Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Lieve Alyssa wil je hier nogmaals en hele dikke geven!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
amber22 schreef:Lieve Alyssa wil je hier nogmaals en hele dikke geven!!
Ik ook! Ik blijf je knuffelen, maar dat verdien je!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Dankjewel Amber, je bent een schat
Hoe gaat het bij jou meis? Alles nog goed? Ik wilde je vandaag nog een berichtje sturen op FB, maar het was drukker dan verwacht op mijn werk, doe ik morgen wel weer!
Edit: Muppetje, voor jou ook een hele dikke knuffel terug. Hoe k*t het nieuws gisteren ook was, ik ben wel héél erg blij om nu te lezen dat jij zwanger bent. Je weet dat ik het jou enorm gunde he, ik hoop van harte dat het goed mag blijven gaan en ik me dit jaar nog mag aansluiten bij jullie . Zelfde als voor Amber overigens, wilde je vandaag ook een berichtje sturen op FB, maar is er niet van gekomen door de drukte, komt morgen!
Hoe gaat het bij jou meis? Alles nog goed? Ik wilde je vandaag nog een berichtje sturen op FB, maar het was drukker dan verwacht op mijn werk, doe ik morgen wel weer!
Edit: Muppetje, voor jou ook een hele dikke knuffel terug. Hoe k*t het nieuws gisteren ook was, ik ben wel héél erg blij om nu te lezen dat jij zwanger bent. Je weet dat ik het jou enorm gunde he, ik hoop van harte dat het goed mag blijven gaan en ik me dit jaar nog mag aansluiten bij jullie . Zelfde als voor Amber overigens, wilde je vandaag ook een berichtje sturen op FB, maar is er niet van gekomen door de drukte, komt morgen!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Dankjewel Amber, je bent een schat
Heel lief van je! Ik zou het ook best snappen als je het na je slechte nieuws even wat minder leuk zou vinden hoor....
Muppetje- Ratel
@ Alyssa, Met mij gaat het goed!
Ik zie morgen je berichtje wel op facebook.
En lieverd je komt sterk over, ik ga zo hard voor je duimen dat de operatie goed gaat en je je binnenkort bij ons mag aansluiten!
Ik zie morgen je berichtje wel op facebook.
En lieverd je komt sterk over, ik ga zo hard voor je duimen dat de operatie goed gaat en je je binnenkort bij ons mag aansluiten!
Amber-- Ratel
Mup, ik vind het echt waar, heel oprecht, leuk dat je zwanger bent. Jij stond op nummer 1 op mijn gunlijstje he . Nee echt waar, ik gun het je van harte en ook al heb ik slecht nieuws gekregen, toch ben ik voor jou heel erg blij, gewoon omdat het jou zo vreselijk hard gegund is.
Amber, dankjewel voor je lieve woorden. Ik hoop het ook, maar de tijd zal het leren.
Amber, dankjewel voor je lieve woorden. Ik hoop het ook, maar de tijd zal het leren.
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Mup, ik vind het echt waar, heel oprecht, leuk dat je zwanger bent. Jij stond op nummer 1 op mijn gunlijstje he . Nee echt waar, ik gun het je van harte en ook al heb ik slecht nieuws gekregen, toch ben ik voor jou heel erg blij, gewoon omdat het jou zo vreselijk hard gegund is.
Muppetje- Ratel
@ Alyssa: ook hier wil ik nog even zeggen dat ik 't zwaar k*t voor je vind... Hele dikke voor jou meid!!
@ Muppetje: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!! Wat supergoed zeg!!!! Ik ben echt zooooooooo enorm blij voor jou!!!
@ Muppetje: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!! Wat supergoed zeg!!!! Ik ben echt zooooooooo enorm blij voor jou!!!
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Muppetje- Ratel
Creabea, veel succes morgen!!! hopelijk binnenkort goed bericht!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Wat superlief puzzle! Dank je wel!
Ik zal het even laten weten als het gebeurt is
Ik zal het even laten weten als het gebeurt is
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Crea succes vandaag! Ik duim voor je.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Crea succes vandaag! Ik duim voor je.
ik had het al in mijn topic gezegd, maar weet niet of je dat gelezen hebt. Succes Crea, ik duim ook!
Muppetje- Ratel
Jullie zijn echt schatten! Dank jullie wel!
Creabea_28- Prater
Ook hier gaan mijn duimen uit de kom van het duimen voor jou Crea ...
Hier vanmiddag de 1e ovulatietest gedaan en deze was uiteraard negatief hahah. Ik zit ook pas op dag 10, dus dat is niet vreemd...
Hier vanmiddag de 1e ovulatietest gedaan en deze was uiteraard negatief hahah. Ik zit ook pas op dag 10, dus dat is niet vreemd...
Triesje1983- Prater
Heey meiden,
De inseminatie zit er weer op, maar helaas ging het dit keer minder voorspoedig dan de vorige keer. Het zaad was een stuk minder, maar 1,2 miljoen. Dus de kans dat het deze maand iets kan worden is nihil.
Ergens had ik er rekening mee gehouden dat dit kon gebeuren, maar ben wel erg verdrietig. We hebben hierna nog 1 iui poging toegoed en als dit ook niks wordt, moeten we toch door naar icsi. Gelukkig hebben we sowieso nog minstens 1 poging iui te gaan.
De inseminatie zit er weer op, maar helaas ging het dit keer minder voorspoedig dan de vorige keer. Het zaad was een stuk minder, maar 1,2 miljoen. Dus de kans dat het deze maand iets kan worden is nihil.
Ergens had ik er rekening mee gehouden dat dit kon gebeuren, maar ben wel erg verdrietig. We hebben hierna nog 1 iui poging toegoed en als dit ook niks wordt, moeten we toch door naar icsi. Gelukkig hebben we sowieso nog minstens 1 poging iui te gaan.
Creabea_28- Prater
Hè wat balen Crea, ik had zoooo gehoopt op goed nieuws.
Hele dikke knuffel van mij
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Hè wat balen Crea, ik had zoooo gehoopt op goed nieuws.
+1...
Triesje1983- Prater
He Crea! wat een tegenvaller!
We blijven toch nog even duimen, want een kans is een kans! hoe klein ook!
Maar dikke voor jou meid!
We blijven toch nog even duimen, want een kans is een kans! hoe klein ook!
Maar dikke voor jou meid!
Puzzle- Prater
Crea, dat is ontzettend balen zeg! Hadden ze het dan niet beter af kunnen blazen en volgende maand proberen zodat jullie dan nog 2 pogingen tegoed krijgen?
Ik heb vandaag een HSG onderzoek gehad. Voelde wat onprettig maar deed gelukkig geen pijn. En wederom erg aardige artsen.
Het zag er allemaal goed uit, daar ben ik dus heel blij om! Nu nog afwachten tot 31 januari tot we de uitslag horen van het hormoon onderzoek van vorige maand en wat de stappen nu zullen zijn.
Ik heb vandaag een HSG onderzoek gehad. Voelde wat onprettig maar deed gelukkig geen pijn. En wederom erg aardige artsen.
Het zag er allemaal goed uit, daar ben ik dus heel blij om! Nu nog afwachten tot 31 januari tot we de uitslag horen van het hormoon onderzoek van vorige maand en wat de stappen nu zullen zijn.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Spannend Caresses, ik hoop op goed nieuws. En fijn dat het onderzoek meeviel!
Muppetje- Ratel
Fijn dat het niet te pijnlijk was caresses..
Nou nog even afwachten tot de uitslag, spannend weer!
Nou nog even afwachten tot de uitslag, spannend weer!
Puzzle- Prater
@ crea, hopelijk zit dat ene goede zaadje er toch bij.
@ caresses, fijn dat het onderzoek mee viel. Hopelijk eind jan duidelijkheid wat jullie kunnen gaan doen
@ caresses, fijn dat het onderzoek mee viel. Hopelijk eind jan duidelijkheid wat jullie kunnen gaan doen
Amber-- Ratel
Crea, wat balen meis, ik had gehoopt dat het zaad weer van betere kwaliteit was. Hopelijk lukt het alsnog
Caresses, fijn dat het HSG-onderzoek goed is meegevallen. Ik ben benieuwd wat jullie 31 januari te horen gaan krijgen, wat ze willen gaan doen.
Ik ben vandaag nog eens naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten nemen, maar vanmiddag belde mijn gynaecoloog me op en het resultaat was eigenlijk gewoon heel erg slecht. Mijn lichaam reageert echt 0,0 op alle hormonen die ik de laatste maanden heb binnengekregen. Niet ééns een innieminnie-iets ozo, helemaal niets. Ben er echt enorm verdrietig door, had stiekem toch weer hoop dat ik vandaag dan toch nog leuk nieuws zou krijgen.
Nu hebben we dus een datum vastgelegd, 24 januari gaat de operatie door. Ik kan het momenteel allemaal nog niet vatten, het is zo moeilijk allemaal. Maar we slaan ons er wel doorheen, er is gewoon teveel slecht nieuws op te korte tijd geweest denk ik.
Caresses, fijn dat het HSG-onderzoek goed is meegevallen. Ik ben benieuwd wat jullie 31 januari te horen gaan krijgen, wat ze willen gaan doen.
Ik ben vandaag nog eens naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten nemen, maar vanmiddag belde mijn gynaecoloog me op en het resultaat was eigenlijk gewoon heel erg slecht. Mijn lichaam reageert echt 0,0 op alle hormonen die ik de laatste maanden heb binnengekregen. Niet ééns een innieminnie-iets ozo, helemaal niets. Ben er echt enorm verdrietig door, had stiekem toch weer hoop dat ik vandaag dan toch nog leuk nieuws zou krijgen.
Nu hebben we dus een datum vastgelegd, 24 januari gaat de operatie door. Ik kan het momenteel allemaal nog niet vatten, het is zo moeilijk allemaal. Maar we slaan ons er wel doorheen, er is gewoon teveel slecht nieuws op te korte tijd geweest denk ik.
Alyssa- Prater
Alyssa, heb het in het andere topic al gezegd, dus hier alleen even n dikke knuffel!
Muppetje- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....