Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tunesië

+5
Pomodori
Sarah1985
Tullow
Suus
Penélope
9 plaatsers

Ga naar beneden

Tunesië Empty Tunesië

Bericht  Penélope zo 8 jan 2012 - 9:04

Mijn vriend en ik willen in mei op vakantie. Nu hadden we een leuk hotel in Tunesië gezien, iemand ervaringen ermee?
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Suus ma 9 jan 2012 - 22:25

Ik ben een keer op vakantie geweest naar Tunesië en het was heerlijk relaxed smile Een week vond ik alleen wel genoeg, want ik vond het verder niet een heel bijzonder land. We hebben een paar leuke excursies gedaan en verder heerlijk aan het strand gelegen. Het weer is in ieder geval goed Very Happy Wij waren ook in mei en dan is het beter dan in de zomer.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 22:45

Ik ben in 2008 in een all-incl. resort geweest. Was allemaal prima, goed eten, leuk (animatie) team en elke dag kon je verschillende sporten mee doen. Hebben ons prima vermaakt 2 weken lang, maar miste wel een beetje het doen van excursies. Nu waren wij met een groep van 8 (familie) dus heb mij prima vermaakt. Zijn maar twee keer buiten het resort geweest om naar stadje te gaan en te duiken. Verder hadden we alles binnen handbereik (zwembaden, aan zee).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Tullow di 10 jan 2012 - 0:19

Ik ben in 2008 met 2 vriendinnen naar Tunesië geweest. Wij hadden voor 2 weken geboekt, maar 1 week was ook voldoende geweest.
Wij zaten in Port el Kantaoui, een erg leuk plaatsje, gebouwd rondom een haven. We verbleven in een appartement zonder eten. Je kunt erg goedkoop eten in Tunesië en wij vonden het leuk om steeds ergens anders te eten en lokale gerechten te proberen.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Sarah1985 di 10 jan 2012 - 3:11

ik ben in 2009 er geweest in hammamet. Wij hadden een slecht hotel qua eten. Echt heel vies eten kreeg je. Verder wel een goedkoop land. We zijn daar op quats geweest en was 10 euro. En hebben z´n rondrit gemaakt door het land echt een aanrader zo zie je echt het hele land erg indrukwekkende reis was dat
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Pomodori di 10 jan 2012 - 4:37

Ik ben er ook een aantal jaar geleden geweest samen met mijn vriend. Wij zaten in Sousse.
We hebben vooral aan het strand/zwembad gelegen.

We hadden logies en ontbijt, maar dat laatste viel tegen. Het appartement ook. Zelf koken moest kunnen aldus de reisgids, maar er was één pan, 2 borden, 2 messen, 2 vorken en een lepel. En oh ja, 2 glazen. Niet echt wat dus. We zijn dus maar steeds uit eten geweest en dat was goed te doen. Al is het net als Egypte ed oppassen met rauwe groente etc.

Wat wel heel gaaf was de tweedaagse reis die we hebben gemaakt naar de Sahara. Daar hebben we in een zandstorm kameel gereden (niet ideaal) en de volgende morgen hebben we de zon zien opkomen in de Sahara. Dat was wel heel bijzonder.

Maar we zullen er niet snel nog eens heen gaan. Ik heb het met één keer wel gezien.
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  marjoleinnn di 10 jan 2012 - 5:36

Ik ben in 2010 naar Tunesie geweest en vond het echt super leuk! We hebben kameel gereden, quad gereden en hebben gevaren op de piratenboot.
Ik zou er zo weer heen gaan, vooral hotel Vincci Taj Sultan is echt super!
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Penélope wo 11 jan 2012 - 10:21

Bedankt voor de reacties.
Wij wilden naar hammamet gaan. Hotel Caribbean world.
Iemand ervaringen met Hammamet of het hotel?
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Sarah1985 za 14 jan 2012 - 6:21

ik ben in hammamet geweest wel een leuke plaatst. Je kan overal heel goedkoop met de taxi heen. Hotel ken ik niet
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Caribbeanlover ma 16 jan 2012 - 21:28

Penelope, welke Caribbean World bedoel je? Er zijn er meerdere nl en dan bedoel ik dat erachter ''world'' een ander woord staat.



Van de anderen zou ik ook graag hotelnamen willen weten.

Alvast bedankt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  marjoleinnn do 19 jan 2012 - 7:02

Ik was ook in Hamammet, hotel Vincci Taj Sultan! Echt super daar!
Ze hebben ook echt leuke excursies!
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Caribbeanlover do 19 jan 2012 - 8:45

Is de transfer mbt excursies ook zo lang rijden zoals in Egypte?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Sarah1985 do 19 jan 2012 - 9:05

wij zaten in Hotel Club Samira***hammamet



cbl wil jij naar Tunesië ? en naar excursies rijden was niet ver wij zijn naar quads rijden geweest en was 20 min rijden ofzo. Met 20 mensen in een klein mini busje doodeng. Maar was geen uren rijden naar excursies. Wel naar het vliegveld destijds
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Caribbeanlover do 19 jan 2012 - 11:35

Zit een beetje te kijken heb nog geen idee nl.

Zou wel in die landen zeker 4 sterren nemen liefst 5 omdat er volgens onze begrippen er een aantal afgaan. Is ook gezegd in de Egypte topic.

Jouw hotel ken ik van naam en vind ik echt niks............sorry!:oops:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  marjoleinnn ma 23 jan 2012 - 4:57

Ik heb net het hotel Vincci Lella Baya geboekt in Hamammet in Tunesie:) Zijn 4 sterren maar dat is in Tunesie gewoon goed te doen hoor. Vind niet dat er echt sterren afgaan in Tunesie. Als ik het 5 sterren hotel vergelijk met het 3 sterren hotel waar ik in Spanje zat dan is dat hotel in Tunesie toch echt wel 5 sterren waard!

Al zou ik er nooit voor kiezen om in een land als Tunesie of Egypte een 3 sterren hotel te boeken.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Penélope wo 25 jan 2012 - 8:00

Caribbeanlover schreef:Penelope, welke Caribbean World bedoel je? Er zijn er meerdere nl en dan bedoel ik dat erachter ''world'' een ander woord staat.



Van de anderen zou ik ook graag hotelnamen willen weten.

Alvast bedankt.

Caribbean World Hammamet.
Maar we zijn nu het twijfelen tussen Tunesië of Turkije
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Polly wo 25 jan 2012 - 12:00

Ik heb net al in je andere topic gereageerd, maar dan hier nog over Tunesië; het is het enige land waar ik ben geweest en waar ik nooit meer naar toe wil. Ontzettend opdringerige mensen en slecht gegeten.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Snoes wo 25 jan 2012 - 23:07

Wij zijn in 2009 naar Tunesië geweest voor 9 dagen, naar Djerba. Een hele leuke vakantie was dat, leuke uitstapjes gemaakt. Ik zou er niet nog een keer heengaan, maar het is leuk om er een keer geweest te zijn. Wij zaten overigens in het Djerba Holiday Beach Hotel.

Wel met Polly eens trouwens dat de mensen er ontzettend opdringerig kunnen zijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  marjoleinnn do 26 jan 2012 - 4:56

Polly schreef:Ik heb net al in je andere topic gereageerd, maar dan hier nog over Tunesië; het is het enige land waar ik ben geweest en waar ik nooit meer naar toe wil. Ontzettend opdringerige mensen en slecht gegeten.
Dan denk ik toch echt dat je iets verkeerd gedaan hebt. Ik heb daar echt namelijk helemaal geen last van gehad, ook het eten was super goed in het hotel, maar ook buiten het hotel! De pizza bijv. die ik daar voor 6 dinar gegeten heb, was echt zeker zo goed als die je hier gemiddeld in Nederland krijgt.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Polly do 26 jan 2012 - 5:35

marjoleinnn schreef:Dan denk ik toch echt dat je iets verkeerd gedaan hebt. Ik heb daar echt namelijk helemaal geen last van gehad, ook het eten was super goed in het hotel, maar ook buiten het hotel! De pizza bijv. die ik daar voor 6 dinar gegeten heb, was echt zeker zo goed als die je hier gemiddeld in Nederland krijgt.

Nah, ik denk niet dat het gaat om "iets verkeerd doen" hoor. Ik geloof zeker dat je er een fijne vakantie kan hebben en iedereen moet het ook vooral voor zichzelf zien, ik heb me ook prima geamuseerd. Maar ik vind dat ik het recht heb om te zeggen dat ik het het meest vervelende land vind waar ik ben geweest.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  marjoleinnn do 26 jan 2012 - 6:19

Polly schreef:
marjoleinnn schreef:Dan denk ik toch echt dat je iets verkeerd gedaan hebt. Ik heb daar echt namelijk helemaal geen last van gehad, ook het eten was super goed in het hotel, maar ook buiten het hotel! De pizza bijv. die ik daar voor 6 dinar gegeten heb, was echt zeker zo goed als die je hier gemiddeld in Nederland krijgt.

Nah, ik denk niet dat het gaat om "iets verkeerd doen" hoor. Ik geloof zeker dat je er een fijne vakantie kan hebben en iedereen moet het ook vooral voor zichzelf zien, ik heb me ook prima geamuseerd. Maar ik vind dat ik het recht heb om te zeggen dat ik het het meest vervelende land vind waar ik ben geweest.
In welk plaatsje zat je?
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Polly do 26 jan 2012 - 6:29

Iets buiten Hammamet. Maar ik geloof echt dat heel veel mensen hele leuke vakanties hebben in Tunesië, waaronder ikzelf. Ik vond het gewoon minder leuk dan alle andere vakanties, zelfs Egypte en zeker Turkije bevielen me veel beter. Het is trouwens al best lang geleden dat ik er was.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Penélope do 26 jan 2012 - 8:05

Bedankt voor jullie reacties. We hebben toch besloten om naar Turkije te gaan.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Caribbeanlover zo 5 feb 2012 - 3:00

Dat bedenk ik niet, maar dat is nou eenmaal zo, reisorganisaties zeggen dat zelfs. Al je een bijv. 5 * hotel in Turkije hebt, dan gaat er sowieso 1* vanaf.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tunesië Empty Re: Tunesië

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum