Nog steeds hoesten en een wat piepende ademhaling soms...
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nog steeds hoesten en een wat piepende ademhaling soms...
Hoi hoi
Ons mannetje is al een paar weken op en af verkouden met daarbij soms flinke hoestbuien. Afgelopen maandag ben ik nog bij de huisarts geweest, toen bleek hij een oorontsteking te hebben, ze heeft ook zijn longetjes geluisterd en ze hoorde wel wat slijm maar niet zoveel zei ze.
Nu hoest hij nog steeds en vind ik dat hij soms een beetje piept/schurend geluid (weet het niet goed te omschrijven) wanneer hij ademhaalt. Maar ja ben maandag bij de dokter geweest en toen hoorde ze niets bijzonders.
Jullie nog een wondermiddel hiervoor? Ik vind het klinken als een droge hoest. Het begon met een kriebelhoest voor mijn gevoel en nuis het een droge hoest geworden.
Ons mannetje is al een paar weken op en af verkouden met daarbij soms flinke hoestbuien. Afgelopen maandag ben ik nog bij de huisarts geweest, toen bleek hij een oorontsteking te hebben, ze heeft ook zijn longetjes geluisterd en ze hoorde wel wat slijm maar niet zoveel zei ze.
Nu hoest hij nog steeds en vind ik dat hij soms een beetje piept/schurend geluid (weet het niet goed te omschrijven) wanneer hij ademhaalt. Maar ja ben maandag bij de dokter geweest en toen hoorde ze niets bijzonders.
Jullie nog een wondermiddel hiervoor? Ik vind het klinken als een droge hoest. Het begon met een kriebelhoest voor mijn gevoel en nuis het een droge hoest geworden.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Nog steeds hoesten en een wat piepende ademhaling soms...
Waarschijnlijk piept ie doordat zn luchtwegen wat geirriteerd zijn door t vele hoesten.
Hoestdrank? Ui op zn kamer?
Hoestdrank? Ui op zn kamer?
Gast- Gast
Hoestdrank krijgt hij, maar dat was eerst voor een kriebelhoest moet dus nu eigenlijk een andere halen, een ui lijkt hem op dit moment alleen maar meer te irriteren en dan lijkt hij voor mijn gevoel nog meer te hoesten.
Grr ben klaar met de winter en verkoudheidsklachten bij mijn ventje.
Grr ben klaar met de winter en verkoudheidsklachten bij mijn ventje.
Printje- Lady Post-a-lot
Hmm, ik denk dat ik toch nog een keer terug zou gaan en de huisarts om advies vragen.
Is hij verder nog erg ziek? Kan hij het slijm ophoesten?
Is hij verder nog erg ziek? Kan hij het slijm ophoesten?
Gast- Gast
Nee hij heeft sinds gisteravnd geen koorts meer gehad en is erg vrolijk/levendig. Eet matig maar dat doet meneer sowieso.
Hij kan het slijm redelijk ophoesten, hij lijkt het steeds weer door te slikken. Tenminste dat denk ik zo te zien.
Hij kan het slijm redelijk ophoesten, hij lijkt het steeds weer door te slikken. Tenminste dat denk ik zo te zien.
Printje- Lady Post-a-lot
Dan zal het ws gewoon de nasleep zijn. Het schijnen flinke virussen te zijn momenteel.
Misschien anders even ket de assistente overleggen morgen? Heeft hij ook echt last van het hoesten?
Misschien anders even ket de assistente overleggen morgen? Heeft hij ook echt last van het hoesten?
Gast- Gast
Het is ook zo lastig uitleggen zo maar hij piept niet de hele tijd maar als je je oor tegen zijn rug houdt, en soms hoor je het ook zo, dan hoor je een soort piepend/beetje schrapend geluid zeg maar. Ik denk dat dat het slijm is maar ja, angsthaas als ik bang ben ik meteen voor vanalles bang.
Ik vind het een beetje lijken op het rs-virus en daar krijgen ze niets voor zoals ik lees op het internet. Ik twijfel wat ik moet doen,ben deze weken al 2x op tijd weggegaan van mijn werk om met hem naar de dokter te gaan, iedere keer luisteren ze en horen ze, naast wat slijm, niets bijzonders.
Ik vind het een beetje lijken op het rs-virus en daar krijgen ze niets voor zoals ik lees op het internet. Ik twijfel wat ik moet doen,ben deze weken al 2x op tijd weggegaan van mijn werk om met hem naar de dokter te gaan, iedere keer luisteren ze en horen ze, naast wat slijm, niets bijzonders.
Printje- Lady Post-a-lot
Als ik door de babyfoon nu naar hem luister hoor ik hem wel wat zwaarder ademhalen maar niet piepen ofzo. Heb ook niet het idee dat hij moeite met ademhalen heeft ofzo.
Printje- Lady Post-a-lot
Als hij echt een longontsteking zou hebben, zou hij het benauwd moeten hebben, vermoeid zijn en een hele nare hoest hebben. Piepen hoor je ook als het slijm wat hoger zit. Dan hoor je het gepiep en al ze hoesten is het weer even weg.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Als hij echt een longontsteking zou hebben, zou hij het benauwd moeten hebben, vermoeid zijn en een hele nare hoest hebben. Piepen hoor je ook als het slijm wat hoger zit. Dan hoor je het gepiep en al ze hoesten is het weer even weg.
Dat heeft hij dus allemaal niet. Hij rent etc etc zonder problemen en hoeft dan ook niet te hoesten. Omdat de arts idd al zei dat er nog wat slijm zit verwacht ik dat het 'gewoon' dat is, dat zegt mijn gevoel ook maar pff vind het zo vervelend dat hij maar blijft hoesten en dat hij verkouden blijft. Het is weg en komt weer terug.
Printje- Lady Post-a-lot
lichte vorm van astma?
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: