DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:En ik heb er geen hap van genomen..
Jammer, want had best willen proeven van de cake met de whiskey.
Zonde!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
ze komt er later op terug, dus daar zal ik dan op vertrouwen en haar even laten. Hoe moeilijk ook.
Gast- Gast
nou laten gaan Alex
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Stofzuiger schreef:Ik wil ook taart. Veel taart. Heel veel taart. Dat verdien ik gewoon.
oh ja?! verklaar je nader
Ja ik denk hetzelfde als Smikkel. Zij komt er op terug en wanneer voor haar later is kan voor jou anders later zijn.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Alex- Ratel
Gewoon, omdat ik ben wie ik ben verdien ik dat!ExpressoB schreef:Stofzuiger schreef:Ik wil ook taart. Veel taart. Heel veel taart. Dat verdien ik gewoon.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Gewoon, omdat ik ben wie ik ben verdien ik dat!ExpressoB schreef:Stofzuiger schreef:Ik wil ook taart. Veel taart. Heel veel taart. Dat verdien ik gewoon.
Helemaal mee eens!
Alex- Ratel
Stofzuiger schreef:Gewoon, omdat ik ben wie ik ben verdien ik dat!ExpressoB schreef:Stofzuiger schreef:Ik wil ook taart. Veel taart. Heel veel taart. Dat verdien ik gewoon.
sterk antwoord, hahaha goed zo
En omdat ik gek word van mezelf en weer eens geen beslissingen kan nemen. Krijg je het advies: Maak lijstjes met voor en nadelen. Tuurlijk. Ik zorg gewoon dat de lijstjes voor en nadelen net zo lang zijn.
Gast- Gast
werk je nou alweer, stofzuiger?
Stofzuiger schreef:Ik wil ook taart. Veel taart. Heel veel taart. Dat verdien ik gewoon.
We hadden hier taart. Veel taart. Heel veel taart. Jij was er niet. Taart is op nu...
Gast- Gast
zo'n lijstje werkt ook gewoon niet, dat kun je zo ook wel bedenken
Alex ik zou dat dan ook uitgesproken willen hebben hoor...maar ja als ze al zo doet en ze nog geen contact opneemt dan moet het toch vanuit haar komen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zusje schreef:Stofzuiger schreef:Ik wil ook taart. Veel taart. Heel veel taart. Dat verdien ik gewoon.
We hadden hier taart. Veel taart. Heel veel taart. Jij was er niet. Taart is op nu...
Alex- Ratel
Stofzuiger schreef:Nee. 1 febr weer...ExpressoB schreef:werk je nou alweer, stofzuiger?
spannend, wat voor werk doe je? misschien dat ik het wist maar weet het niet meer
waar gaan je kids heen?
Jammer. Volgende. Keer. Beter. Als. De. Kinderen. Het. Huis. Uit. Zijn.Alex schreef:Zusje schreef:Stofzuiger schreef:Ik wil ook taart. Veel taart. Heel veel taart. Dat verdien ik gewoon.
Gast- Gast
Ik ben ook geweest, Stoffie. A. woont echt nog hier.
Alex- Ratel
Dat snap ik heel goed en zou ik zelf ook willen. De kans is alleen groter dat ze je uitleg snapt en accepteert wanneer ze zelf weer wat rustiger is en het heeft laten zakken. Ik weet dat je mij ook echt niet lastig moet vallen als ik vraag om me even met rust te laten.Alex schreef:Oké, dan laat ik het hierbij. Ik vind het gewoon vervelend, het is gewoon een geval van miscommunicatie en dat wil ik dan gelijk uitgepraat hebben. Maar goed, ik heb mijn best gedaan. Nu is het haar beurt.
Gast- Gast
Ik ook..Alex schreef:Stofzuiger schreef:Gewoon, omdat ik ben wie ik ben verdien ik dat!ExpressoB schreef:Stofzuiger schreef:Ik wil ook taart. Veel taart. Heel veel taart. Dat verdien ik gewoon.
Helemaal mee eens!
Gast- Gast
Ik werk in de thuiszorg, kids gaan naar KDV.ExpressoB schreef:Stofzuiger schreef:Nee. 1 febr weer...ExpressoB schreef:werk je nou alweer, stofzuiger?
spannend, wat voor werk doe je? misschien dat ik het wist maar weet het niet meer
waar gaan je kids heen?
Gast- Gast
Ik had al een verjaardag, dus ik kon gewoon nietAlex schreef:Ik ben ook geweest, Stoffie. A. woont echt nog hier.
Gast- Gast
Maar jouw man redt zich prima alleen De man van Kruimeldief trekt het vast niet, alleen met de kindjes. Jammer, nog 20 jaar wachten op een meeting met Kruimeldief.Alex schreef:Ik ben ook geweest, Stoffie. A. woont echt nog hier.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: