Het onvermijdelijke nieuws...
+34
Rouxxxe
Krullebol
frolic
Koffieleut
PluDan
FireButterfly
TGR
Snoes
Blond
Ella
Suus
Niekske
Atelier Madame
Esperanza
Alex
Poisongirl
Benthe
SuperGrover
Lotus
Ibbeltje
Lejow
Polly
Oasis
Schaapke
Inge
bolus26
studiebol
Zora
Mees
Sorella
Marin
juffie001
TukTuk
Caro
38 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Het onvermijdelijke nieuws...
Mijn vader is al een tijdje ziek. Prostaatkanker, waarbij de primaire tumor weg is maar toch uitgezaaid was naar zijn botten. Hij heeft een tijd hormoontherapie gehad, waarna vorig jaar juni hij uiteindelijk aan de chemo moest. Het zou een lichte kuur worden, uiteindelijk is het bijna zijn dood geworden.
Nu hebben we even 2,5 maand rust gehad. Tot vandaag. Het zit nu in zijn beenmerg. Sinds ik het gehoord heb ben ik kotsmisselijk. Of nee, er ligt ongeveer een cementblok in mijn maag. Het was te verwachten, of althans, ooit zou natuurlijk het nieuws komen dat we wederom een fase dichterbij zijn dood zijn. En nu is dat moment...
Ik weet niet meer hoe ik me moet voelen. Ik heb even gehuild, maar de emoties zitten zo diep... Daarnaast hebben we zo ontzettend veel meegemaakt en het was zon achtbaan dat je nu even niks meer kan plaatsen. Wat houdt het in? Wat betekent het?
Nadeel is dat mijn vader zelf arts is. In zijn gemoedstoestand valt hij terug op medische termen die ik als leek niet kan plaatsen. Mijn moeder snapt het wel, zoekt vanalles op en lijkt wel een medische encyclopedie...maar echte antwoorden of verklaringen kan ze ons niet geven in leken-termen. Zijn ziektebeeld wijkt ook volledig af van van het normale beeld, daarbij is zijn arts overspannen en moet hj het doen met een arts-assistent die volgens mij ook niet precies weet wat ze ermee aanmoet.
Ik kan niks met dit topic, maar het is even fijn om dingen helder op te schrijven..ik wil hem niet kwijt. Weet niet wat ik moet zonder mijn vader, die mijn beste vriend is. Ook al is hij veranderd door deze ziekte...
Andere dingen die door mijn hoofd blijven gaan zijn dingen als 'hij zal me nooit zwanger zien', ' mijn kinderen krijgen geen opa's ', etc etc. Het is vermoeiend.
Ondertussen is mijn werk hectisch en veel. En woon ik ver bij de rest van mijn familie vandaan waardoor ik het gevoel heb erbuiten te staan...
Sorry voor dit lange topic .
Nu hebben we even 2,5 maand rust gehad. Tot vandaag. Het zit nu in zijn beenmerg. Sinds ik het gehoord heb ben ik kotsmisselijk. Of nee, er ligt ongeveer een cementblok in mijn maag. Het was te verwachten, of althans, ooit zou natuurlijk het nieuws komen dat we wederom een fase dichterbij zijn dood zijn. En nu is dat moment...
Ik weet niet meer hoe ik me moet voelen. Ik heb even gehuild, maar de emoties zitten zo diep... Daarnaast hebben we zo ontzettend veel meegemaakt en het was zon achtbaan dat je nu even niks meer kan plaatsen. Wat houdt het in? Wat betekent het?
Nadeel is dat mijn vader zelf arts is. In zijn gemoedstoestand valt hij terug op medische termen die ik als leek niet kan plaatsen. Mijn moeder snapt het wel, zoekt vanalles op en lijkt wel een medische encyclopedie...maar echte antwoorden of verklaringen kan ze ons niet geven in leken-termen. Zijn ziektebeeld wijkt ook volledig af van van het normale beeld, daarbij is zijn arts overspannen en moet hj het doen met een arts-assistent die volgens mij ook niet precies weet wat ze ermee aanmoet.
Ik kan niks met dit topic, maar het is even fijn om dingen helder op te schrijven..ik wil hem niet kwijt. Weet niet wat ik moet zonder mijn vader, die mijn beste vriend is. Ook al is hij veranderd door deze ziekte...
Andere dingen die door mijn hoofd blijven gaan zijn dingen als 'hij zal me nooit zwanger zien', ' mijn kinderen krijgen geen opa's ', etc etc. Het is vermoeiend.
Ondertussen is mijn werk hectisch en veel. En woon ik ver bij de rest van mijn familie vandaan waardoor ik het gevoel heb erbuiten te staan...
Sorry voor dit lange topic .
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Het onvermijdelijke nieuws...
Ik weet niet zo goed wat te zeggen, maar sterkte!!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Kan de juiste woorden niet vinden.. sterkte!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Heel veel sterkte Caro!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh Caro, wat erg! Heel veel sterkte
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Pfff.... een héle dikke knuffel voor jou. Ik ben er gewoon helemaal stil van, en weet eigenlijk niks zinnigs te zeggen. Alleen dat ik aan je/jullie denk.
Gast- Gast
Ach lieve schat
Ondanks dat het nieuws onvermijdelijk was, is het logisch dat het een enorme klap is.
Ik hoop oprecht voor jullie dat je vader enigszins pijn bespaard blijft.
Sterkte.
Ondanks dat het nieuws onvermijdelijk was, is het logisch dat het een enorme klap is.
Ik hoop oprecht voor jullie dat je vader enigszins pijn bespaard blijft.
Sterkte.
Gast- Gast
Wat afschuwelijk! Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, je hebt je vader nog zo hard nodig.
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Gast- Gast
Je verhaal met hoe je je voelt klinkt heel bekend.
Het is een ontzettende pijnlijke en moeilijke periode..nu en straks. Heel erg veel sterkte met alles .
Het is een ontzettende pijnlijke en moeilijke periode..nu en straks. Heel erg veel sterkte met alles .
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ahwww, jeetje Caro. Ik kan me voorstellen dat het allemaal extra kut is dat je zo ver weg zit... Je wil gewoon voor elk wissewasje even naar beneden kunnen lopen bij wijze van, om dat even met je vader of moeder te kunnen bespreken, of er gewoon te zijn. Er iig niet er zover vandaan zitten
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Jeetje wat heftig allemaal zeg! Heel veel sterkte!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik weet er even niet veel meer op te zeggen dan dat ik het echt vreselijk voor je vind en dat ik je heel veel sterkte toewens.
Gast- Gast
Fuck ik zag topictitel en dat jij 'm had geopend en wist 't meteen..
't Spijt me zo voor je, niemand kan nu iets zeggen, wat je opbeurt of zo, niemand kan 't 'goede' zeggen; het is gewoon vreselijk, klaar.. Sterkte, komende tijd, ik brand een kaarsje voor jullie
't Spijt me zo voor je, niemand kan nu iets zeggen, wat je opbeurt of zo, niemand kan 't 'goede' zeggen; het is gewoon vreselijk, klaar.. Sterkte, komende tijd, ik brand een kaarsje voor jullie
Gast- Gast
wat vreselijk naar voor jou en je familie.Heel veel sterkte!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Oh wat verschrikkelijk...
Het zou fijn zijn als je snel wat meer duidelijkheid zou krijgen. Hopelijk geeft dat dan nog een klein beetje rust als je beter weet wat er nu precies aan de hand is. Heel veel sterkte.
Het zou fijn zijn als je snel wat meer duidelijkheid zou krijgen. Hopelijk geeft dat dan nog een klein beetje rust als je beter weet wat er nu precies aan de hand is. Heel veel sterkte.
Gast- Gast
Weet niet wat te zeggen! Sterkte
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Potverdikke wat een rót nieuws, meid!
Ik kan me verplaatsen in je gevoel...dat alles verterende gevoel, zonder dat je echt moet huilen...
Heel veel sterkte. Probeer wat te slapen vanacht!
Ik kan me verplaatsen in je gevoel...dat alles verterende gevoel, zonder dat je echt moet huilen...
Heel veel sterkte. Probeer wat te slapen vanacht!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Wat heftig! Ik hoop dat je steun kan vinden in je omgeving, wat een rotnieuws .
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Wat verschrikkelijk Caro, heel veel sterkte!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Heel veel sterkte Caro!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat een vreselijk nieuws. ik snap hoe je je voelt (mijn vader heeft het ook). Ik kan het zelf ook nog niet helemaal plaatsen. Je weet dat het een keer gaat gebeuren dat hij er niet meer zal zijn, maar dart ys iets waar je eigenlijk nooit klaar voor bent en nooit rekening mee kunt houden. Hebben ze een verwachting aangegeven? Bij mijn vader nu 6 jaar, maar dan moeten de chemo's en beenmergtransplantatie wel aanslaan. Krijgt jouw vader dat ook?
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Gast- Gast
Heftig zeg! Heel veel sterkte!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Heel veel sterkte, meid!
Lotus- Ratel