Fluisteraar/prater???
+44
Gizmo
Zininzon
Laquisia
patjuhhh
Cherique
Pannetoet
JD
Cheesegirl
Sunshine
Arwyn
Ambivalence
Lejow
Pepper
pinklady85
Shopelle
Rapunzel
PrimaBella
Raindrop
Monte
Tyrael
Shisha
Admin
Rev3rie
Mermaid
Zwerver
Blond
SuperGrover
Kabouter
Makamba
TNMN
Serena
Lynn_
Jeanette
TGR
minoessepoes
Sterre
NerdChic
Ugly Betty
Roze Roos
Suus
smooch
Lotus
Caroow
Bliss
48 plaatsers
Pagina 15 van 16
Pagina 15 van 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Re: Fluisteraar/prater???
Een hele tijd terug hadden we toch ook iemand die heel de tijd spaties ertussen zette?
Edit; Chips, dat had ik nu ook gedaan maar hij pakt ze niet
Edit; Chips, dat had ik nu ook gedaan maar hij pakt ze niet
Laatst aangepast door Auxo op za 8 jan 2011 - 4:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, klopt.Auxo schreef:Een hele tijd terug hadden we toch ook iemand die heel de tijd spaties ertussen zette?
Gast- Gast
Dromertje schreef:smikkel, waarom staat er bij jou nachtburgermeester onder?
Omdat ze de nachtburgemeester is natuurlijk!
Gast- Gast
Hier nog één die puntjesverslaafd is Alleen hou ik het vaak bij 2 of 3 puntjes..
Maare bij mij duurt het nog wel even voordat ik een prater word!
Maare bij mij duurt het nog wel even voordat ik een prater word!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ohwjeej, dan moet ik maar meer mn best gaan doen om te reageren
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
bij mij duurt het ook nog wel even voordat ik prater wordt. pff ben nog geeneens bij de 100 posts
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ik blijf nog wel een tijdje een fluisteraar
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Hmm, ik ben nog steeds fluisteraar maar ben nog tot 23:00 uur alleen thuis dus wie weet!
Gast- Gast
Je bent al een eind op weg, Purple!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik vind die scores een beetje stom. Er zijn altijd mensen die onzin gaan spammen omdat ze veel punten willen, tenminste dat kwam ik op andere fora tegen.
En dan niet extra posts met inhoud (laat het desnoods een moppentopic zijn), maar echt van: 'zo dat was weer een post'...
Aaargh!
En dan niet extra posts met inhoud (laat het desnoods een moppentopic zijn), maar echt van: 'zo dat was weer een post'...
Aaargh!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
*Marietje* schreef:nou ik vind t stom..... ben hier harstikke vaak,vanaf t begin...en ik ben maar een fluisteraar...ik wil een prater worden....snif....
Ik ben hier ook heel vaak. Maar ja, dan moet je wel wat posten he
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Smikkell schreef:Het worden er elke post meer.Brennuss schreef:\Smikkell schreef:Maar jij valt toch wel op...... Door je puntjes....... dus........*Marietje* schreef:nou ik vind t stom..... ben hier harstikke vaak,vanaf t begin...en ik ben maar een fluisteraar...ik wil een prater worden....snif....
Hahaha.
o jeetje, doe ik dat echt?? ships...weet je dat het mij niet eens opvalt? (ben er nu meteen op aan het letten haha!)
ik zal het nooit meer doen
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik gebruik ook graag puntjes hoor . Maar jij doet het wel in overvloed inderdaad nu zij het zo zeggen valt het me op. Normaal vallen dat soort dingen mij verder nooit op.
Gast- Gast
Mij was het wel opgevallen maar ik kan me daar totaal niet aan storen. Ik doe het zelf ook wel eens. Alleen niet zo veel Haha. Jij bent ook laat wakker Marietje! Gisteren ook al
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
wc-eend schreef:Mij was het wel opgevallen maar ik kan me daar totaal niet aan storen. Ik doe het zelf ook wel eens. Alleen niet zo veel Haha. Jij bent ook laat wakker Marietje! Gisteren ook al
o jee, ik ga er op letten vanaf nu, maar ach (puntje puntje puntje) misschien is dat gewoon mijn "schrijfstijl" haha!!
jep ik ben weer laat op, moest tot even voor 1en oppassen. was er vanaf half7 en die mensen hadden dus echt NIKS in huis. nou hoéft dat natuurlijk niet perse, maar echt ik had me toch een honger (puntje puntje) dus heb net even piccolini's in de oven gegooid en zit nu aan een zak spekjes (puntje puntje puntje) slank wordt ik toch niet meer.
en ben sowieso wel een nachtmens, en wordt bovendien toch weer wakker als mn vriend straks thuiskomt uit zn werk.
JD- Ratel
Smikkell schreef:Het worden er elke post meer.Brennuss schreef:\Smikkell schreef:Maar jij valt toch wel op...... Door je puntjes....... dus........*Marietje* schreef:nou ik vind t stom..... ben hier harstikke vaak,vanaf t begin...en ik ben maar een fluisteraar...ik wil een prater worden....snif....
Hahaha.
Eindelijk iemand die het zegt. Marietje, het viel mij ook al op.
Edit: als je zo laat op bent, waarom kom je da niet gezellig in het nachttopic kletsen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Smikkell schreef:Het worden er elke post meer.Brennuss schreef:\Smikkell schreef:Maar jij valt toch wel op...... Door je puntjes....... dus........*Marietje* schreef:nou ik vind t stom..... ben hier harstikke vaak,vanaf t begin...en ik ben maar een fluisteraar...ik wil een prater worden....snif....
Hahaha.
Edit: als je zo laat op bent, waarom kom je da niet gezellig in het nachttopic kletsen?
maar....valt het op als in "schijterig irritant, hou er mee op!!!!"
of valt het op als "ach...das marietje met dr puntjes, gezellig dat je er bent?"
JD- Ratel
*Marietje* schreef:toetje_ schreef:Smikkell schreef:Het worden er elke post meer.Brennuss schreef:\Smikkell schreef:Maar jij valt toch wel op...... Door je puntjes....... dus........*Marietje* schreef:nou ik vind t stom..... ben hier harstikke vaak,vanaf t begin...en ik ben maar een fluisteraar...ik wil een prater worden....snif....
Hahaha.
maar....valt het op als in "schijterig irritant, hou er mee op!!!!"
of valt het op als "ach...das marietje met dr puntjes, gezellig dat je er bent?"
Het viel mij op als irritant, hoewel ik me echt niet snel erger aan taalfouten o.i.d.
Geen idee waarom deze wel, op mij kwam het een beetje over als Br3eZahh, maargoed, als jij het zo gewend bent prima. Wie ben ik om er dan iets van te zeggen?
Krijg ik ook nog antwoord op m'n edit.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik zie dat je al iets in het nachtcafé hebt gezet, moet je vaker doen. Gezellig!
Ik ebn echt dronken en moet nu echt gaan slapen, ik hoor nu zelfs meeuwen.. en er zitten hier niet eesn meeuwen?! Weltruste
Ik ebn echt dronken en moet nu echt gaan slapen, ik hoor nu zelfs meeuwen.. en er zitten hier niet eesn meeuwen?! Weltruste
Toet- Lady Post-a-lot
hihihih het is niet hipperig bedoeld als de Br33zah ofzo hoor....ik ben helemaal niet van de hipperdepipperig zijn, sja t is gewoon de manier waarop ik typ denk ik..
ik ga proberen erop te letten, maar t kost me nu wel al moeite, en aangezien ik hier ben om lekker een eind weg te kunnen typen...ga ik ook niet krampachtig proberen om de .-toets niet meer aan te raken..........but i'll try!
ik ga proberen erop te letten, maar t kost me nu wel al moeite, en aangezien ik hier ben om lekker een eind weg te kunnen typen...ga ik ook niet krampachtig proberen om de .-toets niet meer aan te raken..........but i'll try!
JD- Ratel
Niks mis met puntjes, doe ik ook vaak
Als marie je echte naam is (of een deel ervan) kan t aan de naam liggen.. Ik heb ook marie in mn naam
Als marie je echte naam is (of een deel ervan) kan t aan de naam liggen.. Ik heb ook marie in mn naam
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik gebruik ook vaak meer puntjes.. Meestal 2 of 3... of 4.... of 5.....
Gast- Gast
Puntjes zijn hip.... punt uit
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Op een ander forum schreef ik ook met heel veel puntjes. En ik heb ook tijden met heel veel puntjes in mijn dagboek geschreven. Voor mijn hadden de puntjes wel een betekenis trouwens. Maar ik vind dat er niets mis mee is.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Is het ook niet..
Ik moet er alleen wel altijd om denken dat ik het op mijn werk niet doe. Staat dan zo raar..
Ik moet er alleen wel altijd om denken dat ik het op mijn werk niet doe. Staat dan zo raar..
Gast- Gast
Pagina 15 van 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Pagina 15 van 16
Permissies van dit forum: