Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+33
Snoes
Filoria
ingrid82
_Lana_
Steep
liesje
Twellie
Jella
Tiara
TGR
Muis
Viva
Clapperdie
*Lookie*
Lindsya
sharky
Flower_L
Puggle
Luthien
Jasmine
vlinder-19
Paper Crown
CCC
Lejow
Amber-
Triesje1983
moepie
Creabea_28
Caresses
Puzzle
Muppetje
Le Chat Noir
Alyssa
37 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Triesje1983 vr 6 jan 2012 - 11:17

@ Alyssa: de menstruatie had zich op 't allerlaatste moment toch laten zien Very Happy. Nu dus wachten wat m'n lichaam zelf gaat doen Very Happy. Ik ga duimen hoor, dat deze Clomid nu wel gaat werken...

@ Puzzle: het heeft zich doorgezet jeej Very Happy. Ben er inmiddels vanaf Very Happy. Nu dus op naar de vruchtbare periode Very Happy.
Ik wacht ook geduldig met je mee ;-).

@ Creabea: hoe is 't nu met jou meid? Ik ga in iedergeval enorm hard duimen voor jou, dat je snel zwanger mag zijn meid! hug

@ behandelingen: ik wil iedereen heel veel succes wensen met de behandelingen en ik ga heel hard duimen dat 't allemaal mag werken! hug

Hier gisteren een superdag gehad! J.oshua is superverwend en ook ik heb genoeg gehad Very Happy.
Rond 23.30 uur waren de laatsten weg en rond 00.00 uur lagen we in bed, nadat we de boel in de woonkamer opgeruimd hadden en de vaatwasser aan hadden gezet.

Ik weet niet of ik het hier al gemeld had, maar per 24 januari heb ik geen baan meer. Ik ben al flink aan 't solliciteren en wilde vanavond m'n WW aanvragen, maar nu zijn ze bezig met onderhoud op de website waarop dat moet, beetje jammer dus. Maargoed, morgen maar weer proberen...
Ik had 't al verwacht, dus ben er niet zo heel rouwig om eigenlijk... 't is ff flink balen, maargoed, ik vind wel weer wat leuks Very Happy.

Inmiddels is m'n menstruatie nu weg, heb nu niks meer. Dus voor ons is 't nu op naar de vruchtbare periode en kijken wat m'n lichaam nu gaat doen. Ik ben begonnen met temperaturen om dit te gaan checken...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Alyssa vr 6 jan 2012 - 12:51

Wat balen dat je binnenkort je baan kwijt bent, Triesje. Redden jullie het wel met één inkomen?
Ik hoop dat je binnen x aantal dagen gewoon een eisprong hebt en weer een normale cyclus meid.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Alyssa za 7 jan 2012 - 8:01

Ik heb overigens deze maandag een afspraak bij mijn gynaecoloog. Gaat hij weer een echo maken om te kijken of de 150 mg Clomid wel aanslaat. Ik vind het heel spannend allemaal, maar heb er wederom wel goede hoop in.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 zo 8 jan 2012 - 0:04

Alyssa schreef:Ik heb overigens deze maandag een afspraak bij mijn gynaecoloog. Gaat hij weer een echo maken om te kijken of de 150 mg Clomid wel aanslaat. Ik vind het heel spannend allemaal, maar heb er wederom wel goede hoop in.

Ik heb ook maandag echo! Dan gaan we samen voor een mooi resultaat Very Happy
Ik duim voor je meis, hopelijk is er een mooi eitje te zien!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Alyssa zo 8 jan 2012 - 0:12

Creabea, ik denk dat wij deze ronde precies gelijk oplopen. Ik moest ook 2 januari starten met Clomid (zag ik in je onderschrift), dus zit morgen op dag 11 voor mijn echo. Spannend weer hoor, duimen dat het bij ons beiden goed is!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Amber- zo 8 jan 2012 - 0:16

Crea en alyssa, ik duim voor jullie beide!
hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Creabea_28 zo 8 jan 2012 - 0:19

Dank je wel lieve Amber!! Hoe is het met jou? Kan je al een beetje genieten van je zwangerschap? Het zal ook wel spannend zijn voor je, maar ik heb een goed gevoel erover bij jou hoor! Hoe voel je je verder?
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Muppetje zo 8 jan 2012 - 0:37

Crea, ik ga ook heel hard voor jou duimen!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- zo 8 jan 2012 - 2:19

Creabea_28 schreef:Dank je wel lieve Amber!! Hoe is het met jou? Kan je al een beetje genieten van je zwangerschap? Het zal ook wel spannend zijn voor je, maar ik heb een goed gevoel erover bij jou hoor! Hoe voel je je verder?

Dankjewel Crea! Ik heb er zelf ook een goed gevoel over. Kan er wel van genieten maar vind het toch ook wel eng. De eerste echo kan voor mij niet snel genoeg komen. Nog 2 weken wachten.
Voel me verder goed. Wel erg moe!! Daar heb ik wel last van, maar heb het er voor over hoor smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa zo 8 jan 2012 - 8:51

amber22 schreef:Crea en alyssa, ik duim voor jullie beide!
Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 699888
Thanks meis Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 699888
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 ma 9 jan 2012 - 7:30

heey meiden,

Hier goed nieuws: ik heb 2 hele mooie grote eiblaasjes en een paar kleintjes (hebben we in principe niks aan).
De grote waren al bijna rijp en zagen er super uit. Mijn baarmoederslijmvlies was ook helemaal prima, dus mijn lichaam is er klaar voor! Mag morgenavond mijn pregnyl injectie en dan donderdag de inseminatie. Hoop zooo dat er wat moois uit groeit.

Alyssa: hoe was het bij jou? Heb aan je gedacht vandaag!

Muppetje: Dank je wel voor het duimen, superlief! Hoe is het met jou? Waar zit je ergens in je cyclus?

LCN: ik denk aan je vrijdag!

Luthien: Waar ben je? Gaat het wel goed met je? Hebben jullie al een vervolg besproken met de gyn?
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Amber- ma 9 jan 2012 - 7:33

Creabea_28 schreef:heey meiden,

Hier goed nieuws: ik heb 2 hele mooie grote eiblaasjes en een paar kleintjes (hebben we in principe niks aan).
De grote waren al bijna rijp en zagen er super uit. Mijn baarmoederslijmvlies was ook helemaal prima, dus mijn lichaam is er klaar voor! Mag morgenavond mijn pregnyl injectie en dan donderdag de inseminatie. Hoop zooo dat er wat moois uit groeit.

Alyssa: hoe was het bij jou? Heb aan je gedacht vandaag!

Muppetje: Dank je wel voor het duimen, superlief! Hoe is het met jou? Waar zit je ergens in je cyclus?

LCN: ik denk aan je vrijdag!

Luthien: Waar ben je? Gaat het wel goed met je? Hebben jullie al een vervolg besproken met de gyn?

Crea wat fijn!!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow ma 9 jan 2012 - 7:34

Crea wat spannend!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Muppetje ma 9 jan 2012 - 7:34

Crea wat fijn, ik dim gewoon nog even verder voor je!
Met mij alles goed, dag 26 alweer, had mn ei deze ronde keurig op dag veertien

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Caresses ma 9 jan 2012 - 7:37

Spannend crea!

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Creabea_28 ma 9 jan 2012 - 7:42

Wat een lieve reacties allemaal! Jullie zijn echt schatten I love you hug
Vind het zo lief dat iedereen zo meeleeft!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 ma 9 jan 2012 - 8:07

@ Alyssa: dat komt wel goed, ik heb recht op 14 maanden WW... en ik mag toch hopen dat ik binnen die tijd weer een baan heb...Ik blijf voor je duimen hoor...
Hoe ging jou echo?

@ Crea: oooooow wat supergoed zeg!!! Ik ga nu nog harder voor je duimen meid!!! Je verdiend het!

@ Amber: fijn om te lezen dat 't goed met je gaat. En 2 weken is zo voorbij ;-)

Hier een constante temp van 36,1.
Eind van de week ga ik beginnen met de ovulatietesten. Ik ben echt zwaar benieuwd...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Alyssa ma 9 jan 2012 - 8:28

Crea, wat fijn om te lezen! Hopelijk hebben jullie over een paar weken een mooi resultaat na de inseminatie.

Luthien, ik vraag me ook af hoe het met je gaat!

Even gekopieerd uit het 'voor een kindje in 2011 topic':

Zoals altijd, wederom slecht nieuws gekregen. Ook de hoogste dosis Clomid slaat niet aan, het mag niet zijn. Ik ben er ontzettend verdrietig door, had echt goede hoop voor mezelf. Een driedubbele dosis, dat kon toch bijna niet mis gaan dacht ik? Nou goed, wel dus en ik kan het maar niet plaatsen. Ik moet nu donderdag nog eens terug om bloed te laten nemen, maar mijn gynaecoloog verwacht niet dat daar wat uitkomt. Donderdag of vrijdag gaan we dan een operatie afspreken.

Heel slecht nieuws allemaal dus, ben er enorm verdrietig om. Heb bewust even mijn facebook en telefoon gelaten voor wat het was, maar ik wilde jullie natuurlijk wel allemaal updaten. Ik zal straks de berichtjes op FB wel lezen, sowieso al enorm bedankt voor jullie steun, dat doet me echt heel goed Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 699888
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Lejow ma 9 jan 2012 - 8:31

He verdorie Alyssa, ik heb ZO hard geduimd voor jullie!!!! Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen Sad
Sterkte meis..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Caresses ma 9 jan 2012 - 8:44

Wat superk*t Alyssa! hug Wat zijn de vervolgstappen dan? Je hebt het over een operatie, maar wat gaan ze dan precies doen?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Creabea_28 ma 9 jan 2012 - 9:01

Ahhh nee wat kl*te alyssa. Had zo gehoopt dat het zou aanslaan!
Meis, want vind ik dit rot voor je... hug
Wat voor operatie gaat het dan worden?
Veel sterkte meis en je mag me altijd pm-en als je je ff rot voelt ofzo.
Dikke knuffel voor jou! hug

Laatst aangepast door Creabea_28 op ma 9 jan 2012 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  CCC ma 9 jan 2012 - 9:03

He wat een vervelend nieuws Alyssa! Had gehoopt op goed nieuws! Sterkte! hug

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Le Chat Noir ma 9 jan 2012 - 10:47

Wat rot Alyssa! Ovariele drilling heet het toch? Jeetje echt klote hoor...hopelijk heeft de operatie straks wel goed resultaat. Maar kan me voorstellen dat je dit eerst even moet verwerken...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Puzzle di 10 jan 2012 - 4:43

Hier ook nog even een dikke hug voor jou, Alyssa!

En Crea, wat een goed nieuws meid! Op naar een positieve test! smile

Ik ben vandaag ongesteld geworden, precies volgens plan laughcry
Nu donderdag starten met clomid.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Alyssa di 10 jan 2012 - 7:03

Lejow, ik weet het meis dat je voor ons duimde, erg lief van je hug

Caresses, ik moet nu donderdag nog eens terugkomen voor een bloedname. Hij gaat dan aan de hand van die bloedname kijken of er misschien alsnog een eitje aan het groeien is (wat hij niet verwacht, maar gewoon voor de zekerheid). Donderdagmiddag belt hij me op en dan gaan we verder afspreken over de datum van de operatie. Ik heb anderhalve maand geleden in een ander topic geplaatst wat die operatie net inhoudt, ik zal het even terugzoeken en kopiëren:
ze gaan dan een ovariële drilling doen.

Mijn gynaecoloog zei ook van "nu je toch onder narcose bent, kunnen we beter ineens alles onderzoeken en bekijken". En daar heeft hij wel een punt natuurlijk. Dus ze gaan dan een HSG-onderzoek doen. Hierbij bekijken ze de doorgankelijkheid van de eileiders. Daarnaast gaan ze ook endometriose en endometritis uitsluiten, ze gaan kijken of mijn eitjes (als ik er ooit heb haha) zich goed kunnen innestelen en als laatste gaan ze dan contrastvloeistof + lucht in mijn baarmoeder/erierstokken/eileiders "pompen" en een groot deel van de cystes/blaasjes doorprikken.
Na de operatie moet ik dan mijn menstruatie opwekken met Lutenyl (nouja, niet direct, eerst mijn lichaam weer wat rust gunnen) en dan gelijk weer met de Clomid beginnen. De kans dat het dan aanslaat is dus wel een stuk hoger, maar helaas nog altijd niet gegarandeerd.

Crea, wat ben je een lieverd meis! Ik heb hierboven aan Caresses uitgelegd i.v.m. de operatie

LCN, ovariële drilling heet het inderdaad. Ik hoop ook dat het daarna wel aanslaat, maar dat zal ik pas over een paar maanden weten denk ik.

Puzzle, fijn dat je ongesteld bent geworden. Ik hoop dat de Clomid aanslaat bij jou meis!

@ All: Ik moet dus donderdag weer een bloedname laten doen. Als daaruit blijkt dat mijn oestradiol-waarde niet gestegen is, is er ook sowieso geen groeiend eitje. Dus dan spreken we donderdag of vrijdag wellicht de operatie definitief af. Hij had gisteren voorgesteld dat hij het 17 januari al wilde doen, over een week dus (we hadden dat vorige ronde al besproken en 17 januari al min of meer ingecalculeerd, mocht de 150 mg niet aanslaan). Maar dat ga ik dus sowieso niet doen. Het voelt nog niet goed voor mij, ik moet eerst nog wat aan het idee wennen. Het is allemaal nog te vers, te onwerkelijk. Ik denk dat ik het de 24ste wil laten doen (hij opereert altijd op dinsdag), maar tegen het einde van de week zal ik voor mezelf ook wel meer rust en duidelijkheid hebben.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: