Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 39 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 3:27

Even een vraagje tussendoor, misschien weet iemand het hier. Kan je van pregnyl ook een zwangerschapsmasker krijgen? Of loop je dat risico pas vanaf een bepaalde hoeveelheid hcg?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 39 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Paper Crown di 22 mei 2012 - 3:36

Ecrits schreef:Even een vraagje tussendoor, misschien weet iemand het hier. Kan je van pregnyl ook een zwangerschapsmasker krijgen? Of loop je dat risico pas vanaf een bepaalde hoeveelheid hcg?

Ga je in de zon zitten? Als je een hoge factor pakt (30+) gebeurd er niets. Maar zonder kan je zekerweten door pregnyl een zwangerschapsmasker krijgen. Wanneer en hoeveel heb je gespoten?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 3:39

2CKC2 schreef:
Ecrits schreef:Even een vraagje tussendoor, misschien weet iemand het hier. Kan je van pregnyl ook een zwangerschapsmasker krijgen? Of loop je dat risico pas vanaf een bepaalde hoeveelheid hcg?

Ga je in de zon zitten? Als je een hoge factor pakt (30+) gebeurd er niets. Maar zonder kan je zekerweten door pregnyl een zwangerschapsmasker krijgen. Wanneer en hoeveel heb je gespoten?

Moet morgen spuiten 5000, maar ik blijf wel uit de zon dan. Moet ik dan echt een week me goed insmeren? Had eigenlijk met dit weer wel een leuk kleurtje willen krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Lindsya di 22 mei 2012 - 5:17

Hallo allemaal,

Nou het was eigenlijk een vraag of je dan ongesteld kon worden door het gebruik van de bolletjes want dat wist ik niet. De vorige keer had ik ivf gedaan en ik was zwanger dus ik werd niet ongesteld. Met deze iui behandeling heb ik er niet heel veel vertrouwen in dat ik zwanger ben omdat deze behandeling toen niet bij ons aansloeg, dit was een tussen oplossing omdat het zonde was van de twee eitjes om niet te gebruiken.

Blauwwitrood, ik heb nog geen bloed verlies. Ik moet tot donderdag van die bolletjes zetten en dan mag ik maandag testen als ik niet ongesteld word natuurlijk. Maar ik heb niet veel vertrouwen in de iui behandeling daarom vroeg ik het even. Maar we gaan hierna gelijk weer verder met ivf. Hoe gaat het met jou?

Luthien, heel veel sterkte de komende tijd.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jella di 22 mei 2012 - 6:24

Hoi hoi,

Lindsya: Ik heb inderdaad wat berichtjes verwijderd. Het voelde niet prettig om prive dingen te laten staan. Je hoeft het verder niet te verwijderen hoor.

Crea: fijn dat je lichaam het zelf gedaan heeft. Heel veel succes!

Jella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12

Bericht  Filoria di 22 mei 2012 - 7:07

Jella schreef:Lindsya: Ik heb inderdaad wat berichtjes verwijderd. Het voelde niet prettig om prive dingen te laten staan. Je hoeft het verder niet te verwijderen hoor.
Denk dat je mij bedoelt Wink Maar je post dus nog wel, alleen je haalt het later weer weg? Ik snap het wel hoor.

Ben wel benieuwd hoe het met je is! Ben je nog ongesteld geworden in de tussentijd?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Lindsya di 22 mei 2012 - 7:51

Filoria schreef:
Lindsya: jaa heerlijk he? Ga je vanmiddag nog wat leuks doen met je zoon?

Sorry ik was net vergeten je vraag te beantwoorden. Wij wonen op een autovrij hof dus hier is altijd wel wat te bleven, dan zetten we een zwembad op of een trampoline op of we doen spelletjes met de kinderen en we eten ook allemaal buiten met elkaar dus dat super gezellig. Van het weekend zijn we wezen zwemmen en na Ba.llorig geweest toen was mijn man ook vrij. Mijn zoontje heeft nog een week vakantie dus we gaan deze week nog wel wat doen met hem.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria di 22 mei 2012 - 8:16

Een hof, dat klinkt leuk zeg! En dus ook buren met kinderen?

Ik word er wel een beetje jaloers van eerlijk gezegd Embarassed Wij hebben een bovenwoning in het centrum van onze stad. Geen buren, geen tuin, en al helemaal geen andere kinderen in de buurt.
Maar in het centrum wonen heeft weer andere voordelen natuurlijk Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 39 561177
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya di 22 mei 2012 - 9:16

Filoria schreef:Een hof, dat klinkt leuk zeg! En dus ook buren met kinderen?

Ik word er wel een beetje jaloers van eerlijk gezegd Embarassed Wij hebben een bovenwoning in het centrum van onze stad. Geen buren, geen tuin, en al helemaal geen andere kinderen in de buurt.
Maar in het centrum wonen heeft weer andere voordelen natuurlijk Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 39 561177

Het is heel leuk hier. Er wonen nog drie gezinnen met kinderen en wij dan, voor de rest zijn het oudjes maar die zijn ook heel aardig. Ze passen altijd even op als je onverwachts weg moet en ze helpen hier elkaar met alles dus het is heel leuk. De moeders (en ik) doen s'avonds ook skeeleren als de kindjes slapen en de vaders thuis zijn of we gaan avondjes uit, afgelopen donderdag zijn we naar de Toppers geweest bv.

In de stad heeft ook voordelen dat is inderdaad zo. Willen jullie gaan verhuizen of niet? Je moet toch bijna ongesteld worden of niet?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria di 22 mei 2012 - 9:33

Wat knus zeg, met al die buren. Of is het ook wel eens vervelend?

Jup ik denk dat mijn menstruatie er al aan zit te komen. Ik vraag me bijna af of die Clomid wel nodig is als ik plotseling een nette cyclus heb. Maarja ik ben nog niet zwanger natuurlijk.

Ik probeer op internet te vinden wat Clomid nu precies doet, maar ik kom er niet helemaal achter. Als ik het goed begrijp stimuleert het dan aanmaak van LH en van je follikel stimulerend hormoon (ofzo). Maar wat betekent dat dan voor je eisprong? Stel: je hebt van jezelf al een eisprong. Zorgt Clomid er dan voor dat je meer eitjes hebt?

Verhuizen: neee. We willen geen huis kopen omdat er op het werk van mijn man steeds gedwongen ontslagen dreigen (dankjewel kabinet Rutte) en iets huren in onze regio is erg duur. We hebben nu enorm geluk met 120m2, 7 kamers, voor 750 euro exl. per maand. Dus we zitten hier wel even goed.

Waar ergens in het land woon jij Lindsya?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya di 22 mei 2012 - 9:44

Ik weet ook niet meer precies wat Clomid doet, ik weet dat het voor een eisprong zorg en dat er voor extra eitjes zorg maar verder weet ik het niet. Ik heb het toen een paar keer gebruikt maar dat is al heel lang geleden. Dat is wel goed dat je bijna ongesteld gaat worden, dan wordt het spannend. Heb je wel een vervolg afspraak of dat niet?

Nee het is eigenlijk nooit vervelend hier. We respecteren wel elkaar privacy, de voordeuren staan hier altijd open met mooi weer of de sleutel zit er op dus we lopen gewoon door bij elkaar maar het is wel zo dat niet te overdreven is, we letten er wel op dat het niet te gek is dat je bij elkaar binnen loopt en dat gaat al jaren goed. We hebben natuurlijk ook een leven naast onze buren. Wij wonen in Zuid-Holland, onder Ro.tterdam.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria di 22 mei 2012 - 9:50

Echt heerlijk dat dat zo vanzelfsprekend gaat bij jullie allemaal. Lijkt me ook heel fijn als je onverwachts oppas nodig hebt ofzo, zoals je al zei smile

Kan me voorstellen dat je het niet meer weet van de Clomid. Ik vroeg me gewoon even wat hardop af hoor, snap dat jij niet alwetend bent haha.

Mijn vervolgafspraak staat pas begin juli. De gyn heeft wel aangeboden dat ik terug kan komen voor echo's, maar dat hoeft van mij niet zo. Misschien als ik na een paar rondes met Clomid nog steeds niet zwanger ben, dat ik dan vraag of ze me wat meer willen gaan onderzoeken. Moet kunnen toch?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya di 22 mei 2012 - 19:52

Wel fijn dat je voor de echo's terug mag komen. Zo kan je het inderdaad ook doen, even zelf proberen en dan kan je altijd nog langs komen voor de echo's. Soms lijk je wel een halve dokter met alle die medicijnen en spuiten, hihi. Ik ga hard voor je duimen dat de Clomid iets voor je doet.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria za 26 mei 2012 - 7:14

Ben je al ongesteld geworden Lindsya? Je ging weer verder met IVF dan toch? Sterkte ermee in elk geval Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 39 699888

Hier een superchagrijnige Filoria, dus ik denk dat ik ook ongesteld moet worden. Dat zou betekenen dat ik voor het eerst Clomid mag gaan proberen. Het receptje ligt al te wachten in de kast hier... Ben benieuwd!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya za 26 mei 2012 - 7:55

Filoria schreef:Ben je al ongesteld geworden Lindsya? Je ging weer verder met IVF dan toch? Sterkte ermee in elk geval Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 39 699888

Hier een superchagrijnige Filoria, dus ik denk dat ik ook ongesteld moet worden. Dat zou betekenen dat ik voor het eerst Clomid mag gaan proberen. Het receptje ligt al te wachten in de kast hier... Ben benieuwd!

Nee ik ben nog niet ongesteld geworden. Nog twee dagen en dan mag ik testen. Ik heb vandaag voor de zekerheid een test gekocht want maandag is alles dicht dus ik hoop het.

Je eerste ronde clomid gaat beginnen. Heel veel succes.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir zo 27 mei 2012 - 20:16

Zooo daar ben ik weer een keer Very Happy ! Ik zal eerst weer even op jullie reageren...
@Lindsya: Ben heel benieuwd of je vandaag nog mag testen (en dan liefst positief natuurlijk!!)of dat je toch al ongesteld bent geworden... Ik werd zelf wel een klein beetje ongesteld door de bolletjes heen na zo'n 15-16 dagen, maar het kwam pas echt toen ik ermee stopte.
@Filoria: veel succes met je 1e ronde Clomid!
@Luthien: Alvast heel veel succes 1 juni!
@Ecrits: Jij schrijft hier normaal niet mee,maar je loopt wel in het ziekenhuis zie ik? Nu ben ik nieuwsgierig smile!
@CKC: Naar jou ben ik natuurlijk ook nieuwsgierig.. Heb je dat trouwens echt ergens gelezen vd pregnyl en zonnemasker?
@Jella: Hoe gaat het met jou?

@all: Ik ben alweer vrij ver in de cryo cyclus! Ben alweer 3 keer voor een echo geweest, gister was het eitje 17 mm en het baarmoederslijmvlies mooi 13 mm..dus mocht ik gisteravond de Pregnyl spuit zetten. Komende nacht zal waarschijnlijk de eisprong zijn, uiterlijk 's ochtends om 8 uur haha. Mag dan 's middags beginnen met de Lutinus. Ik word vrijdag gebeld over de ontdooiing en dan hebben we zaterdag de terugplaatsing!!! Heb er echt zin in.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Filoria zo 27 mei 2012 - 20:26

Lindsya je hebt meldplicht hoor! Ik zou het zo leuk voor je vinden!

LCN: Wat fijn dat je met zo'n positief gevoel in deze behandeling zit. De meeste van de woorden die je gebruikt zeggen me niks, maar als ik het goed begrijp gaan ze je zaterdag proberen zwanger te maken en mag je daarna twee weken wachten, toch? Ik duim voor je! Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 39 3079029344
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Le Chat Noir zo 27 mei 2012 - 20:34

Welk woord zegt je niks dan?? Pregnyl zet je om de eisprong in gang te zetten en Lutinus zijn vaginale capsules voor extra progesteron, dit hormoon ondersteunt het baarmoederslijmvlies o.a. Bij ons waren er 8 goede embryo's over na de behandeling, die hebben ze ingevroren, dan heten het cryo's. Die worden dan 1 voor 1 ontdooit en worden ze teruggeplaatst in de baarmoeder. Hopelijk hoeft er maar 1 ontdooit te worden en word ik daar zwanger van.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Filoria zo 27 mei 2012 - 20:42

Bedankt voor de ondertiteling LCN! Ik hoop echt voor je dat het allemaal werkt.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Le Chat Noir zo 27 mei 2012 - 20:56

Haha graag gedaan. Ik had zelf niet het idee dat ik ingewikkelde termen gebruikte. Maar ik ben inmiddels echt zo'n MMM freak geloof ik haha. Ik hoop ook dat t bij jou lukt en dat je weinig last hebt van de Clomid!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Snoes zo 27 mei 2012 - 21:33

Lindsya, ik ben ook heel erg benieuwd naar je! Hoop dat je niet ongesteld geworden bent!

LCN, wat spannend meid! Ik duim enorm hard voor jullie dat de cryo's goed ontdooien en dat deze terugplaatsing het gewenste effect zal hebben! Je verdient het zo!

Luthien, ik wil je alvast heel veel succes wensen voor a.s. vrijdag met de operatie! Heel erg veel sterkte meid! hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Lindsya zo 27 mei 2012 - 22:22

Goedemorgen meiden,

We hadden het helemaal niet verwacht met deze behandeling maar ik ben zwanger. Vanmorgen mochten we testen en hij is postief. Morgen ga ik even bellen wanneer ik mag komen voor de echo. Ik had twee mooie eitjes dus ik ben nu heel benieuwd.

LCN, spannend dat je zaterdag de terug plaasting krijgt. Ik ga heel hard voor je duimen.

Filiora, ben je al ongesteld geworden of niet?

Snoes, hoe gaat het met jou en je zwangerschap?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muis zo 27 mei 2012 - 22:25

Waaaaaaaah gefeliciteerd!!!! Very Happy Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 39 281626781
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Creabea_28 zo 27 mei 2012 - 22:34

Lindsya: jeeeeeeeej!! Gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie meis!

All, ik heb vandaag ook mijn nod. Nu nog niks te zien, maar heb wel sterk het gevoel dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen. Vanaf dag 3 moet ik dit keer puregon-injecties zetten en dan rond dag 9 echo om te kijken of ik verder moet gaan met de injecties of dat we een datum kunnen prikken voor de inseminatie, spannend weer dus!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 22:38

Lindsya: Gefeliciteerd!!!! Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 39 281626781 Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 39 281626781

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: