Mensen met katten: welke bank hebben jullie?
+9
Rovine
Shisha
Thunder
Rush
love
Le Chat Noir
SnowWhite
Inge
Minx
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?
Wij hebben ook zo'n soort bank. Af en toe als de kat op de bank ligt te pitten, wakker wordt en zich uitrekt, wil ze nog weleens met dr nagels per ongeluk in de stof blijven hangen, maar daar zie je niks van.
Een vriendin van me heeft precies dezelfde bank en 2 katers. De bank is volledig vernield door die beesten... Het ligt dus ook vooral aan je kat denk ik
Een vriendin van me heeft precies dezelfde bank en 2 katers. De bank is volledig vernield door die beesten... Het ligt dus ook vooral aan je kat denk ik
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Nouja, onze katten houden meer van behang geloof ik, dat is echt niet veilig hier in huis. Verder hebben ze wel dagelijks een hyper-uurtje, dan rennen en vliegen ze het hele huis door, ook over de bank die we nu hebben (leer). Je ziet de nagels wel zitten, maar opzich valt het nog wel mee. Denk dat stof wat dat betreft zelfs nog beter zou zijn.
Gast- Gast
SnowWhite schreef:Ik heb de zwarte Ektorp 3 zits bank. Mijn twee katten (lees: monsters) blijven er heel goed met hun nageltjes van af! Natuurlijk zie je haren, maar daar heb ik een wonderstofzuiger voor ben daar echt heel erg blij mee!
Thanks trouwens voor de tip voor deze stofzuiger! Had voor een goede stofzuiger 150 euro begroot, maar de reviews van deze op internet waren zó positief... en op bol.com is hij maar 97 euro ofzo, dus deze wordt het!
Gast- Gast
Wij hebben net een leren bank gekocht omdat onze kat daar niet aan krabt terwijl hij de draden uit de stoffen bank reeg. En voor hem gold: des te grover de stof, des te aantrekkelijker.
Gast- Gast
Maple schreef:SnowWhite schreef:Ik heb de zwarte Ektorp 3 zits bank. Mijn twee katten (lees: monsters) blijven er heel goed met hun nageltjes van af! Natuurlijk zie je haren, maar daar heb ik een wonderstofzuiger voor ben daar echt heel erg blij mee!
Thanks trouwens voor de tip voor deze stofzuiger! Had voor een goede stofzuiger 150 euro begroot, maar de reviews van deze op internet waren zó positief... en op bol.com is hij maar 97 euro ofzo, dus deze wordt het!
You're welcome! Ik ben ook echt heel tevreden met de stofzuiger. Het extra mondstuk die erbij zit is echt ideaal voor je kussens en bank. Schrik niet van het geluid, want die borstels gaan natuurlijk als een gek draaien, maar het werkt als een tiet
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Kattenharen kan je heel makkelijk weghalen met een pantykousje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Kattenharen kan je heel makkelijk weghalen met een pantykousje
Hoe precies?
@snowhite, bedankt voor je tip, ik zit er ook al aan te denken haha
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?
» bij welke bank sparen jullie?
» Welke box hebben jullie?
» Welke inboedelverzekering hebben jullie?
» Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?
» bij welke bank sparen jullie?
» Welke box hebben jullie?
» Welke inboedelverzekering hebben jullie?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: