Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iphone vraag

5 plaatsers

Ga naar beneden

Iphone vraag Empty Iphone vraag

Bericht  Pommes di 21 mei 2013 - 23:59

Zojuist heb ik ios6 op mijn iphone geinstalleerd. Ik kon geen backup maken in itunes omdat ik eerst mijn telefoon moest verifiëren. Dit gedaan en meteen werd alles geinstalleerd waardoor ik nu dus alles kwijt ben. (foto`s, video`s, apps, ...)
Weet iemand of ik ze toch nog op de een of andere manier terug kan krijgen?

Bah ik baal er gruwelijk van. Gelukkig veel foto`s op facebook gezet maar baal heel erg dat ik ook de video`s kwijt ben, zoals F zijn eerste fruithap, eerste keer brabbelen, ...
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone vraag Empty Re: Iphone vraag

Bericht  Elliot wo 22 mei 2013 - 0:03

Als er geen backup is gemaakt is daar echt niets meer aan te doen volgens mij. Maar elke keer als ik een update installeer vraagt iTunes bij mij 3 keer of ik wel een backup heb gemaakt. Weet je zeker dat niet toch ergens eentje is gemaakt?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone vraag Empty Re: Iphone vraag

Bericht  Marin wo 22 mei 2013 - 0:11

Bij mij doet ie dat ook automatisch als ik m'n telefoon aan iTunes hang.

Maar om iOS te installeren hoef je 'm niet met iTunes te synchroniseren, dit kan gewoon in de telefoon. Misschien tip voor de volgende keer.

Ik zou goed kijken of je toch niet ergens in iTunes een backup hebt staan, misschien niet de meest recente maar iig iets.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone vraag Empty Re: Iphone vraag

Bericht  Pommes wo 22 mei 2013 - 0:12

ik heb helemaal geen melding gekregen of ik een backup wil maken, kreeg alleen de melding dat ik de telefoon moest verifiëren en dat heb ik gedaan. En zodra ik dat gedaan had werd ios meteen geinstalleerd. Mijn man heeft nog even in Itunes gekeken maar ook hij vond niks geen foto`s ofzo terug.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone vraag Empty Re: Iphone vraag

Bericht  Pommes wo 22 mei 2013 - 0:15

Marin, wat raar want ik mijn iphone werd zwart en kreeg hem ook niet meer aan. Ik kreeg alleen het tekentje dat ik `m aan Itunes moest koppelen en vanuit daar is dus alles gebeurt. Ik snap er ook helemaal niks van.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone vraag Empty Re: Iphone vraag

Bericht  Marin wo 22 mei 2013 - 0:17

Pommes schreef:Marin, wat raar want ik mijn iphone werd zwart en kreeg hem ook niet meer aan. Ik kreeg alleen het tekentje dat ik `m aan Itunes moest koppelen en vanuit daar is dus alles gebeurt. Ik snap er ook helemaal niks van.

Oh wat raar? Ik krijg gewoon altijd melding op m'n telefoon dat ik een nieuwe software update moet doen, en dan wordt ie wel zwart zodra ik daar op klik, en dan installeert ie dat gewoon. Maar ik heb de iPhone 5, misschien heb jij een oudere versie waarbij dat niet goed werkt.

Heb je wel eerder backups gemaakt via ITunes? Ik hoop heel erg dat je nog iets kunt vinden!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone vraag Empty Re: Iphone vraag

Bericht  Elliot wo 22 mei 2013 - 0:18

Marin, ik heb een iphone 4 en daar werkt het ook precies zoals jij zegt.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone vraag Empty Re: Iphone vraag

Bericht  Pommes wo 22 mei 2013 - 0:19

Ik heb de 4S, ik heb ook diverse keren geprobeerd om `m aan en uit te zetten en het enige wat ik kreeg als ik m`n telefoon aanzette wat dat tekentje dat ik `m aan Itunes moest koppelen. Ook vind ik het raar dat ik geen melding heb gekregen voor een backup te maken.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone vraag Empty Re: Iphone vraag

Bericht  Minx wo 22 mei 2013 - 0:21

En je hebt ook niets in de iCloud staan?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone vraag Empty Re: Iphone vraag

Bericht  Elliot wo 22 mei 2013 - 0:22

Pommes schreef:Ik heb de 4S, ik heb ook diverse keren geprobeerd om `m aan en uit te zetten en het enige wat ik kreeg als ik m`n telefoon aanzette wat dat tekentje dat ik `m aan Itunes moest koppelen. Ook vind ik het raar dat ik geen melding heb gekregen voor een backup te maken.
Ik krijg ook wel eens zo'n soort koppeltekentje te zien maar dat betekent gewoon dat de batterij leeg is.

Edit, even gegoogled en dat ziet er toch wel anders uit Iphone vraag 827601
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone vraag Empty Re: Iphone vraag

Bericht  Pommes wo 22 mei 2013 - 0:23

ja maar de telefoon had ik anderhalf uur daarvoor van de oplader gehaald dus die was nog zo goed als vol. Ook heb ik nu al mijn mailcontacten in mijn telefooncontacten zijn. Iemand die weet hoe ik dit wijzig? Wil ze wel in mijn mail maar niet bij mijn telefooncontacten
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone vraag Empty Re: Iphone vraag

Bericht  Bazinga wo 22 mei 2013 - 0:24

Zoekfunctie gebruiken in de computer en bestandslocatie checken als ie wat vindt? Niet ideaal, maar misschien dat 't érgens staat?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone vraag Empty Re: Iphone vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum