telefoonabbonement internet
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
telefoonabbonement internet
Ik loop nog steeds rond zonder internet op mijn telefoon. In april loopt mijn contract af en ik wil graag overstappen naar iets met internet. Nu heb ik alleen totaal geen idee wat normaal date verbruik is.
Waarvoor wil ik het gaan gebruiken. Eigenlijk puur om FB te bekijken en te reageren, om mails te ontvangen, Whatz App ( doe ik nu op de wifi, maar dat gaat ook niet altijd goed pakt soms toch 3g netwerk). En soms wat dingen op te zoeken. Filmpjes etc. wil ik totaal niet gaan downloaden alleen als ik wifi heb. Nu werkt dat op mijn telefoon toch niet goed, dus dat scheelt ook weer. Qua telefoon wil ik nog niet overstappen dus ik ga waarschijnlijk weer voor een sim-only abbonement.
Wat is jullie date verbruik ongeveer per maand en wat doe je er mee? Dan kan ik een beetje kijken wat een normale data verbrui is.
Thanks
Waarvoor wil ik het gaan gebruiken. Eigenlijk puur om FB te bekijken en te reageren, om mails te ontvangen, Whatz App ( doe ik nu op de wifi, maar dat gaat ook niet altijd goed pakt soms toch 3g netwerk). En soms wat dingen op te zoeken. Filmpjes etc. wil ik totaal niet gaan downloaden alleen als ik wifi heb. Nu werkt dat op mijn telefoon toch niet goed, dus dat scheelt ook weer. Qua telefoon wil ik nog niet overstappen dus ik ga waarschijnlijk weer voor een sim-only abbonement.
Wat is jullie date verbruik ongeveer per maand en wat doe je er mee? Dan kan ik een beetje kijken wat een normale data verbrui is.
Thanks
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Re: telefoonabbonement internet
Ik hou dit topic even in de gaten. Ik ga eind feb over naar een abbo met internet en daar zit 250 mb bij dus ben wel benieuwd of dat genoeg is
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Re: telefoonabbonement internet
Ik heb op dit moment het internetabonnement van Ben. Dat is 1 gig in de maand, maar ik gebruik nog geen 20%.
Ik check regelmatig facebook, watsapp, speel spelletjes en download van alles!
Ik check regelmatig facebook, watsapp, speel spelletjes en download van alles!
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Soortgelijke onderwerpen
» HELP!!! HTC-internet
» Internet op tv?
» Internet op je telefoon
» Internet op je mobiel
» Wat doe jij zoal op internet?
» Internet op tv?
» Internet op je telefoon