Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen met...

+3
Tania
Susan
-Ieniemienie-
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat te doen met... Empty Wat te doen met...

Bericht  -Ieniemienie- vr 20 jan 2012 - 0:38

... Speelgoed en kleding wat (voorlopig) of misschien wel helemaal niet meer gebruikt word.
Heb al het een en ander verkocht. Maar een hoop stapelt zich maar op. WIl niet alles weggooien/wegdoen.
- Wat doen jullie met de spullen/kleren die je wil (voorlopig) wilt bewaren?
- Wat doen jullie met de spullen/kleren die je niet meer wilt bewaren?

Het gene wat ik wil bewaren zit nu in verhuisdozen op zolder. Maar men wat is dat een zooi.
Iemand een handig susteem om het wel mooi/handig te bewaren?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met... Empty Re: Wat te doen met...

Bericht  Susan vr 20 jan 2012 - 0:40

We hebben het nu ook in dozen op zolder staan, maar over een tijdje moet het daar weg omdat we daar gaan slapen.

Spullen/kleren die we niet meer willen bewaren geven we weg of zetten we op Marktplaats.

Wij hebben trouwens een vrij dure babyschommel van Fisher-Price die we een tijd in de schuur hebben bewaard en daar heb ik wel echt spijt van, want daardoor is de stof helemaal gaan verteren en kunnen we er nu haast niks meer voor vragen. Terwijl de schommel op zich nog als nieuw was en helemaal niet veel gebruikt. Dus bewaar dat soort dingen zoveel mogelijk in huis en niet in de schuur.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 0:47

Ik heb alle babykleren bewaard in onze berging in van die grote bakken van Ikea (Samla, geloof 65 liter). Die kun je opstapelen en zijn doorzichtig, en ik heb erop gezet wat erin zat. Nu wij een jongen krijgen ga ik de meisjeskleren uitzoeken en kan het grootste deel daarvan weg, de rest bewaar ik ook gewoon in die bakken. Ik heb een deel wel al verkocht van de kleren die ik toch niet meer wilde gebruiken, een deel weggegeven en een deel naar de kringloop gebracht. De meisjeskleren ga ik nu op MP zetten en anders iemand zoeken die het goed kan gebruiken.

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 20 jan 2012 - 0:51

Ik heb nu op zolder nog alle te kleine kleertjes van J. en speelgoed waar hij niks meer mee doet. Ook wippertje en wiegje enz staan op zolder. Ik heb al de kleertjes uitgezocht die ook voor een meisje kunnen en die liggen nu in de kast op de babykamer. De kleertjes die nog over zijn gaan als ons dochtertje geboren is (ik wil eerst 100% zeker weten dat het niet toch stiekem een jongen is Laughing ) naar iemand die ongepland zwanger is geworden en bijna geen geld heeft. Zij krijgt een jongetje.
Het wiegje, wippertje, maxi cosi enz. die gebruiken we nu voor de baby en als die het niet meer nodig heeft gaat het gelijk weg, op marktplaats als het nog mooi is of naar bekenden die het willen hebben.

Dingen die ik gewoon wil bewaren zoals het eersgte pakje die gaan in een plastic bewaardoos. Maar dat zal bij mekaar niet zoveel zijn denk ik.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 0:52

Kleding ruil doen Arden :P

Ik ben nu ons jongensspul aan t uitzoeken.

Gast
Gast

Bericht  Liadan vr 20 jan 2012 - 1:03

Ik heb kleertjes die ik nog niet we wil/kan doen in plastic ikeabakken op zolder. Slaapzakken, dekens, lakentjes, kruiken enz. zitten daar ook in.
Kleren die ik niet wil bewaren van Yara gaan naar een collega. Kleren van Kian die ik niet meer wil bewaren verkoop ik of geef ik weg.
Speelgoed is allemaal in gebruik of staat op zolder. Ik denk dat ik daar heel veel van ga bewaren voor als mijn kinderen later kinderen krijgen. Dat heeft mijn moeder ook gedaan en ik vind het nu zo leuk dat mijn kinderen met mijn speelgoed van vroeger spelen.
De wieg is een familiewieg en staat weer bij mijn ouders op zolder voor als mijn broer of zus kinderen krijgen en 'm willen gebruiken.
Wipstoel en doomooseat verkoop ik, schommelstoeltje is ook al weg.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 1:24

- Wat doen jullie met de spullen/kleren die je wil (voorlopig) wilt bewaren?
In grote dozen op zolder

- Wat doen jullie met de spullen/kleren die je niet meer wilt bewaren?
Verkopen, gratis aan bieden op MP of weggooien ( ligt aan de staat van het spul)

Ik moet nog een keer alles goed uitzoeken en dingen die ik niet meer wil sorteer ik in 3en dus spullen die ik nog kan verkopen, spullen die goed zijn voor een 2de ronde maar waar ik geen geld meer voor hoef en spullen waar niemand meer iets mee kan.
Het lastige is dat we niet weten wat het word anders kon ik nog veel meer spul weg doen smile Maar goed dat kan straks ook nog..

Gast
Gast

Bericht  PiP vr 20 jan 2012 - 2:07

Ik bewaar het ook in grote plastic bakken van de Ikea.
speelgoed zit in dozen of andere tassen.

Ga straks de boel ook maar eens uitzoeken.
Als we een jongetje krijgen dan ga ik een heleboel verkopen en bewaar ik alleen een paar echt leuke setjes als herinnering. Het eerste pakje bewaar ik sowiezo.
Bij een meisje ga ik naar het seizoen kijken. Uk 2 komt midden in de zomer en F is midden in de winter geboren.

Ik ga ook nog even kijken voor een goede vriendin van mijn schoonzusje. Zij heeft een dochtertje van een half jaar jonger en die heeft het niet zo ruim.

Ik wil toch wel voor een 2e kindje shoppen smile

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 2:12

Ik weet nog niet zo goed wat ik ermee wil. Alles dubbel bewaren voor een evt volgende is ook zo overdreven, de kans dat we nog een jongens tweeling krijgen is wel heel erg klein :P .

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 2:29

Ik heb nu ook alles op zolder staan. Er zijn veel dingen waar ik graag vanaf wil, omdat ik die ruimte ook wel anders kan gebruiken. Alleen overal foto's van maken en dan op Marktplaats zetten vind ik zo'n werk :P . Dus dat doe ik alleen met de spullen waar ik ook nog redelijk veel geld voor kan vragen, zoals het nog nieuwe voedingskussen, de schommelstoel, merkkleding, speciale bakerslaapzakken enzovoorts. De rest geef ik denk ik weg aan familie of vrienden wanneer daar een meisje geboren zou worden.

Gast
Gast

Bericht  Ayla vr 20 jan 2012 - 2:50

@susan is dat zo'n wipper-schommelstoel? Want zoiets wil ik nog kopen voor mij dochter maar ik kan en wil er niet teveel geld aan uitgeven.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  loesje vr 20 jan 2012 - 6:06

- Wat doen jullie met de spullen/kleren die je wil (voorlopig) wilt bewaren? Die zitten per maat in een doos op zolder.
- Wat doen jullie met de spullen/kleren die je niet meer wilt bewaren? die geef ik weg of verkoop ik via marktplaats
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: