Welke inboedelverzekering hebben jullie?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke inboedelverzekering hebben jullie?
Hallo meiden,
Ik moet een inboedelverzekering afsluiten, maar zie door de bomen het bos niet meer. Waar hebben jullie je inboedelverzekering afgesloten en hoeveel betalen jullie per maand / jaar? En voor hoeveel m2 is dat? Anders wordt het lastig vergelijken :-)
Ik moet een inboedelverzekering afsluiten, maar zie door de bomen het bos niet meer. Waar hebben jullie je inboedelverzekering afgesloten en hoeveel betalen jullie per maand / jaar? En voor hoeveel m2 is dat? Anders wordt het lastig vergelijken :-)
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Welke inboedelverzekering hebben jullie?
Ik heb de normale van ohra, betaal inc studentenkorting, 4.80 per maand. Das dan wel iets extra dan een studentenpolis, gewoon voor een normaal appartement.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Welke inboedelverzekering hebben jullie?
Ik ben bij Univé verzekerd, een superieur dekking. Dat houdt in dat ik dekking heb voor de standaard schades (water, inbraak, brand, storm-schade etc) maar ook voor 'huisongelukjes' een soort all-risk dekking voor mijn inboedel. De waarde van de inboedel wordt vastgesteld adv een inboedelwaardemeter. Deze meter bepaald de waarde van je inboedel en je bent nooit onderverzekerd.
Deze meest uitgebreide dekking heb ik omdat we 2 kleine kinderen hebben en er dus meer kans is op schade.
Ik weet zo niet wat we betalen eigenlijk.
Deze meest uitgebreide dekking heb ik omdat we 2 kleine kinderen hebben en er dus meer kans is op schade.
Ik weet zo niet wat we betalen eigenlijk.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Welke pil hebben jullie?
» Welke tv hebben jullie?
» Welke energieleverancier hebben jullie?
» Welke mobiele provider hebben jullie?
» Welke tablet hebben jullie?
» Welke tv hebben jullie?
» Welke energieleverancier hebben jullie?
» Welke mobiele provider hebben jullie?
» Welke tablet hebben jullie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: