Welk liedje maakt veel indruk op je?
+12
nina
Ooh La La!
Niekske
Sugarfall
Rush
ekiaam87
Fayebella
Monte
Alex
Bliss
Rizzo
Roza
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welk liedje maakt veel indruk op je?
Klinkt een beetje raar, maar voor mij is het een nummer van k3. Dit nummer zong een meisje van mijn werk op de begrafenis van haar vader. Zo onroerend om een zes jarig meisje daar zien en te horen zingen, zo dapper en met ogen vol met tranen. Dit nummer draaide we op haar verzoek nog vaak op het werk . Elke keer dat het nummer nu hoor denk ik aan haar.
Kan geen filmpje plakken zit op mijn tel .
.
iedereen zegt dat jij nu in de hemel bent een betere plek je wordt er vast verwend
nee ik moet niet huilen want ik weet dat jij van mij houdt maar ik zou alles ruilen voor nog een seconde met jou
wanneer zie ik jou terug mijn engel die over me waakt wanneer zie ik jou terug een ster die naar me knipoogt en me nooit verlaat die elke avond aan de hemel staat
iedereen zegt dat jij nu vast geen pijn meer voelt weet iemand echt wat men daar dan mee bedoelt nee ik moet niet treuren want ik weet toch jij ziet me graag wat er morgen ook mag gebeuren maar wie antwoordt echt op mijn vraag
wanneer zie ik jou terug mijn engel die over me waakt wanneer zie ik jou terug een ster die naar me knipoogt en me nooit verlaat die elke avond aan de hemel staat
en als ik in mijn bed lig vannacht en als een nieuwe ster naar me lacht weet ik dat jij voortaan altijd bij me bent ik heb jou herkend
wanneer zie ik jou terug?mijn engel die over me waakt wanneer zie ik jou terug?mijn ster die naar me knipoogt en me nooit verlaat die elke avond aan de hemel staat
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Youandi schreef:Joan schreef:
Ik luisterde het liedje veel toen m'n moeder weg was gegaan/zelfmoordpoging had gedaan.. De tekst paste heel erg bij wat ik voelde.
Kippenvel Joan. Helemaal bij wat je hebt meegemaakt..
Ik luister dit liedje altijd van Maria's perspectief, maar nu ik hem vanuit jouw perspectief beluister, heb ik echt de neiging om jou een heel dikke knuffel te geven. Dus bij deze
Gast- Gast
Het origineel is van Radiohead, maar dit vind ik persoonlijk een veel sterkere emotionele lading hebben.
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Cato schreef:
Klinkt een beetje raar, maar voor mij is het een nummer van k3. Dit nummer zong een meisje van mijn werk op de begrafenis van haar vader. Zo onroerend om een zes jarig meisje daar zien en te horen zingen, zo dapper en met ogen vol met tranen. Dit nummer draaide we op haar verzoek nog vaak op het werk . Elke keer dat het nummer nu hoor denk ik aan haar.
Kan geen filmpje plakken zit op mijn tel .
.
iedereen zegt dat jij nu in de hemel bent een betere plek je wordt er vast verwend
nee ik moet niet huilen want ik weet dat jij van mij houdt maar ik zou alles ruilen voor nog een seconde met jou
iedereen zegt dat jij nu vast geen pijn meer voelt weet iemand echt wat men daar dan mee bedoelt nee ik moet niet treuren want ik weet toch jij ziet me graag wat er morgen ook mag gebeuren maar wie antwoordt echt op mijn vraag
en als ik in mijn bed lig vannacht en als een nieuwe ster naar me lacht weet ik dat jij voortaan altijd bij me bent ik heb jou herkend
wanneer zie ik jou terug?mijn engel die over me waakt wanneer zie ik jou terug?mijn ster die naar me knipoogt en me nooit verlaat die elke avond aan de hemel staat
Die had ik ook al geplaatst op pagina 1 staat hij geloof ik, of bovenaan pagina 2
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welk liedje maakt jou blij
» Dit maakt toch meer indruk dan ik dacht...
» Welk liedje luisteren jullie nu?
» Welk liedje zit er in je hoofd
» Welk liedje past bij jou?
» Dit maakt toch meer indruk dan ik dacht...
» Welk liedje luisteren jullie nu?
» Welk liedje zit er in je hoofd
» Welk liedje past bij jou?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: