Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alle kilo's al kwijt?

+28
Flower_L
Happydobby
yes1984
woezel
blondje1313
Theeleut
Ayla
koNijntje
studiebol
SarahKey
Mamsie
Steep
Supertalentje
PapillonRose
kwak
Océane
Annie24
Teddyaapje
Bruintje Beer
mickey
Susan
Viva
Liadan
Annemie
meisjesmama
Star007
VeryCherry
TGR
32 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 9:17

Ik ben 22 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap, en inmiddels is er 14 kilo af.
Ik ben druk bezig, maar man o man wat valt het me tegen! Ik heb die knop nog niet bepaald gevonden.

Nog meer mensen die dit leed delen? laughcry

Ik ben overigens 2 maanden terug bevallen, en geef al vanaf dag 1 flesvoeding. En geloof me, deze kilo's gaan echt niet meer vanzelf! De 1ste 10/12 wel, dat was oa vocht.

Maar nu draag ik nog steeds mijn positiebroek omdat ik het vertik een nieuwe te kopen voordat ik weer in mijn oude pas laughcry ben anders zo bang dat ik zo lui wordt en alles eraan blijft zitten, en dat moeten we absoluut niet hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  TGR do 19 jan 2012 - 9:21

Was borstvoeding geven geen optie voor je? Dan gaat afvallen vaak wel sneller. (voor de volgende eventueel)

Je kindje is er amper uit, geduld, geduld. En gewoon gezonde dingen doen en eten.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  VeryCherry do 19 jan 2012 - 9:22

Ik was veel en veel te licht voor de zwangerschap, er is tien kilo blijven zitten na de zwangerschap en dat kon ik goed gebruiken smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Star007 do 19 jan 2012 - 9:26

Ik was 14 kilo aangekomen in 37 weken. 1 week na de bevalling was ik 8 a 9 kilo kwijt en na 2,5 week alles.
Ik was voor mijn zwangerschap ( voor mijn gevoel) al zo'n 4 kilo te zwaar en die wil ik er nu echt nog af.

Ik kan je alleen als tip geven dat je echt s' avonds van de lekkere dingen af moet blijven, op het weekend na vind ik:D .

Ik was voor mijn zwangerschap echt chipsverslaafd, at makkelijk 3 a 4 hele zakken weg in de week. Ik heb er nu nog amper trek in en merk dat dit me erg geholpen heeft om van de kilo's af te komen. Alleen toastjes kan ik nog moeilijk af blijven . Houd er ook rekening mee dat je straks weer gaat werken, en dus meer lichaamsbeweging gaat hebben.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  meisjesmama do 19 jan 2012 - 9:26

Ik moet nu nog steeds 2 kilo (van de 23 kilo) en zeker ook nog gaan sporten.
Maar goed ik heb genoeg voorbeelden op mijn werk om te weten dat ik niet mega moet snoepen of eten haha dat stimuleert me wel!
En dat sporten komt wel als ik wat meer rust heb en we verhuisd zijn.

Ik zou zeggen geduld!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 9:27

Ik zit onder mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar om te zeggen dat ik in model ben is weer een héél ander verhaal laughcry
Heb ook gewoon een blubberbuikje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 9:27

Ik was 15 kilo aangekomen en 1,5 week na de bevalling was ik het allemaal weer kwijt. Ik ben na de bevalling erg ziek geworden en ik heb toen nauwlijk gegeten en vocht kreeg ik via een infuus

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Annemie do 19 jan 2012 - 9:28

Je kindje is nog geen 2 maanden???? Ik had toen mijn zoontje 9 maanden was nog postiebroeken aan, daarna kon ik langzamerhand mijn oude kleding weer aan,d us heb geduld en ik was trouwens niet eens zoveel aangekomen, iets van 12 kilo in totaal.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Liadan do 19 jan 2012 - 9:28

Ik was mijn kilo's snel kwijt, nog een paar extra zelfs. Ik heb alleen nog wel een zwembandje wat ik er nog af wil hebben. Dus ik moet nu toch eindelijk eens met buikspieroefeningen gaan beginnen....

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 9:28

Ik ben alleen de baby in mijn buik kwijt, al 2 jaar Alle kilo's al kwijt?  394967 verder nog niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Viva do 19 jan 2012 - 9:32

Haha ik deel je leed opzich wel.
Na de bevalling veel afgevallen, weet helaas niet hoeveel. Maar nog lang niet alles.
Toen ben ik tussen anderhalf en een half jaar terug veel aangekomen. En nu weer hard aan het proberen de kilo's eraf te krijgen.
Zit nu op 12,3 eraf. Weeg 80,4 nu, maar woog voor de zwangerschap 72 ongeveer.
Houd je motivatie! Doe het niet zoals ik Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Susan do 19 jan 2012 - 9:38

Ik ben beide keren heel snel afgevallen door de borstvoeding en zelfs veel magerder geworden dan voor de zwangerschap, maar daarvan ben ik ook wel weer aangekomen en na de tweede zwangerschap zelfs iets teveel aangekomen. Nu ben ik hard bezig met afvallen en sporten en het gaat behoorlijk goed, want ik pas weer in de broeken die te klein geworden waren. Hoeveel ik precies ben afgevallen weet ik niet, ik heb zelf geen weegschaal en ik weeg me dus maar eens in de zoveel tijd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 9:39

Ik was bij allebei ongeveer net zoveel aangekomen. Bij de eerste binnen een paar (4?) maanden weer op mijn oude gewicht en toen zag mn lichaam er ook weer redelijk normaal uit. Bij de tweede duurde het langer, na een jaar was ik het toen kwijt. Ik gaf een jaar BV maar viel hier niet extra van af, ben na de laatste juist 7 kg afgevallen extra na het stoppen met BV.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 9:41

ik was een paar dagen na de bevalling al het gewicht alweer kwijt. Tot 9 maanden ben ik blijven afvallen, ik woog bijna 7 kg minder dan voor de zwangerschap. Inmiddels weeg ik nog zo'n 3 kg minder dan voor de zwangerschap. Als ik borstvoeding was blijven geven had ik aan de energieverrijkeinde drankjes gemoeten denkt ik, bij mij vliegen de kilo's er veel te hard af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  mickey do 19 jan 2012 - 9:44

Volgens mijn weegschaal hoef ik nog maar 1 kilo. Maar volgens mijn weegschaal was ik ook "maar" een kilo of 15 bijgekomen. Terwijl ik volgens de weegschaal in het ziekenhuis zo'n 20 kilo was bijgekomen. Ik weet dus niet wat klopt. Maar ik hou uiteraard mijn weegschaal aan Very Happy
Oh ja... er mogen er nog vééééééél meer af.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Bruintje Beer do 19 jan 2012 - 9:45

Geef maar hier die overtollige kilo's....................

Beide zwangerschappen 15 kg erbij. Maar ik weeg weer net zo weinig als voor mijn zwangerschappen. Ik zou juiist wat aan willen komen.


Laatst aangepast door Bruintje Beer op do 19 jan 2012 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Teddyaapje do 19 jan 2012 - 9:46

Met 36w was ik 16kg aangekomen, toen kreeg ik medicatie voor de hoge bloeddruk en ik denk dat ik met de bevalling zo'n 22kg zwaarder was dan voor mijn zwangerschap...vocht!

Een maand na de bevalling moest er nog een kleine 10kg vanaf. Ik heb toen met mezelf afgesproken om het 9mnd aan te kijken, dat is de tijd die je lichaam nodig heeft te herstellen (ontzwangeren) en als er dan nog teveel aan zou zitten zou ik dan wel op mn eten gaan letten. Ik ben trouwens wel 8w na de bevalling weer 1x per weer intensief gaan volleyen, maar dat deed ik voor de fun, voor de zwangerschap was dat 3x per week.

Toen T. 9mnd was zat ik 2kg onder het gewicht van voor de zwangerschap, zonder er echt iets voor gedaan of gelaten te hebben. Ik geef wel borstvoeding en ik denk dat het grotendeels daardoor is 'gelukt'. De kilo's zijn voor mij trouwens ook wel een paar keer de motivatie geweest voor mij om met de bv door te gaan, ik wil dit dus ook iedereen adviseren!

Ondertussen zit ik 6kg onder het gewicht van voor de zwangerschap, in kleding zie ik er super uit (al zeg ik het zelf haha) maar als dat uitgaat....ik heb enorm veel straie op mn bovenbenen, buik en flanken (lovehandles)...thanks to de medicatie waardoor ik dat vocht ging vasthouden, en vooral op mijn buik heb ik vel over. Niet very charming dus...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 9:46

Ook bij mij kwam er 22 kg bij!

Het ging er ook niet meer vanzelf af allemaal maar na sporten en doorzetten was ik in 10 maanden weer op mijn oude vertrouwde 62 kg! Very Happy

OM vervolgens een paar maanden later weer opnieuw zwanger te raken, haha en dus weer aan te komen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Annie24 do 19 jan 2012 - 9:47

Bruintje Beer schreef:Geef maar hier die overtollige kilo's....................

Beide zwangerschappen 15 kg erbij. Maar ik weeg weer net zo weinig als voor mijn zwangerschappen. Ik zou juiist wat aan willen komen.

+1

Zit zelfs onder mijn startgewicht en wil zó graag wat aankomen, maar er komt gewoon geen grammetje aan. Heb eerder het idee dat er alleen maar meer afgaat Sad
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Susan do 19 jan 2012 - 9:48

Ik vind het nu het lastigste om mijn buik weer helemaal mooi plat te krijgen. Ik heb geen flubberbuik, maar wel een beetje bol. Het is al wel veel minder, in de zomervakantie vond ik mezelf eruit zien alsof ik 20 weken zwanger was en nu vind ik mezelf eruit zien alsof ik 12 weken zwanger ben (wat allebei dus niet zo is, maar om even een beeld te geven). Ik ben nu met krachttraining bezig en ik heb het idee dat dat wel goed is, je traint in elk geval heel gericht. Na de krachttraining sta ik dan nog een half uur op de crosstrainer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Océane do 19 jan 2012 - 9:53

Ik was pas na 14 maanden weer terug op gewicht, figuur was volledig anders dan voor de zwangerschap. Bredere heupen en een 'zacht' buikje zeg maar... Bij sommige meiden (zoals ik dus) gaat het gewoon niet zo snel, helaas... Dus echt heb geduld, je raakt echt nog wel meer kilo's kwijt. De eerste 6 maand na de bevalling vond ik mijn lichaam echt vreselijk, daarna kwam er weer een beetje normaal vorm in zeg maar...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  kwak do 19 jan 2012 - 10:00

ik was 16 kilo aangekomen, in de kraamweek was het er weer af. Nu naar een jaar zit ik 4 kilo onder mijn startgewicht van voor de zwangerschap, helaas.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 10:08

TGR schreef:Was borstvoeding geven geen optie voor je? Dan gaat afvallen vaak wel sneller. (voor de volgende eventueel)

Je kindje is er amper uit, geduld, geduld. En gewoon gezonde dingen doen en eten.

Nee, ik heb daar gewoon niks mee.
Flesvoeding was een bewuste keuze.
Ik spreek jou nog wel als je ooit bevallen ben :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  PapillonRose do 19 jan 2012 - 10:09

Wat raken veel van jullie de kilo's allemaal netjes kwijt! Hier niet laughcry

Was iets van 14 kilo aangekomen, na de bevalling was ik er al weer 10 kwijt. Alleen door medicatiegebruik kwam er 4 kilo extra bij en weeg ik dus 8 kilo zwaarder als voor de zwangerschap. En het wil er niet bepaald af Evil or Very Mad

Het is ook heel raar, ik kon vroeger altijd alles doen en eten, zonder een grammetje aan te komen. Nu doe ik hard mijn best om af te vallen en lijkt het omgekeerde ook te gelden, het werkt niet bepaald. Maargoed, mede door buikgriep ben ik al wel 2kg kwijt nu, dus als ik mijn best blijf doen volgt de rest de komende tijd hopelijk ook.

Om trouwens over de staat van mijn buik maar te zwijgen laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 10:10

Bruintje Beer schreef:Geef maar hier die overtollige kilo's....................

Beide zwangerschappen 15 kg erbij. Maar ik weeg weer net zo weinig als voor mijn zwangerschappen. Ik zou juiist wat aan willen komen.

Joh als het echt een optie was had ik zo een infuusje gelegd tussen ons beider lichamen haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alle kilo's al kwijt?  Empty Re: Alle kilo's al kwijt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum