef:Weet je wat verrot is? Mijn piercings bevriezen altijd. En een pijn dat dat doet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Hahaha, daar ben ik vanaf!VeryCherry schreef:Weet je wat verrot is? Mijn piercings bevriezen altijd. En een pijn dat dat doet.
Heb je ze er echt allemaal uit gehaald?
Carrie schreef:Marin schreef:Ugg handschoenen maar die zijn wel duur
Ja wel duur, maar heel mooi! Dit jaar ga ik ze zeker kopen, de chessnut kleur. Nooit meer koude handen!
Bij www.assem.nl zijn ze met 50% korting.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, maar alleen m`n labret bevroor en die is er wel uitVeryCherry schreef:Rush schreef:Hahaha, daar ben ik vanaf!VeryCherry schreef:Weet je wat verrot is? Mijn piercings bevriezen altijd. En een pijn dat dat doet.
Heb je ze er echt allemaal uit gehaald?
Ik heb nog 1 tongpiercing, 1 down under en wat oorpiercings.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh, dus je bent niet helemaal kaal Whahaha. Weet je wat nog het meeste pijn doet nu het zo koud is? Mijn septum.
Hier ski wanten van peak performance en zelfs bij -24 vorig jaar in oostenrijk had ik nog warme handen! Ik zweer erbij :-) heb altijd koude handen en ook snel kapot door de kou en nu bijna niet meer,, wel wat aan de prijs maar het is het zeker waard!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zou dit echt zijn?
» Kan dat echt zo zijn?!
» Zijn amerikanen echt zo dom?
» Zou dat echt waar zijn?
» zou het echt veel slechter zijn?
» Kan dat echt zo zijn?!
» Zijn amerikanen echt zo dom?
» Zou dat echt waar zijn?
» zou het echt veel slechter zijn?