Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 38 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Creabea_28 za 12 mei 2012 - 10:45

Filoria schreef:Bedankt voor je uitgebreide reactie Crea!

Wat fijn dat je zoveel steun hebt aan je omgeving. Het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt. Hoe sta je er tegenover om over een paar weken alweer door te gaan met de behandelingen?

Graag gedaan hoor Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 38 561177 mocht je nog vragen hebben over ovulatietesten/temperaturen/enz, ben je altijd welkom. Ik heb alles al een keer gedaan dus ben ondertussen een ervaringsdeskundige haha Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 38 827601

Ik heb er wel een goed gevoel over om weer door te gaan met de behandelingen. Ik vind het fijn dat we dan in ieder geval weer iets kunnen doen waardoor het misschien nog een keer kan lukken, wat we natuurlijk heel erg hopen. Ik vind het nog steeds heel erg dat ons kindje (want zo voelde het voor ons echt al) niet bij ons kon blijven, maar ik probeer mezelf ook wel voor te houden dat het vast een reden had waarom dit kindje niet geboren mocht worden. En ik haal er kracht uit dat we nu in ieder geval weten dat het mogelijk is om zwanger te worden. De ene dag gaat beter dan de andere hoor, maar we proberen zo positief mogelijk te blijven en er met een goed gevoel weer te beginnen.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 38 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Filoria za 12 mei 2012 - 10:48

Ik gun het jullie enorm dat het snel nog een keer mag lukken Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 38 699888
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Filoria zo 13 mei 2012 - 6:40

Hmm ik weet nog steeds niet zo goed wat ik ervan moet vinden, dus heb even een foto gemaakt. Wie kan hier kaas van maken? (Sorry voor het enorme formaat trouwens, maar zo kun je het tenminste goed zien Laughing )

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 38 IMG_2072
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 6:49

Ik zou zeggen dat de 15 het donkerst is, dus het positiefst!
Ze worden nu alweer lichter dus ik neem aan dat je eisprong toen is geweest.
Heb je het benut?

Gast
Gast

Bericht  Filoria zo 13 mei 2012 - 6:53

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 38 3079029344 Op dag 12,14,15,16 geloof ik, daarna niet meer. Dus ik hoop dat mijn eisprong rond dag 16 is geweest (je test altijd positief een dag voor de daadwerkelijke eisprong toch?)

Maar goed om te horen dat jij die bovenste er ook positief uit vindt zien! De rest net niet he?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria ma 14 mei 2012 - 7:17

Oké nu weet ik het echt helemaal niet meer... De test van vandaag is weer net zo positief als die van dag 15. En ik ben vandaag ook weer van dat kleverige doorzichtige slijm verloren, net als op dag 15.
Zou ik wel een LH-piek gehad hebben, maar geen eisprong, waardoor mijn lichaam heeft bedacht om er maar weer een LH-piek in te gooien ofzo? scratch

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 38 IMG_2073
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Creabea_28 ma 14 mei 2012 - 7:36

Filoria schreef:Oké nu weet ik het echt helemaal niet meer... De test van vandaag is weer net zo positief als die van dag 15. En ik ben vandaag ook weer van dat kleverige doorzichtige slijm verloren, net als op dag 15.
Zou ik wel een LH-piek gehad hebben, maar geen eisprong, waardoor mijn lichaam heeft bedacht om er maar weer een LH-piek in te gooien ofzo? scratch

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 38 IMG_2073

Jeetje meis, wat lastig zeg! Dit heb ik nog nooit gehad. Maar het kan inderdaad zo zijn dat je wel een LH piek hebt en geen eisprong. Dit komt vooral voor bij meiden die pcos hebben. Er staat een hoop over op internet als je op google zoekt. Maar ik hoop natuurlijk dat het komt omdat je zwanger bent!!!!!

Ik dacht eerst aan een dubbele eisprong toen ik je berichtje las, maar heb echt geeen idee of je dat ook zo ziet in je ovulatietesten. Nee sorry, ik kan er weinig zinnigs over zeggen nerd
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Muppetje ma 14 mei 2012 - 7:39

Hoe is t met jou lieve Crea?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Lindsya ma 14 mei 2012 - 7:43

Filoria, ik kan je helaas niet helpen want ik heb nooit eigenlijk van die testen gebruikt. Gelukkig hebben jullie er wel gebruik van gemaakt. Succes.

Creabea, ik snap dat je wens nu nog groter is. Ik hoop dat alles schoon is op de echo en dat jullie weer verder kunnen. Natuurlijk moet je ook genieten van de dingen samen. Dikke Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 38 699888 meis.

Snoes, Luthien heeft niet meer gereageerd. Ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat met haar.

Ik heb eigenlijk niks te vertellen, we zitten nog steeds in de wachtweken en ik zet nog steeds bolletjes dus tot nu gaat alles nog steeds goed. Hopelijk blijft dat zo.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Filoria ma 14 mei 2012 - 7:44

Dankje voor je reactie weer. Ik ben driftig aan het zoeken op internet inderdaad haha.

Van de positieve kant: er gebeurt in elk geval iéts!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya ma 14 mei 2012 - 7:54

Filoria schreef:Dankje voor je reactie weer. Ik ben driftig aan het zoeken op internet inderdaad haha.

Van de positieve kant: er gebeurt in elk geval iéts!

Ja dat is waar. Dat is inderdaad postief.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle ma 14 mei 2012 - 7:55

Filoria schreef:Ben je die ronde ook zwanger geworden Puggle?

Ik heb ze 2 rondes gebruikt. Daarvoor ook wel maar ja zonder ei kun je dan eeuwig blijven testen laughcry de 2 rondes met clomid heb ik ze dus gebruikt, 2de ronde zwanger.

Het ziet er idd lastig uit zeg. Bij mij waren de strepen ook echt even donker en even breed iets anders dus, al moet dat ook niet natuurlijk. Er gebeurt in ieder geval iets bij je want anders waren ze echt wel bijna wit geweest. Goed doorwerken maar :P
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Filoria ma 14 mei 2012 - 7:59

Echt super dat Clomid zo goed hielp bij jou.

En ik ga aan de slag hoor. Manlief is om elf uur thuis vanavond dus ik zit braaf te wachten.

@Lindsya: veel succes nog even op het wachtbankje! Ik hoop het beste voor jou Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 38 699888
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Creabea_28 ma 14 mei 2012 - 8:02

Muppetje schreef:Hoe is t met jou lieve Crea?

Heey lieve muppet, wat ben je toch ook een schat dat je hier nog steeds komt reageren.
Met mij gaat het best goed hoor. De ene dag beter dan de andere, maar ik probeer veel kracht te halen uit het feit dat ik nu wel weet dat ik zwanger kan worden van mijn man. En verder staan we gewoon weer waar we al stonden...We zullen het gewoon af moeten wachten en ik ben in ieder geval blij dat ik er weer nuchter tegenover kan staan. Kijk er ook wel naar uit om weer te beginnen. Ik zie het toch weer als een kans om een kindje te krijgen en hopelijk blijft het kindje dan wel zitten.

Hoe is het met jou? Hou je het zwanger zijn nog een beetje vol??
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Muppetje ma 14 mei 2012 - 8:14

Creabea_28 schreef:
Muppetje schreef:Hoe is t met jou lieve Crea?

Heey lieve muppet, wat ben je toch ook een schat dat je hier nog steeds komt reageren.
Met mij gaat het best goed hoor. De ene dag beter dan de andere, maar ik probeer veel kracht te halen uit het feit dat ik nu wel weet dat ik zwanger kan worden van mijn man. En verder staan we gewoon weer waar we al stonden...We zullen het gewoon af moeten wachten en ik ben in ieder geval blij dat ik er weer nuchter tegenover kan staan. Kijk er ook wel naar uit om weer te beginnen. Ik zie het toch weer als een kans om een kindje te krijgen en hopelijk blijft het kindje dan wel zitten.

Hoe is het met jou? Hou je het zwanger zijn nog een beetje vol??

Ik hou jullie in de gaten... Wink
Fijn om te lezen dat het naar omstandigheden goed met je gaat!

Met mij gaat het super eigenlijk. Natuurlijk, ik ben wat sneller moe (lig nu ook al lekker in bed) en soms heb ik best wat last van bandenpijn enzo, maar echt grote nare dingen heb ik (nog) niet. Ben ontzettend blij dat ik nog geen extra last heb van mijn heupafwijking, dat zou nog kunnen komen, maar vooralsnog gaat het geweldig. Ik geniet ontzettend van de bewegingen die steeds sterker worden en het idee dat er een klein mannetje onderweg is smile Ik schijn te stralen, heerlijk om te horen, want zo voel ik me ook.

Sorry als ik iemand kwest met dit lange verhaal over mij. Als iemand het fijner vindt haal ik het weg. Erg lief dat je ernaar vroeg!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Luthien di 15 mei 2012 - 2:40

Hallo meiden,

Even een update van mijn kant, omdat ik zag dat er naar me gevraagd werd.

Ik heb de laatste tijd zo af en toe nog meegelezen, dus ben nog wel een beetje op de hoogte. Gelukkig weer een aantal zwangeren erbij, dat geeft hoop. Helaas ook nog veel te veel meiden waarbij het nog steeds niet is gelukt.

De laatste keer zat ik te wachten op de oproep van het ziekenhuis en inmiddels heb ik een datum. 1 Juni zal ik geopereerd worden. Ik zie er best wel tegenop, dus probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Vorige week ben ik wel behoorlijk emotioneel geweest, maar dat kwam ook doordat ik op 7 mei 11 jaar geleden m'n laatste Chemo kreeg. Dan sta ik er toch even meer bij stil dat ik ooit zo ziek ben geweest en dat maakt dat ik extra tegen de operatie opzie.

Ik ben er naar buiten toe wel opener over geworden dat het niet vanzelf gaat bij ons. Inmiddels weten meer mensen die verder van ons af staan dat we in het ziekenhuis lopen om zwanger te worden.

Het nestje pups dat we hadden is vorig weekend uitgevlogen. Inmiddels zijn die ook alweer 9 weken. Wat gaat de tijd toch ontzettend snel.

Ik zal tot 1 juni denk ik nog wel een beetje afstand houden van het forum. Ik wil er niet te veel mee bezig zijn en dat ging de laatste weken best goed (en het voelde ook goed). Na 1 juni gaan we er weer helemaal volledig voor, dus dan zal ik wel weer actiever worden.

X Luthien
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 3:40

Luthien: hug hug

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 15 mei 2012 - 9:34

Luthien, fijn om nog een keer wat van je te horen. Ik hoop dat de operatie bij jou ook het gewenste effect heeft en dat je daarna snel zwanger mag/kan worden. Ik zal aan je denken de 1ste juni meid! Veel sterkte en als je vragen hebt i.v.m. de operatie, je mag me altijd PM'en! Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 38 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Creabea_28 ma 21 mei 2012 - 5:13

Hoi meiden,

Even snel een ego-berichtje: ik heb vandaag controle gehad en ben helemaal mooi schoon van binnen. Gelukkig heeft mijn lichaam het dus zelf opgelost. Als ik ongesteld ben geworden ga ik puregon spuiten in combinatie met iui, en dan maar weer hopen op het beste...

Lindsya: Hoe is het met jou? Al nieuws?

Luthien: wat fijn om weer eens wat van je te horen! Hopelijk levert de operatie hetzelfde effect als bij Snoes! Kan me voorstellen dat je er erg tegenop ziet, hopelijk doe je het niet voor niks! Mijn duimen draaien!

Muppetje: wat heerlijk dat je je zo goed voelt Very Happy Lekker laten staan die tekst hoor, ik vroeg er toch zelf om Razz vind het hartstikke leuk om te lezen hoe het met je gaat.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Puggle ma 21 mei 2012 - 5:42

Wat fijn crea dat je lichaam het zo heeft gedaan. Mogen jullie nu gelijk door om zwanger te worden? Hopelijk heb je snel weer goed nieuws.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Muppetje ma 21 mei 2012 - 6:11

Crea, wat fijn dat alles er goed uitzag! En ik weet dat je het zelf vroeg hoor, maar goed, ik snap best dat het lastig kan zijn om te lezen.... hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya ma 21 mei 2012 - 22:16

Hallo allemaal,

Crea, wat fijn dat je lichaam het zelf allemaal heeft opgelost. Wanneer verwacht je ongeveer je menstruatie? Ik ga hard voor je duimen voor deze poging. Hoe voel je jezelf? Met mij gaat het goed. Ik zit nu op dag 12, ik moet nog twee dagen bolletje zetten en dan mag ik als ik niet ongesteld wordt maandag testen dus nog even afwachten.

LCN, hoe gaat het met jou?

Ik had even een vraagje aan de meiden die ook van die bolletjes zetten. Kan je gewoon ongesteld worden door de bolletje heen of wordt je pas ongesteld als je gestopt ben met de bolletjes?

Ik ga weer lekker buiten zitten want het is echt mooi weer daarom ben ik zo weinig te vinden hier. Geniet allemaal van het lekker weer.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luthien ma 21 mei 2012 - 23:39

@ Lyndsya, in de bijsluiter van de bolletjes staat dat ze je menstruatie tegen kunnen houden. niet ongesteld worden is met bolletjes geen zwangerschaps indicator, zeg maar. Ik werd met de bolletjes pas met 21 dagen ongesteld ipv 14.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Filoria ma 21 mei 2012 - 23:46

Luthien, heel veel sterkte de komende tijd en vooral op 1 juni natuurlijk.

Crea: goed nieuws! Wanneer verwacht je je menstruatie?
Lindsya: jaa heerlijk he? Ga je vanmiddag nog wat leuks doen met je zoon?
Jella: hoe is het met jou? Waarom heb je al je berichtjes hier weggehaald, ben je herkend op het forum? Moet ik mijn berichtjes waar jouw naam in staat ook aanpassen?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  blauwwitrood di 22 mei 2012 - 3:19

Lindsya schreef:
Ik had even een vraagje aan de meiden die ook van die bolletjes zetten. Kan je gewoon ongesteld worden door de bolletje heen of wordt je pas ongesteld als je gestopt ben met de bolletjes?

Ik werd wel ongesteld terwijl ik de bolletjes nog gebruikte. Het kán je menstruatie ook tegenhouden, beide kan dus gebeuren, dus met dit antwoord schiet je niet heel veel op Wink

Vanwaar de vraag? Heb je bloedverlies? Hoe lang moet je nog in de wachtweken? (jaja, stiekem volg ik jullie hier nog wel een beetje)
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: