Wat te doen?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat te doen?
Hallo meiden!
Er is iets vervelends voorgevallen tussen mijn vriend en mij.
Ik was namelijk gisteren bij een soort van vriendin van mij. Haar zus was er ook en op een gegeven moment gingen mijn vriendin en ik eten halen. Haar zus vroeg of ze mijn telefoon even mocht lenen om op internet te kunnen, ik ben de beroerdste niet dus dat mocht wel.
Toen wij terug kwamen stuurde ik mijn vriend een berichtje en ik kreeg meteen terug waar ik was en wie hem net ge-appt had etc etc. Shizzle! Ik snapte er eerst weinig van maar na even doorvragen bleek K (de zus van mijn vriendin) hem ge-appt te hebben met teksten die niet aardig waren. Wat volgde was een behoorlijk geschreeuw over en weer. Wat ik er uit kon opmaken is K gewoon superjaloers op mij. Ik heb mijn eten laten staan en ik ben weggegaan en in de auto gaan zitten. Ik was zó kwaad! Vijf minuten later, ik zat nog steeds in de auto, kwam K er weer aan. Op de voet gevolgd door mijn 'vriendin'. De zinnen die over en weer vlogen waren niet zo aardig en ik heb haar ook *ahum* geslagen . De eerste keer dat ik iemand sla! Maar mijn vriend is mij zo dierbaar, die wil ik gewoon niet kwijt!
Maar wij hebben nu wel mooi ruzie hierdoor Hij gelooft mij niet omdat ik het nog nooit over hun gehad heb en omdat ik normaal altijd zeg of ik ergens heen ga. Ik heb hem uitgelegd waarom hij hun niet kent en waarom ik niks gezegd heb. Maar hij gelooft mij gewoon niet en is behoorlijk boos. Shizzle!!! Ik wil geen ruzie met mijn vriend hierdoor! Wat moet ik doen?
Er is iets vervelends voorgevallen tussen mijn vriend en mij.
Ik was namelijk gisteren bij een soort van vriendin van mij. Haar zus was er ook en op een gegeven moment gingen mijn vriendin en ik eten halen. Haar zus vroeg of ze mijn telefoon even mocht lenen om op internet te kunnen, ik ben de beroerdste niet dus dat mocht wel.
Toen wij terug kwamen stuurde ik mijn vriend een berichtje en ik kreeg meteen terug waar ik was en wie hem net ge-appt had etc etc. Shizzle! Ik snapte er eerst weinig van maar na even doorvragen bleek K (de zus van mijn vriendin) hem ge-appt te hebben met teksten die niet aardig waren. Wat volgde was een behoorlijk geschreeuw over en weer. Wat ik er uit kon opmaken is K gewoon superjaloers op mij. Ik heb mijn eten laten staan en ik ben weggegaan en in de auto gaan zitten. Ik was zó kwaad! Vijf minuten later, ik zat nog steeds in de auto, kwam K er weer aan. Op de voet gevolgd door mijn 'vriendin'. De zinnen die over en weer vlogen waren niet zo aardig en ik heb haar ook *ahum* geslagen . De eerste keer dat ik iemand sla! Maar mijn vriend is mij zo dierbaar, die wil ik gewoon niet kwijt!
Maar wij hebben nu wel mooi ruzie hierdoor Hij gelooft mij niet omdat ik het nog nooit over hun gehad heb en omdat ik normaal altijd zeg of ik ergens heen ga. Ik heb hem uitgelegd waarom hij hun niet kent en waarom ik niks gezegd heb. Maar hij gelooft mij gewoon niet en is behoorlijk boos. Shizzle!!! Ik wil geen ruzie met mijn vriend hierdoor! Wat moet ik doen?
Zonnetje2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 31
Registratiedatum : 30-06-11
Re: Wat te doen?
Aparte situatie. Ik zou je vriend niet continu proberen te overtuigen van het feit dat jij het niet gestuurd hebt, dat wordt op een gegeven moment vast een beetje ongeloofwaardig. Je hebt uitgelegd hoe en wat, nu is het aan je vriend om zich weer een beetje normaal te gaan gedragen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ehm.. Shizzle?!
Maar om on-topic te blijven sluit ik me aan bij Lady, jij hebt verklaard wat er aan de hand is en nu ligt de bal bij je vriend. Verder vraag ik me af waarom je niet bent weggereden bij je 'vriendin'.
Maar om on-topic te blijven sluit ik me aan bij Lady, jij hebt verklaard wat er aan de hand is en nu ligt de bal bij je vriend. Verder vraag ik me af waarom je niet bent weggereden bij je 'vriendin'.
Gast- Gast
Ik vind dit een erg onvolwassen situatie, een relatie is naar mijn mening altijd gebaseerd op vertrouwen. Als je vriend je om zo iets al niet vertrouwd, zit er naar mening iets niet goed in jullie relatie, dit in combinatie met je vorige topics en berichten, vraag ik me af hoe jullie eigenlijk met elkaar omgaan. Ik bedoel, zou hij je ook niet vertrouwen als je met een mannelijke vriend(of vrienden) omgaat? Ik zou toch echt eens goed met elkaar gaan praten.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Wat een vreemde situatie.
Ik snap eigenlijk niet eens waarom jouw vriend jou niet gelooft? Of is er in het verleden al eerder iets voorgevallen?
Als dit in onze relatie zou voorkomen, weet ik wel zeker dat mijn vriend mij gelijk gelooft hoor. Waarom vertrouwt hij jou niet? Daar is een relatie toch grotendeels op gebaseerd?
Ik snap eigenlijk niet eens waarom jouw vriend jou niet gelooft? Of is er in het verleden al eerder iets voorgevallen?
Als dit in onze relatie zou voorkomen, weet ik wel zeker dat mijn vriend mij gelijk gelooft hoor. Waarom vertrouwt hij jou niet? Daar is een relatie toch grotendeels op gebaseerd?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Break Of Day schreef:Ehm.. Shizzle?!
Ik zeg altijd Shizzle ipv Shit
Ik heb werkelijk geen idee waarom hij mij niet gelooft! Er is in het verleden niets raars voorgevallen en ik heb hem ook gevraagd waarom hij mij niet gelooft. Dan krijg ik als antwoord 'Omdat het heel vaag en raar is'
Zonnetje2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 31
Registratiedatum : 30-06-11
ik vind het ook wel een beetje jammer dat je vriend niet gelooft.
waarom zet je je vriendin tussen ' '? zij kan er toch niks aan doen, was haar zus toch die whats-appte?
en tja, hoewel het overbodig zou moeten zijn, zou je evt je 'vriendin' of haar zus nog kunnen vragen om te zeggen hoe het zit (maar dan zpu ik nog wel boos zijn op mn vriend dat hij mij niet gelooft)
waarom zet je je vriendin tussen ' '? zij kan er toch niks aan doen, was haar zus toch die whats-appte?
en tja, hoewel het overbodig zou moeten zijn, zou je evt je 'vriendin' of haar zus nog kunnen vragen om te zeggen hoe het zit (maar dan zpu ik nog wel boos zijn op mn vriend dat hij mij niet gelooft)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Soortgelijke onderwerpen
» Minder werken...doen of niet doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Dat is gek? Wat zou jij doen?
» Wat zou jij doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Dat is gek? Wat zou jij doen?
» Wat zou jij doen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: