Maar 20 gram aangekomen in 1,5 maand tijd
Pagina 1 van 1
Maar 20 gram aangekomen in 1,5 maand tijd
Moet ik me zorgen maken? Ik vind het zo weinig vergeleken andere weken. S. doet het verder goed en is tevreden.
Hij is wel flink gegroeit in de lengte de laatste tijd. En het einge wat er anders is sinds deze weken is dat hij van
5 naar 4 flessen is gegaan en een groente en fruit hapje krijgt. Over 2,5 week moet ik weer naar het cb met hem.
Wat denken jullie? Hij weegt nu 6,5 kilo en is 5 maanden en 1,5 week oud.
Hij is wel flink gegroeit in de lengte de laatste tijd. En het einge wat er anders is sinds deze weken is dat hij van
5 naar 4 flessen is gegaan en een groente en fruit hapje krijgt. Over 2,5 week moet ik weer naar het cb met hem.
Wat denken jullie? Hij weegt nu 6,5 kilo en is 5 maanden en 1,5 week oud.
Gast- Gast
Re: Maar 20 gram aangekomen in 1,5 maand tijd
Zolang S. gewoon goed drinkt en zich gedraagd zoals hij normaal doet, zou ik me er niet al te druk om maken.
Gast- Gast
Denk wel dat ze het even zullen gaan aanstippen bij het CB. Ik zou me geen zorgen maken, soms gaat de groei een periode meer in de lengte zitten dan in het gewicht.
Gast- Gast
Hier hebben we ook vaker periodes gehad dat ze minder tot niks aan kwam, ze benoemde dit wel op het Cb. Maar zodra ik aangaf dat ze tevreden was, zeiden ze verder niks. En anders voor je eigen gevoel een keertje extra gaan wegen tussendoor.
LeeuwLeeuw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Nog maar 1 maand
» hoeveel gram groentehap geven jullie?
» Onbepaalde tijd contract maar... Dan wel een dag minder werk
» 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!
» Hoeveel gram in 1 schepje...
» hoeveel gram groentehap geven jullie?
» Onbepaalde tijd contract maar... Dan wel een dag minder werk
» 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!
» Hoeveel gram in 1 schepje...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: