Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maar 20 gram aangekomen in 1,5 maand tijd

Ga naar beneden

Maar 20 gram aangekomen in 1,5 maand tijd Empty Maar 20 gram aangekomen in 1,5 maand tijd

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 8:49

Moet ik me zorgen maken? Ik vind het zo weinig vergeleken andere weken. S. doet het verder goed en is tevreden.
Hij is wel flink gegroeit in de lengte de laatste tijd. En het einge wat er anders is sinds deze weken is dat hij van
5 naar 4 flessen is gegaan en een groente en fruit hapje krijgt. Over 2,5 week moet ik weer naar het cb met hem.

Wat denken jullie? Hij weegt nu 6,5 kilo en is 5 maanden en 1,5 week oud.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maar 20 gram aangekomen in 1,5 maand tijd Empty Re: Maar 20 gram aangekomen in 1,5 maand tijd

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 9:08

Zolang S. gewoon goed drinkt en zich gedraagd zoals hij normaal doet, zou ik me er niet al te druk om maken. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maar 20 gram aangekomen in 1,5 maand tijd Empty Re: Maar 20 gram aangekomen in 1,5 maand tijd

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 9:14

Denk wel dat ze het even zullen gaan aanstippen bij het CB. Ik zou me geen zorgen maken, soms gaat de groei een periode meer in de lengte zitten dan in het gewicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maar 20 gram aangekomen in 1,5 maand tijd Empty Re: Maar 20 gram aangekomen in 1,5 maand tijd

Bericht  LeeuwLeeuw vr 7 jan 2011 - 9:31

Hier hebben we ook vaker periodes gehad dat ze minder tot niks aan kwam, ze benoemde dit wel op het Cb. Maar zodra ik aangaf dat ze tevreden was, zeiden ze verder niks. En anders voor je eigen gevoel een keertje extra gaan wegen tussendoor.

LeeuwLeeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maar 20 gram aangekomen in 1,5 maand tijd Empty Re: Maar 20 gram aangekomen in 1,5 maand tijd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum