Welke meegroeistoel?
+14
PiP
-Ieniemienie-
Flip Fluitketel
Parisienne
Bruintje Beer
miss22
SarahKey
Happydobby
Niene
sabje
PapillonRose
Ezzer
duckie
Tiara
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke meegroeistoel?
Hier ook een Tripp Trapp. Maar daar kan hij zeker wel mee naar achteren vallen... alleen deze heb ik ooit gehad en is volgens mij ook al best oud.
Gast- Gast
Hier 2 keer een tripp trapp. Yara is een keer met de stoel naar achteren gevallen, maar toen zaten de sliders er niet op die je er tegenwoordig bij krijgt. Volgens mij is het met die dingen onder de poten niet mogelijk om er nog mee naar achter te vallen.
De stoelen bevallen goed hier, alleen Kian zit nog niet in die van hem maar in de ikeastoel, want dat vinden we nu nog makkelijker ivm de troep die hij maakt met eten.
De stoelen bevallen goed hier, alleen Kian zit nog niet in die van hem maar in de ikeastoel, want dat vinden we nu nog makkelijker ivm de troep die hij maakt met eten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
We hebben er eentje van de prenatal, volgens mij dezelfde die Rejoy ook heeft. Lijkt best veel op de stokke maar dan met een blad en stukken goedkoper.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Wij wilden ook een meegroeistoel, maar hebben nu een Ikea stoel. Die bevalt tot nu toe zo goed dat we die voorlopig gewoon houden en misschien wel voor altijd. Kostte geen drol ook
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
aanitaa schreef:PiP schreef:
Mijn schoonzusje had ook een nep TrippTrapp en wat is dat een vreeeselijk ding....
Geen idee welke het is, want ze is er zelf mee opgelicht.
Wat is er vreselijk aan dan?
Ze kan er niet mooi rechtop in zitten (leuning loopt schuin naar achter)
Zitgedeelte was zo ruim, dat ze hem zelf kleiner hebben gemaakt.
Bij elk duwtje aan de tafel kukelt hij haar achteren, vader of moeder zat dan ook constant met de voet op de stoel.
Het kussentje was een slobberding (maar dat kan aan hun liggen)
Het tuigje was ook een lastig ding(weet niet of die origineel was)
De plankjes vlogen er steeds uit (weet niet of ze daar wel goed naar gekeken hebben)
Ik heb geen idee welke ze hadden hoor!
Wij hadden gezegd dat een TrippTrapp fijn is en toen hebben ze er 1 gekocht op MP.
Toen ze thuis kwamen kon ik ze zo zeggen dat die niet echt was, hadden ze zelf niet gezien...
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke meegroeistoel?
» Bambino meegroeistoel
» dapper meegroeistoel
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» welke pap
» Bambino meegroeistoel
» dapper meegroeistoel
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» welke pap
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: