Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van welke forummers lees je altijd de reacties?

+14
TGR
Makamba
girli
Lejow
Lady4
RYW
Pompoen
Snoes
Marin
SarahKey
FireButterfly
Antibes
Susan
Mamsie
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? - Pagina 2 Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 7:45

Zelda schreef:Ik lees de reacties sneller van Susan, Eucalypta, Jolee en vriendinnen van de Eindhoven meetings omdat ik dat interessante personen vind.

Verder sla ik soms ook heel bewust topics over en dan vooral in de zwangerschaps pijler, er worden elke dag wel topics geopend door de dezelfde persoon en de onderwerpen spreken me niet aan.

Haha, wat leuk (of niet :P) om te lezen. Waarom als ik vragen mag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? - Pagina 2 Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 7:51

Puur reagerend op de vraag: de mensen die ik intelligent vind overkomen. En nee, ik noem geen namen, omdat dit wellicht lulliger kan overkomen dan is bedoeld.Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? - Pagina 2 Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 7:55

Ik selecteer wel op forummers. Forummers die ik altijd wel leuk vind overkomen en vaak een goed advies hebben, maar ook forummers waar ik me aan erger. Is eigenlijk ook een beetje dom om te doen, want ik ga me dan alleen maar meer ergeren en kan dan misschien iets onaardigs gaan zeggen.

Het biechttopic lees ik ook elke keer als ik zie dat er weer reacties zijn geplaatst. En ik lees eigenlijk best wel veel in de zwangerschapspijler, niet geselecteerd, ik vind het gewoon een interessante pijler.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? - Pagina 2 Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 7:57

Jolee, precies zoals ik zeg, ik vind jouw Posts interessant en duidelijk verwoord smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? - Pagina 2 Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 8:00

Jolee schreef:Ik selecteer wel op forummers. Forummers die ik altijd wel leuk vind overkomen en vaak een goed advies hebben, maar ook forummers waar ik me aan erger. Is eigenlijk ook een beetje dom om te doen, want ik ga me dan alleen maar meer ergeren en kan dan misschien iets onaardigs gaan zeggen. Zoiets is toch helemaal niet dom? Het is juist heel netjes van je. Met irritatie bereik je sowieso niks, je hebt gewoon geen zin in onnodige ruzies. Oftwel juist slim smile

Het biechttopic lees ik ook elke keer als ik zie dat er weer reacties zijn geplaatst. En ik lees eigenlijk best wel veel in de zwangerschapspijler, niet geselecteerd, ik vind het gewoon een interessante pijler.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? - Pagina 2 Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 8:01

Zelda schreef:Jolee, precies zoals ik zeg, ik vind jouw Posts interessant en duidelijk verwoord Van welke forummers lees je altijd de reacties? - Pagina 2 561177

Oke, dank je. Leuk om te lezen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? - Pagina 2 Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 8:04

Thanks, cimic. Maar ik lees ze dus juist wel, waardoor ik me ga ergeren. In die zin is het een beetje dom, want dat levert onnodig irritaties op. Maar meestal klik ik het ook wijs weer weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? - Pagina 2 Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 8:09

Jolee schreef:Thanks, cimic. Maar ik lees ze dus juist wel, waardoor ik me ga ergeren. In die zin is het een beetje dom, want dat levert onnodig irritaties op. Maar meestal klik ik het ook wijs weer weg.

Uhhh nu ik alles terug lees zie ik het ja. Sorry te snel gelezen Embarassed . Maar dom of niet? Je kan jezelf nog inhouden en dat mag je ook zien als netjes smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? - Pagina 2 Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Jeanette ma 30 jan 2012 - 0:49

Eigenlijk allemaal wel. Of het moet een forummer zijn waar ik me aan irriteer, die zal ik minder snel lezen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? - Pagina 2 Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  loesje ma 30 jan 2012 - 0:56

Stofzuiger schreef:Nee, ik lees de dingen die me aanspreken, niet van bepaalde personen. Al hecht ik wel meer waarde aan de mening van de een als van de ander moet ik eerlijk zeggen.

+1
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? - Pagina 2 Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Rush ma 30 jan 2012 - 0:58

Arden schreef:Ja wel herkenbaar. Ik heb ook een (klein) aantal forummers van wie ik standaard de reacties oversla omdat ik ze onleesbaar vindt, of nooit iets toevoegen. Dat is dan vooral in de zwangerschapspijler.
+1
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? - Pagina 2 Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Muis ma 30 jan 2012 - 4:48

Ik lees gewoon wat ik interessant vind. Al moet ik zeggen dat ik sommige topics eerder lees als ze door bepaalde personen zijn geopend.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummers lees je altijd de reacties? - Pagina 2 Empty Re: Van welke forummers lees je altijd de reacties?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum