Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HELP! Vocht plekken in de kinderwagen!

Ga naar beneden

HELP! Vocht plekken in de kinderwagen! Empty HELP! Vocht plekken in de kinderwagen!

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 2:43

HELP! Vocht plekken in de kinderwagen! Img1378047837



Kom net tot de ontdekking dat ik vocht-/weerplekken in de kamerwagen heb!

Kinderwagen heeft hele weekend in de (vochtige) schuur dus gestaan..nu staat deze daar vaker en nooit geproblemen mee gehad tot vandaag..

Wie heeft hier het wondermiddel om het eruit te krijgen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

HELP! Vocht plekken in de kinderwagen! Empty Re: HELP! Vocht plekken in de kinderwagen!

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 2:45

Ik heb het in de kinderstoel in mijn auto, ik heb rond de bevalling een tijdje niet gereden en toen zaten ze er ineens. Hoop dat er een goede tip komt, tot nu toe heeft niks geholpen hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

HELP! Vocht plekken in de kinderwagen! Empty Re: HELP! Vocht plekken in de kinderwagen!

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 2:47

Twellie schreef:Ik heb het in de kinderstoel in mijn auto, ik heb rond de bevalling een tijdje niet gereden en toen zaten ze er ineens. Hoop dat er een goede tip komt, tot nu toe heeft niks geholpen hier.

Heb je ook HG Weervlekken voor Textiel toevallig al gebruikt? Dat kost 15euro kwam ik net achter, en zo had ik pas een flesje HG gehaald voor Ballpoint in kleding en dat ging er uit niet uit..dus ik w8 ik nu met dit ook op een ander alternatief..

Ik ga hem zoiezo proberen te wassen zo op 60graden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

HELP! Vocht plekken in de kinderwagen! Empty Re: HELP! Vocht plekken in de kinderwagen!

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 2:50

Ik heb het niet geprobeerd, omdat ik hier al eens op het forum had gelezen dat het niet goed werkte. Maar misschien heeft er iemand andere ervaringen mee? Wassen op zestig graden hielp hier ook niet. Het hielp wel om ervoor te zorgen dat de hoes nu alleen nog maar met een enorme krachtsinspanning op de stoel te krijgen is (gekrompen) smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

HELP! Vocht plekken in de kinderwagen! Empty Re: HELP! Vocht plekken in de kinderwagen!

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 2:51

HELP! Vocht plekken in de kinderwagen! 394967 Dat is weer een voordeel hahaha die krijgen ze er dus niet zomaar meer af!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

HELP! Vocht plekken in de kinderwagen! Empty Re: HELP! Vocht plekken in de kinderwagen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum