Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het onvermijdelijke nieuws...

+34
Rouxxxe
Krullebol
frolic
Koffieleut
PluDan
FireButterfly
TGR
Snoes
Blond
Ella
Suus
Niekske
Atelier Madame
Esperanza
Alex
Poisongirl
Benthe
SuperGrover
Lotus
Ibbeltje
Lejow
Polly
Oasis
Schaapke
Inge
bolus26
studiebol
Zora
Mees
Sorella
Marin
juffie001
TukTuk
Caro
38 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het onvermijdelijke nieuws... - Pagina 2 Empty Re: Het onvermijdelijke nieuws...

Bericht  Benthe wo 25 jan 2012 - 20:43

Wat een nachtmerrie. Veel sterkte.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onvermijdelijke nieuws... - Pagina 2 Empty Re: Het onvermijdelijke nieuws...

Bericht  Poisongirl wo 25 jan 2012 - 20:47

Meid toch. Weet geen woorden hiervoor... Sterkte ermee en een dikke knuffel voor je
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Alex wo 25 jan 2012 - 21:24

Wat vreselijk voor jou en je familie. Heel veel sterkte Het onvermijdelijke nieuws... - Pagina 2 699888
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Esperanza wo 25 jan 2012 - 21:29

Oh wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen Het onvermijdelijke nieuws... - Pagina 2 699888
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Atelier Madame wo 25 jan 2012 - 21:31

Heel erg veel sterkte!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Niekske wo 25 jan 2012 - 21:34

Bleh, wat een vreselijk nieuws! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je heel veel sterkte wensen! Het onvermijdelijke nieuws... - Pagina 2 699888
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Suus wo 25 jan 2012 - 21:43

Wat vreselijk voor jou en je familie, heel veel sterkte! Het onvermijdelijke nieuws... - Pagina 2 699888
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 22:05

Wat een rotnieuws, heel erg veel sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Ella wo 25 jan 2012 - 22:08

Wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Blond wo 25 jan 2012 - 22:34

Caro, wat afschuwelijk nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd hug
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 22:40

He lieverd, heel veel sterkte! Hele dikke knuffel !!!

Gast
Gast

Bericht  Caro wo 25 jan 2012 - 22:59

Dank jullie wel :-). er valt idd niet heel veel over te zeggen. Het is vreselijk, het is verwarrend en tegelijkertijd hou je nog ergens hoop dat hij nu wel gaat reageren op de chemo. Of zoiets. De chemo die hij de vorige keer kreeg werd bijna zijn dood, maar het is sowieso heel dapper dat hij dat nu weer aandurft. De ene chemo is de andere niet, maar goed: het kan dus alle kanten op gaan.

Daarnaast blijven die vragen door mijn hoofd gaan. Maar ook: hoe moet je in hemelsnaam verder zonder je vader? Zonder je beste vriend en zonder degene die er altijd voor je is? Hoe voelt dat aan? En ik zal het kunnen, zoveel mensen kunnen het en gaan verder. Moeten verder. Maar makkelijk is natuurlijk anders..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Snoes wo 25 jan 2012 - 23:18

Oh jeetje, wat naar om te lezen Caro. Heel erg veel sterkte toegewenst! hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 0:11

He Caro wat klote. Heel veel sterkte de komende tijd. Kan me je gevoel goed voorstellen, ik moet er ook niet aan denken om mijn vader te verliezen. Hele dikke knuffel!

Wat ik me wel afvroeg aan de hand van je stukje, zou je vader niet een vervangend arts kunnen zoeken?

Gast
Gast

Bericht  TGR do 26 jan 2012 - 0:15

Getver, wat een rotnieuws voor jullie. Sterkte, maar ook veel mooie momenten gewenst de komende tijd.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  FireButterfly do 26 jan 2012 - 0:24

Heel veel sterkte, Caro.

Mijn oom heeft ook kanker en het voelt gewoon heel onwerkelijk. Hij ziet er helemaal niet ziek uit.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 0:29

Heel veel sterkte Caro! hug

Gast
Gast

Bericht  PluDan do 26 jan 2012 - 0:39

Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte gewenst hug .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Koffieleut do 26 jan 2012 - 0:59

Wat vreselijk moeilijk... Ik weet helaas precies hoe je je voelt. Mijn moeder heeft ook kanker en na 2 jaar vechten is zij afgelopen zomer opgegeven. Er zitten uitzaaiingen in haar lever. Hebben jullie ook een termijn te horen gekregen? Wij hebben dat niet. De vragen die je hebt over hoe het straks verder moet zijn heel herkenbaar. Ik heb momenten dat ik denk dat het vast goedkomt, er zijn meer mensen die dit moeten doorstaan. Maar er zijn zeker ook momenten dat ik het spaansbenouwd krijg bij het idee dat mijn moeder er straks niet mee is.

Ik hoop dat je vader niet te veel last krijgt van de chemo's (dit kan per soort chemo verschillen, dus wie weet gaat het nu veel beter dan de vorige keer) en dat jullie nog een mooie tijd met z'n allen tegemoet gaan.

Heel veel sterkte hug
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  frolic do 26 jan 2012 - 1:06

Heel veel sterkte !

Misschien een kleine tip , probeer niet te veel stil te staan bij feiten en cijfertjes maar neem het moment ..

Mijn moeder heeft bij de diagnose een prognose van 7 weken gekregen dat is 14 maanden geworden.

Geniet van je vader , probeer alles in je op te nemen. Ik heb zo vaak gewoon uuuuren naar mn moeder zitten kijken in de hoop dat ik alles zou kunnen blijven herinneren ,, maak veel foto"s vooral van dichtbij .. in alle stadia dus ook als je denkt hmmm zo wil ik hem niet herinneren .

Of je het ga redden als hij er straks niet meer is ? JA , dat ga je je hebt namelijk weinig keus..

Probeer je niet voor te stellen hoe het dan is , dat is niet voor te stellen ( zowel positief als negatief )

Enorm veel sterkte en kracht gewenst !!!!

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Krullebol do 26 jan 2012 - 1:26

Wat een heftig nieuws zeg! Ontzettend veel sterkte de komende tijd!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922

Bericht  Rouxxxe do 26 jan 2012 - 1:34

Wat een afschuwelijk nieuws.. Sterkte!!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Rizzo do 26 jan 2012 - 7:10

Bah, wat een naar nieuws! Heel veel sterkte en kracht gewenst voor de komende tijd.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 7:27

Ow lieve Caro, een dikke knuffel Het onvermijdelijke nieuws... - Pagina 2 699888

Gast
Gast

Bericht  JD do 26 jan 2012 - 7:28

Lieve Caro,

waag het niet nog eens om aan het einde van een topic als deze te zetten "sorry voor de lange topic".... :shock: Al schrijf je hier een verhaal wat 10x zo lang is, wij lezen het en proberen je te steunen waar mogelijk hug
Ik kan me goed voorstellen dat het een ontzettende klap is, en wat lastig dat het verloop en de toekomst nu zo onzeker is....

Heel veel sterkte en een dikke knuffel! hug
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: