Welk liedje maakt veel indruk op je?
+12
nina
Ooh La La!
Niekske
Sugarfall
Rush
ekiaam87
Fayebella
Monte
Alex
Bliss
Rizzo
Roza
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welk liedje maakt veel indruk op je?
Zoals er al in de titel staat; welke liedje heeft veel indruk op je gemaakt? En waarom?
*Edit; plaats gelijk even het liedje via youtube hier
*Edit; plaats gelijk even het liedje via youtube hier
Laatst aangepast door Roza op di 24 jan 2012 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Welk liedje maakt veel indruk op je?
Het liedje Avond van Boudewijn de Groot. Die raakt me steeds weer. Tijdloos nummer vind ik ook.
Gast- Gast
Vele nummers van Maria Mena. Die zijn zo aangrijpend.. (bv. He's hurting me)
Britney Spears met Where Are You Now.
En Christina Aguilera met The Voice Within.
Britney Spears met Where Are You Now.
Gast- Gast
Deze is ook zo mooi.
Die Britney Spears vind ik ook wel mooi Youandi. Kende 'm niet.
Die Britney Spears vind ik ook wel mooi Youandi. Kende 'm niet.
Gast- Gast
'Papa' van Stef Bos en 'Who Knew' van Pink.
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
-
Laatst aangepast door Jolee op vr 27 jan 2012 - 10:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Er kwamen meteen twee nummers in me op die mij erg hebben geraakt toen ik depressief was.
De eerste is "Stole" van Kelly Rowland, over een jongen die thuis verwaarloosd wordt en op school gepest en vervolgens zelfmoord pleegt op school.
Ik weet nog dat ik vaak vreselijk moest janken bij dat nummer.
Het tweede is "Unpretty" van TLC, dat nummer heeft me geraakt omdat ik heel lang grote problemen heb gehad met hoe ik eruit zag en altijd erg onzeker ben geweest (gaat nu al een stuk beter, maar de onzekerheid is nog altijd aanwezig).
"Unpretty" originated from a poem of the same name written by Watkins, which dealt with a woman's struggle with her self-image. The poem also addressed the comparisons many females make between themselves and the sometimes unrealistic concepts of beauty, as it is commonly portrayed in the media. Upon reading the poem, TLC producer Dallas Austin helped Watkins adapt the poem into a song, which TLC recorded as an empowering song for their mostly female fan base to overcome feelings of physical inadequacy.
Zo zijn er nog veel meer nummers die me om bepaalde redenen raken, zal nog eens nadenken, maar deze twee kwamen als eerste in me op.
De eerste is "Stole" van Kelly Rowland, over een jongen die thuis verwaarloosd wordt en op school gepest en vervolgens zelfmoord pleegt op school.
Het tweede is "Unpretty" van TLC, dat nummer heeft me geraakt omdat ik heel lang grote problemen heb gehad met hoe ik eruit zag en altijd erg onzeker ben geweest (gaat nu al een stuk beter, maar de onzekerheid is nog altijd aanwezig).
"Unpretty" originated from a poem of the same name written by Watkins, which dealt with a woman's struggle with her self-image. The poem also addressed the comparisons many females make between themselves and the sometimes unrealistic concepts of beauty, as it is commonly portrayed in the media. Upon reading the poem, TLC producer Dallas Austin helped Watkins adapt the poem into a song, which TLC recorded as an empowering song for their mostly female fan base to overcome feelings of physical inadequacy.
Zo zijn er nog veel meer nummers die me om bepaalde redenen raken, zal nog eens nadenken, maar deze twee kwamen als eerste in me op.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Het tweede is "Unpretty" van TLC, dat nummer heeft me geraakt omdat ik heel lang grote problemen heb gehad met hoe ik eruit zag en altijd erg onzeker ben geweest (gaat nu al een stuk beter, maar de onzekerheid is nog altijd aanwezig).
Deze vind ik ook heel erg mooi, die luister ik nu nog regelmatig, precies om de reden die jij noemt.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Wat toevallig Alex. Ik had het nummer echt al héél lang niet gehoord en toch zat ie meteen in mn hoofd bij het lezen van de topictitel! Blijft een erg mooi nummer...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Niet zozeer om de tekst maar wel heel erg om de stem. Ik vind dat hij echt een super mooie en gevoelige stem heeft en dat raakt me gewoon
En deze past heel goed bij mij vanwege de tekst
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Afscheid van Volumia. Ik vind het nog steeds een mooi liedje en ook teveel geluisterd.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
De uitvoering van The Corrs van het liedje Everybody hurts.
Gast- Gast
Deze, waarschijnlijk om dezelfde reden als YouandiYouandi schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik luisterde het liedje veel toen m'n moeder weg was gegaan/zelfmoordpoging had gedaan.. De tekst paste heel erg bij wat ik voelde.
Gast- Gast
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Oh jaaa.. dit liedje ja. Er zitten allemaal verhalen in hè. Vond/vind het zó zielig....Bliss schreef:De eerste is "Stole" van Kelly Rowland, over een jongen die thuis verwaarloosd wordt en op school gepest en vervolgens zelfmoord pleegt op school.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Dit liedje betekent echt de wereld voor me; de enige jongen op wie ik écht verliefd ben geweest en waarschijnlijk stiekem ook nog steeds ben, heeft me dit nummer laten horen en 't was echt 'ons' nummer. Dit nummer draaide (toevallig) op de mooiste en slechtste momenten in ons samenzijn; eerste zoen, eerste 'keer', eerste ruzie, de eerste blauwe plekken, zijn troostende armen na de scheidende ruzie met mijn vader, onze zoveelste breakup etc.
Ondanks alle negatieve gedachtes eraan, blijf k kippevel krijgen van dit nummer en weet ik weer hoeveel ik van 'm hou en hoe dat nooit zal veranderen. Niet quoten
Gast- Gast
Joan schreef:
Ik luisterde het liedje veel toen m'n moeder weg was gegaan/zelfmoordpoging had gedaan.. De tekst paste heel erg bij wat ik voelde.
Kippenvel Joan. Helemaal bij wat je hebt meegemaakt..
Ik luister dit liedje altijd van Maria's perspectief, maar nu ik hem vanuit jouw perspectief beluister, heb ik echt de neiging om jou een heel dikke knuffel te geven. Dus bij deze
Gast- Gast
Deze heb ik ooit in de bioscoop gezien en ik moest zo hard huilen! Schaamde me dood haha! Mary J blige vind ik niet zo goed maar Tamyra Gray, damn! Ze zingt met zoveel gevoel, ik kon me helemaal inleven.
Vanaf 2:00 begint Tamyra.
Vanaf 2:00 begint Tamyra.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welk liedje maakt jou blij
» Dit maakt toch meer indruk dan ik dacht...
» Welk liedje luisteren jullie nu?
» Welk liedje zit er in je hoofd
» Welk liedje past bij jou?
» Dit maakt toch meer indruk dan ik dacht...
» Welk liedje luisteren jullie nu?
» Welk liedje zit er in je hoofd
» Welk liedje past bij jou?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: