temperatuur baby
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
temperatuur baby
Wie stelt mij even gerust? Ik ben snipverkouden. Compleet met verhoging en alles. Niet gemeten, maar lag gisteravond in bed met winterdekbed en dikke trui en had nog kippevel. Nu ben ik erg bezorgd dat mijn 10 weken oude dochter het ook krijgt. Ik heb net bij haar een temperatuur van 37,9 -38 gemeten. Dit was alleen nadat ze een half uurtje druk gespeeld had. Ze drinkt verder goed en heeft ook goede plasluiers. Ze heeft ook geen snotterneus o.i.d. Ze spuugt alleen een beetje meer als normaal. Huisartsenpost kan ik niet bellen, omdat ik in het buitenland woon. Zou ik nu ergens heen moeten is dat het ziekenhuis, een half uur rijden van hier, dus als het niet nodig is doe ik dat liever niet. Wat denken jullie? Nog niet druk maken of toch echt even goed in de gaten houden. En wat kan ik het beste doen als ze wel symptonen krijgt?
Milamber- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11
Re: temperatuur baby
Wat ik heb begrepen is boven de 38 koorts dus dat heeft ze nu nog niet. Zolang ze goed drinkt, goede plasluiers heeft en alert is, zou ik niks doen. Maar als dat veranderd dan zou ik wel actie ondernemen door naar een arts te gaan, als is het maar voor de zekerheid.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Denk gewoon even in de gaten houden, hoe ze oogt en of het hoger wordt. Als ze goed drinkt, plasluiers zijn goed en ze oogt alert lijkt me dat er geen noodzaak is om naar het ziekenhuis te gaan.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik sluit me aan bij mijn voorgangers. Gewoon goed in de gaten houden.
Ook kinderen zijn wel eens ziek, hebben verhoging of koorts. Gewoon in de gaten houden en op tijd aan de bel trekken als haar temperatuur erg veel schommelt of te hoog wordt (boven de 39 ga ik me meestal pas echt zorgen maken..).
Ook kinderen zijn wel eens ziek, hebben verhoging of koorts. Gewoon in de gaten houden en op tijd aan de bel trekken als haar temperatuur erg veel schommelt of te hoog wordt (boven de 39 ga ik me meestal pas echt zorgen maken..).
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Temperatuur baby - niet meer spoed
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» temperatuur vraagje
» temperatuur meten
» Temperatuur kamer van de kleine
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» temperatuur vraagje