Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

haar zien tijdens de echo

+17
SarahKey
silly_85
Susan
Blue flower
Pussycat
MissD
PapillonRose
_Lana_
Happydobby
studiebol
Annemie
Annie24
Océane
Flower_L
Monte
CCC
Clapperdie
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

haar zien tijdens de echo - Pagina 2 Empty Re: haar zien tijdens de echo

Bericht  Pussycat do 26 jan 2012 - 3:01

Parel schreef:, ik heb nachtmerries gehad over een kale meisjesbaby haar zien tijdens de echo - Pagina 2 394967 Ik wilde graag een baby met haar, en het is niet veel maar ze heeft het wel Laughing

Ik heb jou nachtmerrie haar zien tijdens de echo - Pagina 2 394967

En nu kan ze nog steeds geen staartjes of knipjes in Sad

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

haar zien tijdens de echo - Pagina 2 Empty Re: haar zien tijdens de echo

Bericht  _Lana_ do 26 jan 2012 - 3:26

Parel schreef:
MissD schreef:Bij ons was bij de echo ook te zien dat onze dochter veel haar zou hebben, het haar bewoog ook heen en weer. En toen ze geboren is bleek het te kloppen, ze had al erg lang haar (tot halverwege de oortjes).



MissD, heeeee gefeliciteerd!
De kleine meid is dus gearriveerd?
Wie, wat, waar? Ben benieuwd!
Je mag ook pmen haar zien tijdens de echo - Pagina 2 166342


En ja, ik maakte me druk om haar haha Meisjes zonder haar kon ik me gewoonweg niet voorstellen! Niet dat ik minder van dr gehouden zou hebben hoor als ze geen haar had!

Haha, nee dat dacht ik ook niet hoor! Wink
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

haar zien tijdens de echo - Pagina 2 Empty Re: haar zien tijdens de echo

Bericht  Blue flower do 26 jan 2012 - 3:27

Ik dacht altijd dat wij een kale baby zou krijgen, omdat man en ik ook kale baby's waren, maar er kwam een kleine Elvis uit met meteen een kuif haha. Waar ik me wel druk om maakte is dat wij een kindje met rood haar zouden kunnen krijgen (ik ben een beetje rood achtig) en dat zou ik niet heel leuk vinden maar dat is meer omdat ik vroeger gepest werd. Maar ons ventje had pikzwart haar en de puntjes waren blond, en nu is hij helemaal blond.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

haar zien tijdens de echo - Pagina 2 Empty Re: haar zien tijdens de echo

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 3:34

MissD schreef:
Parel schreef:
MissD schreef:Bij ons was bij de echo ook te zien dat onze dochter veel haar zou hebben, het haar bewoog ook heen en weer. En toen ze geboren is bleek het te kloppen, ze had al erg lang haar (tot halverwege de oortjes).



MissD, heeeee gefeliciteerd!
De kleine meid is dus gearriveerd?
Wie, wat, waar? Ben benieuwd!
Je mag ook pmen haar zien tijdens de echo - Pagina 2 166342


En ja, ik maakte me druk om haar haha Meisjes zonder haar kon ik me gewoonweg niet voorstellen! Niet dat ik minder van dr gehouden zou hebben hoor als ze geen haar had!

Haha dank je wel!!

5 januari is onze dochter T.ess geboren. Uiteindelijk niet thuis maar in het zkh. En ze doet het super goed, slaapt 's nachts een uur of 5 a 6 achter elkaar, bv loopt goed, het is een heel tevreden meisje!

Goed zeg! Hoeveel woog ze? Is een foto teveel gevraagd? (A) Anders kom je meekletsen in okt,nov,dec,jan .. staan we te springen om nieuwe mensen hoor Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

haar zien tijdens de echo - Pagina 2 Empty Re: haar zien tijdens de echo

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 3:35

Pussycat schreef:
Parel schreef:, ik heb nachtmerries gehad over een kale meisjesbaby haar zien tijdens de echo - Pagina 2 394967 Ik wilde graag een baby met haar, en het is niet veel maar ze heeft het wel Laughing

Ik heb jou nachtmerrie haar zien tijdens de echo - Pagina 2 394967

En nu kan ze nog steeds geen staartjes of knipjes in Sad

Hahaha, het klinkt zo wel erger dan ik het had hoor :P maar zoals ik haar op de foto zie staan op je avatar, zulk haar heeft L. nu :P

*edit* bij ons op het kdv is een meisje van 4 jaar die nog geen haar heeft, en dat ziet er altijd toch een beetje gek uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

haar zien tijdens de echo - Pagina 2 Empty Re: haar zien tijdens de echo

Bericht  Susan do 26 jan 2012 - 3:36

Het haar is hier niet echt eerlijk verdeeld. Yrsa heeft nog steeds geen dikke bos, maar ze kan het goed hebben, ze heeft een heel mooi fijn gezichtje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

haar zien tijdens de echo - Pagina 2 Empty Re: haar zien tijdens de echo

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 3:40

Parel, ik ging bijna kaal naar de kleuterschool en heb 2 kinderen met weinig haar, als je hier nog op de koffie wil komen... Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

haar zien tijdens de echo - Pagina 2 Empty Re: haar zien tijdens de echo

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 3:41

Hier zei ze bij de tweede met de pretecho dat ze nog nooit zoveel haar had gezien op een echo, terwijl ze al jaren echo's deed. Maar ze had helemaal niet zo veel haar toen ze geboren was. Wel haar hoofd vol en best donker, maar het was niet heel dik ofzo. Ze had wel meer dan de oudste. Maar er zijn baby's die met veel meer haar geboren worden, sowieso.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

haar zien tijdens de echo - Pagina 2 Empty Re: haar zien tijdens de echo

Bericht  silly_85 do 26 jan 2012 - 3:51

Bij I. Hadden ze ook krullen gezien, en het klopte ze heeft een lekkere bos krullen smile
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : omg amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

haar zien tijdens de echo - Pagina 2 Empty Re: haar zien tijdens de echo

Bericht  SarahKey do 26 jan 2012 - 4:27

Ik heb vaker gehoord dat ze het al kunnen zien op de echo's.

Hier nooit naar gekeken en niet naar gevraagd.

OF we krijgen een kale baby, Of een roodharige/blonde.
In mijn familie worden ook veel kale baby's geboren, meestal met 1,5 jaar is dat 'rechtgetrokken'.
En rood haar zit zowel bij mijn familie als mijn mans familie. Wij hebben beide neefjes met echt rood haar.
Ook hebben we beide rossige invloeden, dat zie je bij mij in de zomer, in de zon beetje rossige vloed en als mijn man een baardje laat staan is dat rood.
Dus wij wachten af. Maakt mij eigenlijk niet uit de kleur, als er maar haar op komt. Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

haar zien tijdens de echo - Pagina 2 Empty Re: haar zien tijdens de echo

Bericht  Parisienne do 26 jan 2012 - 4:49

Bij N. zeiden ze tijdens de echo's ook: dit meisje heeft een lekkere bos haar! En dat klopte. N. werd geboren met een grote bos zwarte krullen! Nu is het inmiddels donkerblond en een stuk steiler, maar ze heeft altijd veel en dik haar gehad.

Edit: er staat mij iets bij dat ze zeiden dat het alleen bij donker haar te zien is, bij blond haar niet.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

haar zien tijdens de echo - Pagina 2 Empty Re: haar zien tijdens de echo

Bericht  Teddyaapje do 26 jan 2012 - 5:06

Blue flower schreef:Ik dacht altijd dat wij een kale baby zou krijgen, omdat man en ik ook kale baby's waren, maar er kwam een kleine Elvis uit met meteen een kuif haha. Waar ik me wel druk om maakte is dat wij een kindje met rood haar zouden kunnen krijgen (ik ben een beetje rood achtig) en dat zou ik niet heel leuk vinden maar dat is meer omdat ik vroeger gepest werd. Maar ons ventje had pikzwart haar en de puntjes waren blond, en nu is hij helemaal blond.



Haha, mijn vriend riep ook steeds toen we wisten dat we een jongen kregen 'als ie maar geen rood haar heeft'. Bij een meisje zou hij het niet erg vinden...toen ons zoontje geboren was had hij een volle bos met rood haar! Nu nog steeds trouwens. Ik heb zelf ook rood haar en blijkbaar zit er bij mijn vriend ook iets roods in de familie. Ik vind het helemaal niet erg dat hij rood haar heeft, mn broertje en ik zijn er nooit mee gepest vroeger.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

haar zien tijdens de echo - Pagina 2 Empty Re: haar zien tijdens de echo

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 6:06

Stofzuiger schreef:Parel, ik ging bijna kaal naar de kleuterschool en heb 2 kinderen met weinig haar, als je hier nog op de koffie wil komen... Evil or Very Mad

Ik lust geen koffie Laughing

Maar er zijn altijd uitzonderingen op de regel natuurlijk he ... 👅

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

haar zien tijdens de echo - Pagina 2 Empty Re: haar zien tijdens de echo

Bericht  joyce0606 do 26 jan 2012 - 6:14

tijdens de geboorte zei de verpleegkundige dat K kaal was (het hoofdje was al te zien), uiteindelijk had hij wel gewoon haar! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

haar zien tijdens de echo - Pagina 2 Empty Re: haar zien tijdens de echo

Bericht  Earane do 26 jan 2012 - 7:41

Wat fijn dat de kleine nu gemiddeld groeit! Wat leuk, krulletjes! Bij ons zag de echoscopiste bij de pretecho ook haar zitten. Maar niks gehoord over eventuele krullen o.i.d. Zou best kunnen dat ze dat gewoon kunnen zien.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

haar zien tijdens de echo - Pagina 2 Empty Re: haar zien tijdens de echo

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum