Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft

3 plaatsers

Ga naar beneden

Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft Empty Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 3:18

Zou dit nummer dan kunnen: Droom, durf doe en deel van Marco Borsato?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft Empty Re: Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft

Bericht  TukTuk wo 25 jan 2012 - 3:21

Denk dat het een beetje te snel is?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft Empty Re: Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 3:27

Of bij weggaan? Ik vind het zo'n leuk nummer tegenwoordig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft Empty Re: Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft

Bericht  Tsjip wo 25 jan 2012 - 3:34

Kan toch goed? Het is jullie dag dus je moet vooral doen wat jullie zelf willen. Wij komen zelf waarschijnlijk ook op hele andere liedjes uit maar het is onze keuze.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft Empty Re: Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 3:38

Wij geven geen groots feest (denken we nu), dus het zou wel goed kunnen na het tekenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft Empty Re: Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft

Bericht  Mizz_S wo 25 jan 2012 - 9:58

Als jij het een leuk nummer vindt, waarom niet? Het gaat er toch om wat jullie leuk vinden, niet wat 'hoort' of 'kan'.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft Empty Re: Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 12:54

Volgens mij ligt het er echt aan waar je trouwt. Wij zijn bv niet kerkelijk opgevoed en mijn vader en stief zijn enkel in het gemeentehuis getrouwd en zij hadden het verhaaltje aardig op de rit. Mijn stief was net 40 geworden en dus hadden we wat een muzieknummer over hoe vrouwen neit moesten trouwen voor hun 40e, wist mijn stief niets van af, maar vond de meneer wel leuk en ik ook. Maar als je echt in de kerk trouwt, dan zou ik dat nummer gebruiken voor achteraf ipv vooraf.

Althans, dat zie ik dan ook al helemaal voor me. Je komt op met het gebruikelijke nummer en wanneer er 'ja' is gezegd en iedereen naar het huwelijksfeest wil gaan, zou ik dat nummer open gooien. Verder weet ik niets van trouwen(s).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft Empty Re: Muziek binnenkomst gemeentehuis bruiloft

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum