Abonnement op tijdschrift
+16
Sanne_86
bolus26
Bloom
NoName88
Coco
Ibbeltje
Clapperdie
Blond
Flippin' Bitch
Aziraphale
Oasis
Rush
SuperGrover
Angela_1986
Linnie1985
SnowWhite
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Abonnement op tijdschrift
Flippin' Bitch schreef:De Flow!
Jaa die is leuk!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb een abonnement op Kinderen, Panorama, Glamour en Santé. Hiervoor op de Beau Monde maar dat vond ik tegenvallen. Mijn zus heeft een abonnement op de Flair en mijn moeder op de Vriendin dus we ruilen regelmatig wat om.
Los koop ik ook wel Mind & Body, Flow en Quest.
Los koop ik ook wel Mind & Body, Flow en Quest.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Clapperdie schreef:Ik was lid van Yes maar dat werd omgezet in de Flair. Vond er helemaal niets aan.
+1 Ik mis de Yes nog steeds Ik heb nu de Grazia, maar ook die valt me een beetje tegen. Staat iets te veel show in naar mijn zin, te veel info over sterren zeg maar. Ik vind het best leuk om een beetje op de hoogte te zijn, maar al die verhalen over iedereen zijn haar privéleven schelen me niet zo veel eigenlijk. Misschien ga ik ook wel over naar de Vriendin.
Hou dit topic ff in de gaten.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Ik ben sinds deze maand lid van de Linda. Geweldig blad vind ik. Lekker dik en heel divers qua onderwerpen. Van alles wat. Kreeg er nog een Dolce Gusto bij ook. Mooi meegenomen dacht ik zo.
Bloom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 08-12-11
Ik heb een jaar of 4 een abbonnement gehad op Glamour. Deze maand loopt hij af.
Ik twijfel nu heel erg tussen de Elle, Elle Decoration (die sowieso haha) en de VT wonen. Wil ze eigenlijk alle 3..
Ik twijfel nu heel erg tussen de Elle, Elle Decoration (die sowieso haha) en de VT wonen. Wil ze eigenlijk alle 3..
Gast- Gast
VT Wonen is ook erg leuk inderdaad, die koop ik af en toe los.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
vt wonen en 101 woonideeen (maar goed ik ga ook bijna verhuizen)
de flow (!) flair en soms de vriendin
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb een abonnement op de Grazia gehad. Ik vond dat wel een leuk tijdschrijft (koop hem nog steeds af en toe los) maar dat hele beauty en mode-gedeelte interesseert me meestal niet zoveel, dus daarom koop ik hem niet zovaak meer. Ik heb ook een tijd de Stars gelezen, maar dat is volgens mij toch wel voor een wat jongere doelgroep. Van mijn moeder en oma krijg ik altijd de Libelle en de Margriet. Dat vind ik ook altijd wel leuk om door te bladeren. (en de Jan, Jans en de kinderen lezen natuurlijk:P )
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10
bolus26 schreef:vt wonen en 101 woonideeen (maar goed ik ga ook bijna verhuizen)
Ja, woonbladen zijn ook leuk inderdaad. Vind het nog altijd jammer dat die opeens niet meer bij mijn moeder in leesmap zitten.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Ik kreeg deze week bij de Grazia een boekje voor 25% korting op diverse tijdschriften in februari. Goed moment om één en ander uit te proberen. Hier zag ik ook de Esta in. Weet iemand wat dat precies is?
NoName88- Prater
NoName88 schreef:Ik kreeg deze week bij de Grazia een boekje voor 25% korting op diverse tijdschriften in februari. Goed moment om één en ander uit te proberen. Hier zag ik ook de Esta in. Weet iemand wat dat precies is?
Ik heb de Esta een paar keer gelezen, en ik vond het niet zo leuk. Ik vond het echt een tijdschrift voor hoogopgeleidde vrouwen met een goede baan van 35+.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nu de Flair en de Viva, zo'n aanbieding. Geloof 8 nummers per tijdschrift. Stopt ook weer automatisch. Ik vind de Flair wel leuker dan de Viva. Ik heb ook de Kinderen gekregen van Sinterklaas, geloof 5 nummers. En ik heb al een paar jaar de Viva Mama. Maar dat is leuker als je kinderen hebt denk ik
Gast- Gast
Happinez vind ik zelf erg leuk, maar misschien dat sommigen die te zweverig vinden.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
_Chance schreef:NoName88 schreef:Ik kreeg deze week bij de Grazia een boekje voor 25% korting op diverse tijdschriften in februari. Goed moment om één en ander uit te proberen. Hier zag ik ook de Esta in. Weet iemand wat dat precies is?
Ik heb de Esta een paar keer gelezen, en ik vond het niet zo leuk. Ik vond het echt een tijdschrift voor hoogopgeleidde vrouwen met een goede baan van 35+.
Oke, bedankt! Ik denk niet dat ik in die doelgroep val Dus dan laat ik die maar lekker in de schappen liggen.
NoName88- Prater
Ik heb een abonnement op de Cosmopolitan. Ik vind het een leuk tijdschrift. Het gaat wel redelijk wat over mode, maar er staan ook persoonlijke verhalen, dingen over werk/relatie/vrije tijd/geld/hobby's en columns in.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Wij hebben een abonnement op de Donald Duck
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Ik heb een proefabonnement op de Flair genomen. Leuke aanbieding en kan zo proberen of het wat is
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
ben nu het blad LIS aan het lezen,is nieuw! vind het een leuk blad!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Ik kreeg vroeger elke week de Yes omdat ik moderator was. Ik vond het niet heel boeiend qua blad maar het las altijd wel erg lekker weg. Begin het nu eigenlijk pas te missen. Heb van het weekend een Flair en een Viva gekocht. Ben zelf wel lid van de Columbus maar dat is een heel ander soort tijdschrift.
Gast- Gast
Ik mis de Yes wel... Ik was niet lid ervan, maar kocht het bijna elke week wel.Dat las inderdaad zoals zusje zegt lekker weg.
Ik koop wel eens viva/flair maar het leest niet zo lekker weg.
Vind nu steeds meer vt wonen en 101 ideeen leuk.Flow vind ik een beetje zweverig. Als ik tijdsschriften lees, wil ik iets luchtigs lezen... Sommige tijdsschriften vind ik dan niet zo ontspannend.
Vind nu steeds meer vt wonen en 101 ideeen leuk.Flow vind ik een beetje zweverig. Als ik tijdsschriften lees, wil ik iets luchtigs lezen... Sommige tijdsschriften vind ik dan niet zo ontspannend.
Ik neem binnenkort een abonnement op 101 woonideeen. Omdat ik het leuk vind maar ook omdat ik een opleiding volg die met interieur te maken heeft.
Gast- Gast
Niki schreef:Ik mis de Yes wel... Ik was niet lid ervan, maar kocht het bijna elke week wel.Dat las inderdaad zoals zusje zegt lekker weg.
Ik heb nog een hele stapel liggen . Was grappig laatst met die meeting hier, zaten ineens een heleboel meiden met de Yes in hun handen . Idd wat je zegt, gewoon lekker luchtig.
Gast- Gast
Zusje schreef:Niki schreef:Ik mis de Yes wel... Ik was niet lid ervan, maar kocht het bijna elke week wel.Dat las inderdaad zoals zusje zegt lekker weg.
Ik heb nog een hele stapel liggen . Was grappig laatst met die meeting hier, zaten ineens een heleboel meiden met de Yes in hun handen . Idd wat je zegt, gewoon lekker luchtig.
Hahaha, wat leuk!! Tot vorig jaar voordat ik hier kwam verhuizen had ik yes van 2003 nog... Echt dozen vol. Maar heb ze toen allemaal weggegeven. Heb nu wel een beetje spijt!
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» abonnement mama tijdschrift.
» Tijdschrift op maat
» welk tijdschrift nu?
» Tijdschrift
» Nav. artikel in tijdschrift.
» Tijdschrift op maat
» welk tijdschrift nu?
» Tijdschrift
» Nav. artikel in tijdschrift.
Pagina 2 van 2