Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Meiden, heb idd toch maar getest vanmorgen ( 6.30 uur!!!!)
en...positief
Ben gelijk helemaal hyper en weet niet waar ik het zoeken moet!!
en...positief
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Woooowwww puzzle! Wat goooeeeddd! Gefeliciteerd!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had al een sterk vermoeden! Gefeliciteerd meid, wat super! Ben erg blij voor je!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Waaaaaah Puzzle wat gaaf! Gefeliciteerd!!!
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Gefeliciteerd Puzzle, eindelijk weer eens iemand zwanger vanuit dit topic.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Puzzle schreef:Meiden, heb idd toch maar getest vanmorgen ( 6.30 uur!!!!)
en...positief
Gefeliciteerd Puzzle!!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Bedankt meiden! ik ben er nog helemaal van... is nog heel onwerkelijk hoor! Sommige wonderen hebben tijd nodig, dacht ik altijd maar.
Ik duim nog even hard door voor iedereen hier!
Ik duim nog even hard door voor iedereen hier!
Puzzle- Prater
LCN, fijn dat alles goed doorgroeit! Benieuwd naar je echo morgen!
Luthien, wat goed dat er aan beide kanten een eitje groeit! Ik hoop voor je dat de andere niet meekomen, ben benieuwd naar morgen!
Puzzle, wat superfijn voor je meis, van harte gefeliciteerd!
CKC en Lindsya, hoe gaat het bij jullie?
Mijn ovulatietest van vrijdag was weer wat lichter, die van zaterdag was weer iets donkerder, die van vandaag weer iets lichter. Ik stop dus met testen, ik vermoed dat ik in de categorie val van mensen met PCO waarbij de testen altijd licht positief zijn. Ik wacht gewoon nog 2 weken af of ik ongesteld word, en zoniet, start ik met de medicatie om mijn ongesteldheid weer op te wekken.
Luthien, wat goed dat er aan beide kanten een eitje groeit! Ik hoop voor je dat de andere niet meekomen, ben benieuwd naar morgen!
Puzzle, wat superfijn voor je meis, van harte gefeliciteerd!
CKC en Lindsya, hoe gaat het bij jullie?
Mijn ovulatietest van vrijdag was weer wat lichter, die van zaterdag was weer iets donkerder, die van vandaag weer iets lichter. Ik stop dus met testen, ik vermoed dat ik in de categorie val van mensen met PCO waarbij de testen altijd licht positief zijn. Ik wacht gewoon nog 2 weken af of ik ongesteld word, en zoniet, start ik met de medicatie om mijn ongesteldheid weer op te wekken.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@ Puzzle, Gefeliciteerd!!!
@ all, Vanmorgen op de echo was een follikel van ruim 2 cm te zien. Daarnaast ook een stuk of 4 van 1,4 cm, maar de gyn durft de gok te wagen. Ik heb vanmorgen meteen (alternatieve) Pregnyl gekregen en morgenmiddag mogen we op voor de IUI. Wordt weer spannend dus de komende weken.
Door de extra gegroeide eitjes is er een risico voor overstimulatie, dus bij pijnklachten meot ik meteen naar het ziekenhuis. Maar de gyn verwacht niet dat die eitjes gaan springen (en zo wel, dan is dat voor ons een kansje extra en twee zijn net zo welkom als één).
@ all, Vanmorgen op de echo was een follikel van ruim 2 cm te zien. Daarnaast ook een stuk of 4 van 1,4 cm, maar de gyn durft de gok te wagen. Ik heb vanmorgen meteen (alternatieve) Pregnyl gekregen en morgenmiddag mogen we op voor de IUI. Wordt weer spannend dus de komende weken.
Door de extra gegroeide eitjes is er een risico voor overstimulatie, dus bij pijnklachten meot ik meteen naar het ziekenhuis. Maar de gyn verwacht niet dat die eitjes gaan springen (en zo wel, dan is dat voor ons een kansje extra en twee zijn net zo welkom als één).
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Bedankt allemaal!
wat goed luthien! word nu zeker weer een spannende tijd voor jullie! Veel succes morgen!
LCN, Hoe was/is je echo vandaag? ben benieuwd meid.
wat goed luthien! word nu zeker weer een spannende tijd voor jullie! Veel succes morgen!
LCN, Hoe was/is je echo vandaag? ben benieuwd meid.
Puzzle- Prater
Luthien, wat spannend! Ik hoop van harte dat het deze keer mag lukken!
LCN, ik ben ook benieuwd hoe je echo vandaag was! Welke dag zit je nu?
Puzzle, hoe gaat het met jou? Niet teveel klachten? Kan je het al beseffen?
LCN, ik ben ook benieuwd hoe je echo vandaag was! Welke dag zit je nu?
Puzzle, hoe gaat het met jou? Niet teveel klachten? Kan je het al beseffen?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa met mij is alles goed. Man vind die natuurlijke borstvergroting super en opperde zelfs al of ik het niet altijd wilde slikken. Nou, nee! Heb geen last van de pil meer, niet misselijk.. niets! 14/3 dat is aanstaande woensdag ga ik decapeptyl spuiten! Zoooooooo spannend!
Ik kom ffies melden dat ik gisteren ongesteld ben geworden ... Weer helemaal uit mezelf... Ik ga nu uit van een cyclus van 12 en daarna van 29... Als dit niet klopt is 't een cyclus van 40/41 dagen...
Wilde dit toch ffies kwijt aan jullie , omdat ik jullie toch een beetje een update wil geven .
Wilde dit toch ffies kwijt aan jullie , omdat ik jullie toch een beetje een update wil geven .
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Mijn echo vanmorgen was goed. Baarmoederslijmvlies was al heel mooi van opbouw. Heb nu sowieso 7 grote follikels die mee doen en een aantal die iets kleiner zijn, maar nog wel mee kunnen doen, dus duimen maar. Rechts (die de vorige keer niks deed) heeft bijvoorbeeld 1 grote en 3 kleinere, links 6 grote en nog 3-4 kleinere ofzo. De grootste follikel had nu een doorsnede van 15 mm. Moet woensdag weer terugkomen (again). Punctie is vrijdag of zaterdag!
Gyn was dik tevreden, ik heb toch altijd zoiets van dat er meer moet groeien. Maar het middel wat ik spuit geeft nu eenmaal minder eitjes, maar wel kwalitatief goede eitjes. Bij een ander middel krijg je dan misschien wel 18 follikels, maar na de tijd hou je dan vaak niet meer embryo's over als bij een minder aantal zoals bij mij. Maar je hebt wel meer klachten. Nouja, als het met de bevruchtingen net zo goed gaat als de vorige keer (alle eitjes goed bevrucht en gedeeld) hoor je mij ook niet klagen .
Het zijn wel echt de laatste loodjes hier. Ik heb onwijs pijnlijke borsten, ze zijn 1-2 cupmaten groter, zere buik/liezen/onderrug en ik word steeds vermoeider. Ben ook heel vreemd duizelig, moet niet teveel met mijn hoofd draaien. Heb vannacht 11 uren geslapen en was nog moe. Ben nog wel gewoon aan het werk (heb t net superdruk helaas), maar na woensdag ben ik vrij gelukkig .
De punctie komt dus steeds dichterbij. Zal blij zijn als dat geweest is...
Gyn was dik tevreden, ik heb toch altijd zoiets van dat er meer moet groeien. Maar het middel wat ik spuit geeft nu eenmaal minder eitjes, maar wel kwalitatief goede eitjes. Bij een ander middel krijg je dan misschien wel 18 follikels, maar na de tijd hou je dan vaak niet meer embryo's over als bij een minder aantal zoals bij mij. Maar je hebt wel meer klachten. Nouja, als het met de bevruchtingen net zo goed gaat als de vorige keer (alle eitjes goed bevrucht en gedeeld) hoor je mij ook niet klagen .
Het zijn wel echt de laatste loodjes hier. Ik heb onwijs pijnlijke borsten, ze zijn 1-2 cupmaten groter, zere buik/liezen/onderrug en ik word steeds vermoeider. Ben ook heel vreemd duizelig, moet niet teveel met mijn hoofd draaien. Heb vannacht 11 uren geslapen en was nog moe. Ben nog wel gewoon aan het werk (heb t net superdruk helaas), maar na woensdag ben ik vrij gelukkig .
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:Mijn echo vanmorgen was goed. Baarmoederslijmvlies was al heel mooi van opbouw. Heb nu sowieso 7 grote follikels die mee doen en een aantal die iets kleiner zijn, maar nog wel mee kunnen doen, dus duimen maar. Rechts (die de vorige keer niks deed) heeft bijvoorbeeld 1 grote en 3 kleinere, links 6 grote en nog 3-4 kleinere ofzo. De grootste follikel had nu een doorsnede van 15 mm. Moet woensdag weer terugkomen (again). Punctie is vrijdag of zaterdag!
Hoe fijn! Zet hem op LCN! Dit keer gaat het lukken, weet ik zeker!
LCN, dat klinkt toch als een mooie score! Ik hoop dat de punctie mee valt vrijdag! Heel veel succes, hier wordt er voor je geduimd!
Gast- Gast
Jolicious schreef:LCN, dat klinkt toch als een mooie score! Ik hoop dat de punctie mee valt vrijdag! Heel veel succes, hier wordt er voor je geduimd!
Mee eens!
Zet em op vrijdag!
Puzzle- Prater
Goedeavond,
Puzzle, gefeliciteerd
LCN, het gaat spannend worden bijna de punctie. Je heb een goed aantal eitjes, goed hoor. Ik ga heel hard voor je duimen.
Ik ben even een tijdje niet geweest. Ik voel mezelf niet zo lekker de laatste tijd, heel veel moe en duizelig. Afgelopen weekend ook een migraine aanval gehad dus het schiet even niet op. Het spuiten gaat goed, nog een week en dan heb ik de eerste echo dus het komt steeds dichter bij.
Groetjes
Puzzle, gefeliciteerd
LCN, het gaat spannend worden bijna de punctie. Je heb een goed aantal eitjes, goed hoor. Ik ga heel hard voor je duimen.
Ik ben even een tijdje niet geweest. Ik voel mezelf niet zo lekker de laatste tijd, heel veel moe en duizelig. Afgelopen weekend ook een migraine aanval gehad dus het schiet even niet op. Het spuiten gaat goed, nog een week en dan heb ik de eerste echo dus het komt steeds dichter bij.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
LCN, ook ik ga heel hard duimen!
Lindsya, jammer dat je hè niet fijn voelt, sterkte!
Lindsya, jammer dat je hè niet fijn voelt, sterkte!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
@Lindsya: Vervelend dat je zoveel last hebt van bijwerkingen. Hoofdpijn is wel een hele bekende van Decapeptyl. Sterkte!
@All: Bedankt voor het duimen! Vanmorgen laatste FM gehad. Had er nu 9 groter dan 17 mm en nog 2 die misschien nog meedoen. Ben erg blij met deze score. BMS was 9.2 mm, dus ook goed. Wel een opluchting dat het nu toch goed uit is gepakt met 225 EH. Nog wel afwachten hoeveel ze daadwerkelijk vinden!
Vrijdag om 8:30 punctie, vanavond om 21:30 de Pregnyl 10000 EH zetten! Dan zit het spuiten er weer op jeeej! Was er wel weer klaar mee na zo'n 40 stuks. Heb veel last van mijn buik, voel echt dat ze op springen staan.
Ben benieuwd hoe de punctie zal gaan, hopelijk ongeveer zoals de eerste.
@All: Bedankt voor het duimen! Vanmorgen laatste FM gehad. Had er nu 9 groter dan 17 mm en nog 2 die misschien nog meedoen. Ben erg blij met deze score. BMS was 9.2 mm, dus ook goed. Wel een opluchting dat het nu toch goed uit is gepakt met 225 EH. Nog wel afwachten hoeveel ze daadwerkelijk vinden!
Vrijdag om 8:30 punctie, vanavond om 21:30 de Pregnyl 10000 EH zetten! Dan zit het spuiten er weer op jeeej! Was er wel weer klaar mee na zo'n 40 stuks. Heb veel last van mijn buik, voel echt dat ze op springen staan.
Ben benieuwd hoe de punctie zal gaan, hopelijk ongeveer zoals de eerste.
Le Chat Noir- Prater
LCN, ik heb werkelijk GEEN idee waar al die termen voor staan. Zo te zien staat het voor iets goeds als ik jouw reactie goed begrijp!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ojeee ik ben een echte MMM freak geworden :affraid:
Le Chat Noir- Prater
Dat klinkt goed LCN! Spannend, vanavond de Pregnyl! Nog even extra rijpen, eggies! En op naar vrijdag!
Gast- Gast
@ LCN, heel veel succes met de punctie en alles.
@ all, ik heb gisteren de IUI gehad. Zit dus weer op het wachtbankje. Ben vanmorgen weer begonnen met de Utrogestan. Wat een zooi is dat trouwens...
@ all, ik heb gisteren de IUI gehad. Zit dus weer op het wachtbankje. Ben vanmorgen weer begonnen met de Utrogestan. Wat een zooi is dat trouwens...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
LCN.. dus eind deze maand begin volgende maand zou de test dus wel eens twee streepjes kunnen aangeven. Spannend. Heel veel succes met de Pregnyl en de punctie natuurlijk! Spreek je eitjes even streng toe, ze moeten straks goed vasthouden!
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....