Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Crea, dat is inderdaad het "postieve" ervan. Je weet dat dat je zwanger kan worden. Maar een miskraam hakt er stevig in, ik weet er helaas alles van. Ik ga heel hard voor je duimen dat het met de volgende behandeling allemaal goed gaat
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Crea, veel succes & sterkte gewenst!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Crea dikke knuffel voor jouw!!!!!
Jella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12
Wat klink je positief, lieve Crea. Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel meis
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
*
Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:42; in totaal 1 keer bewerkt
Jella- Fluisteraar
Filoria: Hoe was jullie afspraak in het ziekenhuis?
Jella- Fluisteraar
Lief dat je er naar vraagt Jella! Balen dat jouw afspraak niet helemaal was wat je hoopte. Wat zou je graag willen qua begeleiding vanuit het ziekenhuis?
Heb mijn gynaecoloogverslagje ook al in het 2011 en 2012 topic gezet, maar bij deze ook hier:
De uitslagen van mijn man waren helemaal goed. Aan hem zal het in elk geval niet liggen
Mijn uitslagen waren eigenlijk ook best goed: ik heb de afgelopen cyclus - voor de verandering - een eisprong gehad. En alle hormoonwaarden zagen er verder goed uit. Wel maakte de gynaecoloog zich zorgen over mijn schildklierwerking. Mijn schildklier werkt wat aan de snelle kant. Hierdoor zou het kunnen dat ik niet elke maand een eisprong heb. Ik ga volgende maand naar een internist om te kijken of ik misschien medicijnen voor mijn schildklier moet gaan slikken. Wie weet helpt dat ook tegen andere klachten waar ik last van heb: gewichtsverlies, moeheid etc. Zou fijn zijn als daar eindelijk eens naar gekeken wordt.
Ik hoef wat betreft het zwanger worden niet op die uitslag te wachten. Ik mag namelijk tijdens mijn volgende menstruatie al beginnen met het slikken van Clomid. Dan wordt de kans op een eisprong ook weer veel groter
Al met al ben ik heel tevreden!
Heb mijn gynaecoloogverslagje ook al in het 2011 en 2012 topic gezet, maar bij deze ook hier:
De uitslagen van mijn man waren helemaal goed. Aan hem zal het in elk geval niet liggen
Mijn uitslagen waren eigenlijk ook best goed: ik heb de afgelopen cyclus - voor de verandering - een eisprong gehad. En alle hormoonwaarden zagen er verder goed uit. Wel maakte de gynaecoloog zich zorgen over mijn schildklierwerking. Mijn schildklier werkt wat aan de snelle kant. Hierdoor zou het kunnen dat ik niet elke maand een eisprong heb. Ik ga volgende maand naar een internist om te kijken of ik misschien medicijnen voor mijn schildklier moet gaan slikken. Wie weet helpt dat ook tegen andere klachten waar ik last van heb: gewichtsverlies, moeheid etc. Zou fijn zijn als daar eindelijk eens naar gekeken wordt.
Ik hoef wat betreft het zwanger worden niet op die uitslag te wachten. Ik mag namelijk tijdens mijn volgende menstruatie al beginnen met het slikken van Clomid. Dan wordt de kans op een eisprong ook weer veel groter
Al met al ben ik heel tevreden!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
*
Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:41; in totaal 1 keer bewerkt
Jella- Fluisteraar
Hoi meiden,
Ik had van de week netjes op iedereen gereageerd, zie ik dat het niet geplaatst is!
Ik was ook benieuwd hoe het was gegaan in het ziekenhuis Filoria. Gelukkig waren de uitslagen wel heel positief! Hopelijk lukt het snel nu je clomid hebt. Ga je 50mg slikken?
Jella, wat fijn dat de uitslagen goed waren, lekker hoor. Jammer dat je niet meer in de gaten gehouden kan worden, maar aan de andere kant ook wel een goed teken denk ik, dan hebben de artsen er toch vertrouwen in.
Lindsya: hoe is het met jou meis? Waar zit je in de behandelingen? En hoe voel je je?
LCN: Knuffel voor jou omdat je er altijd voor me bent vond het supergezellig vandaag!!
Ik had van de week netjes op iedereen gereageerd, zie ik dat het niet geplaatst is!
Ik was ook benieuwd hoe het was gegaan in het ziekenhuis Filoria. Gelukkig waren de uitslagen wel heel positief! Hopelijk lukt het snel nu je clomid hebt. Ga je 50mg slikken?
Jella, wat fijn dat de uitslagen goed waren, lekker hoor. Jammer dat je niet meer in de gaten gehouden kan worden, maar aan de andere kant ook wel een goed teken denk ik, dan hebben de artsen er toch vertrouwen in.
Lindsya: hoe is het met jou meis? Waar zit je in de behandelingen? En hoe voel je je?
LCN: Knuffel voor jou omdat je er altijd voor me bent vond het supergezellig vandaag!!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Crea, hoe is het nu met jou meis?
Filoria, ik beno ook erg benieuwd hoe je afspraak is gegaan?
Ik kom trouwens ook even opbiechten dat ik Alyssa ben . Heb alleen een hele tijd onder die naam gepost omdat niemand in onze omgeving van onze kinderplannen wist en ik 'bang' was om misschien meelezers te hebben.
Filoria, ik beno ook erg benieuwd hoe je afspraak is gegaan?
Ik kom trouwens ook even opbiechten dat ik Alyssa ben . Heb alleen een hele tijd onder die naam gepost omdat niemand in onze omgeving van onze kinderplannen wist en ik 'bang' was om misschien meelezers te hebben.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen,
Creabea, hoe gaat het met jou? ben je nog naar de gyn geweest of niet?
Filoria, goed dat de uitslagen voor het zwanger worden postief waren. Dat is minder van je schildklier, gelukkig mag je wel zwanger worden ondanks de schildklier. Wanneer begin je ongeveer met clomid?
Jella, goed dat alle uitslagen ook goed zijn. Jammer dat je dan geen controle's meer krijgt. Maar hebben gezegd hoe lang je nu zelf moet proberen om zwanger te worden voor je weer terug mag komen of niet? En je gebruikt nu nog steeds clomid?
Snoes, deze naam zeg me meer dan Alyssa. Ik dacht dat je gewoon nieuw was hier. Heb je al een nieuwe echo gehad of niet?
Bij mij loopt het allemaal een beetje stroef. Ik heb Gonal 100 gebruikt en nu maakte ik te weinig eitjes aan. Ik had twee hele mooie eitjes maar dat was te weinig en zonder van de ivf poging om door te gaan dus heeft de arts het om gezet in een iui. Ik ben gisteren ge-insemineerd. Nu moet ik twee weken lang bolletjes zetten, mocht ik niet ongesteld worden in de tussen tijd dan mag ik een zwangerschaptest doen. Ik hoop dat het lukt want dan zou ik van de punctie af zijn maar ik heb er weinig vertrouwen in want we hebben toen ook al 5 pogingen onder gaan zonder resultaat. Maar ik zet nu in ieder geval in de twee wachtweken.
Groetjes
Creabea, hoe gaat het met jou? ben je nog naar de gyn geweest of niet?
Filoria, goed dat de uitslagen voor het zwanger worden postief waren. Dat is minder van je schildklier, gelukkig mag je wel zwanger worden ondanks de schildklier. Wanneer begin je ongeveer met clomid?
Jella, goed dat alle uitslagen ook goed zijn. Jammer dat je dan geen controle's meer krijgt. Maar hebben gezegd hoe lang je nu zelf moet proberen om zwanger te worden voor je weer terug mag komen of niet? En je gebruikt nu nog steeds clomid?
Snoes, deze naam zeg me meer dan Alyssa. Ik dacht dat je gewoon nieuw was hier. Heb je al een nieuwe echo gehad of niet?
Bij mij loopt het allemaal een beetje stroef. Ik heb Gonal 100 gebruikt en nu maakte ik te weinig eitjes aan. Ik had twee hele mooie eitjes maar dat was te weinig en zonder van de ivf poging om door te gaan dus heeft de arts het om gezet in een iui. Ik ben gisteren ge-insemineerd. Nu moet ik twee weken lang bolletjes zetten, mocht ik niet ongesteld worden in de tussen tijd dan mag ik een zwangerschaptest doen. Ik hoop dat het lukt want dan zou ik van de punctie af zijn maar ik heb er weinig vertrouwen in want we hebben toen ook al 5 pogingen onder gaan zonder resultaat. Maar ik zet nu in ieder geval in de twee wachtweken.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
He wat rond Lindsya.. het zit je ook even niet mee. Succes meid ik hoop dat het nu beter zal gaan dan de vorige keren en dat er een positieve test volgt!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Jella: bij mij gaf de gyn me de keuze of ik voor echo's wilde komen of dat ik liever zelf wilde temperaturen / ovulatietesten doen. Heb voor dat laatste gekozen. Maar jij kreeg helemaal geen keuze dus? Dat is wel jammer inderdaad, ik kan me voorstellen dat je je dan een beetje aan je lot overgelaten voelt.
Creabea: hoe is het nu met jou?
Lindsya: ah dus je gaat nu weer een IUI behandeling in, terwijl die eerder geen effect hadden? Dan begrijp ik dat je niet erg hoopvol bent. Misschien een persoonlijke vraag hoor, maar hoe zit je eigenlijk qua verzekering? Wordt dit allemaal vergoed?
@iedereen die naar de Clomid vroeg: ik begin op dag 3 van mijn volgende menstruatie met 50mg, en ik mag bellen als mijn cyclus weer langer is dan 40 dagen. Dan krijg ik iets om een ontrekkingsbloeding op te weken. Dat betekent dat ik sowieso volgende maand met de Clomid kan starten.
En dat ik vanaf nu nooit meer weken hoef te wachten op een menstruatie
Creabea: hoe is het nu met jou?
Lindsya: ah dus je gaat nu weer een IUI behandeling in, terwijl die eerder geen effect hadden? Dan begrijp ik dat je niet erg hoopvol bent. Misschien een persoonlijke vraag hoor, maar hoe zit je eigenlijk qua verzekering? Wordt dit allemaal vergoed?
@iedereen die naar de Clomid vroeg: ik begin op dag 3 van mijn volgende menstruatie met 50mg, en ik mag bellen als mijn cyclus weer langer is dan 40 dagen. Dan krijg ik iets om een ontrekkingsbloeding op te weken. Dat betekent dat ik sowieso volgende maand met de Clomid kan starten.
En dat ik vanaf nu nooit meer weken hoef te wachten op een menstruatie
Filoria- Ratel
Hallo meiden,
daar was ik ook weer een keertje...heb even in de pauzemaand niet zoveel laten horen, maar wel af en toe gelezen. Nu was het hier ook even heeel rustig .
Inmiddels ben ik weer ongesteld geworden afgelopen dinsdag, na een vrij lange cyclus van 35 dagen, waarvan de laatste week ook al steeds bruinverlies.. Maar goed mijn lichaam heeft het weer goed opgepakt na de icsi. Mijn menstruatie was wel een stuk heviger, maar nu na 3 dagen ook weer voorbij, dus ik ben er weer klaar voor. Heb vanmorgen de poli weer gebeld voor een eerste echo en die heb ik op 23 mei gemaakt, CD 16.
Weten jullie of er nog steeds leveringsproblemen zijn met de Pregnyl? Ik heb voor de zekerheid gevraagd of ze het recept alvast willen sturen, zodat de apotheek tijd heeft het te bestellen.
Ik heb eigenlijk best wel zin om weer te beginnen, ook al voel ik me eindelijk wel weer helemaal mezelf . Gelukkig hoef ik pas na rond de eisprong weer te beginnen met hormonen. Heb wel goede hoop voor een cryo tp en van 8 cryo's moet er deze keer toch wel eentje overblijven na ontdooien???
@Jella: Fijn dat je nu een goede eisprong hebt. Kan me wel voorstellen dat je liever voor controles wilde komen, dat geeft je toch meer zekerheid. Hoe lang moeten jullie het nu zo proberen?
@Crea: Lief van je, jij ook bedankt voor je steun&gezelligheid en knuffel terug!
@Filoria: Wat fijn dat de uitslagen goed waren, wel goed dat ze nu achter je schildklierwaardes zijn gekomen. Hopelijk is het nu gauw raak met Clomid!
@Lindsya: Jeetje meis wat vervelend dat het nu zo'n langdurige kwestie is geworden. Ik hoop dat het nu gewoon wel gaat lukken met deze escape IUI! Mag je daarna (mocht het niet lukken) gelijk weer een IVF poging doen? Of wil je zelf liever even rust? Kan me voorstellen dat je daar ook wel even aan toe bent!!
@Snoes: Ik lees zeker te weinig in andere topics, want Snoes zegt mij juist weer niet zoveel of heel vaag haha. Hoe voel je je? Je bent alweer ver zeg!
daar was ik ook weer een keertje...heb even in de pauzemaand niet zoveel laten horen, maar wel af en toe gelezen. Nu was het hier ook even heeel rustig .
Inmiddels ben ik weer ongesteld geworden afgelopen dinsdag, na een vrij lange cyclus van 35 dagen, waarvan de laatste week ook al steeds bruinverlies.. Maar goed mijn lichaam heeft het weer goed opgepakt na de icsi. Mijn menstruatie was wel een stuk heviger, maar nu na 3 dagen ook weer voorbij, dus ik ben er weer klaar voor. Heb vanmorgen de poli weer gebeld voor een eerste echo en die heb ik op 23 mei gemaakt, CD 16.
Weten jullie of er nog steeds leveringsproblemen zijn met de Pregnyl? Ik heb voor de zekerheid gevraagd of ze het recept alvast willen sturen, zodat de apotheek tijd heeft het te bestellen.
Ik heb eigenlijk best wel zin om weer te beginnen, ook al voel ik me eindelijk wel weer helemaal mezelf . Gelukkig hoef ik pas na rond de eisprong weer te beginnen met hormonen. Heb wel goede hoop voor een cryo tp en van 8 cryo's moet er deze keer toch wel eentje overblijven na ontdooien???
@Jella: Fijn dat je nu een goede eisprong hebt. Kan me wel voorstellen dat je liever voor controles wilde komen, dat geeft je toch meer zekerheid. Hoe lang moeten jullie het nu zo proberen?
@Crea: Lief van je, jij ook bedankt voor je steun&gezelligheid en knuffel terug!
@Filoria: Wat fijn dat de uitslagen goed waren, wel goed dat ze nu achter je schildklierwaardes zijn gekomen. Hopelijk is het nu gauw raak met Clomid!
@Lindsya: Jeetje meis wat vervelend dat het nu zo'n langdurige kwestie is geworden. Ik hoop dat het nu gewoon wel gaat lukken met deze escape IUI! Mag je daarna (mocht het niet lukken) gelijk weer een IVF poging doen? Of wil je zelf liever even rust? Kan me voorstellen dat je daar ook wel even aan toe bent!!
@Snoes: Ik lees zeker te weinig in andere topics, want Snoes zegt mij juist weer niet zoveel of heel vaag haha. Hoe voel je je? Je bent alweer ver zeg!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
LCN, wat goed dat je je weer jezelf voelt. Ik hoop dat de cryo's goed ontdooien en blijven plakken!
Ja, met pregnyl zijn leveringsproblemen dus het is inderdaad slim om het alvast in huis te hebben.
Succes.
Ja, met pregnyl zijn leveringsproblemen dus het is inderdaad slim om het alvast in huis te hebben.
Succes.
LCN, spannend dat je weer gaat beginnen. Ik ga heel hard duimen dat er een cryo goed ontdooit.
Ik mag gelijk door gaan met de ivf want dit is weer poging nummer 1. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel door wil gaan. Ik vind het nu ook wel lekker even niks spuiten, alleen dan die bolletjes zetten. Dus ik wil wel gelijk door, alleen ligt het eraan wanneer ik ongesteld gaat worden en wat de arts gaat zeggen want ik moet hun eerst bellen dus ik ben benieuwd.
Ckc, dank je wel. Hoe voel je je? Maandag heb je weer een echo toch?
Filoria, alles wordt vergoed door de verzekering. En deze ivf poging is om gezet in iui dus ik heb nu nog drie ivf pogingen te goed.
Ik mag gelijk door gaan met de ivf want dit is weer poging nummer 1. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel door wil gaan. Ik vind het nu ook wel lekker even niks spuiten, alleen dan die bolletjes zetten. Dus ik wil wel gelijk door, alleen ligt het eraan wanneer ik ongesteld gaat worden en wat de arts gaat zeggen want ik moet hun eerst bellen dus ik ben benieuwd.
Ckc, dank je wel. Hoe voel je je? Maandag heb je weer een echo toch?
Filoria, alles wordt vergoed door de verzekering. En deze ivf poging is om gezet in iui dus ik heb nu nog drie ivf pogingen te goed.
Lindsya- Kletskop
Ik voel me wel ok. Heel moe slaap al om 20:30 en begin misselijk te worden.. vandaag voel ik echt dat weeige in mijn maag.
2CKC2 schreef:Ik voel me wel ok. Heel moe slaap al om 20:30 en begin misselijk te worden.. vandaag voel ik echt dat weeige in mijn maag.
Rustig aan doen meis. Gelukkig dat je wel verder oke voel.
Lindsya- Kletskop
Wat fijn dat alles vergoed wordt Lindsya.
LCN: klinkt alsof je er met goede hoop in gaat! Ik duim voor je hoor. Al zijn al die termen die je gebruikt een beetje chinees voor me, het doel is me helemaal duidelijk
LCN: klinkt alsof je er met goede hoop in gaat! Ik duim voor je hoor. Al zijn al die termen die je gebruikt een beetje chinees voor me, het doel is me helemaal duidelijk
Filoria- Ratel
Lindsya, ik heb nog geen nieuwe echo gehad. 21 mei heb ik die, alweer snel dus! Jou zit het ook even allemaal niet mee hé, ik hoop dat de inseminatie gelukt is meid!
Filoria, wat fijn dat je ook medicatie kan krijgen om je menstruatie op te wekken mocht deze niet vanzelf komen. Hopelijk doet de Clomid zijn werk!
LCN, ik postte met Snoes nooit in deze pijler omdat ik hiervoor alleen Alyssa gebruikte . Dus met Snoes post ik meer in andere pijlers. Ik voel me best wel goed, ben wel erg moe en ik heb soms ook last van wazig/dubbel zicht, maar dat neem ik er graag bij. Fijn dat jij weer ongesteld bent geworden en je binnenkort weer een FM hebt!
Ik ben ook heel benieuwd hoe het nu met Luthien gaat, iemand nog wat van haar gehoord?
Filoria, wat fijn dat je ook medicatie kan krijgen om je menstruatie op te wekken mocht deze niet vanzelf komen. Hopelijk doet de Clomid zijn werk!
LCN, ik postte met Snoes nooit in deze pijler omdat ik hiervoor alleen Alyssa gebruikte . Dus met Snoes post ik meer in andere pijlers. Ik voel me best wel goed, ben wel erg moe en ik heb soms ook last van wazig/dubbel zicht, maar dat neem ik er graag bij. Fijn dat jij weer ongesteld bent geworden en je binnenkort weer een FM hebt!
Ik ben ook heel benieuwd hoe het nu met Luthien gaat, iemand nog wat van haar gehoord?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hebben jullie verstand van ovulatietesten? Ik had zo'n gevoel dat er een eisprong aan zat te komen, dus ik heb er een paar gedaan de afgelopen dagen (dag 15, 16, 17). Van die roze van kruidvat.
Nu lijken de testen alledrie positief: de twee strepen zijn ongeveer even donker. Dat kan helemaal niet toch?
Volgende ronde als ik ook met Clomid ga beginnen ga ik die digitale testen van Clearblue maar doen denk ik.
Nu lijken de testen alledrie positief: de twee strepen zijn ongeveer even donker. Dat kan helemaal niet toch?
Volgende ronde als ik ook met Clomid ga beginnen ga ik die digitale testen van Clearblue maar doen denk ik.
Filoria- Ratel
Kan op zich wel hoor. Ik had 2 dagen achter elkaar een positieve test. En was idd mijn ei die was geweest. Ik hoop het voor je!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ben je die ronde ook zwanger geworden Puggle?
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Hebben jullie verstand van ovulatietesten? Ik had zo'n gevoel dat er een eisprong aan zat te komen, dus ik heb er een paar gedaan de afgelopen dagen (dag 15, 16, 17). Van die roze van kruidvat.
Ik gebruik ook de ovulatietesten van de Kruidvat. Ik vind ze wel heel fijn. Ik zie bij mij altijd de streep wat dikker worden naarmate mijn eisprong dichterbij komt. Ik heb meestal ook 2 dagen een positieve ovulatietest.
Zie je geen verschil in de strepen van bijv vandaag en gisteren? Het kan zijn dat je eisprong bijvoorbeeld op dag 16 is geweest, daardoor is ie op dag 15 en 16 positief en 17 misschien nog positief omdat je eisprong nog 'bezig' is. Of soms blijven ovulatietesten positief als je zwanger bent geworden tijdens je eisprong.
Hopelijk zijn ze positief door een zwangerschap.
Ik had trouwens vandaag ook een positieve ovulatietest! Dus mijn lichaam pakt het gelukkig meteen weer goed op. We lopen dus ongeveer gelijk
lindsya: wat balen dat je nu te weinig follikels had. 'Gelukkig' kon je poging nog omgezet worden in een iui en was het niet helemaal een weggegooide poging, maar het blijft natuurlijk heel vervelend. Ik kan me wel voorstellen dat je er niet teveel van verwacht nu, maar ik ga toch hard voor je duimen!
lcn: spannend, weer beginnen...ik ga heeeeeeeeel hard duimen voor jullie! Hopelijk zit er een mooie sterke cryo bij die goed in nestelt, het is jullie zo ontzettend gegund!
snoes/alyssa, ik kwam denk ik te weinig in andere topics om je oude naam te kennen, maar super dat je nu lekker onder je eigen naam kan posten. Vind het ook heel lief dat je nog steeds meeleest hier. Voel je je verder goed?
Jella: Hoe lang moeten/mogen jullie zelf proberen? Hoe voel je je er nu onder?
Hier gaat verder alles op zich wel goed. We krijgen veel steun van lieve mensen om ons heen. En we zijn heel blij dat mijn lichaam alles weer goed oppakt. Over 1,5 week heb ik een echo om te controleren of alles schoon is en als ik dan ongesteld geworden ben, mogen we weer verder. Zal blij zijn als we weer verder kunnen, want nu ik heel even heb mogen ervaren hoe het is om zwanger te zijn, is de wens alleen nog maar groter geworden. Wel hebben we besloten het lekker rustig aan te doen en ook heel erg te genieten van de leuke dingen die we nu nog samen kunnen doen. Dus we zullen zien wanneer we een kindje mogen verwachten en tot die tijd gaan we heerlijk genieten van dingen die we nu nog kunnen doen en ervaren.
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Bedankt voor je uitgebreide reactie Crea!
Wat fijn dat je zoveel steun hebt aan je omgeving. Het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt. Hoe sta je er tegenover om over een paar weken alweer door te gaan met de behandelingen?
Wat fijn dat je zoveel steun hebt aan je omgeving. Het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt. Hoe sta je er tegenover om over een paar weken alweer door te gaan met de behandelingen?
Filoria- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....