Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alle kilo's al kwijt?

+28
Flower_L
Happydobby
yes1984
woezel
blondje1313
Theeleut
Ayla
koNijntje
studiebol
SarahKey
Mamsie
Steep
Supertalentje
PapillonRose
kwak
Océane
Annie24
Teddyaapje
Bruintje Beer
mickey
Susan
Viva
Liadan
Annemie
meisjesmama
Star007
VeryCherry
TGR
32 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  - Pagina 2 Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 10:11

Ik pas al mijn kleding weer, dus in vier weken tijd ben ik de vijftien aangekomen kilo's weer kwijt geraakt. Ik heb alleen nog een klein buikje, maar daar heb ik mijn Belly Bandit voor. Want sporten en buikspieroefeningen, brrrrr....

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 10:15

Joh, vroeger was mijn lijf naakt ook al niet om aan te zien (om over die buik maar te zwijgen) en ik heb de hoop dus ook al opgegeven dat dat ooit nog gaat gebeuren.

Ik weet dat het ook wel komt hoor, ik heb ook 9 maanden mezelf de tijd te geven, en idd als er wat ritme in komt door weer te gaan werken etc. komt het vast goed. Eerlijk is eerlijk, ik heb er natuurlijk ook een flink deel aangegeten angel

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje do 19 jan 2012 - 10:59

Parel schreef:Joh, vroeger was mijn lijf naakt ook al niet om aan te zien (om over die buik maar te zwijgen) en ik heb de hoop dus ook al opgegeven dat dat ooit nog gaat gebeuren.

Ik weet dat het ook wel komt hoor, ik heb ook 9 maanden mezelf de tijd te geven, en idd als er wat ritme in komt door weer te gaan werken etc. komt het vast goed. Eerlijk is eerlijk, ik heb er natuurlijk ook een flink deel aangegeten Alle kilo's al kwijt?  - Pagina 2 166342

Ik lig hier helemaal dubbel om die opmerking van jouw!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 11:07

Teddyaapje schreef:
Parel schreef:Joh, vroeger was mijn lijf naakt ook al niet om aan te zien (om over die buik maar te zwijgen) en ik heb de hoop dus ook al opgegeven dat dat ooit nog gaat gebeuren.

Ik weet dat het ook wel komt hoor, ik heb ook 9 maanden mezelf de tijd te geven, en idd als er wat ritme in komt door weer te gaan werken etc. komt het vast goed. Eerlijk is eerlijk, ik heb er natuurlijk ook een flink deel aangegeten Alle kilo's al kwijt?  - Pagina 2 166342

Ik lig hier helemaal dubbel om die opmerking van jouw!

Ja! Lach maar Laughing

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje do 19 jan 2012 - 11:33

Geef je lijf ook wat tijd, het is allemaal nog niet zolang geleden! Misschien kun je weer een avondje gaan sporten of iig wat gezonder gaan eten (of doe je dat al?).

Ik ben gelukkig niet de enige die nog graag zn positiebroek draagt Wink Ik pas mn eigen spijkerbroeken wel, maar dat flubbertje over de rand is niet zo sexy... Als we toch aan het uitwisselen zijn, iemands strakke sixpack ruilen voor mijn net-bevallen-zachte-buikje? angel

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 11:41

Bij vrouw met sixpack denk ik aan zo'n wortelkleurige, opgepompte bodybuilddame met een vies dun velletje. Dan maar een buikje toch Laughing ?

Gast
Gast

Bericht  Steep do 19 jan 2012 - 11:44

Hier 10 kilo aangekomen en dat was na 1 week a 1.5 week weer af.. Jammer de bammer dat chips enz lekker bleef vinden.. Nu weer 3 kilo eraan. Ik drink sinds een paar dagen veel meer water en thee (voorheen dronk ik 3 a 4 glazen vloeistof per dag, veeeelste weinig dus). En ik denk dat dat al verschil gaat maken. Ik ga erbij sporten en ik hoop dat dat wat gaat opleveren (het liefste nog voor de bruiloft een kilootje of 10 eraf, maar dat is niet realistisch). Ook heb ik net als SZ een ander lichaam.. Hoort erbij denk ik maar Sad
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Mamsie do 19 jan 2012 - 11:50

Na de 1e zat ik binnen een week weer in mijn oude broeken. Na de 2e ook na een paar weken weer en nu dus niet.
Jammer dan hoor. Wat de weegschaal zegt weet ik niet, ik heb die niet eens.
Maar mijn oude spijkerboeken maatje 26 pas ik gewoon niet en denk ook niet dat dat nog gaat komen. Niet dat ik dat erg vind want zo is ook prima.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mamsie do 19 jan 2012 - 11:53

Nu was ik bij de laatste ook wel 23 kilo aangekomen en dat was bij de andere echt veeeel minder.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Supertalentje do 19 jan 2012 - 11:57

Twellie schreef:Bij vrouw met sixpack denk ik aan zo'n wortelkleurige, opgepompte bodybuilddame met een vies dun velletje. Dan maar een buikje toch Laughing ?

Haha! Daar had ik nog niet aangedacht! Heel eerlijk kan het me (nog) geen zak schelen, nog geen 3 weken geleden was mijn flubber nog zijn huisje! Very Happy

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 12:03

Ik was 12 kilo aangekomen en twee weken na de bevalling was dat er weer af. Heb nog wel een klein buikje, maar m'n benen zijn juist dunner (en slapper) geworden. Dus ik kijk er naar uit om straks als het mag lekker te sporten en weer wat spieren te kweken.smile

Eet gezond en heb geduld zou ik zeggen, je leest hier al dat het echt bij iedereen anders gaat.smile

Gast
Gast

Bericht  SarahKey do 19 jan 2012 - 19:01

Vanaf wanneer mag je weer gaan sporten na de bevalling? En dan niet rondjes lopen ofzo maar echt een sport beoefenen of fitniss.

Ben er nu al aan toe Embarassed , merk wel dat ik nu al maanden niet gesport heb. Mijn bovenarmpjes zijn slap geworden No

En wbt kilo's eraf krijgen, gezond eten, meer bewegen en niet meer snoepen/frisdrank/zoete dingen eten.
Was toen 12 kg afgevallen door het bovenstaande. Hoop dit na de bevalling ook weer op te pakken, want was net zo lekker bezig. smile
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 19:25

SK, volgens mij houden ze 6 weken na de bevalling aan!

Gast
Gast

Bericht  studiebol do 19 jan 2012 - 19:38

Voor ik in het ziekenhuis kwam was ik 12 kilo aangekomen. Miscchien met al dat niks doen die laatste week nog eens 3 kilo? Ik ben op dinsdagavond bevallen en op zaterdag was ik al mijn kilo's kwijt en paste ik mijn kleren weer. Ik vind niet dat de vorm van mijn lichaam is veranderd.

Nu had ik voor mijn zwangerschap ook geen platte strakke buik en nu nog steeds niet maar dat valt dus niet op omdat ik dat nooit heb gehad. Ik vind mijn buik wel slapper dan die was maar denk niet dat iemand anders dat verschil ziet.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  koNijntje do 19 jan 2012 - 20:18

ik pas mijn eigen broeken ook nog lang niet allemaal, hoor! ik draag nog regelmatig positiebroeken omdat deze veel lekkerder zitten. als we op bezoek gaan heb ik vaak een jurkje aan, dan valt het ook minder op en een legging wil de boel nog wel een beetje in vorm drukken.. Alle kilo's al kwijt?  - Pagina 2 394967
sinds januari ben ik 'pas' actief bezig om mijn restkilo's eraf te krijgen, dat waren er nog 4-5. verder wil ik er nog graag 5 extra af hebben. de reden dat ik mijn broeken nog niet pas is volgens mij doordat de huid op mijn schaambot nog erg dik/vet is, hebben meer mama's hier last van? ik ben laatst wel broeken wezen passen (terwijl ik eigenlijk gewoon mijn oude broeken weer aan wil!) maar het zit gewoon niet mooi doordat mijn broek dan heel 'vol' zit.. Cry (beter kan ik het niet uitleggen) Alle kilo's al kwijt?  - Pagina 2 827601
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Ayla do 19 jan 2012 - 20:27

Toen ik laatst op de weegschaal stond woog ik nog 8-9 kg meer als voor de zwangerschap... Ik geef mezelf nog een halfjaar, dan ga ik er wat aan doen om de rest vd kilo's eraf te krijgen. Mijn figuur is wel in positieve zin veranderd, had altijd brede heupen waar ik zo'n hekel aan had, en dat is nu meer verdeeld. Veel mensen denken ook dat ik alweer op gewicht ben, wat dus niet zo is.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Susan do 19 jan 2012 - 21:14

Nou, ik ga zo weer lekker aan de gewichten hangen. Ik ben benieuwd hoe mijn buik er in juni uitziet, dan gaan we een weekje naar Frankrijk. Hopelijk kan ik dan weer met goed fatsoen in bikini.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Theeleut do 19 jan 2012 - 21:43

Bij de 1e was ik na een maand 2/3 wwel alles weer kwijt. Ik gaf wel BV, maar deed er voor de rest niks extra's voor. Ik was toen 17 kg aangekomen.

Bij de 2e was ik na 10 weken op een kilo na alles weer kwijt. We gingen toen trouwen en ik moest wel mijn jurk passen natuurlijk! Ik heb 2 weken lang 1 maaltijd vervangen voor een shake en niet gesnoept, ik gaf vanaf het begin FV. Ik was 14 kg aangekomen.

Nu 8½ maand verder ben ik alles kwijt +2 kilo extra zonder er iets voor te doen. Maar een blub heb ik nog wel, maar ik kan er niet mee zitten.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  blondje1313 do 19 jan 2012 - 21:50

Ik kan mijn eigen broeken nog niet aan, heb er 3 in maat 44 gekocht omdat ik liever geen positiebroeken meer aan wilde (en die had ik ook maar 1 die lekker zat, voor de andere was ik ook teveel op mijn benen aangekomen).
Die broeken mogen lekker weer achterin de kast, zit momenteel in 42, die had ik nog liggen van toen ik een paar jaar terug die maat nog had.
Hopelijk gaat het wel weer lukken om voor de zomer terug naar 40 te kunnen, maar omdat ik bv geef mag ik niet echt aan de lijn doen en met de bv alleen gaat het helaas nog niet zo hard. (Kilo per maand ofzo geloof ik)

Sporten na de bevalling vind ik nog tegenvallen. Gisteren weer voetbaltraining gehad, toen nergens last van, maar nu voel ik toch wel dat mijn bekkenbodemspieren nog te zwak zijn, doet behoorlijk pijn.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  woezel do 19 jan 2012 - 21:50

Bij de eerste was ik ruim 20 kilo afgevallen. Toen 6 maanden bv gegeven en toen gingen de kilo's er pas af. Maar toen ging het veel te snel en bleek het door mijn schildklier te komen. Met medicijnen kwam ik weer wat aan.
Bij c en e rond de 16 kilo aangekomen. Bij C ging het er ook pas af na de bv en nadat ik weer wat begon te sporten.
Nu is E bijna 9 maanden en mogen er nog wel 7 kilo af. Probeer nu wel minder te snoepen en word tijd tijd ik mijn hardloopspullen weer tevoor schijn pak, dan wil ik weer beginnen met start to run. Ook moet ik wat vaker de fiets pakken, maar met de auto is nu nog zo makkelijk omdat E dan in de maxicosi kan blijven. Maar nog even en dan gaat ze over, is het weer weer wat beter en dan moet ik echt op de fiets.

Hier koop ik wel af en toe wat kleren, maar na 3 zwangerschappen heb ik verschillende maten in huis.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  yes1984 do 19 jan 2012 - 23:49

Ik was te zwaar voor ik zwanger raakt.
Ben tijdens de zwangerschap 4 kilo aangekomen.

En ben er nu 23 kwijt. Ben natuurlijk ook nog ziek geweest. En net weer geopereerd, dat heeft er wel aan bijgedragen. En de borstvoeding ook denk ik!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Happydobby do 19 jan 2012 - 23:55

Hier had ik begin november nog 4 kilo van de zwangerschap over, werd toen erg moe, leek griep te hebben die niet overging en na 3 weken bleek ik een trage schildklier te hebben. Ik was weer 2 kilo aangekomen. Inmiddels goed ingesteld met medicatie en 1 keer ziek geweest en dus nog steeds 4 kilo te veel. Wil snel weer beginnen met sporten.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 7:16

Hehe na 14maand zit ik nu op mijn gewicht VOOR de zwangerschap....en wil het liefst nog wel iets eraf, maar aan de andere kant vind ikhet wel goed zo!

Wat heb ik er voor gedaan? Gewoon goed en gezond eten, weinig snaaien en weinig frisdrank! De laatste 3weken zijn de laatste 5 kilo's er nu gelukkig af!

De 1e gingen wel en daarna was het bagger...

Gast
Gast

Bericht  Flower_L vr 20 jan 2012 - 7:21

Mijn lichaam en gewicht zijn nagenoeg als voor de zwangerschap. Nietsvoor gedaan erlijk gezegd. Ben altijd lang en slank geweest, wel voordeel. Ben wel bang dat ik bij tweede minder snel oude figuur terug krijg, zien we dan wel weer.
1 broek pas ik niet meer...maar die paste ik eigenlijk daarvoor ook al niet maar dat wilde ik tien niet weten

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Pandora za 21 jan 2012 - 1:14

Al het goede komt langzaam.....

Ik ben heel veel aangekomen tijdens mijn eerste zwangerschap (weet niet eens hoeveel maar schat toch zeker zo'n 30 kilo!).
Ik heb echt een haat liefde verhouding met mijn weegschaal, dus heb er ook niet al te veel op gestaan maar na zo'n 9 maanden was ik weer een beetje "mijn oude ik" zeg maar en tot een paar weken terug woog ik zelf een paar kilo minder dan voor de zwangerschap maar ik heb het de laatste tijd iets te gezellig gemaakt dus ik moet weer even opletten. Zeker omdat we nu voor een tweede bezig zijn en ik echt niet weer zoveel aan wil komen!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: