DagCafé
+16
May
Toet
Lavendel
ExpressoB
Stuiterbal
Erin
Suus
Burn
VeryCherry
Jade
Rush
Lotus
Ibbeltje
Qiara
Sjaantje
Alex
20 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
O, en ik zit aan de taart. Was houdbaar tot gister, maar proef je echt niks van.
Gast- Gast
die sophie ziet er wel goed uit, nu ze zwanger is, volgens mij is ze best ver al (ned1)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:Maar jouw man redt zich prima alleen De man van Kruimeldief trekt het vast niet, alleen met de kindjes. Jammer, nog 20 jaar wachten op een meeting met Kruimeldief.
Mwooaaahhh
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Smikkell schreef:Maar jouw man redt zich prima alleen De man van Kruimeldief trekt het vast niet, alleen met de kindjes. Jammer, nog 20 jaar wachten op een meeting met Kruimeldief.
Mwooaaahhh
Gast- Gast
Hoi Reev! Is het de monteur gelukt verder geen verboden kamers in te gaan?
Alex- Ratel
Stofzuiger schreef:Ik werk in de thuiszorg, kids gaan naar KDV.ExpressoB schreef:Stofzuiger schreef:Nee. 1 febr weer...ExpressoB schreef:werk je nou alweer, stofzuiger?
spannend, wat voor werk doe je? misschien dat ik het wist maar weet het niet meer
waar gaan je kids heen?
Persoonlijke verzorging van de mensen? bij ze thuis of in een tehuis.
Hoeveel dagen dan?
Die trekt dat wel hoor, maar ik nietSmikkell schreef:Maar jouw man redt zich prima alleen De man van Kruimeldief trekt het vast niet, alleen met de kindjes. Jammer, nog 20 jaar wachten op een meeting met Kruimeldief.Alex schreef:Ik ben ook geweest, Stoffie. A. woont echt nog hier.
Meeten kan gewoon hier thuis hoor, maandag zijn Maple en Jordana nog geweest en is helemaal goed gekomen
Gast- Gast
Ja, ja, ja... ik weet het!Stofzuiger schreef:Die trekt dat wel hoor, maar ik nietSmikkell schreef:Maar jouw man redt zich prima alleen De man van Kruimeldief trekt het vast niet, alleen met de kindjes. Jammer, nog 20 jaar wachten op een meeting met Kruimeldief.Alex schreef:Ik ben ook geweest, Stoffie. A. woont echt nog hier.
Meeten kan gewoon hier thuis hoor, maandag zijn Maple en Jordana nog geweest en is helemaal goed gekomen
Gast- Gast
Ja, aan huis, een beetje de meer technische handelingen. Sondevoeding, insuline, wonden. En terminale zorg.ExpressoB schreef:Stofzuiger schreef:Ik werk in de thuiszorg, kids gaan naar KDV.ExpressoB schreef:Stofzuiger schreef:Nee. 1 febr weer...ExpressoB schreef:werk je nou alweer, stofzuiger?
spannend, wat voor werk doe je? misschien dat ik het wist maar weet het niet meer
waar gaan je kids heen?
Persoonlijke verzorging van de mensen? bij ze thuis of in een tehuis.
Hoeveel dagen dan?
Ze gaan 2 ochtenden in de week, als ik het weekend moet werken is mijn man thuis.
Gast- Gast
Alex schreef:Hoi Reev! Is het de monteur gelukt verder geen verboden kamers in te gaan?
Er waren geen kamers meer over.
Gast- Gast
Hoeveel uur werk je dan in de week?
Reva schreef:Alex schreef:Hoi Reev! Is het de monteur gelukt verder geen verboden kamers in te gaan?
Er waren geen kamers meer over.
Heb je de sprong uit het raam zonder kleerscheuren overleefd?
Alex- Ratel
Nou nou nou... Mijn man heb je ook gezien op de foto, die is niet eng, dus komt helemaal goed.Smikkell schreef:Ja, ja, ja... ik weet het!Stofzuiger schreef:Die trekt dat wel hoor, maar ik nietSmikkell schreef:Maar jouw man redt zich prima alleen De man van Kruimeldief trekt het vast niet, alleen met de kindjes. Jammer, nog 20 jaar wachten op een meeting met Kruimeldief.Alex schreef:Ik ben ook geweest, Stoffie. A. woont echt nog hier.
Alex, Susan, Maple en Jordana hebben mijn man ook ontmoet en zijn niet gillend weggelopen, dus hij is niet eng.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik wil ook taart. Veel taart. Heel veel taart. Dat verdien ik gewoon.
Voor jou!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Daar ben ik ook helemaal niet bang voor.Stofzuiger schreef:Nou nou nou... Mijn man heb je ook gezien op de foto, die is niet eng, dus komt helemaal goed.Smikkell schreef:Ja, ja, ja... ik weet het!Stofzuiger schreef:Die trekt dat wel hoor, maar ik nietSmikkell schreef:Maar jouw man redt zich prima alleen De man van Kruimeldief trekt het vast niet, alleen met de kindjes. Jammer, nog 20 jaar wachten op een meeting met Kruimeldief.Alex schreef:Ik ben ook geweest, Stoffie. A. woont echt nog hier.
Alex, Susan, Maple en Jordana hebben mijn man ook ontmoet en zijn niet gillend weggelopen, dus hij is niet eng.
Gast- Gast
Officieel verpleegkundige, maar heb het niet afgemaakt en diploma VIG ervan laten maken.Smikkell schreef:Kruimeldief, heb je verzorgende IG gedaan?
Gast- Gast
Hij is zelfs leukStofzuiger schreef:Nou nou nou... Mijn man heb je ook gezien op de foto, die is niet eng, dus komt helemaal goed.Smikkell schreef:Ja, ja, ja... ik weet het!Stofzuiger schreef:Die trekt dat wel hoor, maar ik nietSmikkell schreef:Maar jouw man redt zich prima alleen De man van Kruimeldief trekt het vast niet, alleen met de kindjes. Jammer, nog 20 jaar wachten op een meeting met Kruimeldief.Alex schreef:Ik ben ook geweest, Stoffie. A. woont echt nog hier.
Gast- Gast
Ben je bang voor mij?Smikkell schreef:Daar ben ik ook helemaal niet bang voor.Stofzuiger schreef:Nou nou nou... Mijn man heb je ook gezien op de foto, die is niet eng, dus komt helemaal goed.Smikkell schreef:Ja, ja, ja... ik weet het!Stofzuiger schreef:Die trekt dat wel hoor, maar ik nietSmikkell schreef:Maar jouw man redt zich prima alleen De man van Kruimeldief trekt het vast niet, alleen met de kindjes. Jammer, nog 20 jaar wachten op een meeting met Kruimeldief.Alex schreef:Ik ben ook geweest, Stoffie. A. woont echt nog hier.
Gast- Gast
Zusje schreef:Stofzuiger schreef:Ik wil ook taart. Veel taart. Heel veel taart. Dat verdien ik gewoon.
We hadden hier taart. Veel taart. Heel veel taart. Jij was er niet. Taart is op nu...
In de prulle... ooh my het nog steeds pijn, kan het gewoon niet uitspreken!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Stofzuiger schreef:Ben je bang voor mij?Smikkell schreef:Daar ben ik ook helemaal niet bang voor.Stofzuiger schreef:Nou nou nou... Mijn man heb je ook gezien op de foto, die is niet eng, dus komt helemaal goed.Smikkell schreef:Ja, ja, ja... ik weet het!Stofzuiger schreef:Die trekt dat wel hoor, maar ik nietSmikkell schreef:Maar jouw man redt zich prima alleen De man van Kruimeldief trekt het vast niet, alleen met de kindjes. Jammer, nog 20 jaar wachten op een meeting met Kruimeldief.Alex schreef:Ik ben ook geweest, Stoffie. A. woont echt nog hier.
Of de waakhond.
Gast- Gast
De waakhond muilkorf ik dan wel. Met een babysokje en een elastiekje.
Laatst aangepast door Stofzuiger op wo 18 jan 2012 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ah, okee. Je mag dus geen verpleegkundige taken doen? En krijgt vast ook niet het loon van een verpleegkundige. Ik ben in het laatste jaar van verzorgende IG overgestapt naat volwassen opleiding kraamzorg, omdat ik de kraamzorg in wilde en daar bij verzorgende IG maar heel weinig aandacht voor was en ik ook stages moest lopen in andere werkvelden. Maar toen ik in de thuiszorg werkte mocht ik wel verzorgende IG taken uitvoeren. In verzorg- en verpleeghuizen ook btw. Best raar eigenlijk.Stofzuiger schreef:Officieel verpleegkundige, maar heb het niet afgemaakt en diploma VIG ervan laten maken.Smikkell schreef:Kruimeldief, heb je verzorgende IG gedaan?
In het ziekenhuis waren ze wel strenger en was mijn functie verpleegkundige hulp
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: