Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Goed te horen! Ik hoop je gauw te volgen !
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Wat goed dat er al meer te zien is LCN. Kan niet anders of dit moet een goede start met betere afloop hebben!
Ik ben gewend hoor. Geen last meer niets! Alleen mijn borsten. Die zijn 2 cups groter. En ze doen heel zeer.
Ik ben gewend hoor. Geen last meer niets! Alleen mijn borsten. Die zijn 2 cups groter. En ze doen heel zeer.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Le Chat Noir schreef:Goed te horen! Ik hoop je gauw te volgen !
Dat hoop ik ook!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Hmm vervelend, tenminste aan je onderschrift te lezen had je dat niet meer nodig hihi.
Ik had de vorige poging twee maanden last van mijn borsten, vooral na de terugplaatsing, van de Lutinus tabletten (andere vorm Utrogestan). Toen waren ze ook wat groter. Tot nu toe valt het bij deze poging mee.
Ik had de vorige poging twee maanden last van mijn borsten, vooral na de terugplaatsing, van de Lutinus tabletten (andere vorm Utrogestan). Toen waren ze ook wat groter. Tot nu toe valt het bij deze poging mee.
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:Hmm vervelend, tenminste aan je onderschrift te lezen had je dat niet meer nodig hihi.
Ik ben er pas sindskort achter dat ik mastopathie heb:
Dit is er bekend. Het is onschuldig maar wel zo pijnlijk. Heb het ook normaal 2 weken voordat ik ongesteld word (dus na de eisprong)
Hoe mastopathie ontstaat is nog niet duidelijk. Wel weten we dat het
veel te maken heeft met uw hormonen. Het klierweefsel in uw borsten is
extra gevoelig voor veranderingen van hormonen in uw bloed. Daardoor
voelen uw borsten tijdens de menstruatie vaak gespannen aan. Ook door de
anticonceptiepil (die hormonen bevat) kunt u gespannen borsten krijgen.
Vlak voor de menstruatie krijgt u pijn en opvallende knobbeligheid van
de borsten. Na de menstruatie verdwijnen de pijn en knobbels weer. Door
de zwelling van het klierweefsel raken de melkgangetjes soms gestuwd. Er
kunnen dan gladde, ronde zwellingen ontstaan die gevuld zijn met vocht.
We noemen dat cysten. Wanneer een cyste gevuld is met vocht geeft dat
spanning en druk. Daardoor kan een cyste pijn doen.
Gaat het goed met het prikken? Geen last van bijwerkingen verder?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja ik ken het. Wel vervelend! Ik heb voor mijn menstruatie ook altijd wel last van mijn borsten, maar niet zoo erg!
Het prikken gaat me goed af, de vloeistof doet wel altijd pijn maarja niks aan te doen. En een vrij plekje vinden wordt lastiger.
Heb wel bijwerkingen van het spuiten (gehad). Decapeptyl: hoofdpijn en duizeligheid, af en toe stemmingswisselingen (van vrolijk naar boos en weer vrolijk), met Menopur erbij: direct al drukkend, pijnlijk gevoel onderbuik/liezen, opgezette onderbuik en pijn in mijn onderrug + toenemende vermoeidheid + sneller emotioneel. Maar over het algemeen voel ik me best goed gelukkig en tot nu toe ook gewoon aan het werk enzo. Ook geen huilbuien of ruzies .
Dat drukkende rotgevoel in mijn buik is gelukkig niet voor niets zoals te zien was op de echo, dus dat vind ik dan ook niet erg, meer een teken dat er wat bezig is! Maar kan daardoor niet echt een broek meer aan, eigenlijk zit niets lekker, door dat gevoel in mijn liezen.
Nouja als ik het af mag sluiten met een positieve test dan ben ik het zo weer vergeten zullen we maar zeggen :-) .
Het prikken gaat me goed af, de vloeistof doet wel altijd pijn maarja niks aan te doen. En een vrij plekje vinden wordt lastiger.
Heb wel bijwerkingen van het spuiten (gehad). Decapeptyl: hoofdpijn en duizeligheid, af en toe stemmingswisselingen (van vrolijk naar boos en weer vrolijk), met Menopur erbij: direct al drukkend, pijnlijk gevoel onderbuik/liezen, opgezette onderbuik en pijn in mijn onderrug + toenemende vermoeidheid + sneller emotioneel. Maar over het algemeen voel ik me best goed gelukkig en tot nu toe ook gewoon aan het werk enzo. Ook geen huilbuien of ruzies .
Dat drukkende rotgevoel in mijn buik is gelukkig niet voor niets zoals te zien was op de echo, dus dat vind ik dan ook niet erg, meer een teken dat er wat bezig is! Maar kan daardoor niet echt een broek meer aan, eigenlijk zit niets lekker, door dat gevoel in mijn liezen.
Nouja als ik het af mag sluiten met een positieve test dan ben ik het zo weer vergeten zullen we maar zeggen :-) .
Le Chat Noir- Prater
LCN, jouw bijwerkingen komen mij bekend voor. Vooral s'middags wordt de duizeligheid erg, dan ga ik altijd even liggen. Maar voor de rest gaat het gelukkig wel. Ik hoop dat ik 20 maart gelijk Gonal F erbij mag gaan spuiten. Ik heb ook een beetje last van stemmingswisselingen maar ja even voor over hebben. Als het eindresultaat maar goed is, als alles goed gaat mag ik een dag voor mijn verjaardag testen dus dat zou een mooi kadootje zijn.
Ckc, dat is minder dat je last heb van je borsten. Hoe gaat het prikken bij jou?
Groetjes
Ckc, dat is minder dat je last heb van je borsten. Hoe gaat het prikken bij jou?
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Alysa, met mij is het goed. Vandaag weet een samenlevingstest laten doen en dit keer vonden ze wel levende zaadjes fijn!
Ik heb elke keer een andere dokter. De vorige zei dat we over een half jaar terug mogen komen, terwijl de dokter van vandaag begon over dat ik terug mocht komen als aan het einde van dit jaar nog niet zwanger ben!! Ik heb tegen hem gezegd dat de andere dokter een half jaar zei, dus ga dat ook doen.
Deze dokter vertelde dat hij kleine blaasjes/cystes zag. Dit hebben veel vrouwen volgens hem en kan verder geen kwaad. Het is alleen wel de oorzaak van mijn onregelmatige cyclus. Toch gek dat de andere dokters niks hebben gezegd over die blaasjes..
LCN, wat fijn om te horen, nog 1 dagje..
Ik heb elke keer een andere dokter. De vorige zei dat we over een half jaar terug mogen komen, terwijl de dokter van vandaag begon over dat ik terug mocht komen als aan het einde van dit jaar nog niet zwanger ben!! Ik heb tegen hem gezegd dat de andere dokter een half jaar zei, dus ga dat ook doen.
Deze dokter vertelde dat hij kleine blaasjes/cystes zag. Dit hebben veel vrouwen volgens hem en kan verder geen kwaad. Het is alleen wel de oorzaak van mijn onregelmatige cyclus. Toch gek dat de andere dokters niks hebben gezegd over die blaasjes..
LCN, wat fijn om te horen, nog 1 dagje..
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
LCN, wat superfijn om te lezen zeg! Ik hoop dat er morgen nog veel meer te zien is
Lindsya, hoelang moet je spuiten?
CKC, wat vervelend dat je zoveel last hebt van je borsten! Lijkt me erg lastig als ze zo pijnlijk zijn.
Carresses, nou ik zou ook zeker niet nog tot het einde van dit jaar wachten hoor, dan zijn jullie al 2 jaar bezig. Maar wat gek dat de andere dokters niets hebben gezegd van die blaasjes/cystes. Heb je dan misschien niet een lichte vorm van PCO? Want daarbij heb je toch allemaal kleine blaasjes/cystes?
All, ik kon het niet laten. Mijn gevoel dat het toch allemaal wel goed zit is zo sterk dat ik vandaag ben begonnen met ovulatietesten en dit was het resultaat. Hij is zeker nog niet positief, maar ik heb het idee dat hij toch richting positieve test gaat?
Lindsya, hoelang moet je spuiten?
CKC, wat vervelend dat je zoveel last hebt van je borsten! Lijkt me erg lastig als ze zo pijnlijk zijn.
Carresses, nou ik zou ook zeker niet nog tot het einde van dit jaar wachten hoor, dan zijn jullie al 2 jaar bezig. Maar wat gek dat de andere dokters niets hebben gezegd van die blaasjes/cystes. Heb je dan misschien niet een lichte vorm van PCO? Want daarbij heb je toch allemaal kleine blaasjes/cystes?
All, ik kon het niet laten. Mijn gevoel dat het toch allemaal wel goed zit is zo sterk dat ik vandaag ben begonnen met ovulatietesten en dit was het resultaat. Hij is zeker nog niet positief, maar ik heb het idee dat hij toch richting positieve test gaat?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Wat apart Caresses dat je nu zoiets hoort! Lijkt me niet fijn elke keer een andere arts. Ik zou ook zeker na een half jaar weer terug gaan. Bij ons ziekenhuis was dat ook de afspraak. Fijn dat de samenlevingstest positief was. Misschien het voor jou ook wel een idee om naar acupunctuur te gaan? Of vind je zoiets niks?
Alyssa: Die test is in mijn ogen al bijna positief! Zou dat zo snel kunnen gaan? Wanneer heb je weer een echo? Ik heb ook wel eens gelezen dat bij PCO ovulatietesten vaker positief kunnen zijn? Maar bij jou normaal niet? Ik hoop het echt voor je! Maar hard je best doen vanavond haha.
Lindsya: Dat is wel fijn dat je even kunt gaan liggen.. Ik ben of aan t werk (kan daar natuurlijk niet) of ik doe gewoon wat rustiger aan, ben alleen s avonds nog wel eens op de bank gaan liggen, maar dat is meer van de laatste dagen. CKC is nog niet aan het spuiten trouwens hoor, voor zover ik weet!
Alyssa: Die test is in mijn ogen al bijna positief! Zou dat zo snel kunnen gaan? Wanneer heb je weer een echo? Ik heb ook wel eens gelezen dat bij PCO ovulatietesten vaker positief kunnen zijn? Maar bij jou normaal niet? Ik hoop het echt voor je! Maar hard je best doen vanavond haha.
Lindsya: Dat is wel fijn dat je even kunt gaan liggen.. Ik ben of aan t werk (kan daar natuurlijk niet) of ik doe gewoon wat rustiger aan, ben alleen s avonds nog wel eens op de bank gaan liggen, maar dat is meer van de laatste dagen. CKC is nog niet aan het spuiten trouwens hoor, voor zover ik weet!
Le Chat Noir- Prater
LCN, dit is de allereerste keer dat ik een ovulatietest doe, dus ik weet niet wat 'normaal' is bij mij. Ik heb geen afspraak meer voor een echo omdat er op dag 15 nog altijd niets te zien was en mijn gyn dus ook niet verwachtte dat er nog wat zou komen. Ik moest dus nu eigenlijk gewoon weer 2/3 weken wachten en dan mijn menstruatie weer opwekken met pilletjes. Oh echt, ik maak mezelf hélemaal gek met die testen.
Alyssa- Prater
Hmm misschien mag je langskomen voor een echo morgen??
Kan me voorstellen dat dit frustrerend is!!
Kan me voorstellen dat dit frustrerend is!!
Le Chat Noir- Prater
Mijn gynaecoloog is afwezig vandaag en morgen heb ik daarstraks gehoord. Dus ik wacht het gewoon zelf even af met de testen, als ze donkerder worden of lichter worden (of als er geen streepje meer te zien is) kan ik er hopelijk zelf wat uit afleiden. En eventueel is dit dan iets (mocht het effectief een eisprong zijn) om mee te nemen naar de volgende cyclus, dat we misschien later in mijn cyclus nog eens een follikelmeting moeten doen. Eerst maar even afwachten of het resultaat niet vals positief is (kan ook nog bij PCO blijkbaar).
Alyssa- Prater
Ja dat noemde ik ook al, had dit wel eens gelezen. Heb je verder ook tekenen dat je in de vruchtbare periode zit?
Le Chat Noir- Prater
Ja, ik las het net even terug inderdaad, dat jij het had benoemd. Nav daarvan was ik wat gaan googlen en daar kwam ik dat inderdaad ook vaak tegen. Maar meiden van hier (zoals Muppet en Puggle) met PCO die gebruikten ook zulke testen en daar was de teststreep nooit zo duidelijk/donker als de mijne nu is. Dus het is even afwachten.
Ik heb verder helemaal geen tekenen dat ik in mijn vruchtbare periode zit. Ik kreeg alleen gisterenavond weer last van een onzuivere huid en dat had ik vorige keer (achteraf gekeken dan) ook toen ik (wellicht) mijn eisprong heb gehad. Ik heb ook wel veel afscheiding, maar niet draderig ofzo.
Ik heb verder helemaal geen tekenen dat ik in mijn vruchtbare periode zit. Ik kreeg alleen gisterenavond weer last van een onzuivere huid en dat had ik vorige keer (achteraf gekeken dan) ook toen ik (wellicht) mijn eisprong heb gehad. Ik heb ook wel veel afscheiding, maar niet draderig ofzo.
Alyssa- Prater
Mijn echo vandaag was weer goed, het groeit mooi door, dus tot zover alles goed! Maandag weer een echo....
Alyssa, hoe was je test?
Alyssa, hoe was je test?
Le Chat Noir- Prater
Wat goed LCN! Hoevaak krijg je nu nog echo? en moet jij ook ovulatie testen gebruiken ? ( weet niet hoe het in z'n werk gaat, in jullie geval )
Ben ook benieuwd Alyssa!
Ben ook benieuwd Alyssa!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Nee denk dat die nu al positief zou zijn door alle hormonen . Krijg echo's tot de follikels 18 tot 20 mm zijn en dan moet ik een Pregnyl spuit zetten, 36 uur erna punctie.
Morgen testen Puzzle?
Morgen testen Puzzle?
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:Nee denk dat die nu al positief zou zijn door alle hormonen . Krijg echo's tot de follikels 18 tot 20 mm zijn en dan moet ik een Pregnyl spuit zetten, 36 uur erna punctie.
Morgen testen Puzzle?
Oké. Schiet nu dus al weer aardig op voor jullie! spannend weer.
Weet niet of ik ga testen.. nu het bijna zover is, lijkt wel of ik niet durf! Bang voor teleurstelling!
Zit de hele dag al in afwachting op begin van menstruatie, maar ( gelukkig ) nog niks te bekennen.
Puzzle- Prater
Spannend puzzle, Ik duim voor je!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Hoi meiden,
Ik heb wel bijgelezen, maar het blijft allemaal niet hangen. Ben eigenlijk heel moe, maar de hond gaat vannacht bevallen en ik wil er graag bij zijn. Dus maar even op het forum om wakker te blijven.
Vanmorgen (of op moment van posten gisterenmorgen) weer voor ovu-echo geweest en er is aan beide kanten een eitje aan eht groeien. Alleen aan één kant lijken er nog een paar mee te komen. Nu dus heel hard duimen dat die niet doorzetten en dat de andere twee maandag voldoende gegroeid zijn om beide te springen. Dit is namelijk de laatste ronde op deze manier. Hierna gaan we voor de LEO (wat dus wel precies hetzelfde is als Ovariele drilling volgens mijn gyn) met daarna nog drie rondes stimuleren. Daarna is de vervolg stap wel definitief IVF. Ik probeer positief te blijven, maar ga er eigenlijk al vanuit dat ik ergens in mei onder het mes moet.
Ik heb wel bijgelezen, maar het blijft allemaal niet hangen. Ben eigenlijk heel moe, maar de hond gaat vannacht bevallen en ik wil er graag bij zijn. Dus maar even op het forum om wakker te blijven.
Vanmorgen (of op moment van posten gisterenmorgen) weer voor ovu-echo geweest en er is aan beide kanten een eitje aan eht groeien. Alleen aan één kant lijken er nog een paar mee te komen. Nu dus heel hard duimen dat die niet doorzetten en dat de andere twee maandag voldoende gegroeid zijn om beide te springen. Dit is namelijk de laatste ronde op deze manier. Hierna gaan we voor de LEO (wat dus wel precies hetzelfde is als Ovariele drilling volgens mijn gyn) met daarna nog drie rondes stimuleren. Daarna is de vervolg stap wel definitief IVF. Ik probeer positief te blijven, maar ga er eigenlijk al vanuit dat ik ergens in mei onder het mes moet.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Spannend Luthien! ga voor je duimen meid.
Hopelijk groeit de rest idd niet mee. Ben benieuwd voor je maandag.
En heel goed dat je positief blijft! Hoe moeilijk ook, lijkt mij. Succes maandag en hopelijk is een operatie ( nog ) niet nodig!
Hier nog steeds niks. Nog even afwachten dan maar.
Voor mijden met Clomid: Kan het dat je later ongesteld word of is dit altijd 14 dagen na ovulatie?
Vorige ronde werd ik dus wel 14 dagen erna ongesteld, had ik dus nu ook verwacht.
( durf gewoon nog niet te testen , heb ook nergens last van)
Hopelijk groeit de rest idd niet mee. Ben benieuwd voor je maandag.
En heel goed dat je positief blijft! Hoe moeilijk ook, lijkt mij. Succes maandag en hopelijk is een operatie ( nog ) niet nodig!
Hier nog steeds niks. Nog even afwachten dan maar.
Voor mijden met Clomid: Kan het dat je later ongesteld word of is dit altijd 14 dagen na ovulatie?
Vorige ronde werd ik dus wel 14 dagen erna ongesteld, had ik dus nu ook verwacht.
( durf gewoon nog niet te testen , heb ook nergens last van)
Puzzle- Prater
Lijkt mij dat je het best spannend mag gaan vinden haha. Anders wacht je vandaag nog af en test je morgen! Je hoeft ook nergens last van te hebben.
@luthien: veel succes deze ronde! Het kan nog best!
@luthien: veel succes deze ronde! Het kan nog best!
Le Chat Noir- Prater
@ Puzzle, bij mij duurde het weleens langer, maar dan kwam de menstruatie gewoon niet. Dan zat het bij mij dus niet goed. Geen goed voorbeeld. Enige manier om er achter te komen is testen.
@ LCN, ik geloof ook wel dat we nog een kans hebben deze ronde, maar op de een of andere manier ga ik er vanuit dat we sowieso de volgende stap gaan maken.
@ all, ben de hele nacht op geweest en er zijn 6 hele mooie gezonde pups geboren. Ik ben nu niet eens echt moe. Was zo leuk om mee te maken!
@ LCN, ik geloof ook wel dat we nog een kans hebben deze ronde, maar op de een of andere manier ga ik er vanuit dat we sowieso de volgende stap gaan maken.
@ all, ben de hele nacht op geweest en er zijn 6 hele mooie gezonde pups geboren. Ik ben nu niet eens echt moe. Was zo leuk om mee te maken!
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Luthien, ik duim ook voor je! En als het zo niet gaat, dan via ivf!
Lindsya en LCN, hoe is het met jullie?
Lindsya en LCN, hoe is het met jullie?
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....