Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koortslip?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Koortslip? Empty Koortslip?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 6:21

Ik heb nog nooit een koortslip gehad, maar nu heb ik sinds bijna een week een plek boven/ op m'n lip.
Het begon als een klein bultje, maar al snel groeide het uit tot een flinke plek.
M'n lip voelde erg gezwollen aan, en er zat ook een verdikking in, voelde echt een bobbeltje in m'n lip.
Zondag heb ik geprobeerd de plek lek te prikken omdat er geen kopje opkwam en ik me afvroeg of het gewoon een flinke puist was.
Nu zit er wel een korstje op en brand het plekje, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik eraan heb zitten pulken.
Ik heb gegoogled op plaatjes van koortslippen en daar lijkt mijn plek niet op.
Vrij weinig mensen in mijn omgeving hebben een koortslip gehad dus ik weet niet of zo'n bobbeltje in je lip gewoon is bij een koortslip.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koortslip? Empty Re: Koortslip?

Bericht  TukTuk wo 18 jan 2012 - 6:24

Kan het niet zijn dat je je lip verbrand hebt?
Of lijkt het daar ook niet op? Heb zelf verder geen ervaring met koortslippen smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koortslip? Empty Re: Koortslip?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 6:25

Nee daar lijkt het ook niet op. Het voelde wel heel fijn toen ik er een waterijsje tegenaan hield :P.
Het begon echt als een klein bultje/ pukkeltje. Overigens is het nu wel aan het slinken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koortslip? Empty Re: Koortslip?

Bericht  Marin wo 18 jan 2012 - 6:28

Klinkt niet echt als een koortslip. Dan brand/jeukt het een beetje van binnenuit zeg maar, lastig te omschrijven als je het niet kent, maar daar lijkt het het meeste op.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koortslip? Empty Re: Koortslip?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum