Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke inboedelverzekering hebben jullie?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Welke inboedelverzekering hebben jullie? Empty Welke inboedelverzekering hebben jullie?

Bericht  iloverocknroll1984 do 30 jun 2011 - 21:53

Hallo meiden,

Ik moet een inboedelverzekering afsluiten, maar zie door de bomen het bos niet meer. Waar hebben jullie je inboedelverzekering afgesloten en hoeveel betalen jullie per maand / jaar? En voor hoeveel m2 is dat? Anders wordt het lastig vergelijken :-)

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke inboedelverzekering hebben jullie? Empty Re: Welke inboedelverzekering hebben jullie?

Bericht  Atelier Madame do 30 jun 2011 - 22:41

Ik heb de normale van ohra, betaal inc studentenkorting, 4.80 per maand. Das dan wel iets extra dan een studentenpolis, gewoon voor een normaal appartement.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke inboedelverzekering hebben jullie? Empty Re: Welke inboedelverzekering hebben jullie?

Bericht  maiadebij za 2 jul 2011 - 8:48

Ik ben bij Univé verzekerd, een superieur dekking. Dat houdt in dat ik dekking heb voor de standaard schades (water, inbraak, brand, storm-schade etc) maar ook voor 'huisongelukjes' een soort all-risk dekking voor mijn inboedel. De waarde van de inboedel wordt vastgesteld adv een inboedelwaardemeter. Deze meter bepaald de waarde van je inboedel en je bent nooit onderverzekerd.

Deze meest uitgebreide dekking heb ik omdat we 2 kleine kinderen hebben en er dus meer kans is op schade.

Ik weet zo niet wat we betalen eigenlijk.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke inboedelverzekering hebben jullie? Empty Re: Welke inboedelverzekering hebben jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum