Bijtrand ledikantje
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bijtrand ledikantje
Y. heeft al sinds dat hij kan staan door dat hij op de rand van het ledikantje kan bijten. Héél jammer voor het mooie ledikantje natuurlijk, want er kwamen allemaal deukjes in, maar helaas, het is niet anders.
Vanmorgen haalde ik 'm uit z'n bedje en nu heeft hij dus door dat hij naast bijten in de rand er ook op kan knagen. Gevolg: verf eraf (niet al te erg), maar ook witte spikkeltjes op de vloer, in zijn bedje en om zijn mondje. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling
Ik heb geloof ik wel eens iets gelezen over plastic randen die je aan de bedrand kan bevestigen. Ben inmiddels al ruim 1 uur aan het zoeken op internet, maar kan ze nergens vinden. Ikea, Babydump, Babywalz, onbekende webwinkels. Helemaal nergens. Iemand hier die weet waar ik zoiets kan kopen?
Edit; Ikea heeft ze wel zie ik nu, maar die zijn te smal voor Y. zijn bedje.
Vanmorgen haalde ik 'm uit z'n bedje en nu heeft hij dus door dat hij naast bijten in de rand er ook op kan knagen. Gevolg: verf eraf (niet al te erg), maar ook witte spikkeltjes op de vloer, in zijn bedje en om zijn mondje. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling
Ik heb geloof ik wel eens iets gelezen over plastic randen die je aan de bedrand kan bevestigen. Ben inmiddels al ruim 1 uur aan het zoeken op internet, maar kan ze nergens vinden. Ikea, Babydump, Babywalz, onbekende webwinkels. Helemaal nergens. Iemand hier die weet waar ik zoiets kan kopen?
Edit; Ikea heeft ze wel zie ik nu, maar die zijn te smal voor Y. zijn bedje.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Bijtrand ledikantje
Ikea heeft ze inderdaad en die passen op hun eigen babybedjes. Verder heb ik ze nooit gezien.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben een bedje van de babydump en daar zaten al van die plastic randen standaard op het ledikantje. Volgens mij verkopen zij ze ook los.
Isa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11
Hebben ze ze weer bij de Ikea?
Een tijdje terug waren ze uit het assortiment gegaan...
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Teigertje schreef:Hebben ze ze weer bij de Ikea?
Op de site staan ze wel als je bij zoeken 'bijtrand' intikt. Ik heb niet bij de voorraad gekeken omdat hij bij ons niet gaan passen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Soortgelijke onderwerpen
» hoofdbeschermer ledikantje
» Hoe maak jij het ledikantje op?
» Matrasje ledikantje
» beddengoed ledikantje
» ledikantje opmaken
» Hoe maak jij het ledikantje op?
» Matrasje ledikantje