Welke meegroeistoel?
+15
xxjojootjexx
Sanne
PapillonRose
Puggle
-Ieniemienie-
Muppetje
M@niek
Fearie
teletascha
Shopaholic
kwak
Liadan
Happydobby
Paper Crown
Jezzie
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke meegroeistoel?
Wij mogen van mijn ouders een meegroeistoel uitzoeken nog als kraamcadeautje.
We vinden de stoke tripp trapp erg mooi, maar die is ook wel erg prijzig.
Wat voor stoel hebben jullie? En bevalt die?
Ik ga morgen bij de babydump even kijken naar de Tiamo meegroeistoel. Iemand die deze stoel kent?
We vinden de stoke tripp trapp erg mooi, maar die is ook wel erg prijzig.
Wat voor stoel hebben jullie? En bevalt die?
Ik ga morgen bij de babydump even kijken naar de Tiamo meegroeistoel. Iemand die deze stoel kent?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Welke meegroeistoel?
wij hebben 'm gehad. Hij beviel prima, vond 'm zelfs mooier dan de tripp trapp
Gast- Gast
Wij hebben de Tripp trapp. Het staat ookal aan tafel haha! Beetje enthousiast! Volgens mij zijn er wel 'neppe' Tripp trapp stoelen, is dat geen optie?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wij hebben de trip trap, zou niet anders willen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben 2 keer de tripp trapp en daar zijn we heel erg tevreden over. Ik vind het een erg fijne stoel (en ik zit er zelf ook wel eens op dus je kan er echt lang mee doen ).
Een vriendin van mij heeft de Tiamo, is wel een fijne stoel, ik vind 'm zelf alleen niet mooi, te lomp.
Een vriendin van mij heeft de Tiamo, is wel een fijne stoel, ik vind 'm zelf alleen niet mooi, te lomp.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
wij hebben een soort van trip trap stoel alleen dan de goedkope van de prenatal. Wij zijn er heel tevreden over. 1 nadeel vind ik wel dat ze wel een groot zitvlak hebben waardoor als ze klein zijn niet heel goed in de stoel kunnen zitten. Bij D. propte ik er een draagdoek tussen haar en de stoel.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Rejoy. schreef:wij hebben 'm gehad. Hij beviel prima, vond 'm zelfs mooier dan de tripp trapp
Kan het blad er ook vanaf? Terwijl je kindje nog wel vast zit zeg maar?
Want onze woonkamer is niet zo groot...als we zo'n blad er nog aan hebben staat de stoel halverwege de woonkamer denk ik
Jezzie- Ratel
Liadan schreef:Wij hebben 2 keer de tripp trapp en daar zijn we heel erg tevreden over. Ik vind het een erg fijne stoel (en ik zit er zelf ook wel eens op dus je kan er echt lang mee doen ).
Ik zit ook op de stoel haha!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Jezzie89 schreef:Rejoy. schreef:wij hebben 'm gehad. Hij beviel prima, vond 'm zelfs mooier dan de tripp trapp
Kan het blad er ook vanaf? Terwijl je kindje nog wel vast zit zeg maar?
Want onze woonkamer is niet zo groot...als we zo'n blad er nog aan hebben staat de stoel halverwege de woonkamer denk ik
er zitten riempjes aan met zo'n driepuntssluiting. Blad kun je er ook afhalen.
Gast- Gast
Okee. Ik ga morgen wel even kijken of ik het wat vind
Jezzie- Ratel
Zit best goed hè en lekker hoog, ik word er alleen meestal afgejaagd door mijn dochter want het is haar stoel.Paper Crown schreef:Liadan schreef:Wij hebben 2 keer de tripp trapp en daar zijn we heel erg tevreden over. Ik vind het een erg fijne stoel (en ik zit er zelf ook wel eens op dus je kan er echt lang mee doen ).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:Zit best goed hè en lekker hoog, ik word er alleen meestal afgejaagd door mijn dochter want het is haar stoel.Paper Crown schreef:Liadan schreef:Wij hebben 2 keer de tripp trapp en daar zijn we heel erg tevreden over. Ik vind het een erg fijne stoel (en ik zit er zelf ook wel eens op dus je kan er echt lang mee doen ).
We hebben ze op mijn werk ook, dan zit ik er ook vaak op
Jezzie- Ratel
Happydobby schreef:Wij hebben de trip trap, zou niet anders willen.
+1
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Wij hebben ook een tripp trapp, en zelfs al een 2e gekocht tijdens de mama mazzeldaegn in september. Ze zit er echt perfect op. Schoonouders hebben de bambino meegroei stoel, maar daar kan ze zelf nu, met 1.5 jaar, nog niet goed in zitten. Dan zit ze een stuk beter in de ikea stoel.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Wij hebben de tiamo ook, ondertussen is hier het blad eraf en zit D gewoon met ons aan tafel.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
[quote="Rejoy."]wij hebben 'm gehad. Hij beviel prima, vond 'm zelfs mooier dan de tripp trapp[/
+1, wij hebben ook de tiamo
Vam de week hebben we het blad er toevallig afgehaald, ze zit niet meer in de riempjes maar het kan wel.
+1, wij hebben ook de tiamo
Vam de week hebben we het blad er toevallig afgehaald, ze zit niet meer in de riempjes maar het kan wel.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben de tripp trapp, alleen nog niet in gebruik.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
+1Liadan schreef:Wij hebben 2 keer de tripp trapp en daar zijn we heel erg tevreden over. Ik vind het een erg fijne stoel (en ik zit er zelf ook wel eens op dus je kan er echt lang mee doen ).
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Wij gaan volgende week de tiamo kopen. Mijn vriendin heeft hem ook dus heb hem bijj haar al uitgebreid bekeken. Ik vind hem mooi en degelijk om te zien.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Hier de Tripp Trapp. Wel erg duur voor een stoel vind ik, maar we hebben er wel veel plezier van. Waarschijnlijk de komende jaren ook zeker nog. En je hebt veel verschillende kleurtjes
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben ook de stoel van Stokke. Fijne stoel en H. zit er heel mooi in. Ik heb geen ervaring met andere meegroeistoelen, maar waar ik nu op zou letten bij de aanschaf van een stoel, is of het zitvlak niet veel te groot is, waardoor het kindje met de beentjes maar voren steekt. Dat is bij de Stokke niet zo, maar er zijn vast andere stoelen waarvoor dat ook geldt.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben de goedkope Ikea stoel. T zit er nog steeds in, super fijn, makkelijk mee te nemen en boven al makkelijk schoon te maken.
Wij hebben ook zon neppe trip trap gehad, vond het een onding, viezigheid wat tussen het hout ging zitten wat er nooit meer tussen uit kon.
Wij hebben ook zon neppe trip trap gehad, vond het een onding, viezigheid wat tussen het hout ging zitten wat er nooit meer tussen uit kon.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Wij hebben de nuna zaaz vind het een erg fijne stoel!
Mijn ouders hebben er eentje van de prental, de goedkopere versie zeg maar, ook prima, maar mijn meiden zijn erg smalletjes en die stoel is eigenlijk veel te groot voor ze.
Mijn ouders hebben er eentje van de prental, de goedkopere versie zeg maar, ook prima, maar mijn meiden zijn erg smalletjes en die stoel is eigenlijk veel te groot voor ze.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Wij hebben een tripp trapp... ook van mn ouders gekregen als kraamkado.
Ik vind het een superfijne stoel. In veel stoelen zakt M. onderuit. Deze is ook erg stevig.
Ik vind het een superfijne stoel. In veel stoelen zakt M. onderuit. Deze is ook erg stevig.
Gast- Gast
Muppetje schreef:Wij hebben de tripp trapp, alleen nog niet in gebruik.
+1
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke meegroeistoel?
» Bambino meegroeistoel
» dapper meegroeistoel
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» welke pap
» Bambino meegroeistoel
» dapper meegroeistoel
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» welke pap
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: