I Didn't Know I Was Pregnant / TLC
+18
Coco
Gizmo
duckie
joyce0606
kwak
_Mashimaro_
LMCurious
Liadan
Dora
frolic
Antibes
Ayla
Theeleut
Rovine
mickey
PapillonRose
Rush
M@niek
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: I Didn't Know I Was Pregnant / TLC
Liadan schreef:Teigertje, wow dat vind ik wel heel bizar, heeft ze dan niet zelf ook heel erg haar kop in het zand gestoken?
Dat het een keer zo gaat, vind ik al moeilijk voor te stellen maar kan ik nog inkomen. Een tweede keer kan ik me eigenlijk niet voorstellen en een derde snap ik eerlijk gezegd niet.
Als het je al 2 keer is overkomen dan let je een derde keer toch extra op als je klachten hebt. Heeft ze geen testen gedaan? En anders eis je toch een bloedtest of een echo, alleen om het uit te sluiten.
Dat snap ik inderdaad ook niet, op grond van voorgeschiedenis zou je inderdaad toch een echo moeten kunnen krijgen.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik kan er niets aan doen maar dit begrijp ik écht niet. Dat ze 1 keer zwanger was zonder het te weten oké, maar 3x? Ik neem aan dat je dan toch even iets vlugger doorgestuurd gaat worden naar het ziekenhuis om te kijken.Teigertje schreef:Mijn schoonzus heeft tot 3 (!!!) x toe mogen ervaren zwanger te zijn zonder het te weten. Bij de 1ste kwamen ze er met ongeveer 8 maanden achter, de 2de keer toen de vliezen braken ( ze had al wel de hele dag rugpijn en gewoon gewerkt, dacht dat E misschien niet goed gelegen had de nacht ervoor) en de 3de x is op maandag de zwangerschap vastgesteld en op donderdag is mijn nichtje geboren. Ze was al diverse keren met wat klachten naar de huisarts geweest. Maar volgens hem was ze niet zwanger want ze had een spiraaltje, door het spiraaltje zwanger geraakt of deze verloren en niet opgemerkt.
Alle 3 de keren was er weinig te zien. Ook was ze altijd onregelmatig ongesteld en al wat fors/gezet.
Gast- Gast
ik vind het ook vaak heel vreemd, omdat ik zelf zo ziek ben geweest. Maar het niet voelen van je kindje bewegen enzo snap ik dan weer wel. Ik voelde ze beide ook maar af en toe, heel soms. Maar het lijkt me vooral altijd heel heftig zomaar ineens te bevallen.
Teigetje, heeft ze dan inderdaad nooit aanvullende onderzoeken gehad? Ik zou denk ik continue bang zijn weer zwanger te zijn in haar geval.
Maar goed, zo weet ik ook dat een kennis van mij tot 3 x toe door de pil heen zwanger is geraakt. Dan denk ik ook, ga een andere pil halen bij de ha. Dat snap ik dan ook niet.
Teigetje, heeft ze dan inderdaad nooit aanvullende onderzoeken gehad? Ik zou denk ik continue bang zijn weer zwanger te zijn in haar geval.
Maar goed, zo weet ik ook dat een kennis van mij tot 3 x toe door de pil heen zwanger is geraakt. Dan denk ik ook, ga een andere pil halen bij de ha. Dat snap ik dan ook niet.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
[quote="Theeleut"]
Ik heb ook PDS en bij een flinke aanval voelen ze net als weeën hoor ! Bij ieder persoon is de pijn ook anders
Weeën zijn weeën Die pijn heb ik echt nog niet met iets anders kunnen vergelijken. Een heftige menstruatie of flinke kramp omdat je moeten poepen is er niks bij
Ik heb ook PDS en bij een flinke aanval voelen ze net als weeën hoor ! Bij ieder persoon is de pijn ook anders
Gast- Gast
Razz_ schreef:
+1
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
ik heb het gister gezien, ik heb er gewoon van gedroomd!
niet dat mij het overkwam maar mijn dochter van 14 maand...!!
ik heb gister verbaasd zitten kijken, vreemd dat zo iets bestaat!
niet dat mij het overkwam maar mijn dochter van 14 maand...!!
ik heb gister verbaasd zitten kijken, vreemd dat zo iets bestaat!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
een dochter van vrienden mijn ouders (toen 15 jaar) had heel erg pijn in haar buik, was naar de huisarts geweest, die had haar doorgestuurd omdat hij dacht dat ze iets aan haar darmen had. later in het ziekenhuis dachten ze aan een tumor in haar buik, na wat testen bleek ze zwanger te zijn, de volgende dag is ze bevallen, ze was al 39 weken zwanger en had dus weeën.
ze was stevig van haar zelf dus je zag echt niets, en ze bleef gewoon ongesteld elke maand, netjes optijd, ik denk als je 15 bent je ook echt niet bij stil staat dat je zwanger zou kunnen zijn/voelen, ondanks dat je dan al seks heb.
ze was stevig van haar zelf dus je zag echt niets, en ze bleef gewoon ongesteld elke maand, netjes optijd, ik denk als je 15 bent je ook echt niet bij stil staat dat je zwanger zou kunnen zijn/voelen, ondanks dat je dan al seks heb.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb het ook wel meerdere keren gezien maar kan me er weinig bij voorstellen, heb er 1tje gezien die zelfs zwanger was van een tweeling....
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ze zenden nu op vrijdag ook Secretly Pregnant uit, vrouwen die om wat voor reden ook stiekem zwanger zijn.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Het viel me gisteravond op dat er meerdere waren die vrij snel na een vorige bevalling weer zwanger waren geworden.
Leeft het in Amerika niet nog heel erg dat je de eerste maanden na zwangerschap niet zwanger kan worden? Onder het mom van borstvoeding geven bijvoorbeeld? Volgens mij vergeten echt heel veel mensen dan dat je toch echt eerst een ovulatie hebt en erna pas een ongesteldheid.
Leeft het in Amerika niet nog heel erg dat je de eerste maanden na zwangerschap niet zwanger kan worden? Onder het mom van borstvoeding geven bijvoorbeeld? Volgens mij vergeten echt heel veel mensen dan dat je toch echt eerst een ovulatie hebt en erna pas een ongesteldheid.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ik heb het tijdens de zwangerschap vaak gekeken, de meeste van nu zijn herhalingen, maar zeker als ik naar mijn eigen buik keek kon ik mij er niets bij voorstellen.
Toch geloof ik er nu wel in, al is die met de achtbaan erg toevallig, maar het zou zo maar kunnen.
Ik denk dat het inmiddels 3-4 maand is geleden dat mijn buurmeisje bij mijn ouders is bevallen, ze wist ook van niks en het is een meisje met een slanke tot normale bouw, zag haar die week ervoor nog en er was echt geen buik te bekennen. Zij is ook naar het ziekenhuis gestuurd met de gedachten aan een blindedarmontsteking. Terwijl ze toch niets verhullends aan had. Dan sta je echt wel met een mond vol tanden. Ze moest nog een dag in het ziekenhuis blijven zodat haar ouders nog snel een kamertje konden regelen.
Toch geloof ik er nu wel in, al is die met de achtbaan erg toevallig, maar het zou zo maar kunnen.
Ik denk dat het inmiddels 3-4 maand is geleden dat mijn buurmeisje bij mijn ouders is bevallen, ze wist ook van niks en het is een meisje met een slanke tot normale bouw, zag haar die week ervoor nog en er was echt geen buik te bekennen. Zij is ook naar het ziekenhuis gestuurd met de gedachten aan een blindedarmontsteking. Terwijl ze toch niets verhullends aan had. Dan sta je echt wel met een mond vol tanden. Ze moest nog een dag in het ziekenhuis blijven zodat haar ouders nog snel een kamertje konden regelen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
M@niek schreef:Ze zenden nu op vrijdag ook Secretly Pregnant uit, vrouwen die om wat voor reden ook stiekem zwanger zijn.
Lijkt mij ook wel boeiend. Heb er een paar van op de harddisk staan, vanavond maar eens aan beginnen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik heb er een paar ondertiteld. Bij één vrouw kon je echt niets zien, die had een foto van haarzelf in bikini van een paar weken voor haar bevalling en ze had echt een platte buik.
Gast- Gast
In mijn nabije omgeving is het de laatste jaren twee keer gebeurd. De nicht van mijn vriend kwam er met ongeveer 8 maanden achter. Dat geloof ik wel, maar wat ik onbegrijpelijk vind is dat zij er vervolgens voor gekozen hebben om niemand iets te laten weten en gewoon op vakantie te gaan naar Aruba naar een oom en tante van mijn vriend (niet haar ouders). Daar is ze gewoon in bikini geweest en ze had een platte buik, maar wel een typische plopnavel. Maar die oom en tante hebben nooit gedacht dat ze zwanger zou kunnen zijn. Vlak na thuiskomst is zij bevallen.
En bij de andere vond ik het moeilijk te geloven, dat was een oud klasgenootje van mijn broer, en zij was altijd al een dramaqueen en had van die rare verhalen, dus plotseling bevallen past wel in haar plaatje. Maar goed zij zegt zelf dat ze het echt niet wist. Ik heb haar vlak daarvoor nog gezien in de trein en zij was altijd wel steviger, maar bij haar zag je ook niks van een zwangere buik.
Bizar lijkt het me wel.
En bij de andere vond ik het moeilijk te geloven, dat was een oud klasgenootje van mijn broer, en zij was altijd al een dramaqueen en had van die rare verhalen, dus plotseling bevallen past wel in haar plaatje. Maar goed zij zegt zelf dat ze het echt niet wist. Ik heb haar vlak daarvoor nog gezien in de trein en zij was altijd wel steviger, maar bij haar zag je ook niks van een zwangere buik.
Bizar lijkt het me wel.
Gast- Gast
Meiske wat ik vaag ken kwam er ook met 28 weken ofzo pas achter, kind was net 16. Ik kan me nu na de zwangerschap wel voorstellen dat mensen schopjes aanzien voor ploppende darmen, ik denk nu namelijk ook wel is "hee, dat leek net een schopje" maar dan kan niet, als ik al zwanger ben zou ik hooguit 14 weken zijn ofzo. Maar goed, ik kan het me nu wel voorstellen dat je het niet merkt, en het schijnt als je het niet weet dat je buik ook niet groeit. Heel gek.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
duckie schreef:ik heb het ook wel meerdere keren gezien maar kan me er weinig bij voorstellen, heb er 1tje gezien die zelfs zwanger was van een tweeling....
Op zich zou het best kunnen... ik heb de meiden bijna nooit gevoeld... dus tja.
En mijn buik.. oke hij was mooi rond en echt wel zwanger, maar extreem groot is hij nooit geweest. Dus als je wat steviger van je zelf bent valt die buik misschien helemaal niet op.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
ik kijk het ook wel eens. Vind het wel bizar hoe mensen totaal niet door hebben dat ze zwanger zijn en ze dan ineens totaal overrompeld worden met dit nieuws als ze al aan het bevallen zijn of ineens hun kind in het toilet zien liggen.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Ikzelf kwam erachter bij de oudste toen ik 25 weken zwanger was. Nee, ik heb niks gevoeld, dat duurde nog een paar weken nadat ik het wist. Nee, je zag niet dat ik zwanger was, zodra ik het wist had ik binnen 3 weken wel een 'enorme' buik. En nee, ik werd idd niet meer ongesteld, maar dat word ik nu ook niet. Die is erg onregelmatig en die blijft wel vaker een flink aantal maanden uit. 13 weken na de test werd mijn zoon geboren.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik heb gisteren voor de eerste keer gezien every minute born (ofzoiets) gekeken. Ik heb me echt kapot gelachen om die moeder van 1 van de dames. Wat een mens zeg !
Daarna heb ik de 2 afleveringen van die vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren, gekeken. Wel bizar dat ze het inderdaad nooit gemerkt hebben.
Daarna heb ik de 2 afleveringen van die vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren, gekeken. Wel bizar dat ze het inderdaad nooit gemerkt hebben.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star007 schreef:Ik heb gisteren voor de eerste keer gezien every minute born (ofzoiets) gekeken. Ik heb me echt kapot gelachen om die moeder van 1 van de dames. Wat een mens zeg !
Ja van dat donkere stel. Dat oma'tje met dat "mooie" gebit haha
Gast- Gast
Razz_ schreef:Star007 schreef:Ik heb gisteren voor de eerste keer gezien every minute born (ofzoiets) gekeken. Ik heb me echt kapot gelachen om die moeder van 1 van de dames. Wat een mens zeg !
Ja van dat donkere stel. Dat oma'tje met dat "mooie" gebit haha
en die mooie ogen..... :face:
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: